HTML тілінің негізгі тегтерін қолдану

Алдын ала білу керек
- оқушылар html-парақшасының құрылымын және html- тілінің негізгі тегтерін біледі
- оқушылар веб парақшасын құрады
- оқушылар веб парақшасында фонның, мәтіннің түстерін өзгертеалады
Оқу мақсаты
web парақшасын құрастыру үшін html тілінің тэгтерін қолдану.
Тэг көмегімен мәтіннің қарпін, абзац, көлемін белгілеу. Сырғымалы жолдар жасау.
- Зертеу жұмысы кезінде тындау дағдыларын қалыптастыру
- Ағылшын тілінде сәйкес терминалогияларды қолдану
Құндылықтарын саралау
- Бағдарламаны үйрету арқылы оқушылардың танымдық, біліктілік қабілеттерін дамыту;
- Оқушылардың компьютерлік сауаттылығын дамыта отырып, кәсіби маман болып қалыптасуына ықпал жасау
- HTML қалай пайда болды?
- HTML тілінің атқаратын қызметі қандай?
- Гипермәтін деген не?
- Тег дегеніміз не?
АКТ қолдану дағдылары
- Жаңа тақырып өткен кезде, оқушылардың алғашқы білімін анықтау кезінде -ғаламтор ресурстарын қолдану
Денсаулық және қауіпсіздік ережелерін сақтау
- компьютермен жабдықталған кабинетте жұмыс ережелерін сақтау
- ДК жұмыс жасау кезінде тайменеджмент сақтау
Сабақтын басына
3 мин
Түйінді идея:
1. Ұйымдастыру.
Оқушылармен амандасу .
Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.
Сабақтың түйінді идеясымен таныстыру.
Презентация
Слайд 1
«Білу ғана аз, сол білгенінді істе қолдана білу керек»
И. Г. Гете
Үй тапсырмасын
тексеру.
7 мин
2. «Қарлы кесек»
- Гипермәтін деген не?
- HTML қалай пайда болды?
- Web -беттерді қандай программалар көмегімен жасауға болады?
- HTML тілінде web - бетті қайда құруға болады?
- Тег дегеніміз не? Олардың түрлері?
- Web құжат деген не?
- Web құжаттың негізгі бөлігі?
- Сайттың жоспарлау кезендері?
- Web сайттың түстерін қалай белгілейміз?
- Түсің қандай тегпен белгілеймыз?
- Өмірде сайтты қайда, не үшін қолданамыз?
Тапсырма 1 «Үй тапсырманы бекіту»
Оnline интерактивті тапсырманы орындаңыз
http://learningapps. org/138127
Сұрақ: Бүгінгі сабақта Web құжатымызға не өзгеріс енгіземіз деп ойлайсындар ?
Осы тапсырмада қандай танымайтын тегтерді байқадыңыз?
Слайд 3
Слайд 4
Компьютер
Мағынаны ашу.
3 мин
3. Сабақ тақырыбына жетелеу
- Слайдта көрсетілген сүретерге мұқият қарап сабақ тақырыбын ашып көрейік???
/Оқу мақсаты, бағалау критерийлерімен таныстырылады. /
web-парақшасын құрастыру кезінде HTML тілінің негізгі тегтерін қолдану
Сабақтын ортасы
10 минут
12 минут
4. Оқулықпен жұмыс Мұғалім жұпқа бөліп, мәтінді форматтау тегтерді оқулықтан тауып, мағынасын түсіндіру тапсырмасын береді
<font> тегінің көмегімен біз мәтіннің қарпін, көлемін, түсін fase, size, color атритуттар арқылы белгілейміз.
<Hi>, </Hi> белгісі алты түрлі сатыдағы символдар мөлшерін таңдау мүмкіндігін береді
Абзац енгізу үшін <P>, </p> тегтері қолданылады.
Қарайтылған әріптерді пайдалану үшін мәтінді <B>, </b> тегтердің ортасына аламыз,
Көлбеу (курсив) әріптер үшін <I>, </i>
<MARQUEE>, </MARQUEE> тегтері браузер терезесінде жолдың бір шетінен екінші шетіне жылжып отыратын «сырғымалы жол» жасайды және оның мынадай параметрлері болады:
ALIGN BGCOLOR, DIREKTION, HEIGHT, LOOP, SCRLLAMMAUNT, SCROLLDELLAY
5. Практикалық жұмысы
Оқушылар құрастырып жатқан Web парақшасында мәтінді форматтайды. Өзіндік жұмыс.
Бір бірін бағалау
Оқушылар дайын болған сайттарын көрсетеді. Оқушылармен ой-пікір алмасып, мұғалімнен кері байланыс алады.
- web парақшасын құрастыру үшін html тілінің тэгтерін дұрыс қолдану
- Қорытынды парақшалары дұрыс шығу, ашылуы
- web парақшасын құрастыру кезеніңде толық аяқталуы
Слайд 6
Слайд 7
Компьютер
Сабақтын соңы
5 мин
Рефлексия.
- Сабақты саған бәрінен не ұнады?
- Сен нені үйрендің?
- Оқытудың қай бөлігі сен үшін тиімді болды?
- Егер дәл осы сабақ басқа сабақта өткізілетін болса, нені өзгертер едің?
Сабақ бойынша рефлексия
Cабақтын мақсаты/оқу мақсаттары шынайы болды ма?
Оқу мақсатына барлық оқушылар жеттіме?
Жоқ болған жағдайда не себепті? Сабақтын дифференциациясы дұрыс өтілді ме?
Сабақ жоспарынан не және неге күту керек еді?
Жалпы баға
Сабақтын қандай екі кезені жақсы өтті (оқыту мен оқуды ойлау керек) ?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не көмектесе алады (оқыту мен оқуды ойлау керек) ?
1:
2:
Сабақ туралы не білдім немесе немесе кейбір
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz