Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сабақтың мақсаттары. Сабақ барысы
Жарбаева Калия Жоламановна <<Бастауыш мектептегі сабақ>>
ПШО ЖМ филиалы мұғалім портфолиосы
Ақтау қаласы 15.07.2022ж
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Бөлім:
Табиғат құбылыстары
Педагогтің аты-жөні:
Жарбаева Калия Жоламановна
Күні:15 . 07 .2022 ж
Пәні: Дүниетану
Сыныбы: 4 сынып
Қатысушылар саны:24
Қатыспағандар саны :
Сабақтың тақырыбы:
Адамның өміріне климаттың әсері
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:
4.2.2.1.Адамзат дамуына климаттың әсерін талдау
Сабақтың мақсаттары:
1.Адам өміріне, тіршілігіне климаттың әсерін сипаттайды.
2.Адам өміріне табиғи жағдайлар, еліміздің барлық аймағындағы шаруашылық қызметтерге байланысты болатынын білетін боласың.
Бағалау критерийлері
-Адам өміріне климаттың әсерін білетін болады, ауа-райын сипаттайды.
- Қандай климаттық белдеуде орналасқандығын ажырата алады.
Ойлау дағдыларының деңгейі
Білу,түсіну,қолдану
Сабақ барысы
Сабақ кезеңі/
Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
5 минут
Психологиялық ахуал қалыптастыру.
<<Бір сөзбен>> әдісі барысында оқушылар берілген сөздердің ішінен бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтын үш сөзді таңдайды. (қуаныш,немқұрайлылық,шабыт,зерігу,сенімсіздік,сенімділік,рахаттану,алаңдау)
Топқа бөлу. <<Мозаика>> әдісі
1-топ:
2-топ:
3-топ:
(ҰЖ) <<Сұрақтар тізбегі>> әдісі
Тапсырма:
Өткен тақырыпты пысықтау мақсатында бір-бірлеріне сұрақтар қойыңдар
-спорттың қандай түрлерін білесіңдер?
-өздерің айналысатын спорттың қандай түрлері ұнайды?
-спорттық қандай шараларға қатыстыңдар?
Берілген сөздерден сабақты жағдайын сипаттайтын 3 сөзді айтады.
Сурет қиындылары арқылы топқа бірігеді.
Оқушылар сұраққа жауап береді.
Сұрақтарды оқиға желісімен байланыстырады.
Спорттың түрлерін ажыратады.
<<Мадақтау>> әдісі
Жарайсың!
Тамаша!
Керемет!
Сабақтың ортасы
30 минут
Жаңа сабақ
<< Миға шабуыл>> әдісі
Тапсырма: Ребус шешіңдер.
<<Климат>>
,,, , ,, , ,,, ,,,,
Олай болса суреттегі ережелер бойынша құрастырып бүгінгі сабағымыздың тақырыбын болжайық. Климат , ауа райы туралы білетін боламыз.
Климат белгілі бір жердегі ауа -райының ұзақ жылдан бері қалыптасқан тұрақты жағдай. Жер бетіндегі климат әртүрлі болады.Жердің климаты көп жылдар бойы жүргізілетін бақылау арқылы айқындалатын.Ол үшін бір жердің климатын, басқа жердің климатымен салыстырады.Ерекшеліктерін анықтап, климаттың өзгеруін бақылайды.Климат күн сәулесінің жер бетіне түсу бұрышына байланысты қалыптасады.Көлбең түсетін сәулелердің жылуы аздығы ал тігінен түсетін сәулелер ыстықтау болады.Экваторға жақындаған сайын күн сәулесінің жер бетіне түсу бұрышы да ұлғаятындықтан ауа температурасы да жоғарылай береді.Климат адамның сыртқы түріне ғана емес, оның кәсібіне, баспанасы мен өмір салтына да әсер етеді.Адамзаттыңтарихынан мысалдар қарастырайық.Жер бетінде алғашқы адамдар пайда болғанда климат жылы болған. Адамдар саналуан жеміс жидектер өсетін ағаштардың ортасында тіршілік еткен.Жан жануарлар да көп болған. Адамға жылы киім мен баспана қажет болмаған.
Бүгінде климаттың адамға тигізетін ықпалы ерте кездердегідей аса күшті емес.Дегенмен қазірдің өзінде адамның өмірі көп жағдайда ауа -райымен климатқа тәуелді.
<<Білгенге маржан>> айдары
https://youtu.be/jG-ClZyVAP0
(климаттық белдеулерді анықтау мақсатында)
Топтық жұмыс <<Ажырату>> әдісі.
1-топ: биопоэма әдісі
Тапсырма:
Оқулықтан климат , ауа - райы туралы
құнды мәліметтерді белгілеп,теріп жазады.
2-топ: <<ойлан,бөліс,жаз>> әдісі
Тапсырма:Климаттан келетін қауіп- қатерлерден сақтану ережелерін құрыңдар.
3-топ: <<Суреттер сөйлейді>> әдісі
Тапсырма: берілген суреттерге сүйене отырып әртүрлі нәсіл өкілдері туралы айтыңдар
ЕБҚ тапсырмасы: суретте қандай нәсіл өкілдері бейнеленген?
Сергіту сәті:
Жұптық жұмыс << Жариялау>> әдісі
Тапсырма: климаттық белдеу түрлерін анықтап, белдеулерге күн сәулесі қалай түсетінін жазыңдар
ЕБҚ тапсырмасы: климаттық белдеу түрлерін анықтайды
Өзіндік жұмыс
<<Мен суретші>>әдісі
Тапсырма: Картаға сүйене отырып, климаттық белдеулерді анықтап бояйды
ЕБҚ тапсырмасы: сәйкестендір әдісі арқылы берілген белдеу атауларын қолданып,картадан тауып сәйкестендіреді
Ребусты шеше отырып,жаңа тақырыпты ашады.
Тақырыптың мазмұнын түсінеді
Бейнежазбаға,оқулыққа сүйене отырып тапсырмаларды орындайды
Адам өміріне, тіршілігіне климаттың әсерін сипаттайды.
Белдеулер түрлерін анықтап,белдеулерге күн сәулесінің түсіуін жазады.
Климаттың қандай түрлерін бар екендігін анықтайды.
<<Бас бармақ>> әдісі арқылы бағаланады.
<<Бағдаршам>> әдісі
<<Көңілді смайлик>> әдісі
<<Ауа райының көңіл-күйі>> әдісі
Сабақтың соңы
10 минут
Үй тапсырмасы:өзіңнің тұратын өлкенің климаты туралы эссе жаз.
Алған білімдерін пысықтау мақсатында,сөйлемдерді толықтырып жазады
Сабақтан алған көңіл күйлерімен,әсерлерімен бөліседі.
Мадақтау әдісі
Жарайсың!
Тамаша!
Керемет!
Саралау
Барлық оқушыларға бағытталған нұсқау беріп, олардың әрқайсысының өздерінен не күтетіндігін түсінгендеріне қол жеткізуге қолдау көрсетіледі.
Кейбір оқушылар Күн сәулесінің түсуіне байланысты Жер бетінің жылынуын градуспен есептей алады.
ЕБҚ Суретке қарап климаттың сыртқы келбетке қалай әсер ететінін әңгімелейді.Мұғалімнің көмегін қажет етеді.
Бағалау - Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Дескрипторлар:
-Ребусты шеше отырып,жаңа тақырыпты ашады.
-Белдеулер түрлерін анықтап,белдеулерге күн сәулесінің түсіуін жазады.
-Адам өміріне, тіршілігіне климаттың әсерін сипаттайды.
-Климаттың қандай түрлерін бар екендігін анықтайды.
Бағалау әдістері
<<Шапалақ>> әдісі
<<Көңілді смайлик>>әдісі
<<Бағдаршам>> әдісі
<<Бас бармақ>> әдісі
<<Мадақтау>> әдісі
<<Ауа райының көңіл-күйі>> әдісі
Бір-бірін бағалау
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
Топқа бөлуде парта мен орындықтарды реттеп орналастыру
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?
Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?
Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?
Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?
Ықшамсабақ өткізу барысында оқу мақсатыма жеттім . Сабақтың барысында саралауды тиімді пайдаландым.Уақыт кезеңдері сақталды. Сабақ жоспарынан ешқандай ауытқулар болған жоқ. Барлығы сәтті өтті.
Оқушылар ашық микрофон әдісін қолдана отырып,бүгінгі сабақтан алған білімдерімен,әсерлерімен бөлісіп,қызықты және қиындық туындаған сәттерін айтады.
АКТ
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?
1.
2.
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?
1.
2.
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?
1.
2.
ПШО ЖМ филиалы мұғалім портфолиосы
Ақтау қаласы 15.07.2022ж
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Бөлім:
Табиғат құбылыстары
Педагогтің аты-жөні:
Жарбаева Калия Жоламановна
Күні:15 . 07 .2022 ж
Пәні: Дүниетану
Сыныбы: 4 сынып
Қатысушылар саны:24
Қатыспағандар саны :
Сабақтың тақырыбы:
Адамның өміріне климаттың әсері
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:
4.2.2.1.Адамзат дамуына климаттың әсерін талдау
Сабақтың мақсаттары:
1.Адам өміріне, тіршілігіне климаттың әсерін сипаттайды.
2.Адам өміріне табиғи жағдайлар, еліміздің барлық аймағындағы шаруашылық қызметтерге байланысты болатынын білетін боласың.
Бағалау критерийлері
-Адам өміріне климаттың әсерін білетін болады, ауа-райын сипаттайды.
- Қандай климаттық белдеуде орналасқандығын ажырата алады.
Ойлау дағдыларының деңгейі
Білу,түсіну,қолдану
Сабақ барысы
Сабақ кезеңі/
Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
5 минут
Психологиялық ахуал қалыптастыру.
<<Бір сөзбен>> әдісі барысында оқушылар берілген сөздердің ішінен бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтын үш сөзді таңдайды. (қуаныш,немқұрайлылық,шабыт,зерігу,сенімсіздік,сенімділік,рахаттану,алаңдау)
Топқа бөлу. <<Мозаика>> әдісі
1-топ:
2-топ:
3-топ:
(ҰЖ) <<Сұрақтар тізбегі>> әдісі
Тапсырма:
Өткен тақырыпты пысықтау мақсатында бір-бірлеріне сұрақтар қойыңдар
-спорттың қандай түрлерін білесіңдер?
-өздерің айналысатын спорттың қандай түрлері ұнайды?
-спорттық қандай шараларға қатыстыңдар?
Берілген сөздерден сабақты жағдайын сипаттайтын 3 сөзді айтады.
Сурет қиындылары арқылы топқа бірігеді.
Оқушылар сұраққа жауап береді.
Сұрақтарды оқиға желісімен байланыстырады.
Спорттың түрлерін ажыратады.
<<Мадақтау>> әдісі
Жарайсың!
Тамаша!
Керемет!
Сабақтың ортасы
30 минут
Жаңа сабақ
<< Миға шабуыл>> әдісі
Тапсырма: Ребус шешіңдер.
<<Климат>>
,,, , ,, , ,,, ,,,,
Олай болса суреттегі ережелер бойынша құрастырып бүгінгі сабағымыздың тақырыбын болжайық. Климат , ауа райы туралы білетін боламыз.
Климат белгілі бір жердегі ауа -райының ұзақ жылдан бері қалыптасқан тұрақты жағдай. Жер бетіндегі климат әртүрлі болады.Жердің климаты көп жылдар бойы жүргізілетін бақылау арқылы айқындалатын.Ол үшін бір жердің климатын, басқа жердің климатымен салыстырады.Ерекшеліктерін анықтап, климаттың өзгеруін бақылайды.Климат күн сәулесінің жер бетіне түсу бұрышына байланысты қалыптасады.Көлбең түсетін сәулелердің жылуы аздығы ал тігінен түсетін сәулелер ыстықтау болады.Экваторға жақындаған сайын күн сәулесінің жер бетіне түсу бұрышы да ұлғаятындықтан ауа температурасы да жоғарылай береді.Климат адамның сыртқы түріне ғана емес, оның кәсібіне, баспанасы мен өмір салтына да әсер етеді.Адамзаттыңтарихынан мысалдар қарастырайық.Жер бетінде алғашқы адамдар пайда болғанда климат жылы болған. Адамдар саналуан жеміс жидектер өсетін ағаштардың ортасында тіршілік еткен.Жан жануарлар да көп болған. Адамға жылы киім мен баспана қажет болмаған.
Бүгінде климаттың адамға тигізетін ықпалы ерте кездердегідей аса күшті емес.Дегенмен қазірдің өзінде адамның өмірі көп жағдайда ауа -райымен климатқа тәуелді.
<<Білгенге маржан>> айдары
https://youtu.be/jG-ClZyVAP0
(климаттық белдеулерді анықтау мақсатында)
Топтық жұмыс <<Ажырату>> әдісі.
1-топ: биопоэма әдісі
Тапсырма:
Оқулықтан климат , ауа - райы туралы
құнды мәліметтерді белгілеп,теріп жазады.
2-топ: <<ойлан,бөліс,жаз>> әдісі
Тапсырма:Климаттан келетін қауіп- қатерлерден сақтану ережелерін құрыңдар.
3-топ: <<Суреттер сөйлейді>> әдісі
Тапсырма: берілген суреттерге сүйене отырып әртүрлі нәсіл өкілдері туралы айтыңдар
ЕБҚ тапсырмасы: суретте қандай нәсіл өкілдері бейнеленген?
Сергіту сәті:
Жұптық жұмыс << Жариялау>> әдісі
Тапсырма: климаттық белдеу түрлерін анықтап, белдеулерге күн сәулесі қалай түсетінін жазыңдар
ЕБҚ тапсырмасы: климаттық белдеу түрлерін анықтайды
Өзіндік жұмыс
<<Мен суретші>>әдісі
Тапсырма: Картаға сүйене отырып, климаттық белдеулерді анықтап бояйды
ЕБҚ тапсырмасы: сәйкестендір әдісі арқылы берілген белдеу атауларын қолданып,картадан тауып сәйкестендіреді
Ребусты шеше отырып,жаңа тақырыпты ашады.
Тақырыптың мазмұнын түсінеді
Бейнежазбаға,оқулыққа сүйене отырып тапсырмаларды орындайды
Адам өміріне, тіршілігіне климаттың әсерін сипаттайды.
Белдеулер түрлерін анықтап,белдеулерге күн сәулесінің түсіуін жазады.
Климаттың қандай түрлерін бар екендігін анықтайды.
<<Бас бармақ>> әдісі арқылы бағаланады.
<<Бағдаршам>> әдісі
<<Көңілді смайлик>> әдісі
<<Ауа райының көңіл-күйі>> әдісі
Сабақтың соңы
10 минут
Үй тапсырмасы:өзіңнің тұратын өлкенің климаты туралы эссе жаз.
Алған білімдерін пысықтау мақсатында,сөйлемдерді толықтырып жазады
Сабақтан алған көңіл күйлерімен,әсерлерімен бөліседі.
Мадақтау әдісі
Жарайсың!
Тамаша!
Керемет!
Саралау
Барлық оқушыларға бағытталған нұсқау беріп, олардың әрқайсысының өздерінен не күтетіндігін түсінгендеріне қол жеткізуге қолдау көрсетіледі.
Кейбір оқушылар Күн сәулесінің түсуіне байланысты Жер бетінің жылынуын градуспен есептей алады.
ЕБҚ Суретке қарап климаттың сыртқы келбетке қалай әсер ететінін әңгімелейді.Мұғалімнің көмегін қажет етеді.
Бағалау - Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Дескрипторлар:
-Ребусты шеше отырып,жаңа тақырыпты ашады.
-Белдеулер түрлерін анықтап,белдеулерге күн сәулесінің түсіуін жазады.
-Адам өміріне, тіршілігіне климаттың әсерін сипаттайды.
-Климаттың қандай түрлерін бар екендігін анықтайды.
Бағалау әдістері
<<Шапалақ>> әдісі
<<Көңілді смайлик>>әдісі
<<Бағдаршам>> әдісі
<<Бас бармақ>> әдісі
<<Мадақтау>> әдісі
<<Ауа райының көңіл-күйі>> әдісі
Бір-бірін бағалау
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
Топқа бөлуде парта мен орындықтарды реттеп орналастыру
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?
Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?
Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?
Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?
Ықшамсабақ өткізу барысында оқу мақсатыма жеттім . Сабақтың барысында саралауды тиімді пайдаландым.Уақыт кезеңдері сақталды. Сабақ жоспарынан ешқандай ауытқулар болған жоқ. Барлығы сәтті өтті.
Оқушылар ашық микрофон әдісін қолдана отырып,бүгінгі сабақтан алған білімдерімен,әсерлерімен бөлісіп,қызықты және қиындық туындаған сәттерін айтады.
АКТ
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?
1.
2.
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?
1.
2.
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?
1.
2.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz