Оқушыларды отансүйгіштікке тәрбиелеу

Өзін-өзі тану бойынша сабақ жоспары

Бөлім:4

Әсемдік әлемінде

Бөлім:4:

Педагогтің аты-жөні

Әсемдік әлемінде:

Абенова Зухра Кенесовна

Бөлім:4:

Күні:

Әсемдік әлемінде:
Бөлім:4:

Сынып: 2

Әсемдік әлемінде:

Қатысушылардың саны:

Қатыспағандардың саны:

Бөлім:4:

Сабақтың тақырыбы №25

Әсемдік әлемінде:

Біз өсіп жатқан өлке

Бөлім:4:

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту

мақсаттар

Әсемдік әлемінде:

Өз өлкесінің мәдени құндылығы мен шабыттың қайнар көзі ретінде табиғат туралы түсініктері бар; жасыл желектерге, құстарға, жануарларға ұқыпты қарайды.

Бөлім:4:

Құндылық:

Әсемдік әлемінде:

Сүйіспеншілік

Бөлім:4:

Қасиеттер:

Әсемдік әлемінде:

Бауырмалдық, қамқорлық, отансүйгіштік

Бөлім:4:

Сабақтың мақсаты

Әсемдік әлемінде:

Оқушыларға еліміздің тарихына құрмет танытып, бүгінгі күніне жауапкершілікпен қарауды үйрету арқылы, сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу.

Бөлім:4:

Сабақтың міндеттері:

Әсемдік әлемінде:

-Оқушыларға «татулық», «бірлік» ұғымдары туралы түсінік беру;

-Оқушылар бойындағы бауырмалдық, қамқорлық қасиеттерін дамыту;

-Оқушыларды отансүйгіштікке тәрбиелеу.

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі/ Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ресурстар
Сабақтың кезеңі/ Уақыты:

Ұйымдастыру кезеңі

(1мин)

1. Жағымды көңіл күй

(1-1, 5мин)

Педагогтің іс-әрекеті:

Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысуын тексереді.

5 «Т» ережесін еске түсіреді.

Шаттық шеңбері

Қазақстан - туған жер,

Сені қатты сүйемін.

Көлдер, таулар, даламды,

Отаным деп білемін!

Оқушының іс-әрекеті:

Оқушылар сабаққа дайындығын көрсетеді.

5 «Т» ережесін еске түсіріп, шаттық шеңберіне тұрып, өлең жолдарын хормен қайталайды.

Ресурстар: Оқулық, Мұғалімдерге арналған әдістемелік,
Сабақтың кезеңі/ Уақыты:

2. Алдын ала берілген үй тапсырмасын тексеру (әңгімелесу)

(3-5 мин)

Педагогтің іс-әрекеті:

Оқулық №25-сабақ 84-85 беттегі «Қарлығаш би» әңгімесін оқып келу.

Сұрақтар:

1. Төле бидің елінен, жерінен көшпей отыруына не себеп болды?
2. Төле би ел-жұртын жаудан қалай қорғап қалды?
3. Мәтіннен қазақ халқының бейбітшіліктің, тыныштықтың мекені болғанын көрсететін жерлерін тауып, баяндап беріңдер.
4. Жауды Төле бидің қандай қасиеті кері шегіндірді?
5. Елді, жерді қалай қорғап, көркейтуге болады деп ойлайсыңдар?

Оқушының іс-әрекеті: Берілген сұрақтардың көмегінен оқушылар Отанына, еліне қамқорлық жасауды үйренеді және «татулық», «бірлік» ұғымдарының мәнін түсінеді.
Ресурстар: Оқулық
Сабақтың кезеңі/ Уақыты:

3. Жағымды ой-пікір (дәйексөз) (әңгімелесу)

(2-3мин)

Педагогтің іс-әрекеті:

Отанды сүю отбасынан басталады.

Мақал

Сұрақтар:

1 . Сендер туған жерге қандай қадір-құрмет көрсетіп жүрсіңдер?

2. Дәйексөзден қандай ой түйдіңдер?

Мұғалім оқушылармен бірге дәйексөзді оқып, бірнеше рет бірге қайталайды. Мұғалім дәйексөз бойынша сұрақтар қояды және дәптерге жазуды ұсынады.

Оқушының іс-әрекеті:

Оқушылар мұғаліммен бірге дауыстап оқып, қайталайды. Дәйексөз бойынша сұрақтарға жауап береді, сұрақтар арқылы мағынасын талқылайды және дәптерлеріне жазады.

Дәйексөз арқылы Отанға деген сүйіспеншіліктің отбасынан бастау алатындығын түсінеді.

Ресурстар:

Презентация, слайд.

Жұмыс дәптерлері.

Сабақтың кезеңі/ Уақыты: 4. Оқиғалар айту (әңгімелесу)
Педагогтің іс-әрекеті:

Мұғалім оқушыларға сый ретінде «Көк ту және достар» мультфильмін көрсетеді.

Сұрақтар:

1. Қазақстан қандай ел және онда мекен ететін басқа ұлт өкілдерінің достығы туралы не айтар едіңдер?

2. Қазақстанның бақыты-оның көпұлттылығында дегенді қалай түсінесіңдер?

3. Өз елінің патриоты болу үшін адам бойында қандай қасиеттер болуы тиіс деп ойлайсыңдар?

4. Туған еліне риясыз жақсылық жасау дегенді қалай түсінесіңдер?

5. Өздерің тұратын өлкенің көркеюіне қандай үлес қосып жүрсіңдер?

Оқушының іс-әрекеті: Мультфильмді көргеннен кейін мұғалімнің сұрақтарына жауап бере отырып, Отанға деген сүйіспеншіліктің отбасынан бастау алатындығын түсінеді, түрлі ұлт өкілдерімен тіл табыса білуге үйренеді және бір-біріне деген қамқорлыққа, бауырмалдыққа, отансүйгіштікке үйренеді.
Ресурстар: https://youtu. be/gd3r0yIlEdg
Сабақтың кезеңі/ Уақыты:

5.

Шығармашылық жұмыс

Педагогтің іс-әрекеті:

Мұғалім оқушыларды үш топқа бөліп, шығармашылық тапсырмаларды орындауға береді.

1-топ тапсырмасы: Сөйлемдерді жалғастырып жазыңдар.

Жер-біздің ортақ үйіміз, өйткені

Мен өз туған өлкемді сүйемін, өйткені .

Мен үшін Жер-ана . . .

Табиғатпен тіл табыса білу керек, себебі . . .

Жер - ананы аялау керек, өйткені . . .

2-топ тапсырмасы: «Жер біздің ортақ үйіміз» тақырыбына коллаж жасау.

3-топ тапсырмасы: «Отан-отбасынан басталады» тақырыбында эссе жазу.

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар топ бойынша өз жұмыстарын

Ұқсас жұмыстар
Бастауыш сынып оқушыларын ана тілі сабағы арқылы отансүйгіштікке тәрбиелеу. дипломдық жұмыс
Көжек мәтініндегі тірек сөздермен жұмыс
Отан туралы
Ерлік елге - ұран, ұрпаққа - өнеге
Бағалау жетондары
Орта мерзімді жоспар физика 8 сынып
Фараби өлеңдерін жатқа сұрау
Қаңлы туралы деректер. қаңлы қоғамы
Электр тогының жұмысы мен қуатын анықтау
Жамбыл жабаевтың өмір жолы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz