Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Формуланы қолданып есептер шығару
Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.3С
Жұмыс және қуат
Мектеп:
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні: Омарханова Рената
Сынып: 7
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы
Механикалық жұмыс
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
7.2.3.1 - механикалық жұмыс ұғымының физикалық мағынасын түсіндіру;
Сабақ
мақсаттары
Барлық оқушылар:
- Механикалық жұмыстың физикалық мағынасын топпен талқылау арқылы анықтай алады;
Басым көпшілігі
механикалық жұмыстың күш және орын ауыстыруға тәуелді болатындығын тәжірибе арқылы анықтай алады.
Кейбір оқушылар:
механикалық жұмыстың формуласын есептер шығаруда қолданады. A=F*s,
Бағалау критерийлері
oo физикалық мағанасын ажырата алады;
oo механикалық жұмыстың күш пен орын ауыстыруға тәуелділігін тәжірибеде анықтай алады:
oo жұмыстың формуласын есептер шығаруда қолдана алады,
Тілдік мақсаттар
Пәнге тән лексика мен терминология:
- жұмыс, механикалық жұмыс,
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:
- Механикалық жұмыс орындалу үшін мына екі шарт орындалу қажет....
Жұмытың формуласы
Жұмыстың өлшем бірлігі....
Құндылықтарды дарыту
Жалпыға бірдей еңбек қоғамы
Шығармашылық пен сын тұрғысынан ойлау тапсырмаларын шағын топта орындау арқылы өзара қарым-қатынас жасау қабілетін дамытып, өндіріс пен білімнің қолданылу аясын кеңейту.
Оқушылар әртүрлі мамандардың еңбек өнімділіктерін есептеп, өнімділікті жоғарылату жолдарын ұсынады.
Пәнаралық байланыстар
-есептер шығаруда математикалық амалдар қолдану;
Графикпен жұмыс жасауда геометриялық білімін қолданды;
АКТ қолдану дағдылары
Таныстырылым даярлап, интербелсенді тақта арқылы көрсету, есептер шығару.
Бастапқы білім
Күш, масса, жылдамдық,,уақыт,тығыздық,көлем.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
2 мин
(барлық сынып)
2 мин
4 мин
Білу
Сабақтың ортасы
10 мин
Түсіну
5 мин
Талдау
9 мин
Қолдану
4 мин
Жинақтау
4 мин
I. Ұйымдастыру.
oo Амандасу, сынып түгендеу.
oo Сабақтың мақсатын жариялау;
Сабақтың ұраны:
Біз бәрін де білеміз
Білмесек ізденеміз.
Үйренеміз,талпынамыз,
Мақсатымызға жетеміз!
Ә) Психологиялық ахуал:
<<Аффирмация - өзін-өзі сендіру
МЕН КЕРЕМЕТПІН...>>
Пазл әдісі арқылы топқа бөлу (Оқушылар суретті құрастыру арқылы топқа бөлінеді)
* Пазлды құрастырып, сурет бойынша топтасыңыз.
* Құрастырылған суретті 2-3 сөзбен сипаттаңыз.
ІІ. Миға шабуыл
Әр топқа <<Жұмыс>> ұғымына постер қорғауға бағыт-бағдар беру
( Өздеріне мақсат қоя білуге үйренеді.
Әр топ өз постерін қорғауға дайындалады.
Әр топтан бір оқушы тақырыптарын қорғап, жұмыс туралы білімдерін ортаға салады.)
<<Бас бармақ>> әдісі арқылы топтар бір-бірін бағалайды
III. Айналым бекеті <<Денотатты граф>>әдісі
Жаңа сабақты беру Оқулықпен жұмыс. Әр топқа бір өкіл жіберу. Топта талқылап, трек - сызба құру.
Анықтамалар, формулалар бойынша сұрақтар қойып, түсініктерін анықтау
-Жұмыс қалай белгіленеді?
-Жұмыстың формуласы?
- Жұмыстың өлшем бірлігі
-Қай уақытта жұмыс орындалады, неліктен?
Топ мүшелері жауаптарды өзара бағалап отырады.
IY.Шығармашылық ізденіс
I топ. Жүк салмаған арбашаның істеген жұмысы.
II топ. Жүк салған арбашаның істеген жұмысы
<<Қол шапалақ>> әдісі арқылы бағалау
Y. <<Ойлан, жұптас, бірік>>
1. 500 Дж = ... кДж
2. 75 кДж = ... Дж
2.Машина 72 км/сағ жылдамдықпен бірқалыпты қозғалып келеді. Егер оның моторының тарту күші 2000Н болса, онда ол 10с-та қанша жұмыс атқарады?
3.Көлемі 0,5 м3 гранит тасын 20м биіктікке көтергенде істелетін жұмысты есептеңдер. Граниттің тығыздығы 2500 кг/ м3.
4.Күштің жүрілген жолға тәуелділік графигінен жұмысты есептеңіз.
Қолдану
механикалық жұмыстың формуласын есептер шығаруда қолданады.
Бағалау критерийлері
Дескриптор
Жұмыстың формуласын есептер шығаруда қолдана алады.
-Есептер шығаруда формуланы қолдана алды
-Күштің жылдамдық пен уақытқа тәуелділігі арқылы есепті шығара алды;
-Көлем,биіктік,тығыздық арқылы жұмысты таба алды;
-Күштің жүрілген жолға тәуелділік графигінен жұмысты есептей алды.
YI. <<Ой қозғау>>
Құдықтан бір бөшке суды бақша суару үшін алу керек.Суды шелекпен немесе насостың көмегімен ала аласыңдар.Екі жағдайда да жасалған жұмыс бірдей.
Сұрақ: Насоспен немесе шелекпен жасалған жұмыстың арасында қандай айырмашылық бар?
<<Бағдаршам>> әдісі бойынша бағалау
YII.Кестемен жұмыс
Физикалық шама
Белгіленуі
Өлшем бірлігі
Формуласы
Жұмыс
Жол
Күш
смайлик
сурет
постер
7-сынып оқулығы.
динамометр
Арбаша,жүк,
Таразы.
карточка
слайд
Түрлі түсті стикерлер
кесте
Сабақтың соңы
5 мин
YIII.Рефлексия
IХ. Үйге тапсырма: П. 3.1, 184-беттегі ауызша сұрақтарға жауап беріндер.
стикер
Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Қолпаштау, мадақтау арқылы қолдау көрсетемін
Шығармашылық тапсырмалар
Формуланы қолданып есептер шығару
Деңгейлік тапсырмалар арқылы оқушылардың деңгейлері сараланады
.
Өзін-өзі бағалайды
Топпен кесте арқылы бағалайды
қол шапалақ,бас бармақ,Бағдаршам әдісі бойынша бағалау
Денсаулық сақтау технологиялары.
Тәжірибе барысында қауіпсіздік ережесімен таныстыру.
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.3С
Жұмыс және қуат
Мектеп:
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні: Омарханова Рената
Сынып: 7
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы
Механикалық жұмыс
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
7.2.3.1 - механикалық жұмыс ұғымының физикалық мағынасын түсіндіру;
Сабақ
мақсаттары
Барлық оқушылар:
- Механикалық жұмыстың физикалық мағынасын топпен талқылау арқылы анықтай алады;
Басым көпшілігі
механикалық жұмыстың күш және орын ауыстыруға тәуелді болатындығын тәжірибе арқылы анықтай алады.
Кейбір оқушылар:
механикалық жұмыстың формуласын есептер шығаруда қолданады. A=F*s,
Бағалау критерийлері
oo физикалық мағанасын ажырата алады;
oo механикалық жұмыстың күш пен орын ауыстыруға тәуелділігін тәжірибеде анықтай алады:
oo жұмыстың формуласын есептер шығаруда қолдана алады,
Тілдік мақсаттар
Пәнге тән лексика мен терминология:
- жұмыс, механикалық жұмыс,
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:
- Механикалық жұмыс орындалу үшін мына екі шарт орындалу қажет....
Жұмытың формуласы
Жұмыстың өлшем бірлігі....
Құндылықтарды дарыту
Жалпыға бірдей еңбек қоғамы
Шығармашылық пен сын тұрғысынан ойлау тапсырмаларын шағын топта орындау арқылы өзара қарым-қатынас жасау қабілетін дамытып, өндіріс пен білімнің қолданылу аясын кеңейту.
Оқушылар әртүрлі мамандардың еңбек өнімділіктерін есептеп, өнімділікті жоғарылату жолдарын ұсынады.
Пәнаралық байланыстар
-есептер шығаруда математикалық амалдар қолдану;
Графикпен жұмыс жасауда геометриялық білімін қолданды;
АКТ қолдану дағдылары
Таныстырылым даярлап, интербелсенді тақта арқылы көрсету, есептер шығару.
Бастапқы білім
Күш, масса, жылдамдық,,уақыт,тығыздық,көлем.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
2 мин
(барлық сынып)
2 мин
4 мин
Білу
Сабақтың ортасы
10 мин
Түсіну
5 мин
Талдау
9 мин
Қолдану
4 мин
Жинақтау
4 мин
I. Ұйымдастыру.
oo Амандасу, сынып түгендеу.
oo Сабақтың мақсатын жариялау;
Сабақтың ұраны:
Біз бәрін де білеміз
Білмесек ізденеміз.
Үйренеміз,талпынамыз,
Мақсатымызға жетеміз!
Ә) Психологиялық ахуал:
<<Аффирмация - өзін-өзі сендіру
МЕН КЕРЕМЕТПІН...>>
Пазл әдісі арқылы топқа бөлу (Оқушылар суретті құрастыру арқылы топқа бөлінеді)
* Пазлды құрастырып, сурет бойынша топтасыңыз.
* Құрастырылған суретті 2-3 сөзбен сипаттаңыз.
ІІ. Миға шабуыл
Әр топқа <<Жұмыс>> ұғымына постер қорғауға бағыт-бағдар беру
( Өздеріне мақсат қоя білуге үйренеді.
Әр топ өз постерін қорғауға дайындалады.
Әр топтан бір оқушы тақырыптарын қорғап, жұмыс туралы білімдерін ортаға салады.)
<<Бас бармақ>> әдісі арқылы топтар бір-бірін бағалайды
III. Айналым бекеті <<Денотатты граф>>әдісі
Жаңа сабақты беру Оқулықпен жұмыс. Әр топқа бір өкіл жіберу. Топта талқылап, трек - сызба құру.
Анықтамалар, формулалар бойынша сұрақтар қойып, түсініктерін анықтау
-Жұмыс қалай белгіленеді?
-Жұмыстың формуласы?
- Жұмыстың өлшем бірлігі
-Қай уақытта жұмыс орындалады, неліктен?
Топ мүшелері жауаптарды өзара бағалап отырады.
IY.Шығармашылық ізденіс
I топ. Жүк салмаған арбашаның істеген жұмысы.
II топ. Жүк салған арбашаның істеген жұмысы
<<Қол шапалақ>> әдісі арқылы бағалау
Y. <<Ойлан, жұптас, бірік>>
1. 500 Дж = ... кДж
2. 75 кДж = ... Дж
2.Машина 72 км/сағ жылдамдықпен бірқалыпты қозғалып келеді. Егер оның моторының тарту күші 2000Н болса, онда ол 10с-та қанша жұмыс атқарады?
3.Көлемі 0,5 м3 гранит тасын 20м биіктікке көтергенде істелетін жұмысты есептеңдер. Граниттің тығыздығы 2500 кг/ м3.
4.Күштің жүрілген жолға тәуелділік графигінен жұмысты есептеңіз.
Қолдану
механикалық жұмыстың формуласын есептер шығаруда қолданады.
Бағалау критерийлері
Дескриптор
Жұмыстың формуласын есептер шығаруда қолдана алады.
-Есептер шығаруда формуланы қолдана алды
-Күштің жылдамдық пен уақытқа тәуелділігі арқылы есепті шығара алды;
-Көлем,биіктік,тығыздық арқылы жұмысты таба алды;
-Күштің жүрілген жолға тәуелділік графигінен жұмысты есептей алды.
YI. <<Ой қозғау>>
Құдықтан бір бөшке суды бақша суару үшін алу керек.Суды шелекпен немесе насостың көмегімен ала аласыңдар.Екі жағдайда да жасалған жұмыс бірдей.
Сұрақ: Насоспен немесе шелекпен жасалған жұмыстың арасында қандай айырмашылық бар?
<<Бағдаршам>> әдісі бойынша бағалау
YII.Кестемен жұмыс
Физикалық шама
Белгіленуі
Өлшем бірлігі
Формуласы
Жұмыс
Жол
Күш
смайлик
сурет
постер
7-сынып оқулығы.
динамометр
Арбаша,жүк,
Таразы.
карточка
слайд
Түрлі түсті стикерлер
кесте
Сабақтың соңы
5 мин
YIII.Рефлексия
IХ. Үйге тапсырма: П. 3.1, 184-беттегі ауызша сұрақтарға жауап беріндер.
стикер
Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Қолпаштау, мадақтау арқылы қолдау көрсетемін
Шығармашылық тапсырмалар
Формуланы қолданып есептер шығару
Деңгейлік тапсырмалар арқылы оқушылардың деңгейлері сараланады
.
Өзін-өзі бағалайды
Топпен кесте арқылы бағалайды
қол шапалақ,бас бармақ,Бағдаршам әдісі бойынша бағалау
Денсаулық сақтау технологиялары.
Тәжірибе барысында қауіпсіздік ережесімен таныстыру.
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz