Бағдарламасы тапсырмалары

Қысқа мерзімді жоспар

Білім беру ұйымының атауы

«С. Саттаров атындағы мектеп-лицей»

«Қ. Сәтбаев атындағы №7мектеп-лицейі»

Білім беру ұйымының атауы: Пәні:
«С. Саттаров атындағы мектеп-лицей»«Қ. Сәтбаев атындағы №7мектеп-лицейі»: физика
Білім беру ұйымының атауы: Бөлім:
«С. Саттаров атындағы мектеп-лицей»«Қ. Сәтбаев атындағы №7мектеп-лицейі»: 9. 3 В Тербелістер мен толқындар
Білім беру ұйымының атауы: Педагогтің аты-жөні:
«С. Саттаров атындағы мектеп-лицей»«Қ. Сәтбаев атындағы №7мектеп-лицейі»:

Жусупбекова Сандугаш Инкарбековна

Қыстаубаева Балжан Амангельдиевна

Білім беру ұйымының атауы: Күні:
«С. Саттаров атындағы мектеп-лицей»«Қ. Сәтбаев атындағы №7мектеп-лицейі»:
Білім беру ұйымының атауы: Сынып:
«С. Саттаров атындағы мектеп-лицей»«Қ. Сәтбаев атындағы №7мектеп-лицейі»: Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Білім беру ұйымының атауы: Сабақтың тақырыбы:
«С. Саттаров атындағы мектеп-лицей»«Қ. Сәтбаев атындағы №7мектеп-лицейі»:

№6 практикалық жұмыс-Есептер шығару

Әр түрлі маятниктер тербелісінің периодын есептеу

Білім беру ұйымының атауы: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
«С. Саттаров атындағы мектеп-лицей»«Қ. Сәтбаев атындағы №7мектеп-лицейі»: 9. 2. 5. 7-маятниктер тербелісі периодының әр түрлі параметрлерге тәуелділігін зерттеу
Білім беру ұйымының атауы: Сабақтың мақсаты
«С. Саттаров атындағы мектеп-лицей»«Қ. Сәтбаев атындағы №7мектеп-лицейі»:

Барлық оқушылар білуі тиіс: маятник түрлерін ажыратып, формулаларын біледі.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: формулаларды түрлендіріп, есептерді шығара алады.

Кейбір оқушылар орындай алады: тәжірибелерді қорытындылай алады.

Білім беру ұйымының атауы: Сабақтың барысы
Білім беру ұйымының атауы: Сабақтың кезеңі//уақыты
«С. Саттаров атындағы мектеп-лицей»«Қ. Сәтбаев атындағы №7мектеп-лицейі»: Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Білім беру ұйымының атауы:

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру

Сабақтың басы

Өткен білімді еске түсіру

Сабақ ортасы

Жаңа білім

10 минут

Сабақ соңы

Бекіту

Кері байланыс

«С. Саттаров атындағы мектеп-лицей»«Қ. Сәтбаев атындағы №7мектеп-лицейі»:

Ұйымдастыру

Ынтымақтастықты қалыптастыру: бір-біріне жақсы тілек айту, уәж тудыру.

Топқа бөлу: ерікті түрде топтарға бөліну.

Өткен тақырыпты бекіту, қайталау

Үй тапсырмасын тексеру :

«Ойлар ағыны»

Тапсырма (I) :

Квест ойыны

Тест тапсырмасы 10 сұрақ

Топ тапсырмалары

  1. жұп

«Адасқан сұрақтар» https://learningapps. org/view17456658

Мозайка https://learningapps. org/view12614041

  1. жұп

Графиктік талдау https://learningapps. org/view3344434

Мәреге жету ойыны https://learningapps. org/view9530526

3-жұп

Сөз жұмбақ ойыны https://learningapps. org/view8880291

Кроссворд шешу https://learningapps. org/view4564479

4-жұп

Математикалық маятник https://learningapps. org/view24880229

Ғалымдар https://learningapps. org/view15247066

5-жұп

Электромагниттік тербелістер мәреге жету https://learningapps. org/view19821335

Мозайка https://learningapps. org/view12614041

6-жұп

Tarsia әдісі

Кроссворд, домино ойнау

АВС әдісі-жеке жұмыс

Есептер шығару

1. Ұзындығы 1 метр болатын математикалық маятниктің тербеліс периодын есептеңдер.

2. Периоды 1 с болатын математикалық маятниктің ұзындығы қандай?

3. Серіппелі маятниктің тербеліс периодын 2 есе азайту үшін оның ұзындығын неше есе қысқарту керек?

4. Ай бетіндегі ұзындығы 1 м математикалық маятниктің тербеліс периоды қандай?. Айдағы еркін түсу үдеуі 1, 62 м/с 2

5. Серіппеге ілінген массасы 1 кг дене периоды 1 с болатын тербелістер жасайды. Осы серіппеге ілінген массасы 4 кг дененің тербеліс периоды қандай?

Үйге тапсырма беру

Практикалық тапсырманың нәтижесіне қорытынды жазу

Рефлексия, қорытындылау

"Білім ағашы"

Қызыл алма - тақырып түсінікті болды.

Жасыл алма - әлі де оқуды қажет етемін.

Сары алма - сабақтан мүлдем ештеңе түсінбедім.

Амандасады

Оқушылар өткен тақырып сұрақтарына жылдам жауап беріп, үпай жинайды

Оқушылар тапсырма көлемін орындап, үпай жинайды

Әр түрлі маятниктер бойынша практикалық тапсырманы орындайды,

нәижесін қорытып бағалайды

Берілген тапсырмаларды жеке -жеке оқушылар орындайды.

Стиккерлер бойынша кері байланыс береді

Бағалау критерийлері

Өткен тақырып бойынша сұраққа жауап беру 1 ұпай

маятник түрлерін ажыратып, формулаларын білу. формулаларды түрлендіріп, есептерді шығара алу. тәжірибелерді қорытындылау

Дескриптор

Дескриптор

тапсырманы орындайды

Кестелерді пайдаланып есепті практикалық жолмен шешеді

Қортынды нәтижелерді салыстырады

5 балл

Дескриптор

Есептің шартын жазады

Формуласын түрлендіре біледі

Есептің шешімін табады

4 балл

Жалпы балл 10 балл

бағдарлама

Оқулық

Learmis. ru

әдістері

Бағдарламасы

тапсырмалары

LearningApps. org

әдістері

Бағдарламасы

тапсырмалары

Tarsia

әдістері

Бағдарламасы

тапсырмалары


Ұқсас жұмыстар
Түсіну тапсырмалары
Ұлы композитор Нұрғиса ата - 90 жаста
Outlook express бағдарламасы
LEGO(R) Digital Designer бағдарламасында роботтың негізгі үлгісін модельдеу
Сиқырлы сандар
Графикалық редакторлар. қысқа мерзімді сабақ жоспары. 7 класс
Оқушылардың тапсырмаларын тексеру
Excel бағдарламасы басқа бағдарламадан ұтымдылығы
Алгоритм типтері, сызықтық алгоритм
Тест тапсырмалары экономика
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz