Оқушыларды сабақ тақырыбымен және сабақ мақсатымен таныстыру

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы

Ақпараттық этикет

Мектеп: № 76 мектеп

Пәні: Цифрлық сауаттылық

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауыАқпараттық этикет: Күні: 03. 02. 2022ж.
Мектеп:№ 76 мектепПәні:Цифрлық сауаттылық: Мұғалімнің аты-жөні: Талипбаев А
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауыАқпараттық этикет: СЫНЫП: 1
Мектеп:№ 76 мектепПәні:Цифрлық сауаттылық: Қатысқандар : 25
Қатыспағандар:0
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауыАқпараттық этикет: Сабақтың тақырыбы:
Мектеп:№ 76 мектепПәні:Цифрлық сауаттылық: Желідегі қажетсіз байланыстар
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауыАқпараттық этикет: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
Мектеп:№ 76 мектепПәні:Цифрлық сауаттылық: 1. 3. 1. 1 желідегі қажетсіз байланыстардан сақ болу
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауыАқпараттық этикет: Сабақ мақсаттары:
Мектеп:№ 76 мектепПәні:Цифрлық сауаттылық:

Желі, желідегі қауіпсіздік ережелерімен танысады.

Нақты сұрақтарға жауап табу үшін желіні қолдануды, желіде ақпарат алмасу жолдарын түсінеді.

Желідегі қажетсіз байланыстың қауіпін түсінеді.

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауыАқпараттық этикет: Сабақ барысы
Мектеп:№ 76 мектепПәні:Цифрлық сауаттылық:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауыАқпараттық этикет: Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Мектеп:№ 76 мектепПәні:Цифрлық сауаттылық: Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауыАқпараттық этикет:

Сабақтың басы

5 минут

5 минут

Мектеп:№ 76 мектепПәні:Цифрлық сауаттылық:

Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу, оқу құралдарын түгенеу

Өткен тақырыпты «Сәттілік барабаны» ойынымен сұрақтар қою арқылы шолу жасау:

  1. Интернет дегеніміз не?
  2. Ақпарат дегеніміз не?
  3. Модем құрылғысы қандай қызмет атқарады?
  4. Браузер не үшін қажет?
  5. Қандай браузер түрлерін білесіңдер?

«Желілік байланыс» тренингі

Шарты: Оқушылар шаттық шеңберінде тұрып, бір-біріне лентаны ұзатып тілектерін айтады. Тілек сөздер айтылып болған соң «Осы лентаны бір-бірімізге ұзатқанда не құрылды?», Бұл неге ұқсайды? Деп жетелеуші сұрақтар қою.

Жауаптарын талқылау кезінде оқушылар бір тұтас ойға келіп, сабақтын тақырыбы мен сабақ мақсатын тұжырымдайды.

Оқушыларды сабақ тақырыбымен және сабақ мақсатымен таныстыру. Мұғаліммен бірлесе отырып бағалау критерийлерін тұжырымдауға кіріседі.

«Ой қозғау» әдісі арқылы жаңа тақырыпты ашу. Суретпен жұмыс.

Оқушыларға келесі сұрақтарға жауап беруді ұсынамын.

  1. Суретте берілген желілердің қай түрімен таныссыздар?
  2. Бұл желілердің көмегімен не істей аламыз?
  3. Желіде жұмыс жасағанда ненің ескеруіміз қажет деп ойлайсыздар?

Жаңа тақырыпты жариялау, сабақ мақсаттарымен таныстыру

Мұғаліммен сәлемдеседі Сұрақтарға жауап береді

Шаттық шеңберінде тұрып, бір-біріне лентаны ұзатып тілектерін айтады

Сұрақтарға жауап береді

Суретке қарап өз ойларын айтады

«Шапалақтау» әдәсі

Ауызша мадақтау

«Генератор имен» қосымшасы

Бағалау түрлері - Биология - Тесты - СУЗ

Лента

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауыАқпараттық этикет: Сабақтың ортасы
Мектеп:№ 76 мектепПәні:Цифрлық сауаттылық:

Оқушыларға «Безопасный интернет» мультфилмінен бейнеүзіндісін ұсыну. Инттернет арқылы жұмыс жасаған кезде қауіпсіздік сақтау (1:55 тен 3:23 мин ке дейін қарау) .

Талқыланатын сұрақтар ұсыныңыз:

  • Интернет дегеніміз не?
  • Компьютерді вирустан қалай сақтауға болады?
  • Интернеттегі барлық ақпараттарға сене беруге бола ма?
  • Желіге өзіміз туралы ақпаратты салуға бола ма екен? Не себепті?

Интернеттің жеке-дара қожайыны жоқ. Оны ешкім бір жерден басқара да алмайды. Интернетте көптеген пайдалы да қажетті ақпараттарды табуға болады

1. Алысты жақындату

2. Дамыған мемлекеттермен тең дәрежеде бәсекелесу.

3. Әлемде болып жатқан жаңалықтардан сол сәтте хабардар болу.

4. Халықтарға түрлі жолдармен көмек көрсету.

5. Интернет арқылы мәтінді, хабарламаны, құжаттарды, фото, аудио, видео материалдарды қабылдап алуға не керісінше жіберуге болады;
6. Күн сайын емес, сағат сайын, сәт сайын бүкіл әлем жаңалықтарымен танысып отыруға;
7. Қашықтықтан оқуға, яғни үйде отырып білім алуға;
8. Қызмет түрлерін ұсынуға, тауар сатып алуға не сатуға;
9. «Maіl. Ru Агент», «Facebook», «Skype» т. б. арқылы реалды уақытта тіл қатысуға да, бейнебайланыс орнатуға да болады.

Интернеттің зияны

Дегенмен де интернеттің жақсылықтарымен бірге келеңсіз жақтары да барын естен шығармағанымыз жөн. Интернетке қосылу үшін әрине бізге компьютер керек. Ал, әр күнін компьютер алдында өткізу денсаулыққа зиян екенін білесіздер ме? Ол адам ағзасына қауіп төндірумен қатар, сананы улаумен шектесетіні белгілі. Компьютер алдында ұзақ отырса адамның көзі, жотасы ауырады және қимыл - қозғалысына, адам психологиясына да әсер етеді. Интернетке жүгініп, үйреніп кеткен бала, яғни интернет арқылы хат алысып, сөйлесу - баланың айналасындағы адамдармен бетпе - бет сөйлесуіне де әсер етеді, сөйлеу мәдениетінен айырылады. Бұның бәрі көп уақытын кітап оқумен емес, интернетке кіріп түрлі ойындар ойнап, уақытын тиімсіз өткізудің зардабы.

Мектеп жасындағы баланың сабаққа дайындалғаннан гөрі көп уақытын ұялы телефонына үңілумен өткізеді.

Бейнежазба көрсету

Тапсырма: Берілген кестені толтыр. Желілердің пайдасы мен зиянын бөліп жаз.

:
:
Желілердің пайдасы
Желілердің зияны

«Безопасный интернет» мультфилмін көреді

Сұрақтарға жауап береді

Бейнежазба көреді

сұрақтарға жауап жазады

«Бас бармақ» әдісі

Смайликтер

https://youtu. be/InAUvJzTnaY

«Безопасный интернет» мультфилмі

https://youtu. be/bfdMQ3OBxy8

Оқулық

Цифрлық сауаттылық 1 сынып,

«Орында» тапсырмасы

15 бет

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауыАқпараттық этикет:
Мектеп:№ 76 мектепПәні:Цифрлық сауаттылық:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауыАқпараттық этикет:
Мектеп:№ 76 мектепПәні:Цифрлық сауаттылық:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауыАқпараттық этикет:

Сергіту сәті

«Қауіпті-Қауіпсіз» ойыны

Мектеп:№ 76 мектепПәні:Цифрлық сауаттылық:

«Қауіпті-Қауіпсіз» - ойыны.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Өзі

Ұқсас жұмыстар
Техника қауіпсіздігі ережелерін сақтау және жұмыс орнын ұйымдастыру
Қазақстан территориясы ерте тас дәуірінде
Қазақстанда алғашқы адамдардың пайда болуы, адамдар тобыры - алғашқы адамдардың қоғамдық ұйымы туралы білу
Ежелгі адамдардың іс-әрекеттері, еңбек құралдары, тасты өңдеу, аңшылық, терімшілік
Алғашқы адамдардың өмірі, еңбек құралдарын жетілдіру, палеолиттен неолитке дейінгі еңбек құралдарын жетілдіру, ұлы мұздықтар, отты қолдану
Көрнекілік әдіс
Мұғалімнің әрекеті
Мұғаліммен сәлемдесу
Сұрақтарға жауап алу
Ана тілі 2- сынып. түлкі мен қырғауыл. сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz