Сабақ және тамыр

C:\Users\асус\Desktop\Новая папка\IMG-20180116-WA0000.jpg БҚО, Бәйтерек ауданы, Факел ауылы Подхоз жалпы білім беретін негізгі мектебінің биология пәнінің мұғалімі Курбанбаева Алия Мухитовна
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Заттардың тасымалдануы
Мектеп: Подхоз жалпы білім беретін негізгі мектебі
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Заттардың тасымалдануы: Күні:
Мектеп:Подхоз жалпы білім беретін негізгі мектебі: Мұғалімнің аты-жөні: Курбанбаева Алия Мухитовна
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Заттардың тасымалдануы: Сынып: 7 «а»
Мектеп:Подхоз жалпы білім беретін негізгі мектебі: Қатысқандар:
Қатыспағандар:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Заттардың тасымалдануы: Сабақтың тақырыбы
Мектеп:Подхоз жалпы білім беретін негізгі мектебі:

Сабақ және тамыр. Сабақтың ішкі құрылысы:қабық, камбий, сүрек, өзек. Тамыр аймақтары: бөліну, өсу, сору және өткізу аймақтары.

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Заттардың тасымалдануы: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
Мектеп:Подхоз жалпы білім беретін негізгі мектебі: 7. 1. 3. 3 Тамыр мен сабақтың ішкі құрылысын зерттеу.
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Заттардың тасымалдануы: Сабақтың мақсаты
Мектеп:Подхоз жалпы білім беретін негізгі мектебі:

Барлық оқушылар: Тамыр мен сабақтың құрылысын білу.

Көптеген оқушылар: Тамыр мен сабақтың ішкі және сыртқы құрылысын ажырату.

Кейбір оқушылар: Тамыр аймақтары мен сабақтың ішкі және сыртқы құрылысын, қызметін зерттеу.

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Заттардың тасымалдануы: Бағалау критерийі
Мектеп:Подхоз жалпы білім беретін негізгі мектебі:

1. Сабақтың ішкі құрылысының құрылымдық компоненттерін біледі;

2. Сабақ пен тамырдың құрылымдық компоненттерінің маңызын түсінеді;

3. Сабақтың құрылымдық компоненттерінің қызметтерін дұрыс сипаттай алады.

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Заттардың тасымалдануы: Ойлау дағдыларының деңгейі
Мектеп:Подхоз жалпы білім беретін негізгі мектебі: Жоғары деңгей дағдылары
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Заттардың тасымалдануы: Тілдік мақсаттар
Мектеп:Подхоз жалпы білім беретін негізгі мектебі:

Пәндік лексика және терминология: қабық, камбий, сүрек, өзек, флоэма, ксилема.

Оқытудың тілдік мақсаты: Сабақ пен тамырдың ішкі және сыртқы құрылысын толық білу үшін топта жұмыс істей (айтылым, тыңдалым, оқылым, жазылым) алады

Диалог құруға арналған қажетті сөздер:

Жерасты мүшесін атаңдар? Оларға сипаттама беріңдер.

Сабақ қабығындағы ұлпа түрлерін атаңдар.

Заттар тасымалы деген не?

Өсімдіктерде заттар тасымалы қалай жүреді?

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Заттардың тасымалдануы: Құндылықтарға баулу
Мектеп:Подхоз жалпы білім беретін негізгі мектебі:

Жалпыға бірдей еңбек қоғамы;

Оқушылар тамыр мен сабақтың ішкі құрылысын, олардың қызметтерін оқып, зерттей отырып, ауыл шаруашылық, салалары мен секторларында топырақтың құнарлылығына мән беруге, тамыр мен сабақты зақымдамауға, аянбай еңбек етуге қалыптастыру.

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Заттардың тасымалдануы: Пәнаралық байланыс
Мектеп:Подхоз жалпы білім беретін негізгі мектебі:

География - оқушылар өсімдіктердің таралу аймағына байланысты тамырдың әр түрлі тереңдікте өсуін біледі.

Физикамен, бұл жерде осмостық қысым, диффузия, заттардың тасымал, тамыр қысымы қарастырылады.

Химиямен, көмірқышқыл газы мен суды, органикалық заттардың тасымал контекстінде қарастырылады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Заттардың тасымалдануы: Акт қолдану дағдылары:
Мектеп:Подхоз жалпы білім беретін негізгі мектебі: Электронды ақпарат көздерін қолдану арқылы оқыту процессін визуализациялау.
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Заттардың тасымалдануы: Алдыңғы білім
Мектеп:Подхоз жалпы білім беретін негізгі мектебі:

7. 1. 3. 2 Өсімдіктерде заттардың тасымалына қатысатын мүшелерді танып білу.

Осы тақырыпта оқушылар заттар тасымалына қатысатын мүшелерді атап айта алады, бір бірінен ажырата алады.

Сабақ барысы
Сабақ барысы: Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақ барысы:

Сабақтың басы

(7 мин)

(5 мин)

  1. Ұйымдастыру кезеңі:

1-слайд

Сәлемдесу, сыныптағы оқушыларды түгендеу.

- Жағымды психологиялық ахуал туғызу; (Әр оқушы өзінің бүгінгі көңіл-күйін смайликтермен (жақсы, орташа, нашар) білдіреді.

II. Үй тапсырмасын сұрау

«Серпілген сауал» әдісі

1. Жасушаның құрамында қандай органоидттар болады?

2. Заттардың тасымалдануына қандай мүшелер қатысады?

3. Мүше дегенді қалай түсінесіңдер?

4. Қандай органикалық заттар білесіздер?

5. Өсімдіктің мүшелерін атаңыз?

6. Жасушаны ашқан ғалым кім?

7. Микроскопты ойлап тапқан ғалым?

8. Өсімдіктің жер асты мүшесі қалай аталады?

9. Өсімдіктің жер үсті мүшесі қалай аталады?

Жұлдызша арқылы бағалау

Сыныпты топқа бөлу:

Суреттер арқылы

images (4).jpg I. Тамыр

загруженное (4).jpg II. Сабақ

Доп, стикер, маркер, АКТ, интернет желісі, жұлдызша, суреттер
Сабақ барысы:

Сабақтың ортасы

(18 мин)

Жаңа сабақты бекіту (5 мин)

III. Жаңа сабақ.

Адамзат үшін атмосферадағы көмірқышқыл газының мөлшерінің артуы маңызды ма немесе оның мөлшерін сақтау маңызды ма?

(Пікірталас)

«Адасқан әріптер» арқылы оқушылар жаңа сабақтың тақырыбын ашады. Бағалау критерийімен таныстырамын.

Топтық жұмыс. «Сөздер бұлты» әдісі арқылы оқушыларға тапсырма беріледі. Оқулықпен жұмыс жасай отырып, жаңа сабақты постермен қорғайды.

1 топ: Ағаш сабағының ішкі құрылысы (қабық, камбий, сүрек, өзек)

2 топ: Тамыр аймақтары(тамыр оймақшасы, бөліну, өсу, өткізу)

Дескриптор:

- Ағаш сабағының ішкі құрылысын біледі

- Тамыр аймақтарына анықтама береді

- Тамырдың ішкі құрылысын сипаттайды

Қалыптастырушы бағалау. Смайликтер арқылы бағалау

загруженное (3).jpg загруженное (2).jpg images (2).jpg

(Тж) . Тапсырма-1 Сәйкестендіру тесті.

:
:
:
:
:
:
:
:

Тамыр оймақшасы сору аймағында сіңірілген заттардың сабаққа түсуін қамтамасыз етеді.

Бөліну аймағы топырақта еріген заттар мен суды сіңіруге жауапты болғандықтан осылай аталады.

Өсу аймағы түзуші ұлпа жасушаларынан тұрады.

Сору аймағы бөліну аймағынан кейін

орналасады.

Өткізу аймағы қорғаныш қызметін

атқаратын жабын ұлпасынан түзіледі

Дескриптор:

- Сабақ қабаттарының қызметін сәйкестендіреді.

- Тамыр бөлімдерінің қызметін сәйкестендіреді

(Мадақтау арқылы бағалау)

Зертханалық жұмыс . Білім ландтен орындау

(Ж) . Тапсырма-2 Суретпен жұмыс.

а) Оқушылар суретке қарай отырып, сабақтың ішкі бөліктерінің атауларын жазып шығады.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

C:\Users\Toshiba\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\slide-21 (1).jpg

Тірек сөздер: эпидермис, жасымықтар, қыртыс, тоз, камбий, тін өзек, сүрек

ә) Тамыр аймақтарын ретімен орналастыру;

C:\Users\Toshiba\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\slide-15.jpg Тамырдың аймақтары:

Сору

Өткізу

Өсу

Бөліну

Тамыр оймақшасы

Дескриптор: Білім алушы

- сабақтың ішкі құрылымдарын анықтайды;

- ішкі құрылым атауларын біледі;

- тамыр аймақтарын ретімен орналастырады;

Қалыптастырушы бағалау. Смайликтер арқылы бағалау

Жеке жұмыс . Слайдпен жұмыс

Бұл кезенде оқушылар жұмыс дәптеріндегі деңгейлік тапсырмалармен жұмыс жасайды

І деңгей (5 балл)

ІІ деңгей (5 балл+4 балл 9 балл)

«Мұғалім Оқушы» әдісі арқылы сабақты пысықтаймын. Сұрақтар қою арқылы саралаймын.

Дескриптор: Білім алушы

- сабақтың ішкі құрылысы: қабық, камбий, сүрек, өзекті біледі.

- тамырдың бөлімдерін сипаттайды.

- тамыр мен сабақтың ішкі құрылысының қызметтерін ажыратады.

Қалыптастырушы бағалау. (Бірін бірі бағалау)

қСааб ежнә тмыра. Сқбааңты шкіі ұылқрыыс
Сабақтың қабаттары
Қызметі
Қабық
ағаш сабағының негізгі қабаты.
Камбий
түзуші ұлпа қабаты.
Сүрек
сабақтың ең ішкі қабаты.
Өзек
сабақтың ең сыртқы қабаты.
Атаулары
1
2
3
4
5
6
7-8
9-10

1 тапсырма. Бос орындарға тиісті сөздерді жаз

Тамыр бөлімдері қызметіне қарай тамыр оймақшасы, бөліну,

өсу, сору, және өткізу аймақтарына бөлінеді.

2 тапсырма. Анықтамасын жаз

  1. Тамыр, сабақ- өсімдіктердің вегетативтік мүшесі.
  2. Жем тамыр- әр түрлі органикалық заттар өсімдіктердің негізгі тамырларының жасушаларында қорға жиналады. Негізгі тамыр жуандап түрін өзгертеді.

Сабақ - өсімдіктердің жер асты мүшелері мен жер үсті

мүшелерін бір-бірімен жалғастырып тұратын орталық тірек.

Кестені толтыр. Тамыр мен сабақ түрлерін орналастыр

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Тамыр мен сабақ түрлері
Тамыр түрлері
Сабақ түрлері
Негізгі
+
Тік
+
Жатаған
+
Шырмалағыш
+
Жанама
+
Қосалқы
+
Өрмелегіш
+
Лианалар
+
Қысқарған
+

Презентация

Қосымшалар

Ақпарттық парақ

Сабақ барысы:
Сабақ барысы:
Сабақ барысы:
Сабақ барысы:
Сабақ барысы:
Сабақ барысы:
Сабақ барысы:
Сабақ барысы:
Сабақ барысы:
Сабақ барысы:
Сабақ барысы:
Сабақ барысы:
Сабақ барысы:
Сабақ барысы:
Сабақ барысы:
Сабақ барысы:
Сабақ барысы:
Сабақ барысы:
Сабақ барысы:
Сабақ барысы:
Сабақ барысы:
Сабақ барысы:
Сабақ барысы:
Сабақ барысы:
Сабақ барысы:
Сабақ барысы:
Сабақ барысы:
Сабақ барысы:

Сабақтың соңы

(5 мин)

Кері байланыс: Сабақ соңындағы оқушылардың рефлексиясы:

- толық түсіндім

- орташа түсіндім

- маған мұғалімнің көмегі керек

Білім ағашына түрлі


Ұқсас жұмыстар
Өсімдіктің вегетивтік мүшесі ретінде тамырдың сыртқы және ішкі құрылысы
Тамырдың өсуі
Гүлді өсімдіктердің мүшелері
Өсімдіктерде тірек ұлпасы
Тест. тамыр. сабак. 6 сынып
Тамыр бөліміне кіретінмейтін аймақ
Тамыр бөлімдері
§9.Тамыр - өсімдіктің топырақтан қоректену мүшесі. Тыңайтқыштар
Өсімдік мүшелерін ата
Сабақ. Оқушыға берілетін тақырыпты тереңдете, жан - жақты әрі жеңіл түрде игерту
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz