Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Лепті сөйлем тобы
Ақпарлама
Бастауыш сынып 2«Е»сынып мұғалімі Бектурганова Нурия желтоқсан айының
9-ы күні «Қазақ тілі »пәнінен «Лепті сөйлем»тақырыбы бойынша ашық сабақ
өткіздім.Мұғалім оқушыларды 4 топқа бөлді.Топтың атаулары Сөйлем,Хабарлы
сөйлем,Сұраулы сөйлем,Лепті сөйлем жұмбақ арқылы топқа бөлінді.Үй
тапсырмасын сұрақ жауап түрінде өтілгенді қайталады. Лепті сөйлем
туралы оқушыларға түсінік берілді. Интертақтадан бейнежазба
көрсетілді.Топтарға әртүрлі тапсырмалар берілді. Оқулықтағы ережемен
таныстырды.Әдіс-тәсілдер Сәйкестендіру,Дәптермен жұмыс.Оқулықтағы автормен
таныстырылды.Топтық жұмыс А 3 форматтағы тапсырмалар жазылып топтарға
берілді.Суреттерге қарап лепті сөйлем жасады.Топқа А4 форматтағы қағаздар
таратылды,әр мезгілдің кіруіне байланысты тірек сөздер берілді,топ болып
әңгіме құрайды.Шарлардағы сөздерден сөйлем құрап жазу.Үш топқа шарға
жапсырылған сөздер берілді.Сөздерді пайдаланып сөйлем
құрастырды.Қолданылған әдіс тәсілдерді сұрақ жауап ойын.Сабақта
қолданылған көрнекіліктері Акт,слайд, тиімді пайдалана білдім.
|Оқу ісінің меңгерушісі: |Мұғалімнің аты-жөні:Бектурганова |
|Тексерген:Ужазов Е.А. |Нурия Калабаевна |
|Сабақтың тақырыбы: |Күні: 09.12.2019жыл |
|Жер бедері деген не? Лепті сөйлем | |
|СЫНЫП: 2«Е» |Қатысқан оқушылар саны: 24 |Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
|Сабақ |2.1.2.1 - мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің|
|негізделген оқу|мазмұнын болжау |
|мақсаттары |2.2.5.1 - дереккөздерден (сөздік, анықтамалық, энциклопедия) |
| |мәліметті табу жолын анықтап, берілген тақырып, сұрақ бойынша |
| |мәліметті іріктеп алу |
| |2.3.7.1 - сөйлем түрлерін айтылу мақсатына сәйкес тыныс белгілерін|
| |(нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі) қою |
| |2.4.2.6 - сөйлемдегі бір-бірімен байланысып тұрған сөздерді табу |
|Сабақ |Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және |
|нәтижесі: |қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа |
| |жауап береді. |
| |Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: |
| |Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа|
| |жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. |
| |Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: |
| |Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып |
| |бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
|Бағалау |Жеке, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында |
|критерийі |тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|Ресурстар |Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және |
| |әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|Әдіс-тәсілдер |Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|Пәнаралық |Әдебиеттік оқу, дүниетану. |
|байланыс | |
|Сабақтың жоспары |
|Жоспарланған |Сабақ барысы : |Ресурстар |
|уақыт | | |
|Басталуы |Психологиялық ахуал қалыптастыру: |Оқушылар |
|5 минут |Жұмбақтар шешейік! |қорапшадан |
| | |қима |
| |Ойды аяқтап қорытады |қағаздарға |
| |Соңында доп тұрады. (Сөйлем) |жазылған |
| |Сөзді құрап, доп түземін, |сөйлемдер |
| |Қоя салсаң, бір тары, |алып, |
| |Жаңалықты жеткіземін. (Хабарлы сөйлем) |сөйлем |
| | |түрлеріне |
| |Ойды аяқтап орақ тұрады, |қарай |
| |Жауап сөзді қалап тұрады. (Сұраулы сөйлем) |топтарға |
| | |бөлініп |
| |Ұранды, шаттықты, |отырады. |
| |Өкініш, аптықты. | |
| |Білдіріп ойын талайдың, | |
| |Шарға ине қадаймын. (Лепті сөйлем) | |
| |Ендеше, осы жауаптарыңызға байланысты топтарға | |
| |бөлінеміз. Ол үшін қораптан қима қағаздарды аламыз. | |
| |Сөйлемнің түрлеріне қарай топтарға отырамыз. | |
| |Топтарға бөлу. | |
| |1.Сөйлем тобы | |
| |2. Хабарлы сөйлем тобы | |
| |3.Сұраулы сөйлем тобы | |
| |4. Лепті сөйлем тобы | |
| |Бағалау парақшасымен таныстыру | |
| |Талпын! Жақсы! Өте жақсы! Жарайсың! Керемет! Тамаша! | |
| |сөздері жазылған қима қағаздармен бағаланады. | |
| |Бүгінгі сабағымыздың мақсаты: Сөйлем түрлерін лепті | |
| |сөйлемге айналдыру. | |
| |Лепті сөйлемнің ережесін еске түсіру. | |
| |Мен ылғи айғайлай бермеймін | |
| |Қуана да күле де білемін. | |
| |Кейде өкініп, кейде ренжісем де, | |
| |Көбінде көтеріңкі, көңілді жүрем. | |
| |Сөйлемдерге көтеріңкі дауыс берем | |
| |Сондай сөйлемдердің артында келем. | |
| |Ұжымдық жұмыс. Сәйкестендір. | |
| |Өкіну Сүйікті менің Қазақстаным | |
| |жасасын! | |
| |Армандау Қап, бақшаның есігін жауып | |
| |қоймағаным-ай! | |
| |Бұйрық Қане күнделігіңді берші | |
| |Ұрандату Шіркін, айға самғап ұшсам-ғой! | |
| |ҚБ | |
|Жаңа білім |Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. | |
|30 минут |Ұжымдық жұмыс |Оқулық, |
| |Дәптермен жұмыс. |мәтіндер. |
| |11. Оқы. |А3, А4 |
| |Мәтін не туралы? |қағаздар. |
| |Мәтінге ат қой. | |
| |Мәтін кейіпкерлерінің тіршілік ететін ортасын анықта. | |
| |Содан өзің қорытынды жасап көр. | |
| |Мәтіннен сұраулы және лепті сөйлемдерді теріп жаз. | |
| |Дескриптор: | |
| |Мәтін не туралы екендігін анықтайды. | |
| |Мәтінге ат қояды. | |
| |Мәтін кейіпкерлерінің тіршілік ететін ортасын | |
| |анықтайды, қорытынды жасайды. | |
| |Мәтіннен сұраулы және лепті сөйлемдерді теріп жазады.| |
| |ҚБ | |
| |12. Суретті пайдаланып әңгімеле. | |
| |Топтық жұмыс. (3мин) | |
| |Авторы Жақау Дәуренбеков | |
| |А3 форматтағы қағаздарға тапсырмалар жазылып топтарға | |
| |таратылады. | |
| |Суреттердің астындағы сөйлемдерді оқы. Сонан соң | |
| |суреттерге қарап лепті сөйлемдер жасап көр. | |
| |Дескриптор: | |
| |Суретті пайдаланып әңгімелей алады. | |
| |Суреттерге қарап лепті сөйлемдер жасайды. | |
| |ҚБ | |
| |13. Мақалдарды қатесіз көшіріп жаз. | |
| |Топтық жұмыс. (3мин) | |
| |Дәптермен жұмыс. | |
| |1. Жаңбыр жауса - жер ырысы, | |
| |Батыр туса – ел ырысы. | |
| |2. Жаңбырмен жер көгерер, | |
| |Батамен ел көгерер. | |
| |І топ мазмұнын түсіндіреді. | |
| |ІІ топ жаңбырдың пайдасы туралы әңгімелейді. | |
| |ІІІ топ сұрақтарға жауап береді. | |
| |Жаңбыр қандай күндері жауады? | |
| |Жаңбыр жауатын кезде табиғатта қандай өзгерістер | |
| |болады? | |
| |Жаңбыр туралы бейнежазба көрсетіледі | |
| |Дескриптор: | |
| |Мақалдарды қатесіз көшіріп жазады. | |
| |Мазмұнын түсіндіре алады. | |
| |Жаңбырдың пайдасы туралы әңгімелей алады. | |
| |Сұрақтарға жауап бере алады. | |
| |ҚБ | |
| |Сергіту сәті | |
| |14. Суретке қарап әр сурет жылдың қай мезгілі екенін |Оқулық, |
| |айт. Өз ойыңды дәлеледе. |қабырғаға |
| |Топтық жұмыс. (3мин) |ілінген |
| |А4 фоматтағы қағаздар таратылады, лепті сөздер мен әр |ватмандар, |
| |мезгілдің кіруіне байланысты тірек сөздер беріледі. |түрлі-түсті|
| |Топ болып ақылдасып, әңгіме құрау. |маркерлер |
| |Қыс: алақай! түсті. | |
| |Көктем: тамаша! шықты. | |
| |Жаз: Неткен көңілді! болды. | |
| |Күз: Қандай ғажап! келді. | |
| |Дескриптор: | |
| |Суретке қарап әр сурет жылдың қай мезгілі екенін | |
| |айтады. | |
| |Өз ойын дәлеледейді. | |
| |Берілген лепті сөздер мен әр мезгілдің кіруіне | |
| |байланысты тірек сөздерді пайдаланып, сөйлем құрастыра| |
| |алады. | |
| |ҚБ | |
| |15. Шарлардағы сөздерден сөйлемдер құрап жаз. Осы | |
| |сөйлемдерді мәтін шығатындай етіп орналастыр. | |
| |Топтық жұмыс. (3мин) | |
| |Үш топқа үш шарға жапсырылған сөздер беріледі. | |
| |Сөздерді пайдаланып сөйлем құрастыру. | |
| |Дескриптор: | |
| |Сөздерді пайдаланып сөйлем құрастыра алады. | |
| |ҚБ | |
|Аяқталуы |Бәйтеректің басына сен шықтың ба | |
|5мин |Ыстық қой, шіркін, туған жер | |
| |Әсем әжесінің үйіне кетіпті | |
|Сабақты бекіту | | |
|Бағалау |Талпын! Жақсы! Өте жақсы! Жарайсың! Керемет! Тамаша! |Кері |
| |сөздері жазылған қима қағаздармен бағаланған оқушыны |байланыс. |
|Кері байланыс |жеке, топтық бағалау. |стикерлер |
| |Сабақты түсіндім деген оқушы нүктенің суретіне, | |
| |түсінбедім, сұрағым бар деген оқушы сұрақ белгісіне өз| |
| |сұрағын жазады, сабақ көңілді өтті, бәрі маған | |
| |түсінікті болды деген оқушы леп белгісіне өз | |
| |стикерлеріне жазып, бүгінгі сабақ туралы рефлексия | |
| |жасайды. | |
| | | |
| | | |
|Үйге тапсырма:15. 107-бет. |
|Саралау – Сіз қосымша |Бағалау - Оқушылардың |Пəнаралықбайланыс |
|көмек көрсетуді қалай |үйренгенінтексеруді |Қауіпсіздікжəнееңбекті |
|жоспарлайсыз? Сіз |қалайжоспарлайсыз? |қорғауережелері |
|қабілеті жоғары | |АКТ-менбайланыс |
|оқушыларға тапсырманы | |Құндылықтардағы |
|күрделендіруді қалай | |байланыс |
|жоспарлайсыз? | | |
Бастауыш сынып 2«Е»сынып мұғалімі Бектурганова Нурия желтоқсан айының
9-ы күні «Қазақ тілі »пәнінен «Лепті сөйлем»тақырыбы бойынша ашық сабақ
өткіздім.Мұғалім оқушыларды 4 топқа бөлді.Топтың атаулары Сөйлем,Хабарлы
сөйлем,Сұраулы сөйлем,Лепті сөйлем жұмбақ арқылы топқа бөлінді.Үй
тапсырмасын сұрақ жауап түрінде өтілгенді қайталады. Лепті сөйлем
туралы оқушыларға түсінік берілді. Интертақтадан бейнежазба
көрсетілді.Топтарға әртүрлі тапсырмалар берілді. Оқулықтағы ережемен
таныстырды.Әдіс-тәсілдер Сәйкестендіру,Дәптермен жұмыс.Оқулықтағы автормен
таныстырылды.Топтық жұмыс А 3 форматтағы тапсырмалар жазылып топтарға
берілді.Суреттерге қарап лепті сөйлем жасады.Топқа А4 форматтағы қағаздар
таратылды,әр мезгілдің кіруіне байланысты тірек сөздер берілді,топ болып
әңгіме құрайды.Шарлардағы сөздерден сөйлем құрап жазу.Үш топқа шарға
жапсырылған сөздер берілді.Сөздерді пайдаланып сөйлем
құрастырды.Қолданылған әдіс тәсілдерді сұрақ жауап ойын.Сабақта
қолданылған көрнекіліктері Акт,слайд, тиімді пайдалана білдім.
|Оқу ісінің меңгерушісі: |Мұғалімнің аты-жөні:Бектурганова |
|Тексерген:Ужазов Е.А. |Нурия Калабаевна |
|Сабақтың тақырыбы: |Күні: 09.12.2019жыл |
|Жер бедері деген не? Лепті сөйлем | |
|СЫНЫП: 2«Е» |Қатысқан оқушылар саны: 24 |Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
|Сабақ |2.1.2.1 - мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің|
|негізделген оқу|мазмұнын болжау |
|мақсаттары |2.2.5.1 - дереккөздерден (сөздік, анықтамалық, энциклопедия) |
| |мәліметті табу жолын анықтап, берілген тақырып, сұрақ бойынша |
| |мәліметті іріктеп алу |
| |2.3.7.1 - сөйлем түрлерін айтылу мақсатына сәйкес тыныс белгілерін|
| |(нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі) қою |
| |2.4.2.6 - сөйлемдегі бір-бірімен байланысып тұрған сөздерді табу |
|Сабақ |Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және |
|нәтижесі: |қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа |
| |жауап береді. |
| |Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: |
| |Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа|
| |жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. |
| |Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: |
| |Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып |
| |бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
|Бағалау |Жеке, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында |
|критерийі |тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|Ресурстар |Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және |
| |әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|Әдіс-тәсілдер |Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|Пәнаралық |Әдебиеттік оқу, дүниетану. |
|байланыс | |
|Сабақтың жоспары |
|Жоспарланған |Сабақ барысы : |Ресурстар |
|уақыт | | |
|Басталуы |Психологиялық ахуал қалыптастыру: |Оқушылар |
|5 минут |Жұмбақтар шешейік! |қорапшадан |
| | |қима |
| |Ойды аяқтап қорытады |қағаздарға |
| |Соңында доп тұрады. (Сөйлем) |жазылған |
| |Сөзді құрап, доп түземін, |сөйлемдер |
| |Қоя салсаң, бір тары, |алып, |
| |Жаңалықты жеткіземін. (Хабарлы сөйлем) |сөйлем |
| | |түрлеріне |
| |Ойды аяқтап орақ тұрады, |қарай |
| |Жауап сөзді қалап тұрады. (Сұраулы сөйлем) |топтарға |
| | |бөлініп |
| |Ұранды, шаттықты, |отырады. |
| |Өкініш, аптықты. | |
| |Білдіріп ойын талайдың, | |
| |Шарға ине қадаймын. (Лепті сөйлем) | |
| |Ендеше, осы жауаптарыңызға байланысты топтарға | |
| |бөлінеміз. Ол үшін қораптан қима қағаздарды аламыз. | |
| |Сөйлемнің түрлеріне қарай топтарға отырамыз. | |
| |Топтарға бөлу. | |
| |1.Сөйлем тобы | |
| |2. Хабарлы сөйлем тобы | |
| |3.Сұраулы сөйлем тобы | |
| |4. Лепті сөйлем тобы | |
| |Бағалау парақшасымен таныстыру | |
| |Талпын! Жақсы! Өте жақсы! Жарайсың! Керемет! Тамаша! | |
| |сөздері жазылған қима қағаздармен бағаланады. | |
| |Бүгінгі сабағымыздың мақсаты: Сөйлем түрлерін лепті | |
| |сөйлемге айналдыру. | |
| |Лепті сөйлемнің ережесін еске түсіру. | |
| |Мен ылғи айғайлай бермеймін | |
| |Қуана да күле де білемін. | |
| |Кейде өкініп, кейде ренжісем де, | |
| |Көбінде көтеріңкі, көңілді жүрем. | |
| |Сөйлемдерге көтеріңкі дауыс берем | |
| |Сондай сөйлемдердің артында келем. | |
| |Ұжымдық жұмыс. Сәйкестендір. | |
| |Өкіну Сүйікті менің Қазақстаным | |
| |жасасын! | |
| |Армандау Қап, бақшаның есігін жауып | |
| |қоймағаным-ай! | |
| |Бұйрық Қане күнделігіңді берші | |
| |Ұрандату Шіркін, айға самғап ұшсам-ғой! | |
| |ҚБ | |
|Жаңа білім |Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. | |
|30 минут |Ұжымдық жұмыс |Оқулық, |
| |Дәптермен жұмыс. |мәтіндер. |
| |11. Оқы. |А3, А4 |
| |Мәтін не туралы? |қағаздар. |
| |Мәтінге ат қой. | |
| |Мәтін кейіпкерлерінің тіршілік ететін ортасын анықта. | |
| |Содан өзің қорытынды жасап көр. | |
| |Мәтіннен сұраулы және лепті сөйлемдерді теріп жаз. | |
| |Дескриптор: | |
| |Мәтін не туралы екендігін анықтайды. | |
| |Мәтінге ат қояды. | |
| |Мәтін кейіпкерлерінің тіршілік ететін ортасын | |
| |анықтайды, қорытынды жасайды. | |
| |Мәтіннен сұраулы және лепті сөйлемдерді теріп жазады.| |
| |ҚБ | |
| |12. Суретті пайдаланып әңгімеле. | |
| |Топтық жұмыс. (3мин) | |
| |Авторы Жақау Дәуренбеков | |
| |А3 форматтағы қағаздарға тапсырмалар жазылып топтарға | |
| |таратылады. | |
| |Суреттердің астындағы сөйлемдерді оқы. Сонан соң | |
| |суреттерге қарап лепті сөйлемдер жасап көр. | |
| |Дескриптор: | |
| |Суретті пайдаланып әңгімелей алады. | |
| |Суреттерге қарап лепті сөйлемдер жасайды. | |
| |ҚБ | |
| |13. Мақалдарды қатесіз көшіріп жаз. | |
| |Топтық жұмыс. (3мин) | |
| |Дәптермен жұмыс. | |
| |1. Жаңбыр жауса - жер ырысы, | |
| |Батыр туса – ел ырысы. | |
| |2. Жаңбырмен жер көгерер, | |
| |Батамен ел көгерер. | |
| |І топ мазмұнын түсіндіреді. | |
| |ІІ топ жаңбырдың пайдасы туралы әңгімелейді. | |
| |ІІІ топ сұрақтарға жауап береді. | |
| |Жаңбыр қандай күндері жауады? | |
| |Жаңбыр жауатын кезде табиғатта қандай өзгерістер | |
| |болады? | |
| |Жаңбыр туралы бейнежазба көрсетіледі | |
| |Дескриптор: | |
| |Мақалдарды қатесіз көшіріп жазады. | |
| |Мазмұнын түсіндіре алады. | |
| |Жаңбырдың пайдасы туралы әңгімелей алады. | |
| |Сұрақтарға жауап бере алады. | |
| |ҚБ | |
| |Сергіту сәті | |
| |14. Суретке қарап әр сурет жылдың қай мезгілі екенін |Оқулық, |
| |айт. Өз ойыңды дәлеледе. |қабырғаға |
| |Топтық жұмыс. (3мин) |ілінген |
| |А4 фоматтағы қағаздар таратылады, лепті сөздер мен әр |ватмандар, |
| |мезгілдің кіруіне байланысты тірек сөздер беріледі. |түрлі-түсті|
| |Топ болып ақылдасып, әңгіме құрау. |маркерлер |
| |Қыс: алақай! түсті. | |
| |Көктем: тамаша! шықты. | |
| |Жаз: Неткен көңілді! болды. | |
| |Күз: Қандай ғажап! келді. | |
| |Дескриптор: | |
| |Суретке қарап әр сурет жылдың қай мезгілі екенін | |
| |айтады. | |
| |Өз ойын дәлеледейді. | |
| |Берілген лепті сөздер мен әр мезгілдің кіруіне | |
| |байланысты тірек сөздерді пайдаланып, сөйлем құрастыра| |
| |алады. | |
| |ҚБ | |
| |15. Шарлардағы сөздерден сөйлемдер құрап жаз. Осы | |
| |сөйлемдерді мәтін шығатындай етіп орналастыр. | |
| |Топтық жұмыс. (3мин) | |
| |Үш топқа үш шарға жапсырылған сөздер беріледі. | |
| |Сөздерді пайдаланып сөйлем құрастыру. | |
| |Дескриптор: | |
| |Сөздерді пайдаланып сөйлем құрастыра алады. | |
| |ҚБ | |
|Аяқталуы |Бәйтеректің басына сен шықтың ба | |
|5мин |Ыстық қой, шіркін, туған жер | |
| |Әсем әжесінің үйіне кетіпті | |
|Сабақты бекіту | | |
|Бағалау |Талпын! Жақсы! Өте жақсы! Жарайсың! Керемет! Тамаша! |Кері |
| |сөздері жазылған қима қағаздармен бағаланған оқушыны |байланыс. |
|Кері байланыс |жеке, топтық бағалау. |стикерлер |
| |Сабақты түсіндім деген оқушы нүктенің суретіне, | |
| |түсінбедім, сұрағым бар деген оқушы сұрақ белгісіне өз| |
| |сұрағын жазады, сабақ көңілді өтті, бәрі маған | |
| |түсінікті болды деген оқушы леп белгісіне өз | |
| |стикерлеріне жазып, бүгінгі сабақ туралы рефлексия | |
| |жасайды. | |
| | | |
| | | |
|Үйге тапсырма:15. 107-бет. |
|Саралау – Сіз қосымша |Бағалау - Оқушылардың |Пəнаралықбайланыс |
|көмек көрсетуді қалай |үйренгенінтексеруді |Қауіпсіздікжəнееңбекті |
|жоспарлайсыз? Сіз |қалайжоспарлайсыз? |қорғауережелері |
|қабілеті жоғары | |АКТ-менбайланыс |
|оқушыларға тапсырманы | |Құндылықтардағы |
|күрделендіруді қалай | |байланыс |
|жоспарлайсыз? | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz