Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Жай бөлшектерді қосу және азайту. Оқушының әрекеті
Бөлім:
5.2АЖай бөлшектер және оларға амалдар қолдану
Педагогтің Т.А.Ә.
Қайтқасен Құштар
Сабақтың тақырыбы
Жай бөлшектерді қосу және азайту
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
5.1.2.18. бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қосу және азайтуды орындау.
Сабақтың мақсаты
Бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қосу және азайтудың ережелерін білу, қолдану, есеп шығару. Жай бөлшектерді қосу және азайту амалын мәтін есептерді шығаруда қолдану.
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Ұйымдастыру кезеңі
3 мин
--------------------------------------------------------------------------------
Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу. Үй тапсырмасын ауызша тексеру.
--------------------------------------------------------------------------------
Өткен сабақты қайталау мақсатында оқушыларға сұрақтар қойылады:
--------------------------------------------------------------------------------
-Жай бөлшек дегеніміз не?
--------------------------------------------------------------------------------
-Жай бөлшектің неше түрін білеміз?
--------------------------------------------------------------------------------
Топқа бөлу: Бөлшектердің түрі бойынша топқа бөлу. <<Дұрыс бөлшек>>, <<Бұрыс бөлшек>>, <<Аралас сан>> бойынша 3 топқа бөлінеді. Оқушыларға әр түрлі түсті қағаздарды таңдайды, қағаздардың артында дұрыс, бұрыс бөлшектер мен аралас сан деп жазылған.
Оқушылар өз ойларын ортаға салады.
Оқушылар таңдап алған қағаздардағы бөлшектердің түрлері бойынша 3 топқа бөлінеді. Топ басшысын таңдайды.
Үлестірмелі қағаздар
Әр түрлі түсті қағаздар
Негізгі бөлім
Сабақтың ортасы
5 минут
15 минут
10 минут
8 минут
--------------------------------------------------------------------------------
Өткен сабақты пысықтау
--------------------------------------------------------------------------------
Сыныппен жұмыс: <<Миға шабуыл>>. Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу және азайтуға тапсырмаларды орындайды.
--------------------------------------------------------------------------------
<<Сөз құрастыр>> ойыны.
79
313
32
13
46
79
--------------------------------------------------------------------------------
Б -->39+49 Е-->56-16
--------------------------------------------------------------------------------
Ш -->23-13 Л-->58+78
--------------------------------------------------------------------------------
К -->49+39 Ө-->613-313
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Топпен жұмыс:
--------------------------------------------------------------------------------
Жаңа сабақ: <<Жасырын сөз>> әдісі
--------------------------------------------------------------------------------
Оқушыларға қағаздар беріледі, оның ішінде есептің шығарылу жолы шығарылып, қиылған. Оқушылар қиылған есеп бөліктерінен есеп құрастырып, бүгінгі тақырыпты түсінеді. Есепті құрастыру барысында бөлімдері әртүрлі бөлшектерге қосу және азайту амалдарының ережелерімен танысады.
--------------------------------------------------------------------------------
1-тапсырма.
--------------------------------------------------------------------------------
Оқушыларға жасырылған қағаздар беріледі. Жасырылған қағаздардың ішінде 3-еуі мәтін есептер болса, ал қалған 3-еуі бөлшек бойынша есептер.
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
10 балл. 20 балл. 30 балл.
--------------------------------------------------------------------------------
4/5 - 1/2 2/5-1/3 5/12-1/4
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
10 балл.
--------------------------------------------------------------------------------
Бақшадағы гүлдердің 3/8−і түймедақ гүлі, ал раушан гүлі одан 1/6− і артық. Раушан гүлі бақшадағы гүлдердің қандай бөлігін құрайды?
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
20 балл.
--------------------------------------------------------------------------------
Оқушылардың 4/5 бөлігі ағылшын тілін біледі, 1/3-і француз тілін біледі. Оқушылардың қандай бөлігі ағылшын тілін де, француз тілін де біледі?
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
30 балл.
--------------------------------------------------------------------------------
Ыдыстағы сүттің 1/2−і құмыраға құйылды, 1/3−і банкаға құйылды. Бастапқы кезінде ыдыстағы сүттің қандай бөлігі болды?
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Жұппен жұмыс:
--------------------------------------------------------------------------------
Функционалдық сауаттылық тапсырмасы: Хауызға 3 құбыр жүргізілген. Бірінші құбыр 6 сағатта, ал екінші құбыр 8 сағатта хауызды сумен толтырады. Үшінші құбырмен толық хауыздағы су 4 сағатта ағып бітеді. Берілген мәліметтер бойынша сұрақтарға жауап жаз.
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
1) 1-ші құбыр 1 сағатта хауыздың қанша бөлігін толтырады?
--------------------------------------------------------------------------------
2) 2-ші құбыр 1 сағатта хауыздың қанша бөлігін толтырады?
--------------------------------------------------------------------------------
3) 3-ші құбыр 1 сағатта хауыздың қанша бөлігі ағып бітеді?
--------------------------------------------------------------------------------
4) Құбырлардың 3-еуінде бір уақытта ашып қойса, 1 сағаттан соң су хауыздың қандай бөлігінде қалады?
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Жеке жұмыс: Өзін - өзі тексеру.
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Оқушылар есептерді шығарып, сөз құрастырады.
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
.
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Топ басшысы таңдап алған есептерді бірлесіп шығарады.
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Дискриптор:
--------------------------------------------------------------------------------
ЕКОЕ табады
--------------------------------------------------------------------------------
Толықтауыш көбейткіштерін табады
--------------------------------------------------------------------------------
Ортақ бөлімге келтіреді
--------------------------------------------------------------------------------
Азайтуды және қосуды орындайды
--------------------------------------------------------------------------------
Бөлшекке байланысты мәтін есептерді шығарады
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Екі оқушы бірлесе отыра, 4 сұраққа жауап береді.
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Көрсетілген 4 есепті жеке отырып шығарады.
<<Үш шапалақ>> әдісі
10 баллға 1 жұлдыздан, 20 баллға 2 жұлдыздан, 30 баллға 3 жұлдыздан алады.
<<Үш шапалақ>> әдісін қолданады.
Әр дұрыс шығарылған есепке 1 баллдан беріледі.
<<Жұлдыз>> типіндегі қағаздар.
Әр түрлі түсті қағаздар
Оқулық
Математика 5 сынып.
Сабақтың соңы
Рефлексия
4 минут
Бағдаршам түстері бойынша кері байланыс алу.
<<қызыл>> - сабақты түсінбедім, сұрақтарым бар
<<сары>> - сабақты түсіндім, бірақ өзіме сенімді емеспін
<<жасыл>> - сабақты түсіндім, өзім тапсырмаларды орындай аламын
Оқушылардың алдарына 3 түрлі түсті қағаздар беріледі, әркім өзінің түсіну жағдайына байланысты стикерлерді тақтадағы ақ қағазға жабыстырады.
Түрлі түсті стикерлер
5.2АЖай бөлшектер және оларға амалдар қолдану
Педагогтің Т.А.Ә.
Қайтқасен Құштар
Сабақтың тақырыбы
Жай бөлшектерді қосу және азайту
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
5.1.2.18. бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қосу және азайтуды орындау.
Сабақтың мақсаты
Бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қосу және азайтудың ережелерін білу, қолдану, есеп шығару. Жай бөлшектерді қосу және азайту амалын мәтін есептерді шығаруда қолдану.
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Ұйымдастыру кезеңі
3 мин
--------------------------------------------------------------------------------
Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу. Үй тапсырмасын ауызша тексеру.
--------------------------------------------------------------------------------
Өткен сабақты қайталау мақсатында оқушыларға сұрақтар қойылады:
--------------------------------------------------------------------------------
-Жай бөлшек дегеніміз не?
--------------------------------------------------------------------------------
-Жай бөлшектің неше түрін білеміз?
--------------------------------------------------------------------------------
Топқа бөлу: Бөлшектердің түрі бойынша топқа бөлу. <<Дұрыс бөлшек>>, <<Бұрыс бөлшек>>, <<Аралас сан>> бойынша 3 топқа бөлінеді. Оқушыларға әр түрлі түсті қағаздарды таңдайды, қағаздардың артында дұрыс, бұрыс бөлшектер мен аралас сан деп жазылған.
Оқушылар өз ойларын ортаға салады.
Оқушылар таңдап алған қағаздардағы бөлшектердің түрлері бойынша 3 топқа бөлінеді. Топ басшысын таңдайды.
Үлестірмелі қағаздар
Әр түрлі түсті қағаздар
Негізгі бөлім
Сабақтың ортасы
5 минут
15 минут
10 минут
8 минут
--------------------------------------------------------------------------------
Өткен сабақты пысықтау
--------------------------------------------------------------------------------
Сыныппен жұмыс: <<Миға шабуыл>>. Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу және азайтуға тапсырмаларды орындайды.
--------------------------------------------------------------------------------
<<Сөз құрастыр>> ойыны.
79
313
32
13
46
79
--------------------------------------------------------------------------------
Б -->39+49 Е-->56-16
--------------------------------------------------------------------------------
Ш -->23-13 Л-->58+78
--------------------------------------------------------------------------------
К -->49+39 Ө-->613-313
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Топпен жұмыс:
--------------------------------------------------------------------------------
Жаңа сабақ: <<Жасырын сөз>> әдісі
--------------------------------------------------------------------------------
Оқушыларға қағаздар беріледі, оның ішінде есептің шығарылу жолы шығарылып, қиылған. Оқушылар қиылған есеп бөліктерінен есеп құрастырып, бүгінгі тақырыпты түсінеді. Есепті құрастыру барысында бөлімдері әртүрлі бөлшектерге қосу және азайту амалдарының ережелерімен танысады.
--------------------------------------------------------------------------------
1-тапсырма.
--------------------------------------------------------------------------------
Оқушыларға жасырылған қағаздар беріледі. Жасырылған қағаздардың ішінде 3-еуі мәтін есептер болса, ал қалған 3-еуі бөлшек бойынша есептер.
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
10 балл. 20 балл. 30 балл.
--------------------------------------------------------------------------------
4/5 - 1/2 2/5-1/3 5/12-1/4
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
10 балл.
--------------------------------------------------------------------------------
Бақшадағы гүлдердің 3/8−і түймедақ гүлі, ал раушан гүлі одан 1/6− і артық. Раушан гүлі бақшадағы гүлдердің қандай бөлігін құрайды?
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
20 балл.
--------------------------------------------------------------------------------
Оқушылардың 4/5 бөлігі ағылшын тілін біледі, 1/3-і француз тілін біледі. Оқушылардың қандай бөлігі ағылшын тілін де, француз тілін де біледі?
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
30 балл.
--------------------------------------------------------------------------------
Ыдыстағы сүттің 1/2−і құмыраға құйылды, 1/3−і банкаға құйылды. Бастапқы кезінде ыдыстағы сүттің қандай бөлігі болды?
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Жұппен жұмыс:
--------------------------------------------------------------------------------
Функционалдық сауаттылық тапсырмасы: Хауызға 3 құбыр жүргізілген. Бірінші құбыр 6 сағатта, ал екінші құбыр 8 сағатта хауызды сумен толтырады. Үшінші құбырмен толық хауыздағы су 4 сағатта ағып бітеді. Берілген мәліметтер бойынша сұрақтарға жауап жаз.
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
1) 1-ші құбыр 1 сағатта хауыздың қанша бөлігін толтырады?
--------------------------------------------------------------------------------
2) 2-ші құбыр 1 сағатта хауыздың қанша бөлігін толтырады?
--------------------------------------------------------------------------------
3) 3-ші құбыр 1 сағатта хауыздың қанша бөлігі ағып бітеді?
--------------------------------------------------------------------------------
4) Құбырлардың 3-еуінде бір уақытта ашып қойса, 1 сағаттан соң су хауыздың қандай бөлігінде қалады?
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Жеке жұмыс: Өзін - өзі тексеру.
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Оқушылар есептерді шығарып, сөз құрастырады.
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
.
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Топ басшысы таңдап алған есептерді бірлесіп шығарады.
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Дискриптор:
--------------------------------------------------------------------------------
ЕКОЕ табады
--------------------------------------------------------------------------------
Толықтауыш көбейткіштерін табады
--------------------------------------------------------------------------------
Ортақ бөлімге келтіреді
--------------------------------------------------------------------------------
Азайтуды және қосуды орындайды
--------------------------------------------------------------------------------
Бөлшекке байланысты мәтін есептерді шығарады
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Екі оқушы бірлесе отыра, 4 сұраққа жауап береді.
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Көрсетілген 4 есепті жеке отырып шығарады.
<<Үш шапалақ>> әдісі
10 баллға 1 жұлдыздан, 20 баллға 2 жұлдыздан, 30 баллға 3 жұлдыздан алады.
<<Үш шапалақ>> әдісін қолданады.
Әр дұрыс шығарылған есепке 1 баллдан беріледі.
<<Жұлдыз>> типіндегі қағаздар.
Әр түрлі түсті қағаздар
Оқулық
Математика 5 сынып.
Сабақтың соңы
Рефлексия
4 минут
Бағдаршам түстері бойынша кері байланыс алу.
<<қызыл>> - сабақты түсінбедім, сұрақтарым бар
<<сары>> - сабақты түсіндім, бірақ өзіме сенімді емеспін
<<жасыл>> - сабақты түсіндім, өзім тапсырмаларды орындай аламын
Оқушылардың алдарына 3 түрлі түсті қағаздар беріледі, әркім өзінің түсіну жағдайына байланысты стикерлерді тақтадағы ақ қағазға жабыстырады.
Түрлі түсті стикерлер
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz