Немістің Вагнер театры

Сабақтың тақырыбы : Неміс опера театры

Сабақтың мақсаты : Оқушыларға әлемге әйгілі

Немісопера театры музыкасын

таныстыру, тарихын түсіндіру

Дамытушылық : Оқушылардың танымдық іс-әрекетін дамыту, ән

иірімдерін дұрыс ести білу, сезіну қабілеттерін дамыту.

Сабақтың түрі : Жаңа сабақ

Көрнекілігі : Суреттер, үнтаспа, оқулық

Сабақтың барысы : Ұйымдастыру кезеңі

Берлиндегі неміс опера театрының іргетасы 1912 жылы қаланған. Театр Шарлотенбург қаласының операсы ретінде құрылған. Алғашқы аталымы Немістің опера үйі. Театрдың алғашқы қойылымы Людвиг ван Бетховеннің «Фиделио» (дирижерлік еткен Игнац Вагхальтер) болды. 1920 жылы Шорлотенбург Берлин қаласының құрамына енгізілді. 1925 жылы театр қалалық деп аталды. Билікке ұлтшылдар келген соң, театр қалалық әкімшіліктің басқаруына өтіп, империялық халық ағарту мен насихат министрлігіне бағынып, бұрынғы атауы қайтарылды. 1935жылы реконструкция жасалды. 1943 жылдың 23 қарашасында бомбалаудан бүлінді. Неміс опера театрының жаңа ғимараты 1961 жылы қайта салынды. Екінші дүниежүзілік соғыстан кейін театр тарихында орын алған музыкалық жаңалықтарға тоқталсақ: олар әлемдік опера премьерасы Роджер Сешенстің «Монтесум» (1964), Ханца Вернер Хейнцтің «Жас лорд»(1965), Луджий Даллапикалло «Улисс»(1968), Вольфанг Фортнер «Елизаветта Тюдор» (1972) Маруся Кагель «Германияданбыз»(1981) Вольфанг Римнің «Эдип» (1987) опералық қойылымдары болды.

Қорытындылау: Оқушылардың тест сұрақтар арқылы түсініктерін

пысықтау

Бағалау : Үй тапсырмасын, жаңа сабаққа белсене қатысушы

оқушыларға баға қою

Үйге тапсырма : Тақырыпты үйден оқып келу

Пәні :: Пәні :
Музыка: Музыка
Пәні :: Сыныбы:
Музыка: 4
Пәні :: Уақыты:
Музыка:
Пәні :: Тоқсанныңтақырыбы:
Музыка: Еуропа опералық театрларына саяхат
Пәні :: Сабақтыңтақырыбы:
Музыка: Немістің Вагнер театры
Пәні :: мақсат-міндеттері:
Музыка: А) Ақпараттық
Пәні ::
Музыка: Б) Коммуникативтік
Пәні ::
Музыка: В) Проблеманы шешу құзыреттілігі
Пәні :: Түрі:
Музыка: жаңа материалды түсіндіру
Пәні :: :
Музыка: Ақпараттық-коммуникативтік технология
Пәні :: Әдістер:
Музыка: Музыка тыңдау, ән айту, тапсырмалар, сұрақ-жауап. ойын түрлері.
Пәні :: Пәнаралықбайланыс:
Музыка: Тарих, әдебиет.
Пәні :: :
Музыка: Үнтаспа, интер тақта, музыкалық аспаптар, слайд, презентация, видео ролик, кампьютер, аудио, доп. сақина отрибуттар, смайликтер
Сабақтың барысы
Оқытушының қызметі
Оқушының қызметі
Күтілетін нәтиже
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастырукезеңі
Оқытушының қызметі: 1. Оқушыларменамандасу; «Сәламатсіңдер ме ?-балалар . Ұстаз еңбегін бағалар»2 Топқа бөлу. Билеттер алу арқылыТеатр тобы, Көрерментобы3. Театр әлеміне саяхат . Өнердің ордасы Әлемнің арнасыБір өзің күндей бопАсудан асамыз. театр, театр, театр Жанға жаз ғажайыпжұмақта Әлемді қуантпай, Қуантпай.
Оқушының қызметі: 1. Оқытушыменамандасу; «Сәлематсіз бе ? -ұстазымыз, Өнер - білімгеқұштармыз. »2. Оқушылардыңтоппен отыруы; 3. Қосылыпорындайды. :
Күтілетін нәтиже: Оқушы барзейінімен сабаққакөңілаударуы. Оқушыларсабақ бастауғадайын
Сабақтың барысы: Үй тапсырмасы.





Сергіту сәті
Оқытушының қызметі: Вена опералық театры. «Сұрақты ұстап ал» ойын әдіс тәсілі бойынша сұралады»Дауыс жаттығуын жасау. Әнші болғым келеді» әні сұралады Музыкалықаспаптармен орындалады

Би қимылдар арқылыорындалады
Оқушының қызметі: Оқушы үй тапсырмасынжеткізе білуге бағытталады.
Күтілетін нәтиже:
Сабақтың барысы: ІІ. Жаңа материалдыигеру кезеңі
Оқытушының қызметі: Оқушылар жаңа сабақтықабылдайды, қабылдағанақпаратты талқылап, талдайды, ақпарат негізінде білімінжүиелейді, жинақтайды, оданқорытынды шығара алады.
Оқушының қызметі:
Күтілетін нәтиже:
Сабақтың барысы: Музыкалықсауаттылық:
Оқытушының қызметі: До-до дауыс жаттығуы. Аспапенжетелеу ноталарды таза айту.
Оқушының қызметі: Сөз қорына жаңа сөзқосылады
Күтілетін нәтиже:
Сабақтың барысы: Ән жаттау:
Оқытушының қызметі: «Хош келдің Наурыз» әніБ. Бейсенова
Оқушының қызметі: Жаңа ән үйрену. Әнді аспаппен орындау
Күтілетін нәтиже:
Сабақтың барысы:
Оқытушының қызметі:
Оқушының қызметі:
Күтілетін нәтиже:
Сабақтың барысы: Бағалау

Жаңа сабақты бекіту
Оқытушының қызметі: Неміс опера театры қалай дүниеге келді. Театрдың ерекшелігі недеВагнердің операсы жайлы не білесіңВагнер театрды қалай деп бағалады
Оқушының қызметі: Тақырып бойынша екі топ постер қорғау
Күтілетін нәтиже: Сұрақтарға жауапберу арқылы оқушы жаңа материалды қорытындылай-ды
Сабақтың барысы: Бағалау
Оқытушының қызметі: Оқушылар жұмысына жалпысипаттама беру; Тақырыптықорғаудағы жетістіктеріне бағаберу; ,
Оқушының қызметі: Сабақты ойша зерделейді; Жетістіктер менкемшіліктерді қабылдайды. Баға алған оқушыкүнделіктеріне бағаларынқойғызады.
Күтілетін нәтиже:
Сабақтың барысы: Үй тапсырмасы
Оқытушының қызметі: «Хош кғелдің Наурыз» әнінжаттау.
Оқушының қызметі: Үй жазып алады, оны орындауды түсінеді.
Күтілетін нәтиже: Оқушыларөздігінен алады.

Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі

Берлин мемлекеттік опера театры - Германиядағы ең көне әрі үлкен музыкалық театр. Ол 1742 жылы Пруссия королі II Фридрихтің тапсырмасы бойынша Сарай операсы ретінде салынды. Король сарайы операсының ашылуына неміс композиторы Карл Генрих Граунның «Цезарь және Клеопатра» операсы қойылды. Театр сахнасында дәстүрлі түрде үнемі симфониялық концерт өткізіліп тұрады. Король сарайының операсы 1918 жылдан бастап Берлин мемлекеттік опера театры деп аталады.


Ұқсас жұмыстар
Неміс опера театры
Балалардың жеке тұлғасын дамытудағы қуыршақ театры, үйірмесінің ықпалы
Сидней - опера театры
Қазақтың мемл
Қазақстанның ұлы отан соғысына қатысуы 9 сынып
Әйгілі вена опералық театр
Театырландырылған қойлымдар арқылы балалардың тілін дамыту
Әйгілі Вена опералық театры
Қыстырма сөздер. театр, кинотеатрдағы жағдай арқылы сөйлеу
Жанр, Комедия, Драма
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz