Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Үйкеліс күшіне тәжірибе жасау
Қысқа мерзімді жоспар
Бөлім:
Динамика негіздері
Педагогтің аты-жөні
Хамидуллина Құралай Хабиқызы
Күні:
Сынып:
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Механикадағы күштер
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
9.2.2.3.- ауырлық күші, серпімділік күші және үйкеліс күші табиғатын түсіндіру
Сабақтың мақсаты
Күштердің пайда болу себептерін түсіндіреді
Денеге бағыттары әртүрлі бірнеше күштердің әрекет ететінін түсіндіреді
Механикадағы күштердің формулаларын есептер шығаруда қолданады
ЕБҚ: ауырлық күші, серпімділік күші және үйкеліс күші түрлерін ажыратады,формулаларын есептер шығаруда қолданады.
Бағалау критерийлері
Күштердің пайда болу себептерін,дене бағыттары әртүрлі бірнеше күштердің әрекет ететінін
түсіндіре алады
Механикадағы күштердің формулаларын есептер шығаруда қолдана алады.
ЕБҚ: ауырлық күші, серпімділік күші және үйкеліс күші түрлерін ажыратады,формулаларын есептер шығаруда қолданады.
Бағалау дағдыларының деңгейлері
Білу,түсіну,қолдану
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
10 минут
Амандасу. Оқушыларды түгендеу. <<Мозайка>> әдісі арқылы үш топқа бөлу
Сәлеметсіздерме балалар!Біз бүгін динамика тақырыбын жалғастырамыз.Өткен сабақта біз Ньютонның бірінші заңы,инерция құбылысын түсіндірген болатынбыз. Өткен тақырып бойынша сұраққа жауап жазамыз (1 тапсырма)
Өткен тақырыпты тексеру.
- Векторлық және скалярлық шамалар айырмашылығы?
- Бір дененің екінші денеге әрекеті қалай байқалады?
- И.Ньютон кім?
Амандасады,топқа бөлінеді,өткен тақырып бойынша сұраққа жауап жазады.
ЕБҚ да орындайды
Бағалау дескриптор арқылы жүзеге асады.
Дескриптор:
-векторлық және скалярлық шамаларды ажыратады
-Бір дененің екінші денеге әрекетін сипаттайды
-И.Ньютон туралы баяндайды
1 балл
Карточка таратылады
Сабақтың ортасы
27 минут
Жаңа сабақ.Дәптерді ашып, бүгінгі күн мен сабақ тақырыбын жазыныздар: <<Механикадағы күштер>>
Сілтемеге өтіп, бүгінгі тақырып жайында қарап шығамыз.
-Бүгінгі сабақты меңгерген соң, ауырлық, серпімділік күштерінің формуласын пайдаланып есептер шығара аласыздар
Теориялық материал
Оқулықты ашындар:
Физика, 9 сынып Казахбаева Д.М.Р. §16 , 77 бет
Топтық жұмыс.Тақырыпты оқып шығып:
1.Ауырлық күшіне қатысты ментальды карта құрастыру;.
2.Серпімділік күшіне тәжірибе жасау.
3.Үйкеліс күшіне тәжірибе жасау.
Үйкеліс күшіне фото коллаж құрастыру. (ЕБҚ)
3. <<Джигсо>> әдісін пайдаланып есептер шығару
РІSA тапсырмасы 1.Арқан тартқан кезде шамалары бойынша бірдей, бірақ бағыттары бойынша қарама-қарсы күштер пайда болады. Неліктен онда арқанды көбінесе бір жағына тартып алуға болады?
А. Арқан тартқан кезде адамның Жермен өзара әрекеттесу күшін (табанның Жер бетімен үйкеліс күшін) ескеру керек. Сондықтан жерді күштірек қысып басатын, ал бұдан үйкеліс күшін арттыратын адам арқанды өзіне тартып алады.
В. Арқан тартқан кезде адамның салмағын ескеру керек. Сондықтан жерді көп салмағымен қысып басатын жақ арқанды өзіне тартып алады.
С. Арқан тартқан кезде адам санын ескеру керек. Адам саны көп болса сол жақтың күші басым болғандықтан арқанды өзіне тартып алады.
2. Массасы 6 кг білеуше қатаңдығы 20(Н/кг) серіппенің көмегімен тақтай бетінмен бірқалыпты сырғанайды. Үйкеліс коэффиценті 0,2 болса, серіппенің ұзаруын табыңдар.
3. Бір денеге 8Н және 6Н болатын екі күш әрекет етеді. Күштер бағыттарының арасындағы бұрыш 900. Осы екі күштің тең әрекетті күші неге тең?
ЕБҚ. Деформациялаушы 2,4 кН күштің әсерінен серіппе 6 см ұзарды. Серіппенің қатаңдық коэффициентін табыңдар.
4.<<Сәйкестендіру>>жұптық жұмыс жасату арқылы жаңа тақырыпты бекіту.
Ауырлық күші
Fс
u=F/N
Еркін түсу үдеуі
m
F=ma
масса
g
g= F/m
Үйкеліс коэффициенті
Fа
Fс=kx
Серпімділік күші
u
m=F/g
Теориялық материалмен жұмыс
Есептер шығару
Сәйкестендіру тапсырмасын орындайды
Дескриптор:
1.Ауырлық күшіне қатысты ментальды карта құрастырады;
2.Серпімділік күшіне тәжірибе жасайды.
3.Үйкеліс күшіне тәжірибе жасайды
Үйкеліс күшіне фото коллаж құрастырады.
(ЕБҚ)
Балл 4
Дескриптор:
1. Есептің физикалық мағынасын түсінеді;
2. Формуласын қолдана алады;
3. Белгісіз шаманы анықтайды.
Балл 3
Дескриптор:
Физикалық шамаларды белгіленулері мен формулаларын сәйкесінше анықтайды.
Балл 2
https://www.youtube.com/watch?v=M0GavuZDpLg
Оқулық, жұмыс дәптері
Тәжірибеге арналған құрал - жабдықтар, күштің түрлеріне байланысты суреттер
Сабақтың соңы 8 минут
Үйге тапсырма: Күштердің түрлеріне байланысты тапсырмалар дайындау
(шығармашылық қабілетін дамыту мақсатында)
Кері байланыс: <<БББ кестесі>> әдісі
Білдім
Білемін
Білгім келеді
Үй тапсырмасын жазып алады,кері байланыс береді
Жалпы балл 10
Стикер
Бөлім:
Динамика негіздері
Педагогтің аты-жөні
Хамидуллина Құралай Хабиқызы
Күні:
Сынып:
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Механикадағы күштер
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
9.2.2.3.- ауырлық күші, серпімділік күші және үйкеліс күші табиғатын түсіндіру
Сабақтың мақсаты
Күштердің пайда болу себептерін түсіндіреді
Денеге бағыттары әртүрлі бірнеше күштердің әрекет ететінін түсіндіреді
Механикадағы күштердің формулаларын есептер шығаруда қолданады
ЕБҚ: ауырлық күші, серпімділік күші және үйкеліс күші түрлерін ажыратады,формулаларын есептер шығаруда қолданады.
Бағалау критерийлері
Күштердің пайда болу себептерін,дене бағыттары әртүрлі бірнеше күштердің әрекет ететінін
түсіндіре алады
Механикадағы күштердің формулаларын есептер шығаруда қолдана алады.
ЕБҚ: ауырлық күші, серпімділік күші және үйкеліс күші түрлерін ажыратады,формулаларын есептер шығаруда қолданады.
Бағалау дағдыларының деңгейлері
Білу,түсіну,қолдану
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
10 минут
Амандасу. Оқушыларды түгендеу. <<Мозайка>> әдісі арқылы үш топқа бөлу
Сәлеметсіздерме балалар!Біз бүгін динамика тақырыбын жалғастырамыз.Өткен сабақта біз Ньютонның бірінші заңы,инерция құбылысын түсіндірген болатынбыз. Өткен тақырып бойынша сұраққа жауап жазамыз (1 тапсырма)
Өткен тақырыпты тексеру.
- Векторлық және скалярлық шамалар айырмашылығы?
- Бір дененің екінші денеге әрекеті қалай байқалады?
- И.Ньютон кім?
Амандасады,топқа бөлінеді,өткен тақырып бойынша сұраққа жауап жазады.
ЕБҚ да орындайды
Бағалау дескриптор арқылы жүзеге асады.
Дескриптор:
-векторлық және скалярлық шамаларды ажыратады
-Бір дененің екінші денеге әрекетін сипаттайды
-И.Ньютон туралы баяндайды
1 балл
Карточка таратылады
Сабақтың ортасы
27 минут
Жаңа сабақ.Дәптерді ашып, бүгінгі күн мен сабақ тақырыбын жазыныздар: <<Механикадағы күштер>>
Сілтемеге өтіп, бүгінгі тақырып жайында қарап шығамыз.
-Бүгінгі сабақты меңгерген соң, ауырлық, серпімділік күштерінің формуласын пайдаланып есептер шығара аласыздар
Теориялық материал
Оқулықты ашындар:
Физика, 9 сынып Казахбаева Д.М.Р. §16 , 77 бет
Топтық жұмыс.Тақырыпты оқып шығып:
1.Ауырлық күшіне қатысты ментальды карта құрастыру;.
2.Серпімділік күшіне тәжірибе жасау.
3.Үйкеліс күшіне тәжірибе жасау.
Үйкеліс күшіне фото коллаж құрастыру. (ЕБҚ)
3. <<Джигсо>> әдісін пайдаланып есептер шығару
РІSA тапсырмасы 1.Арқан тартқан кезде шамалары бойынша бірдей, бірақ бағыттары бойынша қарама-қарсы күштер пайда болады. Неліктен онда арқанды көбінесе бір жағына тартып алуға болады?
А. Арқан тартқан кезде адамның Жермен өзара әрекеттесу күшін (табанның Жер бетімен үйкеліс күшін) ескеру керек. Сондықтан жерді күштірек қысып басатын, ал бұдан үйкеліс күшін арттыратын адам арқанды өзіне тартып алады.
В. Арқан тартқан кезде адамның салмағын ескеру керек. Сондықтан жерді көп салмағымен қысып басатын жақ арқанды өзіне тартып алады.
С. Арқан тартқан кезде адам санын ескеру керек. Адам саны көп болса сол жақтың күші басым болғандықтан арқанды өзіне тартып алады.
2. Массасы 6 кг білеуше қатаңдығы 20(Н/кг) серіппенің көмегімен тақтай бетінмен бірқалыпты сырғанайды. Үйкеліс коэффиценті 0,2 болса, серіппенің ұзаруын табыңдар.
3. Бір денеге 8Н және 6Н болатын екі күш әрекет етеді. Күштер бағыттарының арасындағы бұрыш 900. Осы екі күштің тең әрекетті күші неге тең?
ЕБҚ. Деформациялаушы 2,4 кН күштің әсерінен серіппе 6 см ұзарды. Серіппенің қатаңдық коэффициентін табыңдар.
4.<<Сәйкестендіру>>жұптық жұмыс жасату арқылы жаңа тақырыпты бекіту.
Ауырлық күші
Fс
u=F/N
Еркін түсу үдеуі
m
F=ma
масса
g
g= F/m
Үйкеліс коэффициенті
Fа
Fс=kx
Серпімділік күші
u
m=F/g
Теориялық материалмен жұмыс
Есептер шығару
Сәйкестендіру тапсырмасын орындайды
Дескриптор:
1.Ауырлық күшіне қатысты ментальды карта құрастырады;
2.Серпімділік күшіне тәжірибе жасайды.
3.Үйкеліс күшіне тәжірибе жасайды
Үйкеліс күшіне фото коллаж құрастырады.
(ЕБҚ)
Балл 4
Дескриптор:
1. Есептің физикалық мағынасын түсінеді;
2. Формуласын қолдана алады;
3. Белгісіз шаманы анықтайды.
Балл 3
Дескриптор:
Физикалық шамаларды белгіленулері мен формулаларын сәйкесінше анықтайды.
Балл 2
https://www.youtube.com/watch?v=M0GavuZDpLg
Оқулық, жұмыс дәптері
Тәжірибеге арналған құрал - жабдықтар, күштің түрлеріне байланысты суреттер
Сабақтың соңы 8 минут
Үйге тапсырма: Күштердің түрлеріне байланысты тапсырмалар дайындау
(шығармашылық қабілетін дамыту мақсатында)
Кері байланыс: <<БББ кестесі>> әдісі
Білдім
Білемін
Білгім келеді
Үй тапсырмасын жазып алады,кері байланыс береді
Жалпы балл 10
Стикер
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz