Қан топтары қан құю тақырыбы

Пән :биология

С ынып: 8 сынып

Сабақтың тақырыбы: Қанның құрамы: плазма және формалы элементтері- эритроциттер, тромбоциттер, лейкоцитер. (The internal environment of the body)

Мақсаттары: Білімділік: Организмнің ішкі сұйық ортасы қан және қан жасушалары, олардың қызметі, қан топтары тақырыбын бекіту

Дамытушылық: Оқушылардың ой -өрісін білімін тиянақтау. Ойлау қабілеттерімен танымдық ерекшелігін арттыру.

Тәрбиелік: Ұрпақ тазалығының ұлт болашағы екендігін ұғындыру, жаман әдеттен жиренуге, салауатты өмір сүруге тәрбиелеу

Күтілетін нәтиже :

  • Оқушылардың қан құрамы туралы білімдерін толықтыру.
  • Оқушылардың сөйлеу, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
  • Биология пәніне деген қызығушылығын арттыру.

Модульдері: АКТ (ақпараттық коммуникативтік технология), СТО (сын тұрғысынан ойлау), ОЖЕ (оқушылардың жас ерекшеліктері), ОБжК (оқытуды басқару және көшбасшылық), ОҮБжОБ (оқыту үшін басқару және оқытуды бағалау), ДО (диалогтық оқыту)

Бағалау: Өзін өзі (ӨӨБ), жұптық (ЖБ), топтық (ТБ), жиынтық (ЖБағ)

Деректер: еинтерактивті тақта, видео-ролик, стикерлер, постерге арналған қағаздар, маркерлер,

Әдіс тәсілдер : СТО, Миға шабуыл, Ойлан тап, ыстық орындық, постер

Сабақ кезеңдері
Уақыт
Тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Сабақ кезеңдері: І. Ұйымдастыру .
Уақыт: 3 мин
Тапсырма:

I. Organizational - motivational stage.

1) Greetings .

Teacher: - Good morning, children! I'm glad to see you and really want to start working with you! I wish you good mood and good luck!

Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу.

Смайлик арқылы топқа бөлу:

1-топ формалы элементтер; 2-топ қан топтары;

Мұғалімнің іс-әрекеті:

сәлемдесу, оқушыларды түгендеу, сабаққа дайындығын

тексеру, 3 шындық, 1 өтірік психологиялық тренингін өткізу

назарларын сабаққа аудару. Топқа бөлу, бағалау парағын тарату

Оқушылардың іс-әрекеті: 3 шындық, 1 өтірік ойынын ойнау. Топқа бөлінеді
:
Сабақ кезеңдері:

Білім

Қызығушылық

тарын ояту

Уақыт: 7 мин
Тапсырма:

Үй тапсырмасын тексеру. Интерактивті тақта арқылы тапсырмалар орындайды.

. Checking up the home task .

Practical tasks

1. Which of the following statements is true concerning human blood?

a) The blood of all normal humans contains red and white cells, platelets, and plasma.

b) Some human populations normally lack the ability to produce red cells.

c) Proteins are not normal components of human blood.

2. Erythrocyte is another name for a:

a) red cell

b) white cell

c) platelet

3. Which of the following blood components provide supply of organs with oxygen.

a) red cells

b) white cells

c) platelets

4. The relatively clear liquid medium which carries the other cells of blood is called:

a) interstitial fluid

b) intracellular liquid

c) plasma

5. Which of the following cells are likely to increase in quantities when the body is under attack from bacteria?

a) erythrocytes

b) leukocytes

c) thrombocytes

Мұғалімнің іс-әрекеті: Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру
Оқушылардың іс-әрекеті: Мұғалім берген тапсырмасын орындау арқылы оқушылар өздерінің тақырыпты қалай түснгенін көрсетеді
:

Диалогтік

оқыту

Сабақ кезеңдері: Жаңа тақырыпқа көшу
Уақыт: 5 мин
Тапсырма: Жаңа тақырыпқа видео арқылы көшу;
Мұғалімнің іс-әрекеті: Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға тақырыпқа байланысты видео көрсету.
Оқушылардың іс-әрекеті:

Өз ойларын, пікірлерін ашық айту

Жаңа тақырыпты өз беттерімен ашу

: АКТ
Сабақ кезеңдері: Түсіну
Уақыт: 5 мин
Тапсырма:

Glossary of essential terms for you know

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

1. Read the text:

The internal environment of the human body is represented by interstitial fluid, lymph and blood. The internal environment of the body is a unified system of humoral transport.

Ағзаныңішкіортасын - қан
- лимфа
- ұлпасұйықтығы құрайды. Ересек адамның орташа қан көлемі 5-6 л.

Қан - плазма ( қанның сарғыштау түсті сұйық бөлімі)
- қан жасушалары - эритроцит
- лейкоцит
- тромбоцит

Қан жасушалары - эритроциттер (қанның қызыл түйіршікттері)
- лейкоциттер (қанның түссіз жасушалары)
- тромбоциттер (қан пластинкалары) Эритроциттер.
- ядросы жоқ. Олардың орташа d - 7, 2-7, 5мкм - құрамында қызыл түсті беретін гемоглобин нәруызы бар
Гемоглобин құрамында темір (гем ) және нәруыздық бөліктер (глобин ) кіреді. - қанның 1мм көлемінде 4, 5-5млн эритроцит бар.

Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылардың іс-әрекеті: EN
: Транскрипция
RU
KZ
1
Antibodies
ˈæntibɑːdi
антитело
Антидене
2
Blood
blʌd
кровь
Қан
3
Blood plasma
blʌd ˈplæzmə
Сыворотка крови, плазма крови
Қан плазмасы, қан сарысуы
4
Erythrocytes (red blood cells)
ɪˈrɪθrəsaɪt
эритроциты
Эритроциттер
5
Hemoglobin
ˈhiməˌɡloʊbən
гемоглобин
Гемоглабин
6
Interstitial fluid
ˌɪntərˈstɪʃl ˈfluːɪd
Тканевая жидкость
Ұлпа сұйықтығы
7
Leucocytes (white blood cells)
ˈluːkəsaɪt
лейкоциты
Лейкоциттер
8
Lymph
lɪmf
лимфа
Лимфа
9
Thrombocytes (platelets)
ˈθrɒmbə(ʊ) sʌɪt
тромбоциты
Тромбоциттер
10
vessels
ˈvesl
cосуд
Тамыр
Жаңа тақырыпты оқушылармен бірге талқылау.
өткен тақырып бойынша білетіндерін ортаға салады.

Диалогтік

оқыту

Сабақ кезеңдері:
Уақыт:
Тапсырма:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылардың іс-әрекеті:
Сабақ кезеңдері:
Уақыт:
Тапсырма:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылардың іс-әрекеті:
Сабақ кезеңдері:
Уақыт:
Тапсырма:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылардың іс-әрекеті:
Сабақ кезеңдері:
Уақыт:
Тапсырма:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылардың іс-әрекеті:
Сабақ кезеңдері:
Уақыт:
Тапсырма:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылардың іс-әрекеті:
Сабақ кезеңдері:
Уақыт:
Тапсырма:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылардың іс-әрекеті:
Сабақ кезеңдері:
Уақыт:
Тапсырма:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылардың іс-әрекеті:
Сабақ кезеңдері:
Уақыт:
Тапсырма:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылардың іс-әрекеті:
Сабақ кезеңдері:
Уақыт:
Тапсырма:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылардың іс-әрекеті:
Сабақ кезеңдері:
Уақыт:
Тапсырма:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылардың іс-әрекеті:
Сабақ кезеңдері:
Уақыт:
Тапсырма:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылардың іс-әрекеті:
Сабақ кезеңдері: Қолдану
Уақыт: 10мин
Тапсырма:

Қанның құрамы: плазма және формалы элементтері тақырыбы үшін постер қорғау әдісін пайдалану арқылы жаңа тақырыптың мағанасын топ бойынша ашады, жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше дайындық жасату, кітаптан жұмыс, топ арқылы пікір алмасу. 1- топқа: Қанның формалы элементтері тақырыбы; 2-топқа: Қан топтары қан құю тақырыбы;

Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады. Ортаға тақырыпты жақсы менгерген оқушы шыгып сабақты түсіндіреді

Мұғалімнің іс-әрекеті: СТО
Сабақ кезеңдері: Сергіту сәті
Уақыт: 1 мин
Тапсырма: «Ағылшынша санайық» видео арқылы жаттығу жасау
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау
Оқушылардың іс-әрекеті: Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.
: АКТ
Сабақ кезеңдері: Талдау
Уақыт: 8 мин
Тапсырма:

Жаттығу жұмысы

Ойлан тап

Әр топқа тапсырма беру

1 топ «қанның формалы элементтері» тобына

№1 тапсырма АНОГРАММА

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

№2 тапсырма. Дұрыс жауапты таңда T F
□ плазма - қанның мөлдір, түссіз сұйықтығы;
□ плазма құрамында
58 - 70 % су бар;
□ плазма құрамында
90 - 92 cу бар;
□ плазма құрамында 0, 2 - 1, 8 % cу бар;
□ фибриногені жоқ қан плазмасы сарысу деп аталады.
□ плазма құрамында
7 - 8% нәруыз бар;
□ плазма барлық қанның
55% - ын құрайды;
□ плазма барлық қанның
65% ын құрайды;

2 топ «қан топтары» тобына

№1 тапсырма Сөзжұмбақ

1. non-globular protein involved in the clotting of blood.

(қанның ұю үрдісінде тромбиннің әсер етуінен туындайтын, суда ерімейтін ақуыз)

2. White blood cells (ақ қан жасушалары)

3. Red blood cells (қанның қызыл жасушалары)

4. blood clot cell (қанды ұйытатын жасушалар)

5. giving the blood (қан беруші адам)

№2 тапсырма

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Мұғалімнің іс-әрекеті: R
Оқушылардың іс-әрекеті: П
: F
R
I
Е
A
E
I
B
N
Н
G
О
C
З
S
Р
G
B
М
E
N
E
L
O
О
O
Р
I
U
T
D
Y
M
З
N
I
L
N
P
О
A
T
I
O
H
A
blood
Оттекті тасымалдайды
erythrocytes
Қан ұйымайтын ауру
Hematology
Қанның қызыл түсті жасушалары
Haemophilia
Организмнің айнасы
Hemoglobin
Қан ауруын емдейтін дәрігер
globulins
Плазмадағы белок
Топтарға жаңа тақырып

Ұқсас жұмыстар
Резус фактор
Қан тобы
Негіздердің жіктелуі, алынуы, қасиеттері туралы ақпарат
Қан топтары
«адам физиологиясы» тақырыбындағы қолданбалы курстың бағдарламасы
Жүректің құрылысы
Иммунитет, иммунитет түрлері . ЖИТС
Қанның артериялық қысымы. қанның тамырлармен қозғалысы
Жүрек құрылысы, жұмысы. Қантамырлар және олардың түрлері
САБАҚ Адамның қан топтарының тұқым қуалауы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz