Қанның қызметі

Бөлім
Заттардың тасымалдануы
Бөлім:

Педагогтың аты-жөні

Заттардың тасымалдануы:

Нәлібаева Жайнагүл Абайқызы

Бөлім:

Күні

Заттардың тасымалдануы:

18. 11. 21ж

Бөлім:

Сынып: 8 «Ә»

Заттардың тасымалдануы:

Қатысушылардың саны:

Қатыспағандардың саны:

Бөлім:

Сабақтың тақырыбы

Заттардың тасымалдануы: Иммунитет. Гуморальдық және жасушалық иммунитет. Лейкоциттердің түрлі типтері және олардың қызметтері. Т - және В- лимфоциттердің әрекет етуі.
Бөлім: Осы сабақтың көмегімен қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
Заттардың тасымалдануы:

8. 1. 3. 3 лейкоциттердің түрлі типтерінің қызметтерін сипаттау

8. 1. 3. 4 гуморальдық және жасушалық иммунитетті салыстыру

Бөлім: Сабақ мақсаты
Заттардың тасымалдануы:
  • -Иммунитеттің типтерін салыстырады, ерекшеліктерін айқындайды
  • - лейкоциттердің түрлерін жүйелейді, олардың атқаратын қызметтерін нақтылайды, маңызын табады
  • Иммунитеттің түрлерін ажыратады, ерекшеліктерін талдайды
Бөлім:
Бөлім: Сабақтың барысы
Заттардың тасымалдануы: Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Бөлім:

Басы

3 минут

5 минут

10 минут

3 минут

Заттардың тасымалдануы:

Ұйымдастыру

Амандасу, түгелдеу

«Жылы лебіз» әдісі

«Өткен сабаққа шолу»

«Learn aap» программасы арқылы

1. (Ж) Кесте толтыру

Оқушыларға жеке-жеке параққа тапсырма таратылады, жауаптары интерактивті тақтаға шығады

«Менен сұрақ - сізден жылдам жауап» әдісі

Өтілген тақырып бойынша сұрақтар беріледі, оқушылар кезек пен кезек өз жауаптарын жеткізеді

«Ой қозғау» әдісі

Оқушыларға жаңа сабаққа қатысты суреттер интербелсенді тақтада көрсетіледі. Өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау және пікір алмасу жасағаннан кейін оқушыларға сабақтың тақырыбы мен мақсатын жариялаймын

Оқушылар шеңбер бойымен тұрады, бір-біріне жылы сөздер айтады

1. Кесте толтыру

Қан жасушаларының атауы

1мм3 қан мөлшерінде

Суреттер

Формасы

Құрылысы

Өмір сүру ұзақтығы

Қызметі

2. Сұрақтарға жауап береді

1. Ағзаның ішкі ортасы

2. Қан

3. Ұлпа сұйықтығы

4. Лимфа

5. Гомеозтаз

6. Қан сарысуы

7. Плазма нәруыздері

8. Қанның қызметі

9. Лейкоциттер

10. Эритроциттер

Сдать тест на Т-клеточный иммунитет к COVID-19 в Н. Новгороде. | DENTALROOM Эпидемиологическая ситуация по коронавирусной инфекции в Жамбылской области на 3 января 2021 года Перечислены условия для вакцинации от коронавируса — Российская газета

Экранда көрсетілген суреттер жайында не айтуға болады? Өз ойларыңды білдіріңдер

Дескриптор:

Эритроцит, лейкоцит, тромбоцит құрылымын, түзілу орнын, өмір сүру ұзақтығын, формасын кестеге толтыра алады

Қалыптастырушы бағалау: өзара дәптер алмасу арқылы

Дескриптор:

-Ағзаның ішкі ортасын талдай алады;

-қанға жалпы сипаттама бере алады;

-ұлпа сұйықтығының маңазан ашады;

-Лимфаның қызметін айқындайды

-гомеостаз термин сөзінің мағынасын аша алады

Қалыптастырушы бағалау:

«Түрлі түсті алмалар»

Excellent 8-10 жасыл

Good 6-7 сары

Not bad 4-5

Оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Қалыптастырушы бағалау:

Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Таратпа карточкалар

Check list excellent stock illustration. Illustration of list - 39899645

Интерактивті тақтада сұрақтар шығып түрады

.

Бөлім: 7 мин
Заттардың тасымалдануы:

«Мағынаны тану» әдісі

-Жаңа сабақты көрсетілім арқылы түсіндіру

-Жаңа термин сөздермен таныстыру

-Ағылшын тілінде Видеоролик көрсету

Оқушыларды қызыл, жасыл, сары алма жемістер арқылы 3 топқа бөлу

Организмнің ішкі ортасы

- Biology оқулығының 51 беттегі термин сөздерін оқиды, дәптерге түртіп алады

- Жаңа сабақ мазмұнын тірек-сызба арқылы дәптерге жазып алады

- Видеороликті көреді

https://twig-bilim. kz/kz/film/immune-defence-part-1
Бөлім:

Ортасы

15 минут

Заттардың тасымалдануы:

«Мәтінмен жұмыс»

«Топтас, талқыла, бөліс» әдісі Топтарға тапсырма бөлініп беріледі, оқушылар алдымен жеке танысып шығады, топпен бірлесе отырып орындайды

1. Иммунитет типтерін анықтамасы бойынша сәйкестендіреді

2. Анықтамаға сәйкес терминді табады

1. Иммунитетті зерттейтін ғылым - .

2. Ағзаның бөгде агенттерді енгізуге реакциясы деп аталады.

3. - кез келген бөгде зат немесе ағза.

4. - антигендерді танитын организм заты.

5. немесе иммуноглобулиндер - рецепторлар түрінде В-лимфоциттердің бетінде болатын белоктардың ерекше класы. Олар бөгде молекулалардың белгілі бір түрлерін таңдап байланыстыруға қабілетті, сондықтан оларды антигендер деп атайды.

6. аллергиялық реакция тудыратын антигендер.

Дескриптор:

1. Иммунитеттің типтерін салыстыру, ерекшеліктерін айқындау

2. Лейкоциттердің қызметін, лимфоциттердің типтерін сипаттау

3. Иммунитеттің түрлерін ажырату, ерекшеліктерін талдау

Қалыптастырушы бағалау:

Топтар«Өзін-өзі бағалау»

Ноутбук
Бөлім:

Соңы

Кері байланыс

1 мин

Үй тапсырмасы

1 мин

Заттардың тасымалдануы:

«Жеміс ағашы»

Дәмді әрі пайдалы - начальные классы, уроки

§18. Иммунитет. Гуморальдық және жасушалық иммунитет

Жаңа термин сөздерді жаттау

https://sun9-36.userapi.com/impf/c636527/v636527004/3ee6e/SAenPUuWV-A.jpg?size=869x1080&quality=96&sign=ced1ec22d267a42a002f4a72d496d3f5&type=album

Ұқсас жұмыстар
Лейкоциттер.Тромбоциттер.Қанның ұюы
Негіздердің жіктелуі, алынуы, қасиеттері туралы ақпарат
Қанның құрамы мен қасиеттері. 8-сынып
Қанның қызыл түсті жасушалары
Ағзаның ішкі ортасы.Қанның құрамы. Плазма және формалы элементтер
Биология. 8-сынып. "қан жасушасы"
Жүректің құрылысы
Иммундық жүйе мүшелері топтастыру
Қан жасушалары
Гуморальдық реттелу. Шамадан тыс бұлшық ет әрекетінің жүрек пен қан тамырларына әсері. Жүректі жаттықтырудың маңызы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz