Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Металдардың коррозияға ұшырауы
--------------------------------------------------------------------------------
Бөлім:
--------------------------------------------------------------------------------
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: III- тарау. Металдардың химиялық белсенділігі
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Педагогтің аты-жөні:
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Күні:
--------------------------------------------------------------------------------
11.10.2021
--------------------------------------------------------------------------------
Сынып: 8 А
--------------------------------------------------------------------------------
Қатысушылар саны
--------------------------------------------------------------------------------
Қатыспағандар саны
--------------------------------------------------------------------------------
Сабақтың тақырыбы:
--------------------------------------------------------------------------------
§11 Металдардың оттегімен және сумен әрекеттесуі
--------------------------------------------------------------------------------
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
8.2.4.1 -кейбір металдар басқаларға қарағанда тотығуға тезірек ұшырайтындығын білу;
8.2.4.2 -белсенді металдардың салқын сумен, ыстық су немесе бумен әрекеттесуін сипаттау;
8.2.4.3 -металдар коррозиясын туындатуға әсер ететін жағдайларды зерттеу;
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Сабақтың мақсаттары
--------------------------------------------------------------------------------
Барлық оқушылар:
--------------------------------------------------------------------------------
- кейбір металдар басқаларға қарағанда тотығуға тезірек ұшырайтындығын біледі;
- белсенді металдардың салқын сумен, ыстық су немесе бумен әрекеттесуін сипаттай алады;
- металдар коррозиясын туындатуға әсер ететін жағдайларды зерттеп, анықтайды;
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Оқушылардың басым бөлігі:
--------------------------------------------------------------------------------
- металдар коррозиясының туындауына әсер етуші факторларды анықтай алады;
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Кейбір оқушылар:
--------------------------------------------------------------------------------
- металдардың оттекпен, салқын, ыстық сумен немесе бумен химиялық реакция теңдеулерін құрастыра алады.
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Бағалау критерийі
-кейбір металдар басқаларға қарағанда тотығуға тезірек ұшырайтындығын біледі
- металдарды кернеу қатарына сәйкес оттегімен және сумен реакция теңдеуін құрастыра алады
- металдар коррозиясын туындатуға әсер ететін факторларды анықтайды;
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
АКТ қолдану дағдылары
Презентация, видеоролик
--------------------------------------------------------------------------------
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
--------------------------------------------------------------------------------
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
--------------------------------------------------------------------------------
Ресурстар
--------------------------------------------------------------------------------
Сабақтың басы
--------------------------------------------------------------------------------
(6мин)
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Ұйымдастыру кезеңі
--------------------------------------------------------------------------------
Оқушылармен амандасу, түгелдеу
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
1.Ширату: <<Айырмашылығы неде?>> әдісі
--------------------------------------------------------------------------------
Оқушыларға екі-екіден суреттер көрсетіледі.Суреттердің арасындағы айырмашылықты табу керек.Жауаптарын дəлелдеп отырады.
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Сұрақ
--------------------------------------------------------------------------------
- неге біршама уақыт өте келе металдан жасалған заттар осындай өзгерістерге ұшырайды?
--------------------------------------------------------------------------------
-тарихи мұражайларға барған кезде, біз түрлі металл экспонаттарын кездестіре аламыз. Біздің қазіргі уақытқа дейін олар қалай сақталған?
--------------------------------------------------------------------------------
Белсенді және орташа белсенді металдар ауадағы оттекпен, сумен белсенді емес металдарға қарағанда тез әрекеттесіп, тотығады.
--------------------------------------------------------------------------------
Болжау стратегиясы арқылы жаңа сабақтың тақырыбы ашылады.
--------------------------------------------------------------------------------
Сабақтың тақырыбы: " Металдардың оттегімен және сумен әрекеттесуі"
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
презентация
--------------------------------------------------------------------------------
Сабақтың ортасы
--------------------------------------------------------------------------------
(36мин)
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
(20мин)
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
(9мин)
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
(7мин)
--------------------------------------------------------------------------------
2."Ирек "әдісі
--------------------------------------------------------------------------------
Мұғалім оқушыларды 3 топқа бөледі. 3 топқа жаңа тақырыпбойынша мәтін бөлініп беріледі. Әр топ басқа топ оқушыларына, өздеріне берілген мәтіндерін түсіндіріп шығады.
--------------------------------------------------------------------------------
1-топ. Металдардың оттекпен әрекеттесуі
--------------------------------------------------------------------------------
2-топ.Металдардың сумен әрекеттесуі
--------------------------------------------------------------------------------
3-топ. Металдардың коррозияға ұшырауы
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Топтар бірін-бірі "Басбармақ" әдісі арқылы бағалайды.
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
3.<<Ойлан, бөліс, жұптас >> әдісі бойынша төменде берілген элементтердің оттекпен және сумен реакция теңдеулерін жүргізіп, теңестіріңдер
--------------------------------------------------------------------------------
Na+O2=
--------------------------------------------------------------------------------
Cu+H2O=
--------------------------------------------------------------------------------
Ca+O2=
--------------------------------------------------------------------------------
Ca+H2O=
--------------------------------------------------------------------------------
Hg+H2O=
--------------------------------------------------------------------------------
Mg+O2=
--------------------------------------------------------------------------------
Al+O2=
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Дескриптор
--------------------------------------------------------------------------------
Білім алушы
--------------------------------------------------------------------------------
-Металдардың оттекпен және сумен реакция теңдеулерін жазып, теңестіре алады .
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
ҚБ: мадақтау арқылы бағалау
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
4.Топтық жұмыс :<<Металл коррозиясының туындауына әсер ететін факторларды зерттеу>>
--------------------------------------------------------------------------------
Мұғалім оқушыларға алдын - ала дайындалған (тәжірибені) сынауықтарды қарауды ұсынады (видеоролик):
--------------------------------------------------------------------------------
Сынауық №1: темір шеге + дистилденген су;
--------------------------------------------------------------------------------
Сынауық №2: темір шеге + құбыр суы;
--------------------------------------------------------------------------------
Сынауық №3: темір шеге + сұйық май және қайнатылған су;
--------------------------------------------------------------------------------
Сынауық №4: темір шеге + тұз ерітіндісі (натрий хлориді);
--------------------------------------------------------------------------------
Сынауық №5: темір шеге + сілті ерітіндісі;
--------------------------------------------------------------------------------
Сынауық №6: темір шеге + қышқыл ерітіндісі.
--------------------------------------------------------------------------------
Оқушылар бақылау нәтижесін жазу және жұмыс парағына қорытынды құрастыруы керек.
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Дескриптор
--------------------------------------------------------------------------------
− коррозияға әсер етуші факторларды ажыратады;
--------------------------------------------------------------------------------
− коррозияның зиянды әсерін анықтайды;
--------------------------------------------------------------------------------
− коррозияны болдырмау әдісіне мысал келтіреді.
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
ҚБ: Шапалақ әдісі арқылы бағалау
--------------------------------------------------------------------------------
Оқулық
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Видеоролик
--------------------------------------------------------------------------------
Сабақтың соңы
--------------------------------------------------------------------------------
(3мин)
--------------------------------------------------------------------------------
Бағалау
--------------------------------------------------------------------------------
"Ашық микрофон" әдісі
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Бөлім:
--------------------------------------------------------------------------------
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: III- тарау. Металдардың химиялық белсенділігі
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Педагогтің аты-жөні:
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Күні:
--------------------------------------------------------------------------------
11.10.2021
--------------------------------------------------------------------------------
Сынып: 8 А
--------------------------------------------------------------------------------
Қатысушылар саны
--------------------------------------------------------------------------------
Қатыспағандар саны
--------------------------------------------------------------------------------
Сабақтың тақырыбы:
--------------------------------------------------------------------------------
§11 Металдардың оттегімен және сумен әрекеттесуі
--------------------------------------------------------------------------------
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
8.2.4.1 -кейбір металдар басқаларға қарағанда тотығуға тезірек ұшырайтындығын білу;
8.2.4.2 -белсенді металдардың салқын сумен, ыстық су немесе бумен әрекеттесуін сипаттау;
8.2.4.3 -металдар коррозиясын туындатуға әсер ететін жағдайларды зерттеу;
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Сабақтың мақсаттары
--------------------------------------------------------------------------------
Барлық оқушылар:
--------------------------------------------------------------------------------
- кейбір металдар басқаларға қарағанда тотығуға тезірек ұшырайтындығын біледі;
- белсенді металдардың салқын сумен, ыстық су немесе бумен әрекеттесуін сипаттай алады;
- металдар коррозиясын туындатуға әсер ететін жағдайларды зерттеп, анықтайды;
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Оқушылардың басым бөлігі:
--------------------------------------------------------------------------------
- металдар коррозиясының туындауына әсер етуші факторларды анықтай алады;
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Кейбір оқушылар:
--------------------------------------------------------------------------------
- металдардың оттекпен, салқын, ыстық сумен немесе бумен химиялық реакция теңдеулерін құрастыра алады.
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Бағалау критерийі
-кейбір металдар басқаларға қарағанда тотығуға тезірек ұшырайтындығын біледі
- металдарды кернеу қатарына сәйкес оттегімен және сумен реакция теңдеуін құрастыра алады
- металдар коррозиясын туындатуға әсер ететін факторларды анықтайды;
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
АКТ қолдану дағдылары
Презентация, видеоролик
--------------------------------------------------------------------------------
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
--------------------------------------------------------------------------------
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
--------------------------------------------------------------------------------
Ресурстар
--------------------------------------------------------------------------------
Сабақтың басы
--------------------------------------------------------------------------------
(6мин)
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Ұйымдастыру кезеңі
--------------------------------------------------------------------------------
Оқушылармен амандасу, түгелдеу
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
1.Ширату: <<Айырмашылығы неде?>> әдісі
--------------------------------------------------------------------------------
Оқушыларға екі-екіден суреттер көрсетіледі.Суреттердің арасындағы айырмашылықты табу керек.Жауаптарын дəлелдеп отырады.
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Сұрақ
--------------------------------------------------------------------------------
- неге біршама уақыт өте келе металдан жасалған заттар осындай өзгерістерге ұшырайды?
--------------------------------------------------------------------------------
-тарихи мұражайларға барған кезде, біз түрлі металл экспонаттарын кездестіре аламыз. Біздің қазіргі уақытқа дейін олар қалай сақталған?
--------------------------------------------------------------------------------
Белсенді және орташа белсенді металдар ауадағы оттекпен, сумен белсенді емес металдарға қарағанда тез әрекеттесіп, тотығады.
--------------------------------------------------------------------------------
Болжау стратегиясы арқылы жаңа сабақтың тақырыбы ашылады.
--------------------------------------------------------------------------------
Сабақтың тақырыбы: " Металдардың оттегімен және сумен әрекеттесуі"
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
презентация
--------------------------------------------------------------------------------
Сабақтың ортасы
--------------------------------------------------------------------------------
(36мин)
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
(20мин)
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
(9мин)
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
(7мин)
--------------------------------------------------------------------------------
2."Ирек "әдісі
--------------------------------------------------------------------------------
Мұғалім оқушыларды 3 топқа бөледі. 3 топқа жаңа тақырыпбойынша мәтін бөлініп беріледі. Әр топ басқа топ оқушыларына, өздеріне берілген мәтіндерін түсіндіріп шығады.
--------------------------------------------------------------------------------
1-топ. Металдардың оттекпен әрекеттесуі
--------------------------------------------------------------------------------
2-топ.Металдардың сумен әрекеттесуі
--------------------------------------------------------------------------------
3-топ. Металдардың коррозияға ұшырауы
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Топтар бірін-бірі "Басбармақ" әдісі арқылы бағалайды.
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
3.<<Ойлан, бөліс, жұптас >> әдісі бойынша төменде берілген элементтердің оттекпен және сумен реакция теңдеулерін жүргізіп, теңестіріңдер
--------------------------------------------------------------------------------
Na+O2=
--------------------------------------------------------------------------------
Cu+H2O=
--------------------------------------------------------------------------------
Ca+O2=
--------------------------------------------------------------------------------
Ca+H2O=
--------------------------------------------------------------------------------
Hg+H2O=
--------------------------------------------------------------------------------
Mg+O2=
--------------------------------------------------------------------------------
Al+O2=
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Дескриптор
--------------------------------------------------------------------------------
Білім алушы
--------------------------------------------------------------------------------
-Металдардың оттекпен және сумен реакция теңдеулерін жазып, теңестіре алады .
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
ҚБ: мадақтау арқылы бағалау
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
4.Топтық жұмыс :<<Металл коррозиясының туындауына әсер ететін факторларды зерттеу>>
--------------------------------------------------------------------------------
Мұғалім оқушыларға алдын - ала дайындалған (тәжірибені) сынауықтарды қарауды ұсынады (видеоролик):
--------------------------------------------------------------------------------
Сынауық №1: темір шеге + дистилденген су;
--------------------------------------------------------------------------------
Сынауық №2: темір шеге + құбыр суы;
--------------------------------------------------------------------------------
Сынауық №3: темір шеге + сұйық май және қайнатылған су;
--------------------------------------------------------------------------------
Сынауық №4: темір шеге + тұз ерітіндісі (натрий хлориді);
--------------------------------------------------------------------------------
Сынауық №5: темір шеге + сілті ерітіндісі;
--------------------------------------------------------------------------------
Сынауық №6: темір шеге + қышқыл ерітіндісі.
--------------------------------------------------------------------------------
Оқушылар бақылау нәтижесін жазу және жұмыс парағына қорытынды құрастыруы керек.
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Дескриптор
--------------------------------------------------------------------------------
− коррозияға әсер етуші факторларды ажыратады;
--------------------------------------------------------------------------------
− коррозияның зиянды әсерін анықтайды;
--------------------------------------------------------------------------------
− коррозияны болдырмау әдісіне мысал келтіреді.
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
ҚБ: Шапалақ әдісі арқылы бағалау
--------------------------------------------------------------------------------
Оқулық
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Видеоролик
--------------------------------------------------------------------------------
Сабақтың соңы
--------------------------------------------------------------------------------
(3мин)
--------------------------------------------------------------------------------
Бағалау
--------------------------------------------------------------------------------
"Ашық микрофон" әдісі
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz