Мәтінді есептерді шығару

Сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: 5. 1А «Натурал сандар және нөл саны»
Мектеп:
Күні: Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 5 Қатысқандар: Қатыспағаны:
5. 5. 1. 1
натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдана отырып, мәтінді есептерді шығару;
5. 5. 1. 8
әріпті өрнектерді құру және оларды есептер шығаруда қолдану;
5. 5. 1. 9
мәтінді есептерді шығару үшін формулаларды қолдану;
5. 2. 3. 1
натурал сандар тізбегінің заңдылықтарын анықтау;
5. 2. 3. 2
натурал сандар тізбегінің жеткіліксіз элементтерін табу;
5. 2. 3. 3
натурал сандар тізбегінің заңдылықтарын құрастыру және тізбектерді жазу;
- Формулалармен және ережелерімен танысады
- Периметр, аудан, көлем, қашықтық, заттың құнының формулаларын біледі
- формуланың көмегімен мәтінді есептер шығарады.
- Бір шаманы екінші шама арқылы өрнектей алады
- Формулаларды қолдана отырып, күнделікті өмірмен байланысты күрделілігі жоғары есептерді шығара алады
- Ережелер арқылы формула құра алады
- Формуладан бір шаманы екіншісі арқылы өрнектеу арқылы мәтінді есептерді шығара алады
- Функцияналдық сауаттылыққа байланысты күрделілігі жоғары есептерді шығара біледі
- Теңдікпен берілген формулаларды оқи алады
- Мәтінді есептерді шығаруда формуланы қолдана алады
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері:
Ресурстар
Сабақтың басы:
10мин
Ұйымдастыру кезеңі:
1) Амандасу. Оқушыларды түгендеу
2) Жағымды психологиялық ахуал тудыру. «Гүлмен тілек» әдісі
Мақсаты: Оқушылар арнайы дайындалып келген гүлді алақандарына салып тұрып, бір-біріне тілек тілейді және гүлдің астына жазылған сөздер бойынша топқа біріктіріледі.
3) Өткенге шолу.
Барлық сыныпқа
Өткен тақырыты сұрақ жауап арқылы қайталау.
БО«20 сұрақ - иә-жоқ деген жауап» әдісі. Мақсаты: Оқушыларға өткен акпараты пысықтау үшін, 20 сұрақ қоюға болады. Алайда сұрақтарға «иә» не «жоқ» деп қана жауап береді.
4) Үй жұмысын тексеру.
БО«Маған көрсет»әдісі бойынша бір-бірімен дәптер алмасады. Тақтада берілген дұрыс жауаптар бойынша бір-бірін тексереді.
Бағалау критерийі: Білім алушы
- арифметикалық амалдардың белгісіз компоненттерін табу ережесін қолдана отырып, теңдеуді шығарады;
- мәтінді есептер шартын жаза алады, белгісіз компоненттерді табу ережесін пайдаланып, теңдеуді шешеді;
Ойлау дағдыларының деңгейі: білу және түсіну
5) Топқа бөлу 1) қызыл; 2) сары; 3) көк
Саралау тәсілі: жіктеу. БО түрлі түсті карточкалар таңдау арқылы топқа бөлу. Бірдей түсті карточкалар таңдау арқылы топтасады.
І-топ: Үшбұрыш
ІІ- топ: Төртбұрыш
ІІІ-топ: Шаршы
Үлестірме суреттер
Оқушылар сұрағы
Сабақтың ортасы:
30 мин
Белсенді оқу әдісі:«Тыңдап отырған үштік» жаңа тақырыпты меңгеру.
Топтық жұмыс.
Мақсаты: Әр топ берілген тақырып бойынша постер қорғайды.
І топ: Периметрді табу бойынша
Тіктөртбұрыштың периметрінің формуласы P=2( )
Квадраттың периметрі P=4
Үшбұрыштың периметрініңформуласы
ІІ топ: Ауданды табу бойынша
Тіктөртбұрыштың ауданы S=
Квадраттың ауданы S=
ІІІ топ: Көлемді табу бойынша
Тікбұрышты параллепипедтің көлемі V=
Кубтың көлемі V=
Дескриптор: білім алушы
- берілген тақырыпшалар туралы оқулықтардан ізденіп, мәліметтерді жазады.
Ойлау дағдыларының деңгейі: қолдану
Қ. Б. «Бағдаршам» әдісі
Сергіту сәті «Шаттық шеңбер».
Мақсаты: Ойын сергіту, шапшаңдыққа үйрету, есте сақтау қабілетін дамыту
Шеңберде тұрып ретімен сұрақтар қояды. Мысалы:натурал сан тізбегі дегеніміз не? Келесі оқушы жауабын айтып, келесі оқушыға сұрағын айтады
БО «Ойлан-жұптас -бөліс» әдісі
Оқулықпен жұмыс:
Өрнекті ықшамдаңдар
1-топ: №94
2-топ:№95
3-топ: №96
Тексеру: топ арқылы жүзеге асады
Дескриптор: -қажет формуланы қолдана алады;
-түрлендіруді орындай алады;
-берілген өрнектің мәнін таба алады.
Қ. Б. Смайлик арқылы топтар бірін-бірі бағалайды
БО «Кім жылдам» әдісі
Деңгейлік тапсырмалар
Бағалау критерийі: білім алушы
- - Формуладан бір шаманы екіншісі арқылы өрнектеп есептерді шығара алады
Ойлау дағдыларының деңгейі: қолдану
- Берілген мәліметті пайдаланып кестені толтырыңыз
Дескриптор
Білім алушы:
-түрлендіруді орындайды;
-өрнектің мәнін табады.
2. Тікбұрышты параллелепипедтің көлемі 336см3. Оның табанының ауданы 84 см2. Тікбұрышты параллелепипедтің биіктігі неше сантиметр?
Дескриптор: Білім алушы
-қажет формуланы қолданады;
-түрлендіруді орындайды;
-өрнектің мәнін табады.
3.
Дескриптор: Білім алушы
-натурал сандардан тұратын тізбекті біледі;
-натурал сандардан тұратын тізбекті құрастыруды біледі;
ҚБ : «Бас бармақ» әдісі
Жұптық жұмыс
Белсенді оқу әдісі: « Ойынды жалғастыр» қолданамын, себебі алдыңғы білімді бекіте отырып, тереңдеу, талдау мақсатын негізге алдым.
Бағалау критерийі: білім алушы
-ережелер арқылы формула құра алады
-формуладан бір шаманы екіншісі арқылы өрнектеу арқылы мәтінді есептерді шығара алады
Астана мен Көкшетау қалаларының арасы s км. Астана қаласынан Көкшетауға қарай 48 км/сағ жылдамдықпен бірінші көлік шықты, онымен бір уақытта Көкшетаудан Астанаға қарай 40 км/сағ жылдамдықпен сондай екінші көлік шықты. Олар неше сағаттан соң бір-бірімен кездеседі? Мұндағы s=176.
Дескриптор: Білім алушы
-мәтінді есепті шығара алады;
-жолдың формуласы арқылы уақытты өрнектеп, есептей
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz