Сабақтың мақсаттары. Сабақ барысы

Жарбаева Калия Жоламановна «Бастауыш мектептегі сабақ»

ПШО ЖМ филиалы мұғалім портфолиосы

Ақтау қаласы 15. 07. 2022ж

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Бөлім:
Табиғат құбылыстары
Бөлім:: Педагогтің аты-жөні:
Табиғат құбылыстары: Жарбаева Калия Жоламановна
Бөлім:: Күні:15 . 07 . 2022 ж
Табиғат құбылыстары: Пәні: Дүниетану
Бөлім:: Сыныбы: 4 сынып
Табиғат құбылыстары: Қатысушылар саны:24
Қатыспағандар саны :
Бөлім:: Сабақтың тақырыбы:
Табиғат құбылыстары: Адамның өміріне климаттың әсері
Бөлім:: Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:
Табиғат құбылыстары: 4. 2. 2. 1. Адамзат дамуына климаттың әсерін талдау
Бөлім:: Сабақтың мақсаттары:
Табиғат құбылыстары:

1. Адам өміріне, тіршілігіне климаттың әсерін сипаттайды.

2. Адам өміріне табиғи жағдайлар, еліміздің барлық аймағындағы шаруашылық қызметтерге байланысты болатынын білетін боласың.

Бөлім:: Бағалау критерийлері
Табиғат құбылыстары:

-Адам өміріне климаттың әсерін білетін болады, ауа-райын сипаттайды.

- Қандай климаттық белдеуде орналасқандығын ажырата алады.

Бөлім:: Ойлау дағдыларының деңгейі
Табиғат құбылыстары: Білу, түсіну, қолдану
Бөлім:: Сабақ барысы
Бөлім::

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Табиғат құбылыстары: Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Бөлім::

Сабақтың басы

5 минут

Табиғат құбылыстары:

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

« Бір сөзбен » әдісі барысында оқушылар берілген сөздердің ішінен бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтын үш сөзді таңдайды. (қуаныш, немқұрайлылық, шабыт, зерігу, сенімсіздік, сенімділік, рахаттану, алаңдау)

Топқа бөлу. «Мозаика» әдісі

1-топ:

2-топ:

3-топ:

(ҰЖ) « Сұрақтар тізбегі » әдісі

Тапсырма:

Өткен тақырыпты пысықтау мақсатында бір-бірлеріне сұрақтар қойыңдар

-спорттың қандай түрлерін білесіңдер?

-өздерің айналысатын спорттың қандай түрлері ұнайды?

-спорттық қандай шараларға қатыстыңдар?

Берілген сөздерден сабақты жағдайын сипаттайтын 3 сөзді айтады.

Сурет қиындылары арқылы топқа бірігеді.

Оқушылар сұраққа жауап береді.

Сұрақтарды оқиға желісімен байланыстырады.

Спорттың түрлерін ажыратады.

«Мадақтау» әдісі

Жарайсың!

Тамаша!

Керемет!

C:\Users\User\Desktop\әдіс. қб\img15.jpg

IMG_20200905_080748
Бөлім::

Сабақтың ортасы

30 минут

Табиғат құбылыстары:

Жаңа сабақ

« Миға шабуыл» әдісі

Тапсырма: Ребус шешіңдер.

«Климат»

,, , , , , , , ,, , ,, ,

Олай болса суреттегі ережелер бойынша құрастырып бүгінгі сабағымыздың тақырыбын болжайық. Климат, ауа райы туралы білетін боламыз.

Климат белгілі бір жердегі ауа -райының ұзақ жылдан бері қалыптасқан тұрақты жағдай. Жер бетіндегі климат әртүрлі болады. Жердің климаты көп жылдар бойы жүргізілетін бақылау арқылы айқындалатын. Ол үшін бір жердің климатын, басқа жердің климатымен салыстырады. Ерекшеліктерін анықтап, климаттың өзгеруін бақылайды. Климат күн сәулесінің жер бетіне түсу бұрышына байланысты қалыптасады. Көлбең түсетін сәулелердің жылуы аздығы ал тігінен түсетін сәулелер ыстықтау болады. Экваторға жақындаған сайын күн сәулесінің жер бетіне түсу бұрышы да ұлғаятындықтан ауа температурасы да жоғарылай береді. Климат адамның сыртқы түріне ғана емес, оның кәсібіне, баспанасы мен өмір салтына да әсер етеді. Адамзаттыңтарихынан мысалдар қарастырайық. Жер бетінде алғашқы адамдар пайда болғанда климат жылы болған. Адамдар саналуан жеміс жидектер өсетін ағаштардың ортасында тіршілік еткен. Жан жануарлар да көп болған. Адамға жылы киім мен баспана қажет болмаған.

Бүгінде климаттың адамға тигізетін ықпалы ерте кездердегідей аса күшті емес. Дегенмен қазірдің өзінде адамның өмірі көп жағдайда ауа -райымен климатқа тәуелді.

«Білгенге маржан» айдары

https://youtu. be/jG-ClZyVAP0

(климаттық белдеулерді анықтау мақсатында)

Топтық жұмыс «Ажырату» әдісі.

1-топ: биопоэма әдісі

Тапсырма:

Оқулықтан климат, ауа -райы туралы

құнды мәліметтерді белгілеп, теріп жазады.

2-топ: «ойлан, бөліс, жаз» әдісі

Тапсырма: Климаттан келетін қауіп- қатерлерден сақтану ережелерін құрыңдар.

3-топ: «Суреттер сөйлейді» әдісі

Тапсырма: берілген суреттерге сүйене отырып әртүрлі нәсіл өкілдері туралы айтыңдар

https://i.ytimg.com/vi/okgSkmYv3zI/maxresdefault.jpg

ЕБҚ тапсырмасы : суретте қандай нәсіл өкілдері бейнеленген?

Сергіту сәті:

Жұптық жұмыс « Жариялау» әдісі

Тапсырма: климаттық белдеу түрлерін анықтап, белдеулерге күн сәулесі қалай түсетінін жазыңдар

ЕБҚ тапсырмасы : климаттық белдеу түрлерін анықтайды

Өзіндік жұмыс

«Мен суретші»әдісі

Тапсырма: Картаға сүйене отырып, климаттық белдеулерді анықтап бояйды

ЕБҚ тапсырмасы : сәйкестендір әдісі арқылы берілген белдеу атауларын қолданып, картадан тауып сәйкестендіреді

Ребусты шеше отырып, жаңа тақырыпты ашады.

Тақырыптың мазмұнын түсінеді

Бейнежазбаға, оқулыққа сүйене отырып тапсырмаларды орындайды

Адам өміріне, тіршілігіне климаттың әсерін сипаттайды.

Белдеулер түрлерін анықтап, белдеулерге күн сәулесінің түсіуін жазады.

Климаттың қандай түрлерін бар екендігін анықтайды.

«Бас бармақ» әдісі арқылы бағаланады.

quzh2yr-002

C:\Users\User\Desktop\әдіс. қб\img15.jpg

«Бағдаршам» әдісі

https://im0-tub-ru.yandex.net/i?id=fdff29b4c41234661c124d9ada325ce7&ref=rim&n=33&w=200&h=150

«Көңілді смайлик» әдісі

slide-5

«Ауа райының көңіл-күйі» әдісі

C:\Users\Пользователь\Desktop\Без названия (1).jpg

IMG_20200905_080830

C:\Users\Пользователь\Desktop\Без названия (2).jpg

Бөлім::

Сабақтың соңы

10 минут

Табиғат құбылыстары:

https://ds04.infourok.ru/uploads/ex/0076/00162085-7e35d3ce/img5.jpg

Похожее изображение

Үй тапсырмасы: өзіңнің тұратын өлкенің климаты туралы эссе жаз.

Алған білімдерін пысықтау мақсатында, сөйлемдерді толықтырып жазады

Сабақтан алған көңіл күйлерімен, әсерлерімен бөліседі.

Мадақтау әдісі

Жарайсың!

Тамаша!

Керемет!

https://ds04.infourok.ru/uploads/ex/0076/00162085-7e35d3ce/img5.jpg

https://www.muslands.com/483-thickbox_default/shure-microfono-sm-58.jpg

Бөлім::

Саралау

Барлық оқушыларға бағытталған нұсқау беріп, олардың әрқайсысының өздерінен не күтетіндігін түсінгендеріне қол жеткізуге қолдау көрсетіледі.

Кейбір оқушылар Күн сәулесінің түсуіне байланысты Жер бетінің жылынуын градуспен есептей алады.

ЕБҚ Суретке қарап климаттың сыртқы келбетке қалай әсер ететінін әңгімелейді. Мұғалімнің көмегін қажет етеді.

Табиғат құбылыстары:

Бағалау - Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Дескрипторлар:

-Ребусты шеше отырып, жаңа тақырыпты ашады.

-Белдеулер түрлерін анықтап, белдеулерге күн сәулесінің түсіуін жазады.

-Адам өміріне, тіршілігіне климаттың әсерін сипаттайды.

-Климаттың қандай түрлерін бар екендігін анықтайды.

Бағалау


Ұқсас жұмыстар
Қай түзу перпендикуляр түзу
Сабақ мақсаттары. Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Доп ойыншылардың біреуінің қолында
Теңдеулерді шешіңіздер
Қар кесегін алысқа және дәлдеп лақтыру
Сабақ тақырыбы Шексіз кемімелі прогрессияның қосындысы
Шығармашылық жұмыстың атауы
Әрқайсысының қолында доп
Оқыту мақсаттары
Көрсеткішті және логарифдік функциялар қасиеттері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz