Санның пайызын табу

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
5. 4А Пайыз 12 сағ
- Оқушылар берілген санның пайызын табу, берілген пайызы бойынша санды табу жолдарын меңгере отырып, пайызға байланысты қолданбалы мәтінді есептерді шығара алады;
Түсіну, қолдану
Сабақтың басы
- минут
1. Ұйымдастыру кезеңі.
Амандасу, оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландыру;
Оқушыларды топқа бөлу үшін алдын ала үлестірмелі қағаздарға «Банкирлер», «Салық инспекторлары», «Кәсіпкерлер» сөздері жазылған түрлі түсті қима қағаздарын таратамын.
«Бір ауыз сөз» әдісі арқылы сөздер жайлы мәлімет беру
2. Өтілген сабақты қайталау.
-Үй тапсырмасын тексеру. Үй жұмысы есептерінің дұрыс жауаптарын тақтадан көрсетемін.
-«Аяқталмаған сөйлем» әдісі бойынша анықтаманы толықтыру арқылы өтілген сабақты еске түсіреді.
1. Санның немесе қандай да бір шаманың 1% -ын табу үшін …
2. Санның пайызын табу үшін . .
3. Пайызы бойынша санды табу үшін . . .
4. Бірінші сан екінші санның қанша пайызын құрайтынын табу үшін . . .
Оқушылар амандасып, түрлі түсті үлестірмеде берілген сөздермен үш топқа бөлінеді.
1-топ: Банкирлер
2-топ: Салық инспекторы3-топ: Кәсіпкерлер
« Бір ауыз сөз» әдісі бойынша
оқушылар топ атаулары, яғни оның қызметі жайлы қысқаша мәлімет береді.
Оқушылар жұпта бір-бірлерінің дәптерлерін ауыстыру арқылы тақтада көрсетілген дұрыс жауаптар арқылы үй жұмысы есептерін тексереді.
«Аяқталмаған сөйлем »әдісінде оқушылар анықтамаларды жалғастыру арқылы «Пайыз» ұғымы туралы білімдерін пысықтайды.
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды
«Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: « Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»
Түрлі түсті қима қағаздар
Сұрақтар топтамасы.
Слайд
Сабақтың ортасы
8 минут
7 минут
3. Жаңа білім. Сабақтың мақсатынжүзеге асыру үшін оқушыларға «Ойлан, бірік, бөліс» әдісі бойынша топтық жұмыс ұйымдастырамын.
«Банкирлер» тобы
Банк салымшыларға 12% жылдық сыйақы төлейді. Салымшы шотына 1 тг салды. Бір жылдан соң, салымшының шотында неше теңге болады?
«Салық инспекторлары» тобы
Табыс салығы жалақының 10% ын құрайды. Арман жалақысынан 12400 тг салық төледі. Арман неше теңге жалақы алады?
«Кәсіпкерлер» тобы
Кәсіпкер бағасы 4 тг болған үстелді акция кезінде 24000тг-ден сатып алды. Акция кезінде үстелдің бағасы неше пайызға төмендеді?
4. Оқулықпен жұмыс.
«Көршіңді бағала» әдісі бойынша оқушыларға оқулықтан тапсырма беру арқылы жұптық жұмыс ұйымдастырамын .
Ерекше білімді қажет ететін оқушыны сыныптағы қабілеті жоғары деңгейдегі оқушымен жұптастырамын.
№848
Түйе 25 жыл өмiр сүредi. 1) Түлкi түйенiң өмiр сүру уақытының 40%ын; 2) шаян 80%ын; 3) бұғы 60%ын құрайды.
1 топ: Түлкiқанша жыл өмiр сүредi?
2 топ : Шаянқанша жыл өмiр сүредi?
3 топ: Бұғы қанша жыл өмiр сүредi?
ЕБҚ бар оқушының білім алуына арналған тапсырма:
Балалар жаз мезгілінде егістіктен 20 кг қызанақ пен қияр өнімдерін жинады. Барлық жиналған өнімнің 70%ы қияр. Қанша килограмм қияр және қызанақ өнімі жиналған?
Пайызды ондық бөлшекке
айналдырып, берілген санға көбейтеді
Пайызды ондық бөлшекке
айналдырып, берілген санға бөледі
Екінші санды бірінші санға
бөледі
Бағалау
критерийлері
Берілген
санның
пайызын
табады
Пайызды ондық
бөлшекке айналдырып,
санның пайызын табады
жазады.
Әр топ оқушылары берілген тапсырманытопта бірлесе орындап, жауабын тақтада жариялайды. Әрбір топтар бір-бірлерінің жауаптарына кері байланыс жасайды.
1. Санның пайызын табу
Шешуі:
12 12/100=0, 12
1 0, 12=12000
1+12000=112000
Жауабы: 112000 тг
2. Пайызы бойынша санды табу.
Шешуі:
10 10/100=0. 1
12400/0. 1=124000
124000-12400=111600
Жауабы 111600 тг
3. Санның пайызын табу
Шешуі:
24000/4=0. 6
0. 6*100=60%
Жауабы: 60%
Оқушылар тапсырманы топта орындап, есепті тақтада көрсетілген дұрыс жауаппен тексереді.
Қабілеті жоғары деңгейдегі оқушыЕБҚ бар оқушының білім алуынаберілген тапсырма бойынша түсіндірме жұмысын жүргізу арқылы мүмкіндік жасайды.
Шешуі:
- 40%=\% =40/100=0. 4
25*0. 4=10
Жауабы 10 жас
- 80%=\% =80/100=0, 8
25*0, 8=20
Жауабы 20 жас
- 60%=\% =60/100=0, 6
25*0, 6=15
Жауабы 15 жас
Шешуі:
70 70/100=0, 7
20*0, 7=14
20-14=6
Жауабы: 14 кг. қияр,
6 кг. қызанақ өнімі жиналған
ҚБ құралы: Стикер
Топтық бағалау
Кері байланыс
Дескриптор арқылы бағалау
Топтық бағалау
Кері байланыс
Дескриптор арқылы бағалау
Топтық бағалау
Кері байланыс
Дескриптор арқылы бағалау
Өзін-өзі бағалау
Дескриптор арқылы бағалайды
ҚБ:
Қолдау
Мадақтау
ҚБ құралы: Стикер
Қолдау
Мадақтау
«Табиғатты аяла»
әдісі бойынша оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытуға арналған тапсырма беру.
Тапсырма:
Көгалдандыру жұмыстарын жүргізу үшін Қызылорда қаласында орналасқан дендросаябаққа 2017 жылы 9500 түп ағаш көшеттері отырғызылды. Егер әрбір жылда отырғызылатын ағаш көшеттерінің саны 20% ға артып отырса, 2019 жылы қанша ағаш көшеті отырғызылды?
Бағалау
критерийлері
Берілген
санның
пайызын
табады
Пайызды ондық
бөлшекке айналдырады
Екінші жылғы ағаш
санын табады
Үшінші жылғы ағаш
санын табады
Берілген тапсырма бойынша оқушылар жеке жұмыстанады. Есепті шығарып болған оқушылар өз ойларын ортаға салып, кері байланыс жасап, есептің шығарылу жолын тақтада көрсетеді.
Шешуі:
2017 жылы: 9500 түп ағаш
2018 жылы: 70 20/100=0, 2
9500*0, 2+9500=11400
2019 жылы: 11400*0, 2+11400=1368
Жауабы: 13680 түп ағаш
ҚБ құралы: Стикер
Қолдау көрсету
Мадақтау
Кері байланыс
Өзін-өзі бағалау
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz