Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Санның пайызын табу

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
5.4А Пайыз 12 сағ

Педагогтің аты-жөні:

Күні:

Сыныбы: 5
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Мәтінді есептерді шығару
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
5.5.1.6пайызға байланысты мәтінді есептерді шығару;
Сабақтың мақсаты:
* Оқушылар берілген санның пайызын табу, берілген пайызы бойынша санды табу жолдарын меңгере отырып, пайызға байланысты қолданбалы мәтінді есептерді шығара алады;

Ойлау деңгейі
Түсіну, қолдану

Сабақ кезеңі
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы

7 минут

1.Ұйымдастыру кезеңі.
Амандасу, оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландыру;
Оқушыларды топқа бөлу үшін алдын ала үлестірмелі қағаздарға <<Банкирлер>>, <<Салық инспекторлары>>, <<Кәсіпкерлер>> сөздері жазылған түрлі түсті қима қағаздарын таратамын.
<<Бір ауыз сөз>> әдісі арқылы сөздер жайлы мәлімет беру
2.Өтілген сабақты қайталау.
-Үй тапсырмасын тексеру.Үй жұмысы есептерінің дұрыс жауаптарын тақтадан көрсетемін.
-<<Аяқталмаған сөйлем>> әдісі бойынша анықтаманы толықтыру арқылы өтілген сабақты еске түсіреді.
1.Санның немесе қандай да бір шаманың 1% -ын табу үшін ...
2. Санның пайызын табу үшін ..
3. Пайызы бойынша санды табу үшін...
4. Бірінші сан екінші санның қанша пайызын құрайтынын табу үшін....
Оқушылар амандасып, түрлі түсті үлестірмеде берілген сөздермен үш топқа бөлінеді.
1-топ: Банкирлер
2-топ: Салық инспекторы
3-топ: Кәсіпкерлер
<< Бір ауыз сөз>> әдісі бойынша
оқушылар топ атаулары, яғни оның қызметі жайлы қысқаша мәлімет береді.
Оқушылар жұпта бір-бірлерінің дәптерлерін ауыстыру арқылы тақтада көрсетілген дұрыс жауаптар арқылы үй жұмысы есептерін тексереді.
<<Аяқталмаған сөйлем>>әдісінде оқушылар анықтамаларды жалғастыру арқылы <<Пайыз>> ұғымы туралы білімдерін пысықтайды.

Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды
<<Мадақтау сөз>> әдісіарқылы бағалайды: <<Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!>>

Түрлі түсті қима қағаздар

Сұрақтар топтамасы.

Слайд
Сабақтың ортасы
8 минут

7 минут

3.Жаңа білім.Сабақтың мақсатынжүзеге асыру үшін оқушыларға<<Ойлан, бірік, бөліс>> әдісі бойынша топтық жұмыс ұйымдастырамын.
<<Банкирлер>> тобы
Банк салымшыларға 12% жылдық сыйақы төлейді. Салымшы шотына 100000 тг салды. Бір жылдан соң, салымшының шотында неше теңге болады?
Бағалау критерийлері
Дескриптор
Балл

Берілген санның пайызын табады
Пайызды ондық бөлшекке
айналдырып, берілген санға көбейтеді
1

Берілген санға табылған санды қосады
1

Есептің жауабын жазады.
1
<<Салық инспекторлары>> тобы
Табыс салығы жалақының 10% ын құрайды.Арман жалақысынан 12400 тг салық төледі. Арман неше теңге жалақы алады?
Бағалау критерийлері
Дескриптор
Балл

Пайызы бойынша санды табады
Пайызды ондық бөлшекке
айналдырып, берілген санға бөледі

1

Табылған саннан берілген санды азайтады
1

Есептің жауабын жазады.
1
<<Кәсіпкерлер>> тобы
Кәсіпкер бағасы 40000 тг болған үстелді акция кезінде 24000тг-ден сатып алды. Акция кезінде үстелдің бағасы неше пайызға төмендеді?
Бағалау критерийлері
Дескриптор
Балл
Бір сан екінші санның қанша пайызын құрайтынын табады
Екінші санды бірінші санға
бөледі
1

Шыққан бөліндінің мәнін пайызбен өрнектейді
1

Есептің жауабын жазады.
1
4. Оқулықпен жұмыс.
<<Көршіңді бағала>> әдісі бойынша оқушыларға оқулықтан тапсырма беру арқылы жұптық жұмыс ұйымдастырамын.
Ерекше білімді қажет ететін оқушыны сыныптағы қабілеті жоғары деңгейдегі оқушымен жұптастырамын.
№848
Түйе 25 жыл өмiр сүредi. 1) Түлкi түйенiң өмiр сүру уақытының 40%­ын; 2) шаян 80%­ын; 3) бұғы 60%­ын құрайды.
1 топ: Түлкiқанша жыл өмiр сүредi?
2 топ : Шаянқанша жыл өмiр сүредi?
3 топ: Бұғы қанша жыл өмiр сүредi?
Бағалау
критерийлері
Дескриптор
Балл

Берілген
санның
пайызын
табады

Пайызды ондық
бөлшекке айналдырып,
санның пайызын табады

1

Есептің жауабын
жазады.
1

ЕБҚ бар оқушының білім алуына арналған тапсырма:
Балалар жаз мезгілінде егістіктен 20 кг қызанақ пен қияр өнімдерін жинады. Барлық жиналған өнімнің 70%­ы қияр. Қанша килограмм қияр және қызанақ өнімі жиналған?

Әр топ оқушылары берілген тапсырманытопта бірлесе орындап , жауабын тақтада жариялайды. Әрбір топтар бір-бірлерінің жауаптарына кері байланыс жасайды.

1.Санның пайызын табу
Шешуі:
12%=12/100=0,12
100000 ∙0,12=12000
100000+12000=112000
Жауабы: 112000 тг

2.Пайызы бойынша санды табу.

Шешуі:
10%=10/100=0.1
12400/0.1=124000
124000-12400=111600
Жауабы 111600 тг

3.Санның пайызын табу
Шешуі:
24000/40000=0.6
0.6*100=60%

Жауабы: 60%

Оқушылар тапсырманы топта орындап, есепті тақтада көрсетілген дұрыс жауаппен тексереді.
Қабілеті жоғары деңгейдегі оқушыЕБҚ бар оқушының білім алуынаберілген тапсырма бойынша түсіндірме жұмысын жүргізу арқылы мүмкіндік жасайды.

Шешуі:
1. 40%=40/100=0.4
25*0.4=10
Жауабы 10 жас
2. 80%=80/100=0,8
25*0,8=20
Жауабы 20 жас
3. 60%=60/100=0,6
25*0,6=15
Жауабы 15 жас

Шешуі:
70%=70/100=0,7
20*0,7=14
20-14=6
Жауабы: 14 кг. қияр,
6 кг. қызанақ өнімі жиналған

ҚБ құралы: Стикер

Топтық бағалау

Кері байланыс

Дескриптор арқылы бағалау

Топтық бағалау

Кері байланыс

Дескриптор арқылы бағалау

Топтық бағалау

Кері байланыс

Дескриптор арқылы бағалау

Өзін-өзі бағалау

Дескриптор арқылы бағалайды

ҚБ:
Қолдау
Мадақтау

ҚБ құралы: Стикер
Қолдау
Мадақтау

Әбілқасымова А.Е., Кучер Т.П., Жұмағұлова З.Ә.,2017ж <<Мектеп>> баспасы

9минут
<<Табиғатты аяла>> әдісі бойынша оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытуға арналған тапсырма беру.
Тапсырма:Көгалдандыру жұмыстарын жүргізу үшін Қызылорда қаласында орналасқан дендросаябаққа 2017 жылы 9500 түп ағаш көшеттері отырғызылды. Егер әрбір жылда отырғызылатын ағаш көшеттерінің саны 20% ға артып отырса, 2019 жылы қанша ағаш көшеті отырғызылды?

Бағалау
критерийлері
Дескриптор
Балл

Берілген
санның
пайызын
табады

Пайызды ондық
бөлшекке айналдырады

1

Екінші жылғы ағаш
санын табады
1

Үшінші жылғы ағаш
санын табады
1

Берілген тапсырма бойынша оқушылар жеке жұмыстанады. Есепті шығарып болған оқушылар өз ойларын ортаға салып, кері байланыс жасап, есептің шығарылу жолын тақтада көрсетеді.

Шешуі:
2017 жылы: 9500 түп ағаш
2018 жылы: 70%=20/100=0,2
9500*0,2+9500=11400
2019 жылы: 11400*0,2+11400=1368

Жауабы: 13680 түп ағаш

ҚБ құралы: Стикер
Қолдау көрсету
Мадақтау

Кері байланыс
Өзін-өзі бағалау

Сабақтың соңы

7минут
5.Cабақты қорытындылау.
<<Дұрыс, бұрыс>> әдісі бойынша оқушылар өтілген сабақ бойынша алған біліміне қорытынды жасайды. Берілген тапсырманың дұрыс, бұрыстығын ажыратады.
1.Үшбұрыштың бір қабырғасы периметрдің
35% -ын,ал екінші 37%-ынқұрайды.Үшбұрыштың үшінші қабырғасы периметрдің қанша пайызын құрайды?
Шешуі: 100% - ( 35%+ 37%)=30%
2. 300 қарбыздың 60-ы піспеген. Піспеген қарбыздар барлық қарбыздың неше пайызын құрайды?
Шешуі:(60/300)∙100%=20%
3.Санның 1 % -ы белгілі болған жағдайда,санды табу үшін, 1 % -ды беретін санды 100-ге бөлу керек
4.Кітапта 160 бет бар,оның Әлия 75%-ын оқыды. Неше беті оқылған жоқ?
Шешуі: 160*0,75=120Жауабы 120

Қатесін тауып жөндеп жазады
1. Бұрыс. Жауабы: 28%
2. Дұрыс
3.
4. Бұрыс.Жауабы: 160-120=40 бет

Дескриптор
Балл
Санның пайызын таба
алады

1
Пайызы бойынша санды
таба алады
1

5.
Дұрыс жауабы тақтада көрсетіледі. Өзін-өзі бағалайды
Слайд

2 минут

Үйге тапсырма №856 есеп, №860 есеп
Рефлексия: <<Білім теңізіне кеме жіберіңіз>>
Тақтаға теңіз суреті ілінеді. Оқушылардың қолында кемелер болады.
Тақырыпты жақсы меңгердім деген оқушылар кемелерін теңіздің ортасына орналастырады,
Өзіне сенімсіздер жағаның шетіне қалады.

БІЛІМ ТЕҢІЗІ ТЕҢІЗДІҢ ШЕТІ
Оқушылар сабақты қаншалықты меңгергенін <<Білім теңізіне кеме жіберу>> әдісі арқылы теңізге өз кемелерін орналастыру арқылы көрсетеді

Тақырыпты жақсы меңгерген оқушылар кемелерін теңіздің ортасына, ал тақырып бойынша әлі де білімді қажет ететін оқушылар кемелерін теңіз жағасының шетіне орналастырады.

Теңіз суреті

Кеме суреттері

Ұқсас жұмыстар
Пропорция көмегімен мәтінді есептер шығару. 6 сынып
Шығармашылық деңгей
Санның арифметикалық ортасын табу
Бүгінгі сабағымыз ұнадыма балалар
Cанның пайызын табу, 5 сынып. жоспар
Математикалық сауаттылық
Ондық бөлшекті натурал санға бөлу
Бөлшектер ережесін есептер шығаруда тиімді қолдана білу дағдыларын қалыптастыру
Сызықтық функция
Сағат саны
Пәндер