Сын тұрғысынан ойлау технологиясын қолдана отырып оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту

Сабақ тақырыбы:
Сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясын қолдана отырып, оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту.
Сабақ тақырыбы:: Сабақтың мақсаты:
Сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясын қолдана отырып, оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту.:

а) қызығушылықты ояту - сұрақ қою;

ә) мағынаны ажырату - жауаптар іздеу, мәселені зерттеу;

б) ой толғаныс - ойлау процесінің ең жоғарғы сатысында мәселені талқылау, яғни үш фазада сабақты бөліп өту, оқыту мен оқу процесін осындай үш сатыда ұйымдастыру.

Сабақ тақырыбы::

Күтілетін

нәтижелер:

Сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясын қолдана отырып, оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту.:
  • оқушылар кез келген қиыншылықтарды жеңеді;
  • әр түрлі жағдайларды сын тұрғысынан қарай алады;
  • сапалы шешім жасай алады;
  • бір-бірін тындауға үйренеді;
  • өз ойын еркін жеткізеді;
  • материалды жан-жақты қарастырып, меңгереді.
Сабақ тақырыбы:: Түйінді идеялар:
Сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясын қолдана отырып, оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту.: Сын тұрғысынан ойлау бақылау, тәжірибе, толғану және пайымдау нәтижесінде алынған ақпаратты ұғыну, бағалау, талдау және синтездеуде қолданылатын әдіс болып табылады, сонымен қатар ол әрекет жасауға негіз, түрткі болуы да мүмкін.
Сабақ тақырыбы:: Сабақта қолданылатын материалдар:
Сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясын қолдана отырып, оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту.: Үлестірмелі материалдар, А3 қағазы, АКТ, бейне материал, дайындалған суреттер, слайд
Сабақ тақырыбы:: Сабақ барысы:
Сабақ тақырыбы::
  • Зейінді шоғырландыруға арналған жаттығу.
  • Визуалды және ауызша көрсеткіштерді талдау
Сабақ тақырыбы::
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясын қолдана отырып, оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту.: Уақыты

Орындалатын

іс-әрекеттер, әдіс-тәсілдер

Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ресурстар
5 минут
Жағымды психологиялық ахуал тудыру

«Шаттық шеңбері»

Нұсқаулық: Қатысушылар шеңбер құрып бір-біріне ыстық лебіздерін білдіреді

Оқушылар мұғалімнің айтқан нұсқаулығы бойынша іс-әрекетке көшеді.
Слайд №1
5 минут
«Сыни ойлауды оқу мен жазу арқылы дамыту» жобасы арқылы топқа бөлу
Мұғалім оқушыларға жан-жануарлардың суреттері бейнеленген карточкаларды таратып, олардың карточкадағы жануардың қылықтарын көрсету арқылы бірін-бірі тауып, топтарға бөледі.
Оқушылар мұғалімнің нұсқауы бойынша айтылған іс-әрекеттерді жасап, топқа бөлінеді.
Жан-жануарлардың суреттері А-5 форматтағы түрлі-түсті қағаздар
5 мин

Визуалды және көрсеткіштерді талдау

«Ойлау адамның ең жоғарғы құндылығы»

-Егер сиқырлы таяқшағыз болса не істейсіз?-деп ой түрткі ретінде сұрақ қояды.

Жалпы ойлау дегеніміз не?

Ойлау не үшін қажет?

Ойлаудың жоғары деңгейі дегенді қалай түсінесіздер?

Сын тұрғысынан ойлана жауап береді
Музыка ырғағымен Сыни тұрғыда ой қозғау
«Джигсо» әдісі арқылы сын тұрғысынан ойлау модулінен мәлімет беру
Сын тұрғысынан ойлау модулінен мәлімет беру мақсатында топтастырып, оқуды ұйымдастырады.
Оқиды, бірін-бірі оқытады.
Оқулық
«Зерттеушілік конференциясы» әдісі. Көзбен көретін айғақтар негізінде сын тұрғысынан ойлау

1. КСРО кезіндегі Қазақстан

2. Жаңа Қазақстан

Қадағалау сұрақтары: Бұл суреттен біз нені көре аламыз?

Сараптамалық сұрақтар: Фотосурет қашан түсірілген немесе картина қашан салынған және неліктен?

Проблеманы шешетін сұрақтар:
Басты айырмашылықтары қандай?

Ұсынылған мәселе бойынша өз ойларын айтады, жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды

Слайд №2

Дайындалған суреттер

Топтық жұмыс Ауызша алынған ақпарат туралы сын тұрғысынан ойлау

1. Ескі заманның адамдары қалай өмір сүргендерін елестетіп көріңіздер?

2. Сіздің қазіргі өмір туралы біліміңіздің арқасында қандай өзгерістер болуы мүмкін?

Топ болып талқылап, өз ойларын айтады.
Музыка ырғағымен Сыни тұрғыда ой қозғау
«Кинометафора»
«Сынық құмыра» видеоның жартысын көріп, әңгімені жалғастыру керек.
Видеоны көреді, талқылайды, әңгімені жалғастырады.
АКТ
1. Суреттердің 10 айырмашылығын табыңыз. Айырмашылықтарды табу арқылы оқушыларға бақылау, талдау, қорытынды жасау және интерпретациялау дағдыларын дамытуға мүмкіндік жасаймыз.
10 айырмашылықты табады.
Слайдтан көрсетілім

Сергіту сәті

«Қимылдарды көшіру» жаттығуы

Мұғалім белгі берген кезде әр қатысушы қиынға соқпайтын қимыл-қозғалыстар жасауы тиіс.

Ойынның психологиялық мәні: қатысушылардың белсенділігін арттыру, байқағыштық қабілеттерін дамыту,

Оқушылар шеңбер жасап тұрады. Әр қатысушы өзінің сол жағында тұрған қатысушының қимылын жасайды.
Сабақ тақырыбы::
Сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясын қолдана отырып, оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту.:
Сабақ тақырыбы::
Сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясын қолдана отырып, оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту.:
Сабақ тақырыбы::
Сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясын қолдана отырып, оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту.:
Сабақ тақырыбы::
Сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясын қолдана отырып, оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту.:
Сабақ тақырыбы::
Сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясын қолдана отырып, оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту.:
Сабақ тақырыбы::
Сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясын қолдана отырып, оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту.:
Сабақ тақырыбы::
Сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясын қолдана отырып, оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту.:
Сабақ тақырыбы::
Сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясын қолдана отырып, оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту.:
Сабақ тақырыбы::
Сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясын қолдана отырып, оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту.:
Сабақ тақырыбы::
Сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясын қолдана отырып, оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту.:
Сабақ тақырыбы::
:
:
:
:
:
Сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясын қолдана отырып, оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту.:
Жеке жұмыс

ББТЗО кестесі

:
:
:
:
:

Ұқсас жұмыстар
Оқу мен жазу арқылы сын тұрғысынан ойлауды енгізу: оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту
Информатика пәнінде жаңашыл әдістер мен жобалық оқыту арқылы оқушылардың шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау қабілетін дамыту
Тарих пәнінде сын тұрғысынан ойлау технологиясын енгізудің тиімділігі
Физика сабағында деңгейлеп-саралап оқыту технологиясын қолдану арқылы оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту
Сын тұрғысынан ойлау арқылы қазақ тілі сабақтарында оқушылардың шығармашылық белсенділігін арттыру
Мектепке дейінгі тәрбиеде сын тұрғысынан ойлау технологиясын қолдану тәсілдері
Сын тұрғысынан ойлау модулін пайдалана отырып оқушылардың ойлау белсенділігін арттыру: коучинг, тәлімгерлік және Lesson Study тәжірибесі
Тарих сабағында оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту: әдіс-тәсілдер мен сын тұрғысынан ойлау технологиясы
География пәнінде сын тұрғысынан ойлау технологиясы арқылы оқушылардың өздік білім алу қабілеттерін дамыту
География сабақтарында сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясын қолдану
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz