Қысқа мерзімді сабақ жоспары (9-сынып): Механикадағы күштер - ауырлық, серпімділік және үйкеліс

Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:
Динамика негіздері
Бөлім:: Педагогтің аты-жөні
Динамика негіздері: Хамидуллина Құралай Хабиқызы
Бөлім:: Күні:
Динамика негіздері:
Бөлім:: Сынып:
Динамика негіздері: Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Бөлім:: Сабақтың тақырыбы
Динамика негіздері: Механикадағы күштер
Бөлім:: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
Динамика негіздері: 9. 2. 2. 3. - ауырлық күші, серпімділік күші және үйкеліс күші табиғатын түсіндіру
Бөлім:: Сабақтың мақсаты
Динамика негіздері:

Күштердің пайда болу себептерін түсіндіреді

Денеге бағыттары әртүрлі бірнеше күштердің әрекет ететінін түсіндіреді

Механикадағы күштердің формулаларын есептер шығаруда қолданады

ЕБҚ: ауырлық күші, серпімділік күші және үйкеліс күші түрлерін ажыратады, формулаларын есептер шығаруда қолданады.

Бөлім:: Бағалау критерийлері
Динамика негіздері:

Күштердің пайда болу себептерін, дене бағыттары әртүрлі бірнеше күштердің әрекет ететінін

түсіндіре алады

Механикадағы күштердің формулаларын есептер шығаруда қолдана алады.

ЕБҚ: ауырлық күші, серпімділік күші және үйкеліс күші түрлерін ажыратады, формулаларын есептер шығаруда қолданады.

Бөлім:: Бағалау дағдыларының деңгейлері
Динамика негіздері: Білу, түсіну, қолдану

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың кезеңі/ уақыт:

Сабақтың басы

10 минут

Педагогтің әрекеті:

Амандасу. Оқушыларды түгендеу . «Мозайка» әдісі арқылы үш топқа бөлу

Сәлеметсіздерме балалар!Біз бүгін динамика тақырыбын жалғастырамыз. Өткен сабақта біз Ньютонның бірінші заңы, инерция құбылысын түсіндірген болатынбыз. Өткен тақырып бойынша сұраққа жауап жазамыз (1 тапсырма)

Өткен тақырыпты тексеру.

- Векторлық және скалярлық шамалар айырмашылығы?

- Бір дененің екінші денеге әрекеті қалай байқалады?

- И. Ньютон кім?

Оқушының әрекеті:

Амандасады, топқа бөлінеді, өткен тақырып бойынша сұраққа жауап жазады.

ЕБҚ да орындайды

Бағалау:

Бағалау дескриптор арқылы жүзеге асады.

Дескриптор:

-векторлық және скалярлық шамаларды ажыратады

-Бір дененің екінші денеге әрекетін сипаттайды

-И. Ньютон туралы баяндайды

1 балл

Ресурстар: Карточка таратылады
Сабақтың кезеңі/ уақыт:

Сабақтың ортасы

27 минут

Педагогтің әрекеті:

Жаңа сабақ. Дәптерді ашып, бүгінгі күн мен сабақ тақырыбын жазыныздар: «Механикадағы күштер»

Сілтемеге өтіп, бүгінгі тақырып жайында қарап шығамыз.

Оқушының әрекеті:

- Бүгінгі сабақты меңгерген соң, ауырлық, серпімділік күштерінің формуласын пайдаланып есептер шығара аласыздар

Теориялық материал

Оқулықты ашындар:

Физика, 9 сынып Казахбаева Д. М. Р. §16, 77 бет

Топтық жұмыс. Тақырыпты оқып шығып:

1. Ауырлық күшіне қатысты ментальды карта құрастыру; .

2. Серпімділік күшіне тәжірибе жасау.

3 . Үйкеліс күшіне тәжірибе жасау.

Үйкеліс күшіне фото коллаж құрастыру. (ЕБҚ)

3. «Джигсо» әдісін пайдаланып есептер шығару

РІSA тапсырмасы 1. Арқан тартқан кезде шамалары бойынша бірдей, бірақ бағыттары бойынша қарама-қарсы күштер пайда болады. Неліктен онда арқанды көбінесе бір жағына тартып алуға болады?

А. Арқан тартқан кезде адамның Жермен өзара әрекеттесу күшін (табанның Жер бетімен үйкеліс күшін) ескеру керек. Сондықтан жерді күштірек қысып басатын, ал бұдан үйкеліс күшін арттыратын адам арқанды өзіне тартып алады.

В. Арқан тартқан кезде адамның салмағын ескеру керек. Сондықтан жерді көп салмағымен қысып басатын жақ арқанды өзіне тартып алады.

С. Арқан тартқан кезде адам санын ескеру керек. Адам саны көп болса сол жақтың күші басым болғандықтан арқанды өзіне тартып алады.

2. Массасы 6 кг білеуше қатаңдығы 20(Н/кг) серіппенің көмегімен тақтай бетінмен бірқалыпты сырғанайды. Үйкеліс коэффиценті 0, 2 болса, серіппенің ұзаруын табыңдар.

3. Бір денеге 8Н және 6Н болатын екі күш әрекет етеді. Күштер бағыттарының арасындағы бұрыш 90 0 . Осы екі күштің тең әрекетті күші неге тең?

ЕБҚ. Деформациялаушы 2, 4 кН күштің әсерінен серіппе 6 см ұзарды. Серіппенің қатаңдық коэффициентін табыңдар.

4. «Сәйкестендіру» жұптық жұмыс жасату арқылы жаңа тақырыпты бекіту.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Бағалау: Ауырлық күші
Ресурстар: F с
µ=F/N
Еркін түсу үдеуі
m
F=ma
масса
g
g= F/m
Үйкеліс коэффициенті
F а
F с=kx
Серпімділік күші
µ
m=F/g

Теориялық материалмен жұмыс

Есептер шығару

Сәйкестендіру тапсырмасын орындайды

Дескриптор:

1. Ауырлық күшіне қатысты ментальды карта құрастырады;

2. Серпімділік күшіне тәжірибе жасайды.

3. Үйкеліс күшіне тәжірибе жасайды

Үйкеліс күшіне фото коллаж құрастырады.


Ұқсас жұмыстар
Ньютонның бірінші заңы, инерциялық санақ жүйелері және күштер (ауырлық, серпімділік, үйкеліс, теңәрекеттілік)
7-сыныпқа арналған Механикадағы күштер тақырыбы бойынша ашық сабақ жоспары
7-сынып физикасы: Үйкеліс күші - қысқа мерзімді сабақ жоспары
9-сынып физикасы: Серпімділік күші - сабақ жоспары және практикалық есептер
5-сынып Жаратылыстану: Табиғаттағы күштер - үйкеліс пен тартылыс
Үйкеліс күші және техникадағы қолданылуы: 6-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары
9-сынып физикасы: Күштер, Ньютонның екінші заңы және масса - сабақ жоспары мен бағалау критерийлері
Денеге бір түзу бойымен әрекет ететін тартылыс құбылысы, ауырлық және үйкеліс күштері: 7-сыныпқа арналған технологиялық карта мен сабақ жоспары
Зертханалық жұмыс №4: Серпімділік күшінің серіппенің созылуына тәуелділігін зерттеу (9-сынып, динамика)
Қысқа мерзімді сабақ жоспары: 9-сынып биологиясы - Жердегі тіршіліктің дамуы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz