Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Көтерілген мәселені анықтауға бағытталған сұрақтар

- тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар
2- Бөлім <<Ұлттық және отбасылық құндылықтар. Фонетика>>.

Оқу мақсаты
6.2.5.1 - мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыру;
6.3.6.1 - мәтіндегі орфографиялық және пунктуациялық қателерді сөздіктерге, емле ережелеріне сүйеніп, түзету, редакциялау.

Бағалау критерийі
Білім алушы
Мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастырады;
Мәтіндегі орфографиялық, пунктуациялық қателерді сөздіктерге, емле ережелеріне сүйеніп, түзету, редакциялайды.
Ойлау дағдыларының деңгейі
Қолдану
Орындау уақыты
Минут
1-тапсырма.
Мәтінге сүйене отырып , негізгі және қосымша ақпаратты көтерілген мәселені анықтауға бағытталған бірнеше нақтылау сұрақтарын құрастырыңыз.

Ұлттың да, мемлекеттің де ұйытқысы - отбасы. Біз әрқайысымыз бір-бір отбасының өкіліміз. Ұлттың ұлт болып қалыптасуы мен өсу-даму бағыты тікелей ұрпақ тәрбиесіне байланысты. Елімізде отбасы ұғымы абыройлы, асқақ түсінікті ұғым. Ұлы жазушы Мұхтар Әуезовтың <<Бала ата-ананың тағылымы арқылы өседі>> деген ұлағатты сөзін әр отбасы бойтұмарына айналдыруы керек.
Отбасы - ең алғаш баланың қалыптасуына ықпал ететін әлеуметтік орта. Отбасы баланың тұлғалық қасиетіне негізін қалайды. Мәселен, отбасы мүшелерінің мәдени деңгейі баланың түрлі әлеуметтік құндылықтарды игеруіне игі әсерін тигізеді. Отбасының жылуы мен берекесі ананың ақылы мен парасатында. Болашақ ұлт тұлғаларының ұжданы мен келбеті ананың жүрегі мен әкенің қамқорлығында. Отбасы атқарар маңызды шаруаның үлкені - ұлтжанды елінің патриотты азаматын тәрбиелеу. Сондай-ақ, қазақ отбасында адам зиялылығының негізі - ақыл-ой тәрбиесі деп есептелінеді. Ақыл-ой тәрбиесі арқылы баланы ойлау іс-әрекетінің шарты болатын білім қорымен қаруландыру, негізі ойлау операцияларын меңгерту, зиялылық біліктері мен дүниетанымын қалыптастыру міндеттері шешілді.
Қазақ халқында отбасы - киелі орын , қасиетті ұғым болып табылады.Отбасы- тек ошақ қасы ғана емес, ол ең алдымен отанның ошағы. Отбасы жағымды өнегелердің мұралар мен салт-дәстүрлердің сақтаушысы.

Негізгі ақпаратты анықтауға бағытталған сұрақтар
Қосымша ақпаратты анықтауға бағытталған сұрақтар
Көтерілген мәселені анықтауға бағытталған сұрақтар
1

2

2-тапсырма. Мәтіндегі орфографиялық, пунктуациялық қателерді сөздіктерге, емле ережелеріне сүйеніп, түзетеді және редакциялай отырып қайта жазады.

Ынтымақты отбасы
(Өсиет әңгіме)

Баяғыда бір үлкен отбасы өмір сүрүпті. Отбасындағы адамдар саны өте көп екен, бір қауым болып бірге тұрыпты. Ол отбасы ерекше екен, отбасының өзара келісімде, татулықта өмір сүруді елді таңқалдырады. Оларда ұрұс - керіс дау - жанжал деген атымен болмайды екен.
Бұл отбасы жайлы патшаның құлағына да жетеді. Патша естігенінің ақ - ғарасын білгісі келіп, ауылға келеді.
Ауыл тап таза, барлығы да жеткілікті, тыныштық пен береке қонған. Патша отпасының қалайша бақытты тату тәті өмір сүруінің мәнісін білгісі келеді.
Ауыл ақсақалына келіп, отбасының татулық пен бірлікке қалай жеткендерін айтуын өтінеді.
Қарт үнсіз ғана жүз рет "сүйіспеншілік", жүз рет "кешірім", жүз рет "бірлік" деп қағазға жазып шығады.
Үш сөзді оқыған патша таң ғалып
- Осы - ақ па
Иә, - деді ақсақал - Барлық жақсылық, барлық жақсы отбасылары тек осы қасиеттерден құралады, - деді де сәл ойланып, және "шыдамдылық" деген сөзді қосып қойды.

Бағалау критерийі
Тапсырма
Дескриптор
Балл



Білім алушы

Мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған 2 нақтылау сұрақтарын құрастырады;

1
Негізгі ақпаратты анықтауға бағытталған сұрақтар жазады:
1-сұрақ;
2-сұрақ.

1
1

1
1

Қосымша ақпаратты анықтауға бағытталған сұрақтар жазады:
1-сұрақ;
2-сұрақ.

Көтерілген мәселені анықтауға бағытталған сұрақтар:
1-сұрақ;
2-сұрақ.

1
1

Мәтіндегі орфографиялық, пунктуациялық қателерді сөздіктерге, емле ережелеріне сүйеніп, түзету, редакциялайды.
2
Сөздікке және емле ережесіне сүйене отырып әтіндегі орфографиялық қателерді түзетеді.

Сөздікке және емле ережесіне сүйене отырып әтіндегі пунктуациялы қателерді түзетеді.

Сөздікке және емле ережесіне сүйене отырып мәтінді редакциялайды

1

1

1
Барлығы

9

<<Ұлттық және отбасылық құндылықтар. Фонетика>>, <<Әлемнің жеті кереметі. Лексикография>> бөлімі бойынша жиынтық
бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Білім алушының аты-жөні ____________________________________________________

Бағалау
критерийі
Оқу жетістігі деңгейі

Төмен
Орта
Жоғары
Мәтінді оқып, негізгі және қосымша ақпаратты анықтайды

Мәтінді оқып, негізгі және қосымша ақпаратты анықтауда қиналады
Мәтінді оқып, негізгі және қосымша ақпаратты анықтауда қателіктер жібереді
Мәтінді оқып, негізгі және қосымша ақпаратты анықтайды

Көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастырады
Көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыруда қиналады
Көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыруда қателіктер жібереді
Көтерілген мәселені анықтауға бағытталған бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастырады
Мәтіндегі орфографиялық пунктуациялық қателерді тауып, түзету жасап, қайта көшіріп жазады
Мәтіндегі орфографиялық пунктуациялық қателерді тауып, түзету жасап, қайта көшіріп жазуда қиналады
Мәтіндегі орфографиялық пунктуациялық қателерді тауып, түзету жасап, қайта көшіріп жазуда қателіктер жібереді.
Мәтіндегі орфографиялық пунктуациялық қателерді тауып, түзету жасап, қайта көшіріп жазады

Ұқсас жұмыстар
Сабақтың мақсаттары. Сабақтың ортасы
Оқылым тапсырмасы
Франция ұлттық кітапханасы
Оқушылардың кейбірі
Дастарқан тәсілі мин
Әдеби тіл нормасы
Ресми құжаттардың берілуін орынды қолдана біл
Табиғат пен климаттың ұлттық мінезге әсері бар ма Ұлттық мінез
Ғаламтор қазақ тілінде
Табиғатты суреттеу
Пәндер