Мәтінді есептерді шығару

Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: 5. 1А «Натурал сандар және нөл саны»

Мектеп:

Күні: Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 5 Қатысқандар: Қатыспағаны:

Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: 5. 1А «Натурал сандар және нөл саны»Мектеп:Күні: Мұғалімнің аты-жөні:Сынып:5Қатысқандар:Қатыспағаны:: Сабақ тақырыбы:
Формула. Формула арқылы есептеу. Мәтінді есептерді шығару. Натурал сандардан тұратын сандар тізбегі
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: 5. 1А «Натурал сандар және нөл саны»Мектеп:Күні: Мұғалімнің аты-жөні:Сынып:5Қатысқандар:Қатыспағаны:: Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

5. 5. 1. 1

натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдана отырып, мәтінді есептерді шығару;

5. 5. 1. 8

әріпті өрнектерді құру және оларды есептер шығаруда қолдану;

5. 5. 1. 9

мәтінді есептерді шығару үшін формулаларды қолдану;

5. 2. 3. 1

натурал сандар тізбегінің заңдылықтарын анықтау;

5. 2. 3. 2

натурал сандар тізбегінің жеткіліксіз элементтерін табу;

5. 2. 3. 3

натурал сандар тізбегінің заңдылықтарын құрастыру және тізбектерді жазу;

Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: 5. 1А «Натурал сандар және нөл саны»Мектеп:Күні: Мұғалімнің аты-жөні:Сынып:5Қатысқандар:Қатыспағаны:: Сабақтың мақсаты:
  • Формулалармен және ережелерімен танысады
  • Периметр, аудан, көлем, қашықтық, заттың құнының формулаларын біледі
  • формуланың көмегімен мәтінді есептер шығарады.
  • Бір шаманы екінші шама арқылы өрнектей алады
  • Формулаларды қолдана отырып, күнделікті өмірмен байланысты күрделілігі жоғары есептерді шығара алады
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: 5. 1А «Натурал сандар және нөл саны»Мектеп:Күні: Мұғалімнің аты-жөні:Сынып:5Қатысқандар:Қатыспағаны:: Бағалау критерийі:
  • Ережелер арқылы формула құра алады
  • Формуладан бір шаманы екіншісі арқылы өрнектеу арқылы мәтінді есептерді шығара алады
  • Функцияналдық сауаттылыққа байланысты күрделілігі жоғары есептерді шығара біледі
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: 5. 1А «Натурал сандар және нөл саны»Мектеп:Күні: Мұғалімнің аты-жөні:Сынып:5Қатысқандар:Қатыспағаны:: Тілдік мақсат:
  • Теңдікпен берілген формулаларды оқи алады
  • Мәтінді есептерді шығаруда формуланы қолдана алады
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: 5. 1А «Натурал сандар және нөл саны»Мектеп:Күні: Мұғалімнің аты-жөні:Сынып:5Қатысқандар:Қатыспағаны:: Құндылыққа баулу:
Тәуелсіздік және Астана. Қарым-қатынас жасау қабілеті, шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау.
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: 5. 1А «Натурал сандар және нөл саны»Мектеп:Күні: Мұғалімнің аты-жөні:Сынып:5Қатысқандар:Қатыспағаны:: Пәнаралық байланыс:
Бейнелеу, жаратылыстану
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: 5. 1А «Натурал сандар және нөл саны»Мектеп:Күні: Мұғалімнің аты-жөні:Сынып:5Қатысқандар:Қатыспағаны:: Алдыңғы білім:
Натурал сандарға амалдар қолдана алады. Теңдеу шешуді біледі.
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: 5. 1А «Натурал сандар және нөл саны»Мектеп:Күні: Мұғалімнің аты-жөні:Сынып:5Қатысқандар:Қатыспағаны:: Сабақ барысы
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: 5. 1А «Натурал сандар және нөл саны»Мектеп:Күні: Мұғалімнің аты-жөні:Сынып:5Қатысқандар:Қатыспағаны:: Сабақтың жоспарланған кезеңдері:

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері:

Ресурстар

Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: 5. 1А «Натурал сандар және нөл саны»Мектеп:Күні: Мұғалімнің аты-жөні:Сынып:5Қатысқандар:Қатыспағаны::

Сабақтың басы:

10мин

Ұйымдастыру кезеңі:

1) Амандасу. Оқушыларды түгендеу

2) Жағымды психологиялық ахуал тудыру. «Гүлмен тілек» әдісі

Мақсаты: Оқушылар арнайы дайындалып келген гүлді алақандарына салып тұрып, бір-біріне тілек тілейді және гүлдің астына жазылған сөздер бойынша топқа біріктіріледі.

3) Өткенге шолу.

Барлық сыныпқа

Өткен тақырыты сұрақ жауап арқылы қайталау.

БО«20 сұрақ - иә-жоқ деген жауап» әдісі. Мақсаты: Оқушыларға өткен акпараты пысықтау үшін, 20 сұрақ қоюға болады. Алайда сұрақтарға «иә» не «жоқ» деп қана жауап береді.

4) Үй жұмысын тексеру.

БО«Маған көрсет»әдісі бойынша бір-бірімен дәптер алмасады. Тақтада берілген дұрыс жауаптар бойынша бір-бірін тексереді.

Бағалау критерийі: Білім алушы

  • арифметикалық амалдардың белгісіз компоненттерін табу ережесін қолдана отырып, теңдеуді шығарады;
  • мәтінді есептер шартын жаза алады, белгісіз компоненттерді табу ережесін пайдаланып, теңдеуді шешеді;

Ойлау дағдыларының деңгейі: білу және түсіну

5) Топқа бөлу 1) қызыл; 2) сары; 3) көк

Саралау тәсілі: жіктеу. БО түрлі түсті карточкалар таңдау арқылы топқа бөлу. Бірдей түсті карточкалар таңдау арқылы топтасады.

І-топ: Үшбұрыш

ІІ- топ: Төртбұрыш

ІІІ-топ: Шаршы

Үлестірме суреттер

Оқушылар сұрағы

Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: 5. 1А «Натурал сандар және нөл саны»Мектеп:Күні: Мұғалімнің аты-жөні:Сынып:5Қатысқандар:Қатыспағаны::

Сабақтың ортасы:

30 мин

Белсенді оқу әдісі:«Тыңдап отырған үштік» жаңа тақырыпты меңгеру.

Топтық жұмыс.

Мақсаты: Әр топ берілген тақырып бойынша постер қорғайды.

І топ: Периметрді табу бойынша

Тіктөртбұрыштың периметрінің формуласы P=2( a + b a + b )

Квадраттың периметрі P=4 a a

Үшбұрыштың периметрініңформуласы P = a + b + c P = a + b + c

ІІ топ: Ауданды табу бойынша

Тіктөртбұрыштың ауданы S= a b ab

Квадраттың ауданы S= a 2 a^{2}

ІІІ топ: Көлемді табу бойынша

Тікбұрышты параллепипедтің көлемі V= a b c abc

Кубтың көлемі V= a 3 a^{3}

Дескриптор: білім алушы

- берілген тақырыпшалар туралы оқулықтардан ізденіп, мәліметтерді жазады.

Ойлау дағдыларының деңгейі: қолдану

Қ. Б. «Бағдаршам» әдісі

Сергіту сәті «Шаттық шеңбер».

Мақсаты: Ойын сергіту, шапшаңдыққа үйрету, есте сақтау қабілетін дамыту

Шеңберде тұрып ретімен сұрақтар қояды. Мысалы:натурал сан тізбегі дегеніміз не? Келесі оқушы жауабын айтып, келесі оқушыға сұрағын айтады

БО «Ойлан-жұптас -бөліс» әдісі

Оқулықпен жұмыс:

Өрнекті ықшамдаңдар

1-топ: №94

2-топ:№95

3-топ: №96

Тексеру: топ арқылы жүзеге асады

Дескриптор: -қажет формуланы қолдана алады;

-түрлендіруді орындай алады;

-берілген өрнектің мәнін таба алады.

Қ. Б. Смайлик арқылы топтар бірін-бірі бағалайды

БО «Кім жылдам» әдісі

Деңгейлік тапсырмалар

Бағалау критерийі: білім алушы

  • - Формуладан бір шаманы екіншісі арқылы өрнектеп есептерді шығара алады

Ойлау дағдыларының деңгейі: қолдану

  1. Берілген мәліметті пайдаланып кестені толтырыңыз

Дескриптор Білім алушы:

-түрлендіруді орындайды;

-өрнектің мәнін табады.

2. Тікбұрышты параллелепипедтің көлемі 336см3. Оның табанының ауданы 84 см2. Тікбұрышты параллелепипедтің биіктігі неше сантиметр?

Дескриптор: Білім алушы

-қажет формуланы қолданады;

-түрлендіруді орындайды;

-өрнектің мәнін табады.

3.

Дескриптор: Білім алушы

-натурал сандардан тұратын тізбекті біледі;

-натурал сандардан тұратын тізбекті құрастыруды біледі;

ҚБ : «Бас бармақ» әдісі

Жұптық жұмыс

Белсенді оқу әдісі: « Ойынды жалғастыр» қолданамын, себебі алдыңғы білімді бекіте отырып, тереңдеу, талдау мақсатын негізге алдым.

Бағалау критерийі: білім алушы

-ережелер арқылы формула құра алады

-формуладан бір шаманы екіншісі арқылы өрнектеу арқылы мәтінді есептерді шығара алады

Астана мен Көкшетау қалаларының арасы s км. Астана қаласынан Көкшетауға қарай 48 км/сағ жылдамдықпен бірінші көлік шықты, онымен бір уақытта Көкшетаудан Астанаға қарай 40 км/сағ жылдамдықпен сондай екінші көлік шықты. Олар неше сағаттан соң бір-бірімен кездеседі? Мұндағы s=176.

Дескриптор: Білім алушы

-мәтінді есепті шығара алады;

-жолдың формуласы арқылы уақытты өрнектеп, есептей


Ұқсас жұмыстар
Екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесі арқылы мәтінді есептерді шешудің әдіс - тәсілдерін меңгерту
Мұғалім әрекеті
Математикалық сауаттылық
Пропорция көмегімен мәтінді есептер шығару. 6 сынып
Бүтін рационал теңдеу
Теңдеуге есептер шешу
Сызықтық функция
5-сынып математика пәнінен орта мерзімді жоспар
Құрылған теңдеудің түбірлерін табу
Мәтінді есептерді шешу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz