Сабақ және тамыр


Сабақ және тамыр. Сабақтың ішкі құрылысы:қабық, камбий, сүрек, өзек. Тамыр аймақтары: бөліну, өсу, сору және өткізу аймақтары.
Барлық оқушылар: Тамыр мен сабақтың құрылысын білу.
Көптеген оқушылар: Тамыр мен сабақтың ішкі және сыртқы құрылысын ажырату.
Кейбір оқушылар: Тамыр аймақтары мен сабақтың ішкі және сыртқы құрылысын, қызметін зерттеу.
1. Сабақтың ішкі құрылысының құрылымдық компоненттерін біледі;
2. Сабақ пен тамырдың құрылымдық компоненттерінің маңызын түсінеді;
3. Сабақтың құрылымдық компоненттерінің қызметтерін дұрыс сипаттай алады.
Пәндік лексика және терминология: қабық, камбий, сүрек, өзек, флоэма, ксилема.
Оқытудың тілдік мақсаты: Сабақ пен тамырдың ішкі және сыртқы құрылысын толық білу үшін топта жұмыс істей (айтылым, тыңдалым, оқылым, жазылым) алады
Диалог құруға арналған қажетті сөздер:
Жерасты мүшесін атаңдар? Оларға сипаттама беріңдер.
Сабақ қабығындағы ұлпа түрлерін атаңдар.
Заттар тасымалы деген не?
Өсімдіктерде заттар тасымалы қалай жүреді?
Жалпыға бірдей еңбек қоғамы;
Оқушылар тамыр мен сабақтың ішкі құрылысын, олардың қызметтерін оқып, зерттей отырып, ауыл шаруашылық, салалары мен секторларында топырақтың құнарлылығына мән беруге, тамыр мен сабақты зақымдамауға, аянбай еңбек етуге қалыптастыру.
География - оқушылар өсімдіктердің таралу аймағына байланысты тамырдың әр түрлі тереңдікте өсуін біледі.
Физикамен, бұл жерде осмостық қысым, диффузия, заттардың тасымал, тамыр қысымы қарастырылады.
Химиямен, көмірқышқыл газы мен суды, органикалық заттардың тасымал контекстінде қарастырылады
7. 1. 3. 2 Өсімдіктерде заттардың тасымалына қатысатын мүшелерді танып білу.
Осы тақырыпта оқушылар заттар тасымалына қатысатын мүшелерді атап айта алады, бір бірінен ажырата алады.
Сабақтың басы
(7 мин)
(5 мин)
- Ұйымдастыру кезеңі:
1-слайд
Сәлемдесу, сыныптағы оқушыларды түгендеу.
- Жағымды психологиялық ахуал туғызу; (Әр оқушы өзінің бүгінгі көңіл-күйін смайликтермен (жақсы, орташа, нашар) білдіреді.
II. Үй тапсырмасын сұрау
«Серпілген сауал» әдісі
1. Жасушаның құрамында қандай органоидттар болады?
2. Заттардың тасымалдануына қандай мүшелер қатысады?
3. Мүше дегенді қалай түсінесіңдер?
4. Қандай органикалық заттар білесіздер?
5. Өсімдіктің мүшелерін атаңыз?
6. Жасушаны ашқан ғалым кім?
7. Микроскопты ойлап тапқан ғалым?
8. Өсімдіктің жер асты мүшесі қалай аталады?
9. Өсімдіктің жер үсті мүшесі қалай аталады?
Жұлдызша арқылы бағалау
Сыныпты топқа бөлу:
Суреттер арқылы
I. Тамыр
II. Сабақ
Сабақтың ортасы
(18 мин)
Жаңа сабақты бекіту (5 мин)
III. Жаңа сабақ.
Адамзат үшін атмосферадағы көмірқышқыл газының мөлшерінің артуы маңызды ма немесе оның мөлшерін сақтау маңызды ма?
(Пікірталас)
«Адасқан әріптер» арқылы оқушылар жаңа сабақтың тақырыбын ашады. Бағалау критерийімен таныстырамын.
Топтық жұмыс. «Сөздер бұлты» әдісі арқылы оқушыларға тапсырма беріледі. Оқулықпен жұмыс жасай отырып, жаңа сабақты постермен қорғайды.
1 топ: Ағаш сабағының ішкі құрылысы (қабық, камбий, сүрек, өзек)
2 топ: Тамыр аймақтары(тамыр оймақшасы, бөліну, өсу, өткізу)
Дескриптор:
- Ағаш сабағының ішкі құрылысын біледі
- Тамыр аймақтарына анықтама береді
- Тамырдың ішкі құрылысын сипаттайды
Қалыптастырушы бағалау. Смайликтер арқылы бағалау
(Тж) . Тапсырма-1 Сәйкестендіру тесті.
Тамыр оймақшасы сору аймағында сіңірілген заттардың сабаққа түсуін қамтамасыз етеді.
Бөліну аймағы топырақта еріген заттар мен суды сіңіруге жауапты болғандықтан осылай аталады.
Өсу аймағы түзуші ұлпа жасушаларынан тұрады.
Сору аймағы бөліну аймағынан кейін
орналасады.
Өткізу аймағы қорғаныш қызметін
атқаратын жабын ұлпасынан түзіледі
Дескриптор:
- Сабақ қабаттарының қызметін сәйкестендіреді.
- Тамыр бөлімдерінің қызметін сәйкестендіреді
(Мадақтау арқылы бағалау)
Зертханалық жұмыс . Білім ландтен орындау
(Ж) . Тапсырма-2 Суретпен жұмыс.
а) Оқушылар суретке қарай отырып, сабақтың ішкі бөліктерінің атауларын жазып шығады.
Тірек сөздер: эпидермис, жасымықтар, қыртыс, тоз, камбий, тін өзек, сүрек
ә) Тамыр аймақтарын ретімен орналастыру;
Тамырдың аймақтары:
Сору
Өткізу
Өсу
Бөліну
Тамыр оймақшасы
Дескриптор: Білім алушы
- сабақтың ішкі құрылымдарын анықтайды;
- ішкі құрылым атауларын біледі;
- тамыр аймақтарын ретімен орналастырады;
Қалыптастырушы бағалау. Смайликтер арқылы бағалау
Жеке жұмыс . Слайдпен жұмыс
Бұл кезенде оқушылар жұмыс дәптеріндегі деңгейлік тапсырмалармен жұмыс жасайды
І деңгей (5 балл)
ІІ деңгей (5 балл+4 балл 9 балл)
«Мұғалім Оқушы» әдісі арқылы сабақты пысықтаймын. Сұрақтар қою арқылы саралаймын.
Дескриптор: Білім алушы
- сабақтың ішкі құрылысы: қабық, камбий, сүрек, өзекті біледі.
- тамырдың бөлімдерін сипаттайды.
- тамыр мен сабақтың ішкі құрылысының қызметтерін ажыратады.
Қалыптастырушы бағалау. (Бірін бірі бағалау)
1 тапсырма. Бос орындарға тиісті сөздерді жаз
Тамыр бөлімдері қызметіне қарай тамыр оймақшасы, бөліну,
өсу, сору, және өткізу аймақтарына бөлінеді.
2 тапсырма. Анықтамасын жаз
- Тамыр, сабақ- өсімдіктердің вегетативтік мүшесі.
- Жем тамыр- әр түрлі органикалық заттар өсімдіктердің негізгі тамырларының жасушаларында қорға жиналады. Негізгі тамыр жуандап түрін өзгертеді.
Сабақ - өсімдіктердің жер асты мүшелері мен жер үсті
мүшелерін бір-бірімен жалғастырып тұратын орталық тірек.
Кестені толтыр. Тамыр мен сабақ түрлерін орналастыр
Презентация
Қосымшалар
Ақпарттық парақ
Сабақтың соңы
(5 мин)
Кері байланыс: Сабақ соңындағы оқушылардың рефлексиясы:
- толық түсіндім
- орташа түсіндім
- маған мұғалімнің көмегі керек
Білім ағашына түрлі
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz