Санның пайызын табу

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

5. 4А Пайыз 12 сағ

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:5. 4А Пайыз 12 сағ: Педагогтің аты-жөні:
:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:5. 4А Пайыз 12 сағ: Күні:
:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:5. 4А Пайыз 12 сағ: Сыныбы: 5
: Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:5. 4А Пайыз 12 сағ: Сабақтың тақырыбы:
: Мәтінді есептерді шығару
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:5. 4А Пайыз 12 сағ: Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
: 5. 5. 1. 6пайызға байланысты мәтінді есептерді шығару;
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:5. 4А Пайыз 12 сағ: Сабақтың мақсаты:
:
  • Оқушылар берілген санның пайызын табу, берілген пайызы бойынша санды табу жолдарын меңгере отырып, пайызға байланысты қолданбалы мәтінді есептерді шығара алады;
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:5. 4А Пайыз 12 сағ: Ойлау деңгейі
:

Түсіну, қолдану

Сабақ кезеңі
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақ кезеңі:

Сабақтың басы

  1. минут
Педагогтің іс-әрекеті:

1. Ұйымдастыру кезеңі.

Амандасу, оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландыру;

Оқушыларды топқа бөлу үшін алдын ала үлестірмелі қағаздарға «Банкирлер», «Салық инспекторлары», «Кәсіпкерлер» сөздері жазылған түрлі түсті қима қағаздарын таратамын.

«Бір ауыз сөз» әдісі арқылы сөздер жайлы мәлімет беру

2. Өтілген сабақты қайталау.
-Үй тапсырмасын тексеру. Үй жұмысы есептерінің дұрыс жауаптарын тақтадан көрсетемін.

-«Аяқталмаған сөйлем» әдісі бойынша анықтаманы толықтыру арқылы өтілген сабақты еске түсіреді.

1. Санның немесе қандай да бір шаманың 1% -ын табу үшін …

2. Санның пайызын табу үшін . .

3. Пайызы бойынша санды табу үшін . . .

4. Бірінші сан екінші санның қанша пайызын құрайтынын табу үшін . . .

Оқушының іс-әрекеті:

Оқушылар амандасып, түрлі түсті үлестірмеде берілген сөздермен үш топқа бөлінеді.

1-топ: Банкирлер
2-топ: Салық инспекторы

3-топ: Кәсіпкерлер

« Бір ауыз сөз» әдісі бойынша

оқушылар топ атаулары, яғни оның қызметі жайлы қысқаша мәлімет береді.

Оқушылар жұпта бір-бірлерінің дәптерлерін ауыстыру арқылы тақтада көрсетілген дұрыс жауаптар арқылы үй жұмысы есептерін тексереді.

«Аяқталмаған сөйлем »әдісінде оқушылар анықтамаларды жалғастыру арқылы «Пайыз» ұғымы туралы білімдерін пысықтайды.

Бағалау:

Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды

«Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: « Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»

Ресурстар:

Түрлі түсті қима қағаздар

Сұрақтар топтамасы.

Слайд

Сабақ кезеңі:

Сабақтың ортасы

8 минут

7 минут

Педагогтің іс-әрекеті:

3. Жаңа білім. Сабақтың мақсатынжүзеге асыру үшін оқушыларға «Ойлан, бірік, бөліс» әдісі бойынша топтық жұмыс ұйымдастырамын.

«Банкирлер» тобы

Банк салымшыларға 12% жылдық сыйақы төлейді. Салымшы шотына 1 тг салды. Бір жылдан соң, салымшының шотында неше теңге болады?

:
:
:
:
:
:
:

«Салық инспекторлары» тобы

Табыс салығы жалақының 10% ын құрайды. Арман жалақысынан 12400 тг салық төледі. Арман неше теңге жалақы алады?

:
:
:
:
:
:
:

«Кәсіпкерлер» тобы

Кәсіпкер бағасы 4 тг болған үстелді акция кезінде 24000тг-ден сатып алды. Акция кезінде үстелдің бағасы неше пайызға төмендеді?

:
:
:
:
:
:
:

4. Оқулықпен жұмыс.

«Көршіңді бағала» әдісі бойынша оқушыларға оқулықтан тапсырма беру арқылы жұптық жұмыс ұйымдастырамын .

Ерекше білімді қажет ететін оқушыны сыныптағы қабілеті жоғары деңгейдегі оқушымен жұптастырамын.

№848

Түйе 25 жыл өмiр сүредi. 1) Түлкi түйенiң өмiр сүру уақытының 40%­ын; 2) шаян 80%­ын; 3) бұғы 60%­ын құрайды.
1 топ: Түлкiқанша жыл өмiр сүредi?
2 топ : Шаянқанша жыл өмiр сүредi?
3 топ: Бұғы қанша жыл өмiр сүредi?

:
:
:
:
:

ЕБҚ бар оқушының білім алуына арналған тапсырма:
Балалар жаз мезгілінде егістіктен 20 кг қызанақ пен қияр өнімдерін жинады. Барлық жиналған өнімнің 70%­ы қияр. Қанша килограмм қияр және қызанақ өнімі жиналған?

Оқушының іс-әрекеті: Бағалау критерийлері
Бағалау: Дескриптор
Ресурстар: Балл
Берілген санның пайызын табады

Пайызды ондық бөлшекке

айналдырып, берілген санға көбейтеді

1
Берілген санға табылған санды қосады
1
Есептің жауабын жазады.
1
Бағалау критерийлері
Дескриптор
Балл
Пайызы бойынша санды табады

Пайызды ондық бөлшекке

айналдырып, берілген санға бөледі

1
Табылған саннан берілген санды азайтады
1
Есептің жауабын жазады.
1
Бағалау критерийлері
Дескриптор
Балл
Бір сан екінші санның қанша пайызын құрайтынын табады

Екінші санды бірінші санға

бөледі

1
Шыққан бөліндінің мәнін пайызбен өрнектейді
1
Есептің жауабын жазады.
1

Бағалау

критерийлері

Дескриптор
Балл

Берілген

санның
пайызын

табады

Пайызды ондық

бөлшекке айналдырып,

санның пайызын табады

1
Есептің жауабын
жазады.
1

Әр топ оқушылары берілген тапсырманытопта бірлесе орындап, жауабын тақтада жариялайды. Әрбір топтар бір-бірлерінің жауаптарына кері байланыс жасайды.

1. Санның пайызын табу

Шешуі:

12 % = \% = 12/100=0, 12

1 \bullet 0, 12=12000

1+12000=112000

Жауабы: 112000 тг

2. Пайызы бойынша санды табу.

Шешуі:

10 % = \% = 10/100=0. 1

12400/0. 1=124000

124000-12400=111600

Жауабы 111600 тг

3. Санның пайызын табу

Шешуі:

24000/4=0. 6

0. 6*100=60%

Жауабы: 60%

Оқушылар тапсырманы топта орындап, есепті тақтада көрсетілген дұрыс жауаппен тексереді.

Қабілеті жоғары деңгейдегі оқушыЕБҚ бар оқушының білім алуынаберілген тапсырма бойынша түсіндірме жұмысын жүргізу арқылы мүмкіндік жасайды.

Шешуі:

  1. 40%=\% =40/100=0. 4

25*0. 4=10

Жауабы 10 жас

  1. 80%=\% =80/100=0, 8

25*0, 8=20

Жауабы 20 жас

  1. 60%=\% =60/100=0, 6

25*0, 6=15

Жауабы 15 жас

Шешуі:

70 % = \% = 70/100=0, 7

20*0, 7=14
20-14=6

Жауабы: 14 кг. қияр,
6 кг. қызанақ өнімі жиналған

ҚБ құралы: Стикер

Топтық бағалау

Кері байланыс

Дескриптор арқылы бағалау

Топтық бағалау

Кері байланыс

Дескриптор арқылы бағалау

Топтық бағалау

Кері байланыс

Дескриптор арқылы бағалау

Өзін-өзі бағалау

Дескриптор арқылы бағалайды

ҚБ:
Қолдау
Мадақтау

ҚБ құралы: Стикер
Қолдау
Мадақтау

Әбілқасымова А. Е., Кучер Т. П., Жұмағұлова З. Ә., 2017ж «Мектеп» баспасы
Сабақ кезеңі:
Педагогтің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Сабақ кезеңі:
Педагогтің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Сабақ кезеңі:
Педагогтің іс-әрекеті:
Сабақ кезеңі:
Педагогтің іс-әрекеті:
Сабақ кезеңі:
Педагогтің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Сабақ кезеңі:
Педагогтің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Сабақ кезеңі:
Педагогтің іс-әрекеті:
Сабақ кезеңі:
Педагогтің іс-әрекеті:
Сабақ кезеңі:
Педагогтің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Сабақ кезеңі:
Педагогтің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Сабақ кезеңі:
Педагогтің іс-әрекеті:
Сабақ кезеңі:
Педагогтің іс-әрекеті:
Сабақ кезеңі:
Педагогтің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Сабақ кезеңі:
Педагогтің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Сабақ кезеңі:
Педагогтің іс-әрекеті:
Сабақ кезеңі: 9минут
Педагогтің іс-әрекеті:

«Табиғатты аяла» әдісі бойынша оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытуға арналған тапсырма беру.
Тапсырма: Көгалдандыру жұмыстарын жүргізу үшін Қызылорда қаласында орналасқан дендросаябаққа 2017 жылы 9500 түп ағаш көшеттері отырғызылды. Егер әрбір жылда отырғызылатын ағаш көшеттерінің саны 20% ға артып отырса, 2019 жылы қанша ағаш көшеті отырғызылды?

:
:
:
:
:
:
:
Оқушының іс-әрекеті:

Бағалау

критерийлері

Бағалау: Дескриптор
Ресурстар: Балл

Берілген

санның
пайызын

табады

Пайызды ондық

бөлшекке айналдырады

1

Екінші жылғы ағаш

санын табады

1

Үшінші жылғы ағаш

санын табады

1

Берілген тапсырма бойынша оқушылар жеке жұмыстанады. Есепті шығарып болған оқушылар өз ойларын ортаға салып, кері байланыс жасап, есептің шығарылу жолын тақтада көрсетеді.

Шешуі:
2017 жылы: 9500 түп ағаш

2018 жылы: 70 % = \% = 20/100=0, 2

9500*0, 2+9500=11400

2019 жылы: 11400*0, 2+11400=1368

Жауабы: 13680 түп ағаш

ҚБ құралы: Стикер
Қолдау көрсету
Мадақтау

Кері байланыс

Өзін-өзі бағалау

Сабақ кезеңі:
Педагогтің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Сабақ кезеңі:
Педагогтің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:

Ұқсас жұмыстар
Пропорция көмегімен мәтінді есептер шығару. 6 сынып
Шығармашылық деңгей
Санның арифметикалық ортасын табу
Бүгінгі сабағымыз ұнадыма балалар
Cанның пайызын табу, 5 сынып. жоспар
Математикалық сауаттылық
Ондық бөлшекті натурал санға бөлу
Бөлшектер ережесін есептер шығаруда тиімді қолдана білу дағдыларын қалыптастыру
Сызықтық функция
Сағат саны
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz