Жарысу жобасының программа кодын талда

Сабақтың барысы:
Ой сергіту жаттығуы. «Бэкроним» әдісі
Сөзде берілген әр әріптер бойынша мағыналы сөйлем құрылады. Сөздер бастапқы әріптен басталады.
Үй тапсырмасын пысықтау (өткен сабақтағы тақырыпты еске түсірсек)
- Pygame. display. set_caption(‘’) функциясының қызметі
- Screen. fill() әдісі не үшін қолданылады
- RGB дегеніміз не?
- Pygame. image функциясы арқылы не істей аламыз
1. Мұғаліммен амандасады.
2. Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.
3. Сабақтың мақсаттарымен танысады.
«Миға шабуыл»
- Өзің құратын ойынның кейіпкерлері ретінде қандай образдарды таңдаған болар едің?
- Ойын құруда ойын кейіпкерлерін таңдау және параметрлерін дұрыс анықтау қаншалықты маңызды?
Ерекше білім беруді қажет ететін оқушылар
1 тапсырма. Ойын кейіпкері автокөлік болатын программа кодын компьютерде орындаңдар.
import pygame, sys pygame. init()
screen=pygame. display. set_mode([300, 300] )
pygame. display. set_caption('avtokolik')
screen. full([255, 255, 255] )
avto = pygame. image. load('avto. png')
avto = pygame. transform. scale(avto, (160, 80) )
screen. blit(avto, [50, 20] )
screen. blit(avto, [50, 100] )
Барлық оқушыларға арналған тапсырма:
2 тапсырма. «Жарысу» жобасын жасап, терезеге бірден 3 авто көлікті орналастыр.
import pygame, sys
pygame. init()
screen = pygame. display. set_mode([300, 300] )
pygame. display. set_caption('avtokolik' )
screen. fill([255, 255, 255] )
avto = pygame. image. load('avto. png')
avto =pygame. transform. scale(avto, (160, 80) )
screen. blit(avto, [50, 20] )
screen. blit(avto, [50, 100] )
screen. blit(avto, [50, 180] )
pygame. display. flip()
running = True
while running:
for event in pygame. event. get() :
if event. type == pygame. QUIT:
running = False
pygame. quit()
Дарынды оқушыларға:
3 тапсырма
«Жолда жүру» жобасын құруға қажетті фондық сурет, автокөліктің спрайты және осы ойын сюжетін беретін программа кодын (3 код) талдаңдар
Мұғалімді тыңдайды
Оқушылар арасында компьютермен жұмыс жасайды
Дескриптер:
- Pygame -де ойын кейіпкерлерін таңдай және жүктей алады
Бағалау: өзара бағалау, жұптар бір-бірін бағалайды
Дескриптор
Ойын командаларын анықтайды
Бағалау: өзара бағалау
Дескриптор
- Программаға талдау жасайды.
Бағалау: жұптар, топтар бірін бірі бағалайды
Дескриптор:
1. Программадағы әрбір команда қатарына түсініктеме
жазады
2. Программа іске қосылғандағы ойын тересі
3. Ойын фоны - jol. png
4. Автокөлік суреті -avto2. png
2-мысалда берілген «Жарысу» жобасының
программа кодын талда. Жобада төмендегі өзгерістер
жасау үшін программа кодына қандай өзгерістер
енгізу керек?
Егер осы жобадағы автокөліктердің түсін 3
түсті ету.
Екінші тұрған автокөлік өлшемдерін басқаларға
қарағанда екі есе үлкейту
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz