Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқушыларды сабақ тақырыбымен және сабақ мақсатымен таныстыру
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы
Ақпараттық этикет
Мектеп: № 76 мектеп
Пәні: Цифрлық сауаттылық
Күні: 03.02.2022ж.
Мұғалімнің аты-жөні: Талипбаев А
СЫНЫП: 1
Қатысқандар : 25
Қатыспағандар:0
Сабақтың тақырыбы:
Желідегі қажетсіз байланыстар
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
1.3.1.1 желідегі қажетсіз байланыстардан сақ болу
Сабақ мақсаттары:
Желі, желідегі қауіпсіздік ережелерімен танысады.
Нақты сұрақтарға жауап табу үшін желіні қолдануды, желіде ақпарат алмасу жолдарын түсінеді.
Желідегі қажетсіз байланыстың қауіпін түсінеді.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
5 минут
5 минут
Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу, оқу құралдарын түгенеу
Өткен тақырыпты <<Сәттілік барабаны>> ойынымен сұрақтар қою арқылы шолу жасау:
Интернет дегеніміз не?
Ақпарат дегеніміз не?
Модем құрылғысы қандай қызмет атқарады?
Браузер не үшін қажет?
Қандай браузер түрлерін білесіңдер?
<<Желілік байланыс>> тренингі
Шарты: Оқушылар шаттық шеңберінде тұрып, бір-біріне лентаны ұзатып тілектерін айтады. Тілек сөздер айтылып болған соң <<Осы лентаны бір-бірімізге ұзатқанда не құрылды?>>, Бұл неге ұқсайды? Деп жетелеуші сұрақтар қою.
Жауаптарын талқылау кезінде оқушылар бір тұтас ойға келіп, сабақтын тақырыбы мен сабақ мақсатын тұжырымдайды.
Оқушыларды сабақ тақырыбымен және сабақ мақсатымен таныстыру. Мұғаліммен бірлесе отырып бағалау критерийлерін тұжырымдауға кіріседі.
<<Ой қозғау>> әдісі арқылы жаңа тақырыпты ашу. Суретпен жұмыс.
Оқушыларға келесі сұрақтарға жауап беруді ұсынамын.
Суретте берілген желілердің қай түрімен таныссыздар?
Бұл желілердің көмегімен не істей аламыз?
Желіде жұмыс жасағанда ненің ескеруіміз қажет деп ойлайсыздар?
Жаңа тақырыпты жариялау, сабақ мақсаттарымен таныстыру
Мұғаліммен сәлемдеседі Сұрақтарға жауап береді
Шаттық шеңберінде тұрып, бір-біріне лентаны ұзатып тілектерін айтады
Сұрақтарға жауап береді
Суретке қарап өз ойларын айтады
<<Шапалақтау>> әдәсі
Ауызша мадақтау
<<Генератор имен>> қосымшасы
Лента
Сабақтың ортасы
Оқушыларға <<Безопасный интернет>> мультфилмінен бейнеүзіндісін ұсыну. Инттернет арқылы жұмыс жасаған кезде қауіпсіздік сақтау (1:55 тен 3:23 мин ке дейін қарау).
Талқыланатын сұрақтар ұсыныңыз:
Интернет дегеніміз не?
Компьютерді вирустан қалай сақтауға болады?
Интернеттегі барлық ақпараттарға сене беруге бола ма?
Желіге өзіміз туралы ақпаратты салуға бола ма екен? Не себепті?
Интернеттің жеке-дара қожайыны жоқ. Оны ешкім бір жерден басқара да алмайды. Интернетте көптеген пайдалы да қажетті ақпараттарды табуға болады
1.Алысты жақындату
2.Дамыған мемлекеттермен тең дәрежеде бәсекелесу.
3.Әлемде болып жатқан жаңалықтардан сол сәтте хабардар болу.
4.Халықтарға түрлі жолдармен көмек көрсету.
5. Интернет арқылы мәтінді, хабарламаны, құжаттарды, фото, аудио, видео материалдарды қабылдап алуға не керісінше жіберуге болады;
6.Күн сайын емес, сағат сайын, сәт сайын бүкіл әлем жаңалықтарымен танысып отыруға;
7. Қашықтықтан оқуға, яғни үйде отырып білім алуға;
8.Қызмет түрлерін ұсынуға, тауар сатып алуға не сатуға;
9. <>, <>, <> т.б. арқылы реалды уақытта тіл қатысуға да, бейнебайланыс орнатуға да болады.
Интернеттің зияны
Дегенмен де интернеттің жақсылықтарымен бірге келеңсіз жақтары да барын естен шығармағанымыз жөн. Интернетке қосылу үшін әрине бізге компьютер керек. Ал, әр күнін компьютер алдында өткізу денсаулыққа зиян екенін білесіздер ме? Ол адам ағзасына қауіп төндірумен қатар, сананы улаумен шектесетіні белгілі. Компьютер алдында ұзақ отырса адамның көзі, жотасы ауырады және қимыл - қозғалысына, адам психологиясына да әсер етеді. Интернетке жүгініп, үйреніп кеткен бала, яғни интернет арқылы хат алысып, сөйлесу - баланың айналасындағы адамдармен бетпе - бет сөйлесуіне де әсер етеді, сөйлеу мәдениетінен айырылады. Бұның бәрі көп уақытын кітап оқумен емес, интернетке кіріп түрлі ойындар ойнап, уақытын тиімсіз өткізудің зардабы.
Мектеп жасындағы баланың сабаққа дайындалғаннан гөрі көп уақытын ұялы телефонына үңілумен өткізеді.
Бейнежазба көрсету
Тапсырма: Берілген кестені толтыр. Желілердің пайдасы мен зиянын бөліп жаз.
Желілердің пайдасы
Желілердің зияны
<<Безопасный интернет>> мультфилмін көреді
Сұрақтарға жауап береді
Бейнежазба көреді
сұрақтарға жауап жазады
<<Бас бармақ>> әдісі
Смайликтер
https://youtu.be/InAUvJzTnaY
<<Безопасный интернет>> мультфилмі
https://youtu.be/bfdMQ3OBxy8
Оқулық
Цифрлық сауаттылық 1 сынып,
<<Орында>> тапсырмасы
15 бет
Сергіту сәті
<<Қауіпті-Қауіпсіз>> ойыны
<<Қауіпті-Қауіпсіз>> - ойыны.
Өзі туралы ақпаратты жасыру
Әлеуметтік желіде біреуді ренжіту
Интернетте берілген сауалнаманы үлкендердін рұқсатысыз толтыру
Күдікті хаттарды ашып, жіберуге
Ақылы ойындарда, конкурстарда, лотереяларда қатысу
Шынай адрес, аты жөнің көрсету
Бейтаныс адамдармен әлеуметтік желі арқылы сөйлесу
Достарға хат жазу
Күдікті хабарламаларды ашу
Әлеуметтік желіде әдептілік сақтау
Вирусқа қарсы программаны жаңарту
Құпия сөзді ешкімге айтпау
Дұрыс емес сайттардан шұғыл түрде шығып кету
Өзіне қатысты ақпаратты жария ету
Оқушылар интерактивті тақта арқылы қауіпті, қауіпсіз айтады.
Ауызша кері байланыс беру
Сабақтың соңы
Рефлексия <<Желкенді кеме>> әдісі арқылы оқушылар рефлексия жасайды
Үйге тапсырма. Тақырыпты қайталау
Кемені бояйды
<<Желкенді кеме>> рефлексиясы парағы
Тексерілді: 03.02.2022ж.
Ақпараттық этикет
Мектеп: № 76 мектеп
Пәні: Цифрлық сауаттылық
Күні: 03.02.2022ж.
Мұғалімнің аты-жөні: Талипбаев А
СЫНЫП: 1
Қатысқандар : 25
Қатыспағандар:0
Сабақтың тақырыбы:
Желідегі қажетсіз байланыстар
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
1.3.1.1 желідегі қажетсіз байланыстардан сақ болу
Сабақ мақсаттары:
Желі, желідегі қауіпсіздік ережелерімен танысады.
Нақты сұрақтарға жауап табу үшін желіні қолдануды, желіде ақпарат алмасу жолдарын түсінеді.
Желідегі қажетсіз байланыстың қауіпін түсінеді.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
5 минут
5 минут
Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу, оқу құралдарын түгенеу
Өткен тақырыпты <<Сәттілік барабаны>> ойынымен сұрақтар қою арқылы шолу жасау:
Интернет дегеніміз не?
Ақпарат дегеніміз не?
Модем құрылғысы қандай қызмет атқарады?
Браузер не үшін қажет?
Қандай браузер түрлерін білесіңдер?
<<Желілік байланыс>> тренингі
Шарты: Оқушылар шаттық шеңберінде тұрып, бір-біріне лентаны ұзатып тілектерін айтады. Тілек сөздер айтылып болған соң <<Осы лентаны бір-бірімізге ұзатқанда не құрылды?>>, Бұл неге ұқсайды? Деп жетелеуші сұрақтар қою.
Жауаптарын талқылау кезінде оқушылар бір тұтас ойға келіп, сабақтын тақырыбы мен сабақ мақсатын тұжырымдайды.
Оқушыларды сабақ тақырыбымен және сабақ мақсатымен таныстыру. Мұғаліммен бірлесе отырып бағалау критерийлерін тұжырымдауға кіріседі.
<<Ой қозғау>> әдісі арқылы жаңа тақырыпты ашу. Суретпен жұмыс.
Оқушыларға келесі сұрақтарға жауап беруді ұсынамын.
Суретте берілген желілердің қай түрімен таныссыздар?
Бұл желілердің көмегімен не істей аламыз?
Желіде жұмыс жасағанда ненің ескеруіміз қажет деп ойлайсыздар?
Жаңа тақырыпты жариялау, сабақ мақсаттарымен таныстыру
Мұғаліммен сәлемдеседі Сұрақтарға жауап береді
Шаттық шеңберінде тұрып, бір-біріне лентаны ұзатып тілектерін айтады
Сұрақтарға жауап береді
Суретке қарап өз ойларын айтады
<<Шапалақтау>> әдәсі
Ауызша мадақтау
<<Генератор имен>> қосымшасы
Лента
Сабақтың ортасы
Оқушыларға <<Безопасный интернет>> мультфилмінен бейнеүзіндісін ұсыну. Инттернет арқылы жұмыс жасаған кезде қауіпсіздік сақтау (1:55 тен 3:23 мин ке дейін қарау).
Талқыланатын сұрақтар ұсыныңыз:
Интернет дегеніміз не?
Компьютерді вирустан қалай сақтауға болады?
Интернеттегі барлық ақпараттарға сене беруге бола ма?
Желіге өзіміз туралы ақпаратты салуға бола ма екен? Не себепті?
Интернеттің жеке-дара қожайыны жоқ. Оны ешкім бір жерден басқара да алмайды. Интернетте көптеген пайдалы да қажетті ақпараттарды табуға болады
1.Алысты жақындату
2.Дамыған мемлекеттермен тең дәрежеде бәсекелесу.
3.Әлемде болып жатқан жаңалықтардан сол сәтте хабардар болу.
4.Халықтарға түрлі жолдармен көмек көрсету.
5. Интернет арқылы мәтінді, хабарламаны, құжаттарды, фото, аудио, видео материалдарды қабылдап алуға не керісінше жіберуге болады;
6.Күн сайын емес, сағат сайын, сәт сайын бүкіл әлем жаңалықтарымен танысып отыруға;
7. Қашықтықтан оқуға, яғни үйде отырып білім алуға;
8.Қызмет түрлерін ұсынуға, тауар сатып алуға не сатуға;
9. <
Интернеттің зияны
Дегенмен де интернеттің жақсылықтарымен бірге келеңсіз жақтары да барын естен шығармағанымыз жөн. Интернетке қосылу үшін әрине бізге компьютер керек. Ал, әр күнін компьютер алдында өткізу денсаулыққа зиян екенін білесіздер ме? Ол адам ағзасына қауіп төндірумен қатар, сананы улаумен шектесетіні белгілі. Компьютер алдында ұзақ отырса адамның көзі, жотасы ауырады және қимыл - қозғалысына, адам психологиясына да әсер етеді. Интернетке жүгініп, үйреніп кеткен бала, яғни интернет арқылы хат алысып, сөйлесу - баланың айналасындағы адамдармен бетпе - бет сөйлесуіне де әсер етеді, сөйлеу мәдениетінен айырылады. Бұның бәрі көп уақытын кітап оқумен емес, интернетке кіріп түрлі ойындар ойнап, уақытын тиімсіз өткізудің зардабы.
Мектеп жасындағы баланың сабаққа дайындалғаннан гөрі көп уақытын ұялы телефонына үңілумен өткізеді.
Бейнежазба көрсету
Тапсырма: Берілген кестені толтыр. Желілердің пайдасы мен зиянын бөліп жаз.
Желілердің пайдасы
Желілердің зияны
<<Безопасный интернет>> мультфилмін көреді
Сұрақтарға жауап береді
Бейнежазба көреді
сұрақтарға жауап жазады
<<Бас бармақ>> әдісі
Смайликтер
https://youtu.be/InAUvJzTnaY
<<Безопасный интернет>> мультфилмі
https://youtu.be/bfdMQ3OBxy8
Оқулық
Цифрлық сауаттылық 1 сынып,
<<Орында>> тапсырмасы
15 бет
Сергіту сәті
<<Қауіпті-Қауіпсіз>> ойыны
<<Қауіпті-Қауіпсіз>> - ойыны.
Өзі туралы ақпаратты жасыру
Әлеуметтік желіде біреуді ренжіту
Интернетте берілген сауалнаманы үлкендердін рұқсатысыз толтыру
Күдікті хаттарды ашып, жіберуге
Ақылы ойындарда, конкурстарда, лотереяларда қатысу
Шынай адрес, аты жөнің көрсету
Бейтаныс адамдармен әлеуметтік желі арқылы сөйлесу
Достарға хат жазу
Күдікті хабарламаларды ашу
Әлеуметтік желіде әдептілік сақтау
Вирусқа қарсы программаны жаңарту
Құпия сөзді ешкімге айтпау
Дұрыс емес сайттардан шұғыл түрде шығып кету
Өзіне қатысты ақпаратты жария ету
Оқушылар интерактивті тақта арқылы қауіпті, қауіпсіз айтады.
Ауызша кері байланыс беру
Сабақтың соңы
Рефлексия <<Желкенді кеме>> әдісі арқылы оқушылар рефлексия жасайды
Үйге тапсырма. Тақырыпты қайталау
Кемені бояйды
<<Желкенді кеме>> рефлексиясы парағы
Тексерілді: 03.02.2022ж.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz