Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясын қолдана отырып, оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту
Сабақ тақырыбы:
Сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясын қолдана отырып,оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту.
Сабақтың мақсаты:
а) қызығушылықты ояту - сұрақ қою;
ә) мағынаны ажырату - жауаптар іздеу, мәселені зерттеу;
б) ой толғаныс - ойлау процесінің ең жоғарғы сатысында мәселені талқылау, яғни үш фазада сабақты бөліп өту, оқыту мен оқу процесін осындай үш сатыда ұйымдастыру.
Күтілетін
нәтижелер:
оқушылар кез келген қиыншылықтарды жеңеді;
әр түрлі жағдайларды сын тұрғысынан қарай алады;
сапалы шешім жасай алады;
бір-бірін тындауға үйренеді;
өз ойын еркін жеткізеді;
материалды жан-жақты қарастырып,меңгереді.
Түйінді идеялар:
Сын тұрғысынан ойлау бақылау, тәжірибе, толғану және пайымдау нәтижесінде алынған ақпаратты ұғыну, бағалау, талдау және синтездеуде қолданылатын әдіс болып табылады, сонымен қатар ол әрекет жасауға негіз,түрткі болуы да мүмкін.
Сабақта қолданылатын материалдар:
Үлестірмелі материалдар, А3 қағазы, АКТ, бейне материал,дайындалған суреттер,слайд
Сабақ барысы:
Зейінді шоғырландыруға арналған жаттығу.
Визуалды және ауызша көрсеткіштерді талдау
Уақыты
Орындалатын
іс-әрекеттер, әдіс-тәсілдер
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ресурстар
5 минут
Жағымды психологиялық ахуал тудыру
<<Шаттық шеңбері>>
Нұсқаулық: Қатысушылар шеңбер құрып бір-біріне ыстық лебіздерін білдіреді
Оқушылар мұғалімнің айтқан нұсқаулығы бойынша іс-әрекетке көшеді.
Слайд №1
5 минут
<<Сыни ойлауды оқу мен жазу арқылы дамыту>> жобасы арқылы топқа бөлу
Мұғалім оқушыларға жан-жануарлардың суреттері бейнеленген карточкаларды таратып,олардың карточкадағы жануардың қылықтарын көрсету арқылы бірін -- бірі тауып, топтарға бөледі.
Оқушылар мұғалімнің нұсқауы бойынша айтылған іс-әрекеттерді жасап, топқа бөлінеді.
Жан-жануарлардың суреттері А-5 форматтағы түрлі-түсті қағаздар
5 мин
Визуалды және көрсеткіштерді талдау
<<Ойлау адамның ең жоғарғы құндылығы>>
-Егер сиқырлы таяқшағыз болса не істейсіз?-деп ой түрткі ретінде сұрақ қояды.
Жалпы ойлау дегеніміз не?
Ойлау не үшін қажет?
Ойлаудың жоғары деңгейі дегенді қалай түсінесіздер?
Сын тұрғысынан ойлана жауап береді
Музыка ырғағымен Сыни тұрғыда ой қозғау
<<Джигсо>> әдісі арқылы сын тұрғысынан ойлау модулінен мәлімет беру
Сын тұрғысынан ойлау модулінен мәлімет беру мақсатында топтастырып, оқуды ұйымдастырады.
Оқиды, бірін-бірі оқытады.
Оқулық
<<Зерттеушілік конференциясы>> әдісі. Көзбен көретін айғақтар негізінде сын тұрғысынан ойлау
1. КСРО кезіндегі Қазақстан
2. Жаңа Қазақстан
Қадағалау сұрақтары: Бұл суреттен біз нені көре аламыз?
Сараптамалық сұрақтар: Фотосурет қашан түсірілген немесе картина қашан салынған және неліктен?
Проблеманы шешетін сұрақтар:
Басты айырмашылықтары қандай?
Ұсынылған мәселе бойынша өз ойларын айтады, жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды
Слайд №2
Дайындалған суреттер
Топтық жұмыс Ауызша алынған ақпарат туралы сын тұрғысынан ойлау
1. Ескі заманның адамдары қалай өмір сүргендерін елестетіп көріңіздер?
2.Сіздің қазіргі өмір туралы біліміңіздің арқасында қандай өзгерістер болуы мүмкін?
Топ болып талқылап, өз ойларын айтады.
Музыка ырғағымен Сыни тұрғыда ой қозғау
<<Кинометафора>>
<<Сынық құмыра>> видеоның жартысын көріп, әңгімені жалғастыру керек.
Видеоны көреді, талқылайды, әңгімені жалғастырады.
АКТ
1.Суреттердің 10 айырмашылығын табыңыз. Айырмашылықтарды табу арқылы оқушыларға бақылау, талдау,қорытынды жасау және интерпретациялау дағдыларын дамытуға мүмкіндік жасаймыз.
10 айырмашылықты табады.
Слайдтан көрсетілім
Сергіту сәті
<<Қимылдарды көшіру>> жаттығуы
Мұғалім белгі берген кезде әр қатысушы қиынға соқпайтын қимыл-қозғалыстар жасауы тиіс.
Ойынның психологиялық мәні: қатысушылардың белсенділігін арттыру, байқағыштық қабілеттерін дамыту,
Оқушылар шеңбер жасап тұрады.Әр қатысушы өзінің сол жағында тұрған қатысушының қимылын жасайды.
Жеке жұмыс
ББТЗО кестесі
Б
Б
Т
З
О
1.Ол туралы мен не білемін?
2.Нені білгім келеді?
3.Көбірек ақпаратты мен қайдан таба аламын?
4.Нені зерделеу керек?
5.Одан әрі не істеу керек?
Кестені толтырады.
ҮМ 232 бет
Кері байланыс <<Бес саусақ>> тәсілі
- оқушылардың тақырыпты қалай игергенін анықтау мақсатында қолданылатын әрі бағалау, әрі рефлекция әдісі. Оқушылар өздерінің сабақ барысында атқарған бүкіл іс-әрекетіне баға беру арқылы сұрақтарға жауап жазады.
Оның формасы:
Бас бармақ - басты мәселе. Бүгін сабақта ең құнды мәселе қандай болды?
Балаң үйрек - бірлесу. Мен топта/жұпта қалай жұмыс істедім? Кімге көмек бердім?
Ортан терек - ойлану. Мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым? Шылдыр шүмек - шынайылық. Сабақ маған ұнады ма? Неліктен? Кішкентай бөбек - көңіл күй ахуалы. Мен өзімді сабақта қалай сезіндім?
Сұрақтарға жауап береді
Сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясын қолдана отырып,оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту.
Сабақтың мақсаты:
а) қызығушылықты ояту - сұрақ қою;
ә) мағынаны ажырату - жауаптар іздеу, мәселені зерттеу;
б) ой толғаныс - ойлау процесінің ең жоғарғы сатысында мәселені талқылау, яғни үш фазада сабақты бөліп өту, оқыту мен оқу процесін осындай үш сатыда ұйымдастыру.
Күтілетін
нәтижелер:
оқушылар кез келген қиыншылықтарды жеңеді;
әр түрлі жағдайларды сын тұрғысынан қарай алады;
сапалы шешім жасай алады;
бір-бірін тындауға үйренеді;
өз ойын еркін жеткізеді;
материалды жан-жақты қарастырып,меңгереді.
Түйінді идеялар:
Сын тұрғысынан ойлау бақылау, тәжірибе, толғану және пайымдау нәтижесінде алынған ақпаратты ұғыну, бағалау, талдау және синтездеуде қолданылатын әдіс болып табылады, сонымен қатар ол әрекет жасауға негіз,түрткі болуы да мүмкін.
Сабақта қолданылатын материалдар:
Үлестірмелі материалдар, А3 қағазы, АКТ, бейне материал,дайындалған суреттер,слайд
Сабақ барысы:
Зейінді шоғырландыруға арналған жаттығу.
Визуалды және ауызша көрсеткіштерді талдау
Уақыты
Орындалатын
іс-әрекеттер, әдіс-тәсілдер
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ресурстар
5 минут
Жағымды психологиялық ахуал тудыру
<<Шаттық шеңбері>>
Нұсқаулық: Қатысушылар шеңбер құрып бір-біріне ыстық лебіздерін білдіреді
Оқушылар мұғалімнің айтқан нұсқаулығы бойынша іс-әрекетке көшеді.
Слайд №1
5 минут
<<Сыни ойлауды оқу мен жазу арқылы дамыту>> жобасы арқылы топқа бөлу
Мұғалім оқушыларға жан-жануарлардың суреттері бейнеленген карточкаларды таратып,олардың карточкадағы жануардың қылықтарын көрсету арқылы бірін -- бірі тауып, топтарға бөледі.
Оқушылар мұғалімнің нұсқауы бойынша айтылған іс-әрекеттерді жасап, топқа бөлінеді.
Жан-жануарлардың суреттері А-5 форматтағы түрлі-түсті қағаздар
5 мин
Визуалды және көрсеткіштерді талдау
<<Ойлау адамның ең жоғарғы құндылығы>>
-Егер сиқырлы таяқшағыз болса не істейсіз?-деп ой түрткі ретінде сұрақ қояды.
Жалпы ойлау дегеніміз не?
Ойлау не үшін қажет?
Ойлаудың жоғары деңгейі дегенді қалай түсінесіздер?
Сын тұрғысынан ойлана жауап береді
Музыка ырғағымен Сыни тұрғыда ой қозғау
<<Джигсо>> әдісі арқылы сын тұрғысынан ойлау модулінен мәлімет беру
Сын тұрғысынан ойлау модулінен мәлімет беру мақсатында топтастырып, оқуды ұйымдастырады.
Оқиды, бірін-бірі оқытады.
Оқулық
<<Зерттеушілік конференциясы>> әдісі. Көзбен көретін айғақтар негізінде сын тұрғысынан ойлау
1. КСРО кезіндегі Қазақстан
2. Жаңа Қазақстан
Қадағалау сұрақтары: Бұл суреттен біз нені көре аламыз?
Сараптамалық сұрақтар: Фотосурет қашан түсірілген немесе картина қашан салынған және неліктен?
Проблеманы шешетін сұрақтар:
Басты айырмашылықтары қандай?
Ұсынылған мәселе бойынша өз ойларын айтады, жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды
Слайд №2
Дайындалған суреттер
Топтық жұмыс Ауызша алынған ақпарат туралы сын тұрғысынан ойлау
1. Ескі заманның адамдары қалай өмір сүргендерін елестетіп көріңіздер?
2.Сіздің қазіргі өмір туралы біліміңіздің арқасында қандай өзгерістер болуы мүмкін?
Топ болып талқылап, өз ойларын айтады.
Музыка ырғағымен Сыни тұрғыда ой қозғау
<<Кинометафора>>
<<Сынық құмыра>> видеоның жартысын көріп, әңгімені жалғастыру керек.
Видеоны көреді, талқылайды, әңгімені жалғастырады.
АКТ
1.Суреттердің 10 айырмашылығын табыңыз. Айырмашылықтарды табу арқылы оқушыларға бақылау, талдау,қорытынды жасау және интерпретациялау дағдыларын дамытуға мүмкіндік жасаймыз.
10 айырмашылықты табады.
Слайдтан көрсетілім
Сергіту сәті
<<Қимылдарды көшіру>> жаттығуы
Мұғалім белгі берген кезде әр қатысушы қиынға соқпайтын қимыл-қозғалыстар жасауы тиіс.
Ойынның психологиялық мәні: қатысушылардың белсенділігін арттыру, байқағыштық қабілеттерін дамыту,
Оқушылар шеңбер жасап тұрады.Әр қатысушы өзінің сол жағында тұрған қатысушының қимылын жасайды.
Жеке жұмыс
ББТЗО кестесі
Б
Б
Т
З
О
1.Ол туралы мен не білемін?
2.Нені білгім келеді?
3.Көбірек ақпаратты мен қайдан таба аламын?
4.Нені зерделеу керек?
5.Одан әрі не істеу керек?
Кестені толтырады.
ҮМ 232 бет
Кері байланыс <<Бес саусақ>> тәсілі
- оқушылардың тақырыпты қалай игергенін анықтау мақсатында қолданылатын әрі бағалау, әрі рефлекция әдісі. Оқушылар өздерінің сабақ барысында атқарған бүкіл іс-әрекетіне баға беру арқылы сұрақтарға жауап жазады.
Оның формасы:
Бас бармақ - басты мәселе. Бүгін сабақта ең құнды мәселе қандай болды?
Балаң үйрек - бірлесу. Мен топта/жұпта қалай жұмыс істедім? Кімге көмек бердім?
Ортан терек - ойлану. Мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым? Шылдыр шүмек - шынайылық. Сабақ маған ұнады ма? Неліктен? Кішкентай бөбек - көңіл күй ахуалы. Мен өзімді сабақта қалай сезіндім?
Сұрақтарға жауап береді
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz