Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Мәтінді есептерді шығару
Сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: 5.1А <<Натурал сандар және нөл саны>>
Мектеп:
Күні: Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 5 Қатысқандар: Қатыспағаны:
Сабақ тақырыбы:
Формула. Формула арқылы есептеу. Мәтінді есептерді шығару. Натурал сандардан тұратын сандар тізбегі
Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
5.5.1.1
натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдана отырып, мәтінді есептерді шығару;
5.5.1.8
әріпті өрнектерді құру және оларды есептер шығаруда қолдану;
5.5.1.9
мәтінді есептерді шығару үшін формулаларды қолдану;
5.2.3.1
натурал сандар тізбегінің заңдылықтарын анықтау;
5.2.3.2
натурал сандар тізбегінің жеткіліксіз элементтерін табу;
5.2.3.3
натурал сандар тізбегінің заңдылықтарын құрастыру және тізбектерді жазу;
Сабақтың мақсаты:
+ Формулалармен және ережелерімен танысады
+ Периметр, аудан, көлем, қашықтық, заттың құнының формулаларын біледі
+ формуланың көмегімен мәтінді есептер шығарады.
+ Бір шаманы екінші шама арқылы өрнектей алады
+ Формулаларды қолдана отырып, күнделікті өмірмен байланысты күрделілігі жоғары есептерді шығара алады
Бағалау критерийі:
+ Ережелер арқылы формула құра алады
+ Формуладан бір шаманы екіншісі арқылы өрнектеу арқылы мәтінді есептерді шығара алады
+ Функцияналдық сауаттылыққа байланысты күрделілігі жоғары есептерді шығара біледі
Тілдік мақсат:
+ Теңдікпен берілген формулаларды оқи алады
+ Мәтінді есептерді шығаруда формуланы қолдана алады
Құндылыққа баулу:
Тәуелсіздік және Астана.Қарым-қатынас жасау қабілеті, шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау.
Пәнаралық байланыс:
Бейнелеу,жаратылыстану
Алдыңғы білім:
Натурал сандарға амалдар қолдана алады.Теңдеу шешуді біледі.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері:
Ресурстар
Сабақтың басы:
10мин
Ұйымдастыру кезеңі:
1) Амандасу. Оқушыларды түгендеу
2) Жағымды психологиялық ахуал тудыру. <<Гүлмен тілек>> әдісі
Мақсаты:Оқушылар арнайы дайындалып келген гүлді алақандарына салып тұрып, бір-біріне тілек тілейді және гүлдің астына жазылған сөздер бойынша топқа біріктіріледі.
3)Өткенге шолу.
Барлық сыныпқа
Өткен тақырыты сұрақ жауап арқылы қайталау.
БО<<20 сұрақ - иә-жоқ деген жауап>> әдісі. Мақсаты: Оқушыларға өткен акпараты пысықтау үшін, 20 сұрақ қоюға болады. Алайда сұрақтарға <<иә>> не <<жоқ>> деп қана жауап береді.
4) Үй жұмысын тексеру.
БО<<Маған көрсет>>әдісі бойынша бір-бірімен дәптер алмасады. Тақтада берілген дұрыс жауаптар бойынша бір-бірін тексереді.
Бағалау критерийі: Білім алушы
* арифметикалық амалдардың белгісіз компоненттерін табу ережесін қолдана отырып, теңдеуді шығарады;
* мәтінді есептер шартын жаза алады, белгісіз компоненттерді табу ережесін пайдаланып, теңдеуді шешеді;
Ойлау дағдыларының деңгейі: білу және түсіну
5)Топқа бөлу1)қызыл; 2)сары; 3)көк
Саралау тәсілі: жіктеу.БО түрлі түсті карточкалар таңдау арқылы топқа бөлу.Бірдей түсті карточкалар таңдау арқылы топтасады.
І-топ: Үшбұрыш
ІІ- топ: Төртбұрыш
ІІІ-топ: Шаршы
Үлестірме суреттер
Оқушылар сұрағы
Сабақтың ортасы:
30 мин
Белсенді оқу әдісі:<<Тыңдап отырған үштік>> жаңа тақырыпты меңгеру. Топтық жұмыс.
Мақсаты: Әр топ берілген тақырып бойынша постер қорғайды.
І топ:Периметрді табу бойынша
Тіктөртбұрыштың периметрінің формуласы P=2(a+b)
Квадраттың периметрі P=4a
Үшбұрыштың периметрініңформуласыP=a+b+c
ІІ топ:Ауданды табу бойынша
Тіктөртбұрыштың ауданы S=ab
Квадраттың ауданы S=a2
ІІІ топ: Көлемді табу бойынша
Тікбұрышты параллепипедтің көлемі V=abc
Кубтың көлемі V=a3
Дескриптор: білім алушы
- берілген тақырыпшалар туралы оқулықтардан ізденіп, мәліметтерді жазады.
Ойлау дағдыларының деңгейі: қолдану
Қ.Б. <<Бағдаршам>> әдісі
Сергіту сәті <<Шаттық шеңбер>>.
Мақсаты:Ойын сергіту, шапшаңдыққа үйрету, есте сақтау қабілетін дамыту
Шеңберде тұрып ретімен сұрақтар қояды. Мысалы:натурал сан тізбегі дегеніміз не? Келесі оқушы жауабын айтып, келесі оқушыға сұрағын айтады
БО <<Ойлан-жұптас -бөліс>> әдісі
Оқулықпен жұмыс:
Өрнекті ықшамдаңдар
1-топ: №94
2-топ:№95
3-топ: №96
Тексеру: топ арқылы жүзеге асады
Дескриптор: -қажет формуланы қолдана алады;
-түрлендіруді орындай алады;
-берілген өрнектің мәнін таба алады.
Қ.Б. Смайлик арқылы топтар бірін-бірі бағалайды
БО <<Кім жылдам>> әдісі
Деңгейлік тапсырмалар
Бағалау критерийі: білім алушы
+ - Формуладан бір шаманы екіншісі арқылы өрнектеп есептерді шығара алады
Ойлау дағдыларының деңгейі: қолдану
1) Берілген мәліметті пайдаланып кестені толтырыңыз
Дескриптор Білім алушы:
-түрлендіруді орындайды;
-өрнектің мәнін табады.
2.Тікбұрышты параллелепипедтің көлемі 336см3. Оның табанының ауданы 84 см2. Тікбұрышты параллелепипедтің биіктігі неше сантиметр?
Дескриптор: Білім алушы
-қажет формуланы қолданады;
-түрлендіруді орындайды;
-өрнектің мәнін табады.
3.
Дескриптор: Білім алушы
-натурал сандардан тұратын тізбекті біледі;
-натурал сандардан тұратын тізбекті құрастыруды біледі;
ҚБ: <<Бас бармақ>> әдісі
Жұптық жұмыс
Белсенді оқу әдісі: <<Ойынды жалғастыр>> қолданамын,себебі алдыңғы білімді бекіте отырып,тереңдеу, талдау мақсатын негізге алдым.
Бағалау критерийі: білім алушы
-ережелер арқылы формула құра алады
-формуладан бір шаманы екіншісі арқылы өрнектеу арқылы мәтінді есептерді шығара алады
Астана мен Көкшетау қалаларының арасы s км. Астана қаласынан Көкшетауға қарай 48 км/сағ жылдамдықпен бірінші көлік шықты, онымен бір уақытта Көкшетаудан Астанаға қарай 40 км/сағ жылдамдықпен сондай екінші көлік шықты. Олар неше сағаттан соң бір-бірімен кездеседі? Мұндағы s=176.
Дескриптор: Білім алушы
-мәтінді есепті шығара алады;
-жолдың формуласы арқылы уақытты өрнектеп, есептей алады.
Қ.б.<<Басбармақ>> әдісі
Ресурсты парақтар
Математика 5-сынып.А.Е.Әбілқасымова, Т.П.Кучер, З.Ә.Жұмағұлова
Математика 5-сынып.А.Е.Әбілқасымова, Т.П.Кучер, З.Ә.Жұмағұлова
Математика 5-сынып. Алдамұратова
Байшоланов
Сабақтың соңы:
10 мин
Сабақты пысықтау
<<Ромбтық жіктелім>> графикалық әдісі бойынша қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар.
Мақсаты: Оқушының бүгінгі сабақты қаншалықты меңгергенін тексеру
1) Үшбұрыштың периметрін қандай формула арқылы есептейді?
2) Жолдың ұзындығын қалай табамыз?
3) Кез келген натурал сандар тізбегін құрастырыңыз?
4) Натурал сандардан тұратын тізбекте неше сан болуы мүмкін?
5) Натурал сандар деген не?
6) Натурал сандар қатарын қандай сандар құрайды?
7) Қандай сан натурал сан болмайды?
8) Тікбұрышты параллепипедтің көлемін қалай есептейді?
9) Үшбұрыштың ауданын қалай есептейміз?
Оқушылар сұрақтарға дұрыс жауап бергенін интербелсенді тақтада көрсетілген дұрыс жауабтары арқылы тексереді
ҚБ: өзін-өзі бағалау
Сабақтың соңында
Сабақта өзіңе қандай баға қояр едің? .........
<<Екі жұлдыз, бір тілек>>
Математика 5-сынып. Алдамұратова
Байшоланов
Саралау - Сізқандайтəсілменкөбірекқолдаукөрсетпексіз?Сізбасқаларғақарағандақабілеттіоқушыларғақандайтапсырмаларбересіз?
Топтық жұмыста оқушылар бір-біріне түсіндіреді.
Белсенді оқу әдістері
<<Шаттық шеңбері>>, <<Тыңдап отырған үштік>>, <<Кім жылдам>> <<Ойлан-жұптас -бөліс>> <<Ойынды жалғастыр>>
Сараланған оқу әдістері
Дереккөз, диалог, қорытынды, деңгейлік тапсырма, қарқын,
бағалау, жіктеу
Бағалау - Сізоқушылардыңматериалдыигерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлапотырсыз?
Қалыптастырушы бағалау түрлері: <<Бағдаршам>>, <<Басбармақ>>, <<Шапалақ>> , <<Смайликтер>> әдістері.
Қалыптастырушы бағалауда әр есепке дескриптор жазылады.
Денсаулықжəнеқауіпсіздіктехникасынсақтау
Оқушылардың партада түзу отыруы, сынып бөлмесінің тазалығын сақтау, сергіту сәті.
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: 5.1А <<Натурал сандар және нөл саны>>
Мектеп:
Күні: Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 5 Қатысқандар: Қатыспағаны:
Сабақ тақырыбы:
Формула. Формула арқылы есептеу. Мәтінді есептерді шығару. Натурал сандардан тұратын сандар тізбегі
Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
5.5.1.1
натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдана отырып, мәтінді есептерді шығару;
5.5.1.8
әріпті өрнектерді құру және оларды есептер шығаруда қолдану;
5.5.1.9
мәтінді есептерді шығару үшін формулаларды қолдану;
5.2.3.1
натурал сандар тізбегінің заңдылықтарын анықтау;
5.2.3.2
натурал сандар тізбегінің жеткіліксіз элементтерін табу;
5.2.3.3
натурал сандар тізбегінің заңдылықтарын құрастыру және тізбектерді жазу;
Сабақтың мақсаты:
+ Формулалармен және ережелерімен танысады
+ Периметр, аудан, көлем, қашықтық, заттың құнының формулаларын біледі
+ формуланың көмегімен мәтінді есептер шығарады.
+ Бір шаманы екінші шама арқылы өрнектей алады
+ Формулаларды қолдана отырып, күнделікті өмірмен байланысты күрделілігі жоғары есептерді шығара алады
Бағалау критерийі:
+ Ережелер арқылы формула құра алады
+ Формуладан бір шаманы екіншісі арқылы өрнектеу арқылы мәтінді есептерді шығара алады
+ Функцияналдық сауаттылыққа байланысты күрделілігі жоғары есептерді шығара біледі
Тілдік мақсат:
+ Теңдікпен берілген формулаларды оқи алады
+ Мәтінді есептерді шығаруда формуланы қолдана алады
Құндылыққа баулу:
Тәуелсіздік және Астана.Қарым-қатынас жасау қабілеті, шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау.
Пәнаралық байланыс:
Бейнелеу,жаратылыстану
Алдыңғы білім:
Натурал сандарға амалдар қолдана алады.Теңдеу шешуді біледі.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері:
Ресурстар
Сабақтың басы:
10мин
Ұйымдастыру кезеңі:
1) Амандасу. Оқушыларды түгендеу
2) Жағымды психологиялық ахуал тудыру. <<Гүлмен тілек>> әдісі
Мақсаты:Оқушылар арнайы дайындалып келген гүлді алақандарына салып тұрып, бір-біріне тілек тілейді және гүлдің астына жазылған сөздер бойынша топқа біріктіріледі.
3)Өткенге шолу.
Барлық сыныпқа
Өткен тақырыты сұрақ жауап арқылы қайталау.
БО<<20 сұрақ - иә-жоқ деген жауап>> әдісі. Мақсаты: Оқушыларға өткен акпараты пысықтау үшін, 20 сұрақ қоюға болады. Алайда сұрақтарға <<иә>> не <<жоқ>> деп қана жауап береді.
4) Үй жұмысын тексеру.
БО<<Маған көрсет>>әдісі бойынша бір-бірімен дәптер алмасады. Тақтада берілген дұрыс жауаптар бойынша бір-бірін тексереді.
Бағалау критерийі: Білім алушы
* арифметикалық амалдардың белгісіз компоненттерін табу ережесін қолдана отырып, теңдеуді шығарады;
* мәтінді есептер шартын жаза алады, белгісіз компоненттерді табу ережесін пайдаланып, теңдеуді шешеді;
Ойлау дағдыларының деңгейі: білу және түсіну
5)Топқа бөлу1)қызыл; 2)сары; 3)көк
Саралау тәсілі: жіктеу.БО түрлі түсті карточкалар таңдау арқылы топқа бөлу.Бірдей түсті карточкалар таңдау арқылы топтасады.
І-топ: Үшбұрыш
ІІ- топ: Төртбұрыш
ІІІ-топ: Шаршы
Үлестірме суреттер
Оқушылар сұрағы
Сабақтың ортасы:
30 мин
Белсенді оқу әдісі:<<Тыңдап отырған үштік>> жаңа тақырыпты меңгеру. Топтық жұмыс.
Мақсаты: Әр топ берілген тақырып бойынша постер қорғайды.
І топ:Периметрді табу бойынша
Тіктөртбұрыштың периметрінің формуласы P=2(a+b)
Квадраттың периметрі P=4a
Үшбұрыштың периметрініңформуласыP=a+b+c
ІІ топ:Ауданды табу бойынша
Тіктөртбұрыштың ауданы S=ab
Квадраттың ауданы S=a2
ІІІ топ: Көлемді табу бойынша
Тікбұрышты параллепипедтің көлемі V=abc
Кубтың көлемі V=a3
Дескриптор: білім алушы
- берілген тақырыпшалар туралы оқулықтардан ізденіп, мәліметтерді жазады.
Ойлау дағдыларының деңгейі: қолдану
Қ.Б. <<Бағдаршам>> әдісі
Сергіту сәті <<Шаттық шеңбер>>.
Мақсаты:Ойын сергіту, шапшаңдыққа үйрету, есте сақтау қабілетін дамыту
Шеңберде тұрып ретімен сұрақтар қояды. Мысалы:натурал сан тізбегі дегеніміз не? Келесі оқушы жауабын айтып, келесі оқушыға сұрағын айтады
БО <<Ойлан-жұптас -бөліс>> әдісі
Оқулықпен жұмыс:
Өрнекті ықшамдаңдар
1-топ: №94
2-топ:№95
3-топ: №96
Тексеру: топ арқылы жүзеге асады
Дескриптор: -қажет формуланы қолдана алады;
-түрлендіруді орындай алады;
-берілген өрнектің мәнін таба алады.
Қ.Б. Смайлик арқылы топтар бірін-бірі бағалайды
БО <<Кім жылдам>> әдісі
Деңгейлік тапсырмалар
Бағалау критерийі: білім алушы
+ - Формуладан бір шаманы екіншісі арқылы өрнектеп есептерді шығара алады
Ойлау дағдыларының деңгейі: қолдану
1) Берілген мәліметті пайдаланып кестені толтырыңыз
Дескриптор Білім алушы:
-түрлендіруді орындайды;
-өрнектің мәнін табады.
2.Тікбұрышты параллелепипедтің көлемі 336см3. Оның табанының ауданы 84 см2. Тікбұрышты параллелепипедтің биіктігі неше сантиметр?
Дескриптор: Білім алушы
-қажет формуланы қолданады;
-түрлендіруді орындайды;
-өрнектің мәнін табады.
3.
Дескриптор: Білім алушы
-натурал сандардан тұратын тізбекті біледі;
-натурал сандардан тұратын тізбекті құрастыруды біледі;
ҚБ: <<Бас бармақ>> әдісі
Жұптық жұмыс
Белсенді оқу әдісі: <<Ойынды жалғастыр>> қолданамын,себебі алдыңғы білімді бекіте отырып,тереңдеу, талдау мақсатын негізге алдым.
Бағалау критерийі: білім алушы
-ережелер арқылы формула құра алады
-формуладан бір шаманы екіншісі арқылы өрнектеу арқылы мәтінді есептерді шығара алады
Астана мен Көкшетау қалаларының арасы s км. Астана қаласынан Көкшетауға қарай 48 км/сағ жылдамдықпен бірінші көлік шықты, онымен бір уақытта Көкшетаудан Астанаға қарай 40 км/сағ жылдамдықпен сондай екінші көлік шықты. Олар неше сағаттан соң бір-бірімен кездеседі? Мұндағы s=176.
Дескриптор: Білім алушы
-мәтінді есепті шығара алады;
-жолдың формуласы арқылы уақытты өрнектеп, есептей алады.
Қ.б.<<Басбармақ>> әдісі
Ресурсты парақтар
Математика 5-сынып.А.Е.Әбілқасымова, Т.П.Кучер, З.Ә.Жұмағұлова
Математика 5-сынып.А.Е.Әбілқасымова, Т.П.Кучер, З.Ә.Жұмағұлова
Математика 5-сынып. Алдамұратова
Байшоланов
Сабақтың соңы:
10 мин
Сабақты пысықтау
<<Ромбтық жіктелім>> графикалық әдісі бойынша қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар.
Мақсаты: Оқушының бүгінгі сабақты қаншалықты меңгергенін тексеру
1) Үшбұрыштың периметрін қандай формула арқылы есептейді?
2) Жолдың ұзындығын қалай табамыз?
3) Кез келген натурал сандар тізбегін құрастырыңыз?
4) Натурал сандардан тұратын тізбекте неше сан болуы мүмкін?
5) Натурал сандар деген не?
6) Натурал сандар қатарын қандай сандар құрайды?
7) Қандай сан натурал сан болмайды?
8) Тікбұрышты параллепипедтің көлемін қалай есептейді?
9) Үшбұрыштың ауданын қалай есептейміз?
Оқушылар сұрақтарға дұрыс жауап бергенін интербелсенді тақтада көрсетілген дұрыс жауабтары арқылы тексереді
ҚБ: өзін-өзі бағалау
Сабақтың соңында
Сабақта өзіңе қандай баға қояр едің? .........
<<Екі жұлдыз, бір тілек>>
Математика 5-сынып. Алдамұратова
Байшоланов
Саралау - Сізқандайтəсілменкөбірекқолдаукөрсетпексіз?Сізбасқаларғақарағандақабілеттіоқушыларғақандайтапсырмаларбересіз?
Топтық жұмыста оқушылар бір-біріне түсіндіреді.
Белсенді оқу әдістері
<<Шаттық шеңбері>>, <<Тыңдап отырған үштік>>, <<Кім жылдам>> <<Ойлан-жұптас -бөліс>> <<Ойынды жалғастыр>>
Сараланған оқу әдістері
Дереккөз, диалог, қорытынды, деңгейлік тапсырма, қарқын,
бағалау, жіктеу
Бағалау - Сізоқушылардыңматериалдыигерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлапотырсыз?
Қалыптастырушы бағалау түрлері: <<Бағдаршам>>, <<Басбармақ>>, <<Шапалақ>> , <<Смайликтер>> әдістері.
Қалыптастырушы бағалауда әр есепке дескриптор жазылады.
Денсаулықжəнеқауіпсіздіктехникасынсақтау
Оқушылардың партада түзу отыруы, сынып бөлмесінің тазалығын сақтау, сергіту сәті.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz