Тау түзілу үдерісі

Сабақ жоспары Бекітілді

Оқу ісі жөніндегі орынбасары:А. Берсігүрова

Сынып: 5
Мектеп: №79 негізгі мектеп
Сынып: 5: Күні: 10. 01. 2019ж
Мектеп:№79 негізгі мектеп: Мұғалімнің аты -Ж. Купенова
Сынып: 5: Сабақ тақырыбы:
Мектеп:№79 негізгі мектеп:

5. 3 АТірі және өлі табиғаттағы үдерістер.

Өлі табиғатта болатын үдерістер (табиғатта заттардың айналымы, тау түзілу, үгілу, климаттық үдерістер)

Сынып: 5: Сабақ типі
Мектеп:№79 негізгі мектеп: Жаңа сабақ
Сынып: 5: Сабақ: 5
Мектеп:№79 негізгі мектеп: Қатысқандар саны: 8
Қатыспағандар саны:8
Сынып: 5: Осы сабақ арқылы жүзеге асырылатын оқу мақсаттары:
Мектеп:№79 негізгі мектеп:

Оқушылар орындай алады:

  • Өлі табиғатта болатын үдерістерді атайды (табиғатта заттардың айналымы, тау түзілу, үгілу, климаттық үдерістер)
Сынып: 5: Сабақ мақсаттары:
Мектеп:№79 негізгі мектеп:

Барлық оқушылар: Өлі табиғат ұғымын біледі, түсінеді;

Оқушылардың көбі: Өлі табиғатта болатын үдерістерді атау (табиғатта заттардың айналымы, тау түзілу, үгілу, климаттық үдерістер) ;

Кейбір оқушылар: Өлі табиғатта болатын үдерістердің себептерін түсіндіреді (табиғатта заттардың айналымы, тау түзілу, үгілу, климаттық үдерістер) ;

Сынып: 5: Бағалаукритерийлері:
Мектеп:№79 негізгі мектеп:
  • Өлі табиғат ұғымын біледі, түсінеді;
  • Өлі табиғатта болатын үдерістерді атайды;
Сынып: 5: Тілдік мақсаттар:
Мектеп:№79 негізгі мектеп:

Оқушылар орындай алады:

  • Өлі табиғатта болатын заттардың айналымы мен тау түзілу, үгілу, климаттық үдерістерді атайды.

Пәнге қатысты лексика мен терминология

«Өлі табиғат», « үдерістер», «табиғатта заттардың айналымы», «тау түзілу», «үгілу», «климаттық үдерістер», «себеп-салдарлар»

Диалог құруға / жазылымға қажетті сөздер топтамасы

Өлі табиғатта болатын үдерістерге жатады . . .

Тау түзілу үдерісі . . .

Үгілу үдерісі . . .

Климаттық үдерістерге . . . жатады.

Өлі табиғаттағы болып жатқан үдерістердің себеп-салдарлары: . . .

Сынып: 5: Құндылықтарды дарыту
Мектеп:№79 негізгі мектеп:

«Мәңгілік ел» құндылығы: жалпы әлемдік және аймақтық мәселелерді шешудегі ұлттық қауіпсіздік пен біздің еліміздің жаһандық қатысуы

Мектеп құндылығы: ынтамақтастық, сыйластық, еңбек және шығармашылық

Сынып: 5: Пәнаралық дамыту
Мектеп:№79 негізгі мектеп: Тақырыпқа байланысты кей түсініктерді анықтау барысында физика, география пәндерімен байланыстыруға болады.
Сынып: 5:

АКТ

қолдану дағдылары

Мектеп:№79 негізгі мектеп: Презентация көрсетуде, оқушылардың өзіндік іздеу жұмыстарында АКТ қолданылады
Сынып: 5: Бастапқы білім
Мектеп:№79 негізгі мектеп: Бұл бөлім бастауыш мектепте енгізілген:Жердің табиғаты мен табиғаттағы тірі және өлі үдерістер . Оқушылар «табиғат үдерістері», «таудың түзілуі», «ауа райы» туралы түсініктері қалыптасқан. Оқушылар кейбір табиғат үдерістеріне сипаттама бере алады.
Сынып: 5: Сабақ барысы
Сынып: 5: Сабақ кезеңдері
Мектеп:№79 негізгі мектеп: Сабақта орындалуы тиіс іс - әрекеттер
Оқыту ресурстары
Сынып: 5:

Басы

0 - 2мин

6-15 мин

16 - 22мин

23-29 мин

30 - 34 мин

Сабақ соңы

35-40 минут

Мектеп:№79 негізгі мектеп:

Ынтымақтастыру атмосферасын құру. Оқушылармен амандасып, көңіл - күйлерін қалыптастыру.

Бүгінгі сабақтың тақырыбын және мақсатын анықтау

Оқушыларға тірі және өлі табиғатқа қатысты суреттерді көрсету, оларды топтастыруды өтіну.

«Ой қозғау» әдісі - Оқушылар табиғатта болатын үдерістер туралы білімдерін ортаға салады.

Оқушылар табиғатта заттардың айналымы туралы ақпаратпен танысып:

1) тау түзілу,

2) тау үгілу,

3) климаттық үдерістер.

олардың бір-бірімен байланысын ашады.

Топтық жұмыс. Оқушыларды топтарға, тақырыппен байланысты (тау, климат т. б. ) карточкалармен бөлуге болады. Әр топтың өз тақырыпшасы болады. Оқушылар өз тақырыбы бойынша ойларын ортаға салады. Және тақырыптарының байланысын анықтайды. Өз ойларымен бөліседі.

Оқушылар табиғаттағы үдерістердің өзара байланысы туралы ой қорытындылайды.

Құндылықтармен байланыс . . . Еліміздің географиясының аясында мысал келтіру. ҚР қазіргі таңдағы жер ресурстарының хал - жағдайын айта отырып, құндылықтарға негіздеу.

(І) «Тірі және өлі табиғат» ойыны (рефлексия) .

Бүгінгі негізгі ұғымдарға байланысты сұрақтар топтамасы. Егер жауап дұрыс болса қолмен бір рет шапалақтайды, егер қате болса аяқпен бір рет жерді тебеді.

Үйге тапсырма:

Тірі және өлі табиғат туралы:

https://www. youtube. com/watch?v=UM-929YM7p0

https://www. youtube. com/watch?v=d9tiTrzCcxI

үгілу туралы видео:

https://www. youtube. com/watch?v=ZDwDW_BLhO8

«Мәңгілік ел» құндылығы: жалпы әлемдік және аймақтық мәселелерді шешудегі ұлттық қауіпсіздік пен біздің еліміздің жаһандық қатысуы

Сынып: 5: Қосымша ақпарат
Сынып: 5: Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Мектеп:№79 негізгі мектеп: Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Сынып: 5: Кіріспе сұрақтар негізінде жаңа

Ұқсас жұмыстар
Қолдан сұрыптау
Өсімдік жасушасының қабырғасы
Таудың пайда болуы 8 сынып
Жинақтық сан есім
Смайликтермен формативті бағалау
Тест. 11 сынып. іі-іvтарауды қайталау
Қышқылды жаңбырдың түзілу схемасы
Қазақстанның Шығысы бай табиғат байлықтары
Бүйрек аурулары
Ауыл партиясы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz