Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Жарысу жобасының программа кодын талда
Қысқа мерзімді жоспары
Бөлім
Python тілінде программалау
Педагогтың аты-жөні
Садешова Р.Б
Сабақтың тақырыбы:
Ойын кейіпкерлерін таңдау
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
9.3.3.6 ойынға арналған дайын кейіпкерлер жүктеу
Сабақтың мақсаты:
--------------------------------------------------------------------------------
Ойын кейіпкері, спрайт ұғымын анықтайды;
--------------------------------------------------------------------------------
PyGame программасында дайын кейіпкерлерді жүктейді;
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезені/ уақыт
Педагогтың әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
Ой сергіту жаттығуы. <<Бэкроним>> әдісі
Сөзде берілген әр әріптер бойынша мағыналы сөйлем құрылады. Сөздер бастапқы әріптен басталады.
Үй тапсырмасын пысықтау (өткен сабақтағы тақырыпты еске түсірсек)
Pygame.display.set_caption(`') функциясының қызметі
Screen.fill() әдісі не үшін қолданылады
RGB дегеніміз не?
Pygame.image функциясы арқылы не істей аламыз
1.Мұғаліммен амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.
3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.
Оқушыларды ынталындыру мақсатында сабаққа қатысу белсенділігіне қарай мадақтау әдісі бойынша бағалайды
Сабақтың ортасы
<<Миға шабуыл>>
Өзің құратын ойынның кейіпкерлері ретінде қандай образдарды таңдаған болар едің?
Ойын құруда ойын кейіпкерлерін таңдау және параметрлерін дұрыс анықтау қаншалықты маңызды?
Ерекше білім беруді қажет ететін оқушылар
1 тапсырма. Ойын кейіпкері автокөлік болатын программа кодын компьютерде орындаңдар.
import pygame,sys pygame.init()
screen=pygame.display.set_mode([300,300])
pygame.display.set_caption('avtokolik')
screen.full([255,255,255])
avto = pygame.image.load('avto.png')
avto = pygame.transform.scale(avto,(160,80))
screen.blit(avto,[50,20])
screen.blit(avto,[50,100])
Барлық оқушыларға арналған тапсырма:
2 тапсырма. <<Жарысу>> жобасын жасап, терезеге бірден 3 авто көлікті орналастыр.
import pygame, sys
pygame.init()
screen = pygame.display.set_mode([300,300])
pygame.display.set_caption('avtokolik' )
screen.fill([255, 255, 255])
avto = pygame.image.load('avto.png')
avto =pygame.transform.scale(avto, (160, 80))
screen.blit(avto,[50, 20])
screen.blit(avto,[50, 100])
screen.blit(avto,[50, 180])
pygame.display.flip()
running = True
while running:
for event in pygame.event.get():
if event.type == pygame.QUIT:
running = False
pygame.quit()
Дарынды оқушыларға:
3 тапсырма
<<Жолда жүру>> жобасын құруға қажетті фондық сурет, автокөліктің спрайты және осы ойын сюжетін беретін программа кодын (3 код) талдаңдар
Мұғалімді тыңдайды
Оқушылар арасында компьютермен жұмыс жасайды
Дескриптер:
Pygame - де ойын кейіпкерлерін таңдай және жүктей алады
Бағалау: өзара бағалау, жұптар бір-бірін бағалайды
Дескриптор
Ойын командаларын анықтайды
Бағалау: өзара бағалау
Дескриптор
- Программаға талдау жасайды.
Бағалау: жұптар, топтар бірін бірі бағалайды
Дескриптор:
1. Программадағы әрбір команда қатарына түсініктеме
жазады
2. Программа іске қосылғандағы ойын тересі
3.Ойын фоны - jol.png
4.Автокөлік суреті -avto2.png
компьютер
Сабақтың соңы
Quizizz тест жүргізу
Өзін-өзі бағалау.
Оқушыларды ынталындыру мақсатында сабаққа қатысу белсенділігіне қарай мадақтау әдісі бойынша бағалайды
Quizizz.com
Үй тапсырмасы
2-мысалда берілген <<Жарысу>> жобасының
программа кодын талда. Жобада төмендегі өзгерістер
жасау үшін программа кодына қандай өзгерістер
енгізу керек?
Егер осы жобадағы автокөліктердің түсін 3
түсті ету.
Екінші тұрған автокөлік өлшемдерін басқаларға
қарағанда екі есе үлкейту
Бөлім
Python тілінде программалау
Педагогтың аты-жөні
Садешова Р.Б
Сабақтың тақырыбы:
Ойын кейіпкерлерін таңдау
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
9.3.3.6 ойынға арналған дайын кейіпкерлер жүктеу
Сабақтың мақсаты:
--------------------------------------------------------------------------------
Ойын кейіпкері, спрайт ұғымын анықтайды;
--------------------------------------------------------------------------------
PyGame программасында дайын кейіпкерлерді жүктейді;
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезені/ уақыт
Педагогтың әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
Ой сергіту жаттығуы. <<Бэкроним>> әдісі
Сөзде берілген әр әріптер бойынша мағыналы сөйлем құрылады. Сөздер бастапқы әріптен басталады.
Үй тапсырмасын пысықтау (өткен сабақтағы тақырыпты еске түсірсек)
Pygame.display.set_caption(`') функциясының қызметі
Screen.fill() әдісі не үшін қолданылады
RGB дегеніміз не?
Pygame.image функциясы арқылы не істей аламыз
1.Мұғаліммен амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.
3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.
Оқушыларды ынталындыру мақсатында сабаққа қатысу белсенділігіне қарай мадақтау әдісі бойынша бағалайды
Сабақтың ортасы
<<Миға шабуыл>>
Өзің құратын ойынның кейіпкерлері ретінде қандай образдарды таңдаған болар едің?
Ойын құруда ойын кейіпкерлерін таңдау және параметрлерін дұрыс анықтау қаншалықты маңызды?
Ерекше білім беруді қажет ететін оқушылар
1 тапсырма. Ойын кейіпкері автокөлік болатын программа кодын компьютерде орындаңдар.
import pygame,sys pygame.init()
screen=pygame.display.set_mode([300,300])
pygame.display.set_caption('avtokolik')
screen.full([255,255,255])
avto = pygame.image.load('avto.png')
avto = pygame.transform.scale(avto,(160,80))
screen.blit(avto,[50,20])
screen.blit(avto,[50,100])
Барлық оқушыларға арналған тапсырма:
2 тапсырма. <<Жарысу>> жобасын жасап, терезеге бірден 3 авто көлікті орналастыр.
import pygame, sys
pygame.init()
screen = pygame.display.set_mode([300,300])
pygame.display.set_caption('avtokolik' )
screen.fill([255, 255, 255])
avto = pygame.image.load('avto.png')
avto =pygame.transform.scale(avto, (160, 80))
screen.blit(avto,[50, 20])
screen.blit(avto,[50, 100])
screen.blit(avto,[50, 180])
pygame.display.flip()
running = True
while running:
for event in pygame.event.get():
if event.type == pygame.QUIT:
running = False
pygame.quit()
Дарынды оқушыларға:
3 тапсырма
<<Жолда жүру>> жобасын құруға қажетті фондық сурет, автокөліктің спрайты және осы ойын сюжетін беретін программа кодын (3 код) талдаңдар
Мұғалімді тыңдайды
Оқушылар арасында компьютермен жұмыс жасайды
Дескриптер:
Pygame - де ойын кейіпкерлерін таңдай және жүктей алады
Бағалау: өзара бағалау, жұптар бір-бірін бағалайды
Дескриптор
Ойын командаларын анықтайды
Бағалау: өзара бағалау
Дескриптор
- Программаға талдау жасайды.
Бағалау: жұптар, топтар бірін бірі бағалайды
Дескриптор:
1. Программадағы әрбір команда қатарына түсініктеме
жазады
2. Программа іске қосылғандағы ойын тересі
3.Ойын фоны - jol.png
4.Автокөлік суреті -avto2.png
компьютер
Сабақтың соңы
Quizizz тест жүргізу
Өзін-өзі бағалау.
Оқушыларды ынталындыру мақсатында сабаққа қатысу белсенділігіне қарай мадақтау әдісі бойынша бағалайды
Quizizz.com
Үй тапсырмасы
2-мысалда берілген <<Жарысу>> жобасының
программа кодын талда. Жобада төмендегі өзгерістер
жасау үшін программа кодына қандай өзгерістер
енгізу керек?
Егер осы жобадағы автокөліктердің түсін 3
түсті ету.
Екінші тұрған автокөлік өлшемдерін басқаларға
қарағанда екі есе үлкейту
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz