Жарысу жобасының программа кодын талда

Қысқа мерзімді жоспары: Қысқа мерзімді жоспары
Қысқа мерзімді жоспары: Бөлім
Python тілінде программалау
Қысқа мерзімді жоспары: Педагогтың аты-жөні
Садешова Р. Б
Қысқа мерзімді жоспары: Сабақтың тақырыбы:
Ойын кейіпкерлерін таңдау
Қысқа мерзімді жоспары: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
9. 3. 3. 6 ойынға арналған дайын кейіпкерлер жүктеу
Қысқа мерзімді жоспары: Сабақтың мақсаты:
Ойын кейіпкері, спрайт ұғымын анықтайды;
Қысқа мерзімді жоспары: PyGame программасында дайын кейіпкерлерді жүктейді;

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезені/ уақыт: Сабақтың кезені/ уақыт
Педагогтың әрекеті: Педагогтың әрекеті
Оқушының әрекеті: Оқушының әрекеті
Бағалау: Бағалау
Ресурстар: Ресурстар
Сабақтың кезені/ уақыт: Сабақтың басы
Педагогтың әрекеті:

Ой сергіту жаттығуы. «Бэкроним» әдісі

Сөзде берілген әр әріптер бойынша мағыналы сөйлем құрылады. Сөздер бастапқы әріптен басталады.

Үй тапсырмасын пысықтау (өткен сабақтағы тақырыпты еске түсірсек)

  1. Pygame. display. set_caption(‘’) функциясының қызметі
  2. Screen. fill() әдісі не үшін қолданылады
  3. RGB дегеніміз не?
  4. Pygame. image функциясы арқылы не істей аламыз
Оқушының әрекеті:

1. Мұғаліммен амандасады.

2. Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3. Сабақтың мақсаттарымен танысады.

Бағалау: Оқушыларды ынталындыру мақсатында сабаққа қатысу белсенділігіне қарай мадақтау әдісі бойынша бағалайды
Ресурстар:
Сабақтың кезені/ уақыт: Сабақтың ортасы
Педагогтың әрекеті:

«Миға шабуыл»

  • Өзің құратын ойынның кейіпкерлері ретінде қандай образдарды таңдаған болар едің?
  • Ойын құруда ойын кейіпкерлерін таңдау және параметрлерін дұрыс анықтау қаншалықты маңызды?

Ерекше білім беруді қажет ететін оқушылар

1 тапсырма. Ойын кейіпкері автокөлік болатын программа кодын компьютерде орындаңдар.

import pygame, sys pygame. init()

screen=pygame. display. set_mode([300, 300] )

pygame. display. set_caption('avtokolik')

screen. full([255, 255, 255] )

avto = pygame. image. load('avto. png')

avto = pygame. transform. scale(avto, (160, 80) )

screen. blit(avto, [50, 20] )

screen. blit(avto, [50, 100] )

Барлық оқушыларға арналған тапсырма:

2 тапсырма. «Жарысу» жобасын жасап, терезеге бірден 3 авто көлікті орналастыр.

import pygame, sys

pygame. init()

screen = pygame. display. set_mode([300, 300] )

pygame. display. set_caption('avtokolik' )

screen. fill([255, 255, 255] )

avto = pygame. image. load('avto. png')

avto =pygame. transform. scale(avto, (160, 80) )

screen. blit(avto, [50, 20] )

screen. blit(avto, [50, 100] )

screen. blit(avto, [50, 180] )

pygame. display. flip()

running = True

while running:

for event in pygame. event. get() :

if event. type == pygame. QUIT:

running = False

pygame. quit()

Дарынды оқушыларға:

3 тапсырма

«Жолда жүру» жобасын құруға қажетті фондық сурет, автокөліктің спрайты және осы ойын сюжетін беретін программа кодын (3 код) талдаңдар

Оқушының әрекеті:

Мұғалімді тыңдайды

Оқушылар арасында компьютермен жұмыс жасайды

Бағалау:

Дескриптер:

  • Pygame -де ойын кейіпкерлерін таңдай және жүктей алады

Бағалау: өзара бағалау, жұптар бір-бірін бағалайды

Дескриптор

Ойын командаларын анықтайды

Бағалау: өзара бағалау

Дескриптор

- Программаға талдау жасайды.

Бағалау: жұптар, топтар бірін бірі бағалайды

Дескриптор:

1. Программадағы әрбір команда қатарына түсініктеме

жазады

2. Программа іске қосылғандағы ойын тересі

3. Ойын фоны - jol. png

4. Автокөлік суреті -avto2. png

Ресурстар: компьютер
Сабақтың кезені/ уақыт: Сабақтың соңы
Педагогтың әрекеті: Quizizz тест жүргізу
Оқушының әрекеті: Өзін-өзі бағалау.
Бағалау: Оқушыларды ынталындыру мақсатында сабаққа қатысу белсенділігіне қарай мадақтау әдісі бойынша бағалайды
Ресурстар: Quizizz. com
Сабақтың кезені/ уақыт: Үй тапсырмасы
Педагогтың әрекеті:

2-мысалда берілген «Жарысу» жобасының

программа кодын талда. Жобада төмендегі өзгерістер

жасау үшін программа кодына қандай өзгерістер

енгізу керек?

 Егер осы жобадағы автокөліктердің түсін 3

түсті ету.

 Екінші тұрған автокөлік өлшемдерін басқаларға

қарағанда екі есе үлкейту

Оқушының әрекеті:
Бағалау:
Ресурстар:

Ұқсас жұмыстар
Қосымшаларды құрастырудың кіріктірілген ортасы
Тармақталған алгоритмді программалау
Python программалау тілінде
Биші Робот жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс
Тармақталған алгоритмдерді программалау
6 сынып информатикадан тест
Деректер типі
Python тілінде программалау
Python тіліндегі алгоритмдерді программалау
Сөзді ауыстыру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz