Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Немістің Вагнер театры

Сабақтың тақырыбы : Неміс опера театры
Сабақтың мақсаты : Оқушыларға әлемге әйгілі

Немісопера театры музыкасын
таныстыру,тарихын түсіндіру
Дамытушылық : Оқушылардың танымдық іс-әрекетін дамыту,ән
иірімдерін дұрыс ести білу, сезіну қабілеттерін дамыту.
Сабақтың түрі : Жаңа сабақ
Көрнекілігі : Суреттер, үнтаспа, оқулық
Сабақтың барысы : Ұйымдастыру кезеңі

Берлиндегі неміс опера театрының іргетасы 1912 жылы қаланған.Театр Шарлотенбург қаласының операсы ретінде құрылған.Алғашқы аталымы Немістің опера үйі.Театрдың алғашқы қойылымы Людвиг ван Бетховеннің <<Фиделио>> (дирижерлік еткен Игнац Вагхальтер)болды. 1920 жылы Шорлотенбург Берлин қаласының құрамына енгізілді.1925 жылы театр қалалық деп аталды.Билікке ұлтшылдар келген соң,театр қалалық әкімшіліктің басқаруына өтіп,империялық халық ағарту мен насихат министрлігіне бағынып,бұрынғы атауы қайтарылды.1935жылы реконструкция жасалды.1943 жылдың 23 қарашасында бомбалаудан бүлінді.Неміс опера театрының жаңа ғимараты 1961 жылы қайта салынды.Екінші дүниежүзілік соғыстан кейін театр тарихында орын алған музыкалық жаңалықтарға тоқталсақ: олар әлемдік опера премьерасы Роджер Сешенстің <<Монтесум>> (1964), Ханца Вернер Хейнцтің <<Жас лорд>>(1965),Луджий Даллапикалло <<Улисс>>(1968),Вольфанг Фортнер <<Елизаветта Тюдор>> (1972) Маруся Кагель <<Германияданбыз>>(1981) Вольфанг Римнің <<Эдип>> (1987) опералық қойылымдары болды.

Қорытындылау: Оқушылардың тест сұрақтар арқылы түсініктерін
пысықтау
Бағалау : Үй тапсырмасын ,жаңа сабаққа белсене қатысушы
оқушыларға баға қою
Үйге тапсырма : Тақырыпты үйден оқып келу

Пәні :
Музыка
Сыныбы:
4
Уақыты:

Тоқсанныңтақырыбы:
Еуропа опералық театрларына саяхат
Сабақтыңтақырыбы:
Немістің Вагнер театры
Құзыретіліккежеткізетінсабақтың мақсат-міндеттері:
А) Ақпараттық
Вагнер театрының тарихыментанысу.

Б)Коммуникативтік
Ән өнерін дамыту.

В) Проблеманы шешу құзыреттілігі
Оқушылардың сахна, актер, режиссер туралы түсініктерінтереңдету, ой-танымын жетілдіру.

Түрі:
жаңа материалды түсіндіру

Қолданылатынпедагогикалықтехнологиялар:
Ақпараттық-коммуникативтік технология

Әдістер:
Музыка тыңдау, ән айту, тапсырмалар, сұрақ-жауап.ойын түрлері.

Пәнаралықбайланыс:
Тарих, әдебиет.

Пайдаланылғанкөрнекілігі:
Үнтаспа, интер тақта, музыкалық аспаптар , слайд , презентация,видео ролик,кампьютер, аудио, доп.сақина отрибуттар ,смайликтер

Сабақтың барысы
Оқытушының қызметі
Оқушының қызметі
Күтілетін нәтиже
І. Ұйымдастырукезеңі
1.Оқушыларменамандасу;<<Сәламатсіңдер ме ?-балалар . Ұстаз еңбегін бағалар>>2 Топқа бөлу. Билеттер алу арқылыТеатр тобы, Көрерментобы3. Театр әлеміне саяхат .Өнердің ордасы Әлемнің арнасыБір өзің театрҰрпақтыңжалғасыСені оқыпбіздердеӨрлеймізұшамызЖадырап күндей бопАсудан асамыз.театр, театр, театр Жанға жаз ғажайыпжұмақта Әлемді қуантпай,Қуантпай.
1.Оқытушыменамандасу;<<Сәлематсіз бе ? - ұстазымыз, Өнер - білімгеқұштармыз.>>2.Оқушылардыңтоппен отыруы;3. Қосылыпорындайды.:
Оқушы барзейінімен сабаққакөңілаударуы.Оқушыларсабақ бастауғадайын
Үй тапсырмасы.

Сергіту сәті

Вена опералық театры.<<Сұрақты ұстап ал>> ойын әдіс тәсілі бойынша сұралады>>Дауыс жаттығуын жасау.Әнші болғым келеді>> әні сұралады Музыкалықаспаптармен орындалады

Би қимылдар арқылыорындалады

Оқушы үй тапсырмасынжеткізе білуге бағытталады.

ІІ. Жаңа материалдыигеру кезеңі
Оқушылар жаңа сабақтықабылдайды, қабылдағанақпаратты талқылап, талдайды,ақпарат негізінде білімінжүиелейді, жинақтайды, оданқорытынды шығара алады.

Музыкалықсауаттылық:

До-до дауыс жаттығуы.Аспапенжетелеу ноталарды таза айту.
Сөз қорына жаңа сөзқосылады

Ән жаттау:

<<Хош келдің Наурыз>> әніБ.Бейсенова
Жаңа ән үйрену.Әнді аспаппен орындау

Бағалау

Жаңа сабақты бекіту

Неміс опера театры қалай дүниеге келді. Театрдың ерекшелігі недеВагнердің операсы жайлы не білесіңВагнер театрды қалай деп бағалады

Тақырып бойынша екі топ постер қорғау

Сұрақтарға жауапберу арқылы оқушы жаңа материалды қорытындылай-ды
Бағалау
Оқушылар жұмысына жалпысипаттама беру; Тақырыптықорғаудағы жетістіктеріне бағаберу; ,
Сабақты ойша зерделейді;Жетістіктер менкемшіліктерді қабылдайды.Баға алған оқушыкүнделіктеріне бағаларынқойғызады.

Үй тапсырмасы
<<Хош кғелдің Наурыз>> әнінжаттау.
Үй тапсырмасынкүнделіктеріне жазып алады, оны орындауды түсінеді.

Оқушыларөздігінен үйгеберілгентапсырманыорындай алады.

Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі
Берлин мемлекеттік опера театры - Германиядағы ең көне әрі үлкен музыкалық театр. Ол 1742 жылы Пруссия королі II Фридрихтің тапсырмасы бойынша Сарай операсы ретінде салынды. Король сарайы операсының ашылуына неміс композиторы Карл Генрих Граунның <<Цезарь және Клеопатра>> операсы қойылды. Театр сахнасында дәстүрлі түрде үнемі симфониялық концерт өткізіліп тұрады. Король сарайының операсы 1918 жылдан бастап Берлин мемлекеттік опера театры деп аталады.
Билік басына Гитлер келген кезде фашизмді қолдамаған неміс композиторлары , музыканттары және еврей ұлтының әртістері театрдан қуылып , қамауға адынды. Одан кейін мемлекеттік опера театры жабылып қалды.
Екінші дүниежүзілік соғыс кезінде опера ғимараты қирап, үйіндіге айналды. Соғыстан кейінгі жылдары опера ғимараты ұзақ жылдар бойы жөнделіп, қалпына келтірілді. Тек 1955 жылы Берлин опера театры қайтадан ашылды. Көрермен залында 1300 орын болды. Алғашында неміс композиторы Рихард Вагнердің опералары сахналанды. Содан кейін әлемнің опералық шығармалары театр репертуарына енді. Қазір 2010- 2015 жылға дейінгі аралықта Берлин мемлекеттік опера театрының ғимараты қайта күрделі жөндеуден өткізілу үшін жабылды. Театр ұжымы сахналық қойылымдарды Шарлоттенбург қаласындағы Шиллер театрында көрсетеді.
Симфониялық поэма- халық өмірінен алынып, тарихи шындықты , бостандық үшін күресті немесе табиғат көріністерін баяндайтын бір бөлімді шығарма. \Дәптермен жұмыс\
Мақал - мәтелдің мағынасын түсін \ Кітаппен жұмыс 73 бет\
Сергіту сәті
Эмельянов жаттығулары.
Ән шашу \Әннің сөзін жазу, ән айту\_______________
Қорытындылау:
1. Театр ғимараты неліктен қайта салынды?
2. Театрда қандай композиторлардың опералары сахналанды?

Бағалау : Үй тапсырмасын ,жаңа сабаққа белсене қатысушы
оқушыларға баға қою

Үйге тапсырма : Оқу, ән жаттау

Ұқсас жұмыстар
Неміс опера театры
Балалардың жеке тұлғасын дамытудағы қуыршақ театры, үйірмесінің ықпалы
Сидней - опера театры
Қазақтың мемл
Қазақстанның ұлы отан соғысына қатысуы 9 сынып
Әйгілі вена опералық театр
Театырландырылған қойлымдар арқылы балалардың тілін дамыту
Әйгілі Вена опералық театры
Қыстырма сөздер. театр, кинотеатрдағы жағдай арқылы сөйлеу
Жанр, Комедия, Драма
Пәндер