Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Тау түзілу үдерісі

Сабақ жоспары Бекітілді_______________
Оқу ісі жөніндегі орынбасары:А.Берсігүрова
Сынып: 5
Мектеп:№79 негізгі мектеп
Күні: 10.01.2019ж
Мұғалімнің аты - Ж.Купенова
Сабақ тақырыбы:
5.3 АТірі және өлі табиғаттағы үдерістер.
Өлі табиғатта болатын үдерістер (табиғатта заттардың айналымы, тау түзілу, үгілу, климаттық үдерістер)
Сабақ типі
Жаңа сабақ
Сабақ: 5
Қатысқандар саны: 8
Қатыспағандар саны:8
Осы сабақ арқылы жүзеге асырылатын оқу мақсаттары:
Оқушылар орындай алады:
Өлі табиғатта болатын үдерістерді атайды (табиғатта заттардың айналымы, тау түзілу, үгілу, климаттық үдерістер)
Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар: Өлі табиғат ұғымын біледі, түсінеді;
Оқушылардың көбі: Өлі табиғатта болатын үдерістерді атау (табиғатта заттардың айналымы, тау түзілу, үгілу, климаттық үдерістер);
Кейбір оқушылар: Өлі табиғатта болатын үдерістердің себептерін түсіндіреді (табиғатта заттардың айналымы, тау түзілу, үгілу, климаттық үдерістер);
Бағалаукритерийлері:
Өлі табиғат ұғымын біледі, түсінеді;
Өлі табиғатта болатын үдерістерді атайды;
Тілдік мақсаттар:
Оқушылар орындай алады:
Өлі табиғатта болатын заттардың айналымы мен тау түзілу, үгілу, климаттық үдерістерді атайды.

Пәнге қатысты лексика мен терминология
<<Өлі табиғат>>, << үдерістер>>, <<табиғатта заттардың айналымы>>, <<тау түзілу>>, <<үгілу>>, <<климаттық үдерістер>>, <<себеп-салдарлар>>
Диалог құруға / жазылымға қажетті сөздер топтамасы
Өлі табиғатта болатын үдерістерге жатады.....
Тау түзілу үдерісі .......
Үгілу үдерісі.....
Климаттық үдерістерге ...жатады.
Өлі табиғаттағы болып жатқан үдерістердің себеп-салдарлары:...
Құндылықтарды дарыту
<<Мәңгілік ел>> құндылығы: жалпы әлемдік және аймақтық мәселелерді шешудегі ұлттық қауіпсіздік пен біздің еліміздің жаһандық қатысуы
Мектеп құндылығы:ынтамақтастық, сыйластық, еңбек және шығармашылық
Пәнаралық дамыту
Тақырыпқа байланысты кей түсініктерді анықтау барысында физика, география пәндерімен байланыстыруға болады.
АКТ
қолдану дағдылары
Презентация көрсетуде, оқушылардың өзіндік іздеу жұмыстарында АКТ қолданылады
Бастапқы білім
Бұл бөлім бастауыш мектепте енгізілген:Жердің табиғаты мен табиғаттағы тірі және өлі үдерістер туралыбілімдердіңжалғасыболыптабылады. Оқушылар <<табиғат үдерістері>>, <<таудың түзілуі>>, <<ауа райы>> туралы түсініктері қалыптасқан. Оқушылар кейбір табиғат үдерістеріне сипаттама бере алады.
Сабақ барысы
Сабақ кезеңдері
Сабақта орындалуы тиіс іс - әрекеттер
Оқыту ресурстары
Басы
0 - 2мин

6-15 мин

16 - 22мин

23-29 мин

30 - 34 мин

Сабақ соңы
35-40 минут
Ынтымақтастыру атмосферасын құру.Оқушылармен амандасып, көңіл - күйлерін қалыптастыру.

Бүгінгі сабақтың тақырыбын және мақсатын анықтау
Оқушыларға тірі және өлі табиғатқа қатысты суреттерді көрсету, оларды топтастыруды өтіну.

<<Ой қозғау>> әдісі - Оқушылар табиғатта болатын үдерістер туралы білімдерін ортаға салады.
Оқушылар табиғатта заттардың айналымы туралы ақпаратпен танысып:
1)тау түзілу,
2)тау үгілу,
3)климаттық үдерістер.
олардың бір-бірімен байланысын ашады.

Топтық жұмыс. Оқушыларды топтарға, тақырыппен байланысты (тау,климат т.б.) карточкалармен бөлуге болады. Әр топтың өз тақырыпшасы болады. Оқушылар өз тақырыбы бойынша ойларын ортаға салады. Және тақырыптарының байланысын анықтайды. Өз ойларымен бөліседі.

Оқушылар табиғаттағы үдерістердің өзара байланысы туралы ой қорытындылайды.

Құндылықтармен байланыс ... Еліміздің географиясының аясында мысал келтіру. ҚР қазіргі таңдағы жер ресурстарының хал - жағдайын айта отырып, құндылықтарға негіздеу.
(І) <<Тірі және өлі табиғат>> ойыны (рефлексия).
Бүгінгі негізгі ұғымдарға байланысты сұрақтар топтамасы. Егер жауап дұрыс болса қолмен бір рет шапалақтайды, егер қате болса аяқпен бір рет жерді тебеді.
Үйге тапсырма:

Тірі және өлі табиғат туралы:
https://www.youtube.com/watch?v=UM-929YM7p0

https://www.youtube.com/watch?v=d9tiTrzCcxI

үгілу туралы видео:
https://www.youtube.com/watch?v=ZDwDW_BLhO8

<<Мәңгілік ел>> құндылығы: жалпы әлемдік және аймақтық мәселелерді шешудегі ұлттық қауіпсіздік пен біздің еліміздің жаһандық қатысуы

Қосымша ақпарат
Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Кіріспе сұрақтар негізінде жаңа сабақ тақырыбын анықтайды. Сәйкестендіру тапсырмаларын орындайды. Берілген түсініктерді ажыратады, мысал келтіре отырып түсіндіре алады.
Мәтінмен жұмыс (фактілер мен нақты материалдар негізінде)
Суреттік тапсырмалар
Тест
Жауапкершілік, ұйымшылдық, сыйластық сияқты тәрбиелік құндылықтарды топпен және жұппен жұмыс жасау барысында сақтау.
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

Ұқсас жұмыстар
Қолдан сұрыптау
Өсімдік жасушасының қабырғасы
Таудың пайда болуы 8 сынып
Жинақтық сан есім
Смайликтермен формативті бағалау
Тест. 11 сынып. іі-іvтарауды қайталау
Қышқылды жаңбырдың түзілу схемасы
Қазақстанның Шығысы бай табиғат байлықтары
Бүйрек аурулары
Ауыл партиясы
Пәндер