Кеңес дәуіріндегі қазақ тілінің ахуалы

Білім беру ұйымының атауы
№2 орта мектеп
Білім беру ұйымының атауы: Пәні:
№2 орта мектеп: Қазақстан тарихы
Білім беру ұйымының атауы: Бөлім:
№2 орта мектеп: Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: білім мен ғылым
Білім беру ұйымының атауы: Педагогтің аты-жөні:
№2 орта мектеп: Өмірзақ Гулназ Қуанышбайқызы
Білім беру ұйымының атауы: Күні:
№2 орта мектеп:
Білім беру ұйымының атауы: Сынып: 8 «Е»
№2 орта мектеп: Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Білім беру ұйымының атауы: Сабақтың тақырыбы:
№2 орта мектеп:

XX ғ. 20-30 жылдарындағы білім беру жүйесі мен ғылым

Зерттеу сұрағы: Білім мен ғылым саласының қандай жетістіктері мен кемшіліктері болды?

Білім беру ұйымының атауы: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
№2 орта мектеп:

8. 2. 3. 2 кеңес дәуіріндегі қазақ тілінің ахуалын анықтау;

8. 2. 3. 3 XX ғасырдың бірінші жартысындағы білім мен ғылым саласындағы өзгерістерді талдау.

Білім беру ұйымының атауы: Сабақтың мақсаты
№2 орта мектеп:

Барлығы: Кеңес дәуіріндегі қазақ тілінің ахуалын біледі;

Басым көпшілігі: Кеңес дәуіріндегі білім мен ғылым саласындағы жетістіктері мен кемшіліктерін анықтайды;

Кейбірі: XX ғасырдың бірінші жартысындағы білім мен ғылым саласындағы өзгерістерді талдайды.

Білім беру ұйымының атауы: Бағалау критерийлері
№2 орта мектеп:

Кеңес дәуіріндегі қазақ тілінің ахуалын біледі;

Кеңес дәуіріндегі білім мен ғылым саласындағы жетістіктері мен кемшіліктерін анықтайды;

XX ғасырдың бірінші жартысындағы білім мен ғылым саласындағы өзгерістерді талдайды.

Білім беру ұйымының атауы: Ойлау дағдысы
№2 орта мектеп: Білу, түсіну, қолдану.
Білім беру ұйымының атауы: Тарихи концепт
№2 орта мектеп: Өзгеріс және сабақтастық, Ұқсастықпен айырмашылық.
Білім беру ұйымының атауы: Тарихи ойлау дағдысы
№2 орта мектеп: Уақыт пен кеңістікті бағдарлау, Тарихи талдау және түсіндіру.
Білім беру ұйымының атауы:
Білім беру ұйымының атауы: Сабақтың барысы
Білім беру ұйымының атауы: Сабақтың кезеңі//уақыты
№2 орта мектеп: Педагогтің әрекеті
Білім алушылардың әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Білім беру ұйымының атауы:

Ұйымдастыру

5 мин

Өткен білімді еске түсіру

№2 орта мектеп:

Ұйымдастыру кезеңі:

  1. Оқушыларды түгендеу, оқу құралдарын, сабаққа дайындығын тексеру.
  2. Ынтымақтастық атмосферасын орнату
  3. Топқа біріктіру: Өзіңді қандаймын деп ойлайсың?

«Әдемі», «ақылды», «сұлу» «мейрімді» деп стикерлерді таңдап алып артындағы сандарға байланысты топқа бөлініп отырады.

І топ - «Білім»

ІІ топ - «Ғылым»

ІІІ топ - «Мәдениет»

«Ыстық орындық» әдісі

Білім алушылар топқа бөлінеді;

Берілген тапсырмаға байланысты қойылған сұрақтарға жылдам жауап беру керек, себебі, орындық ыстық.

ҚБ әр дұрыс жауапқа үлестірмелі қағаз+кері байланыс сабақ бойы жүргізіледі.

Related image

Картинки по запросу шаттық шеңбері

Ыстық орындық

https://fsd. kopilkaurokov. ru/uploads//img5. jpg

Білім беру ұйымының атауы:

Жаңа білім.

Сабақтың ортасы.

25-30 мин

№2 орта мектеп:

«Сурет галереясы»

C:\Users\bekar\Downloads\қазақ мектебә.jpg C:\Users\bekar\Downloads\қазақ мектебі1.jpg

C:\Users\bekar\Downloads\репрессия.jpg

Оқушыларға білім мен ғылым туралы түсінік беретін суреттер топтамасы ұсынылып, төмендегідей сұрақтарды қойылады.

  • Нені көрдің?
  • Нені байқадың?
  • Суреттер арасында қандай байланыс бар?
  • Қандай ой туындады?

Түсіндірілім

Тақырып бойынша «Бейнематериал»

Тапсырма №1 Функционалдық сауаттылықты арттыру тапсырмасы

« Топтық жұмыс»

1топ. «Білім» тобы

Білім мен ғылым саласының қандай жетістіктері мен кемшіліктері болды?

«Т кестесі» әдісі

:
:

2-топ «Ғылым»тобы .

ХХ ғасыр және ХХІ ғасырдағы Қазақстандағы білім беру жүйесі мен ғылымның дамуын салыстыру

Венн диаграммасы

Ұқсастығы

3-топ. «Мәдениет» тобы. ПТМС формуласы арқылы тапсырма орындау. Кеңес дәуіріндегі қазақ тілінің ахуалы;

Кеңес дәуірінде қазақ тілі дамыды;

Кеңес дәуірінде қазақ тілінің ахуалы нашар болды;

  • Позициядеп санаймыз.
  • Түсіндіру(себебі . . . )
  • Мысал(біз бұны мынадай мысал арқылы дәлелдей аламыз. . . )
  • Салдар немесе нәтиже(айтылған мәселе бойынша мынандай қорытынды жасаймыз . . . )

ЕББҚ: (1-топ Көру қабілеті төмен) Мәтінді үлкен ширифтпен(18) беремін.

2-тапсырма Саралау тапсырмасы. Жеке жұмыс.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

ЕББҚ(көру қабілеті төмен оқушы) Тапсырманы үлкен ширифтпен (18) беремін

Білім мен ғылым саласындағы жетістіктері
Білім мен ғылым саласындағы кемшіліктер
Ақпарат
Ақиқат
Жалған
1
1920-1921 оқу жылында Қазақстанда 2, 5мыңға жуық сауатсыздықты жою пунктерінде 70 мыңдай адам оқыды.
2
1931 жылдың желтоқсан айында 25-60 жас аралығындағы ересек адамдардың бәрін жаппай оқыту енгізілді.
3
1930жылы 27 тамызда шыққан ОАҚ мен ХКК-нің жалпыға бірдей бастауыш оқытуды 8 жастан бастау туралы қаулысы шықты.
4
1924 жылы А. Байтұрсынов араб әріпінің негізінде жасалған қазақ әліпбиін жетілдірді.
5
1928 жылы С. М Киров атындағы Қазақ мемлекеттік университеті ашылды.

Суреттер арқылы тақырыпты анықтайды;

Критерий:

Бейнематериалдан «Түртіп алу» әдісі арқылы 2-3 деректі дәптерге жазу;

Дескриптор

  • Білім мен ғылым саласындағы жетістіктерді анықтап жазады
  • Білім мен ғылым саласындағы кемшіліктерді анықтап жазады

Дискриптор:

  • ХХ ғасырдағы Қазақстандағы ғылым мен білімнің дамуын анықтайды
  • ХХІ ғасырдағы Қазақстандағы ғылым мен білімнің дамуын анықтайды
  • Ұқсастығы талдайды
  • Айырмашылығын айқындайды

Дискриптор:

  • Кеңес дәуіріндегі қазақ тілінің ахуалын ПТМС формуласы на салып талдайды

Дискриптор:

Ақпарттардың «ақиқат», «жалған» екенін анықтайды.

ҚБ әр дұрыс жауапқа үлестірмелі қағаз+кері байланыс сабақ бойы жүргізіледі.

ҚБ

Топтарбірін-бірі «Екі жұлдыз бір тілек» әдісі арқылы бағалайды;

АКТ;

Көрнекіліктер;

https://gdb. rferl. org/AF221135-FA9C-4970-B6BA-. jpg

АКТ;

https://youtu. be/t7-vtyGW8LE

Қазақстан тарихы 8-9 сынып. Алматы: Мектеп баспасы 2019 148-150 бе.

Қосымша интернет ресурстарын пайдаланады.

Білім беру ұйымының атауы:
№2 орта мектеп:
Білім беру ұйымының атауы:
№2 орта мектеп:
Білім беру ұйымының атауы:
№2 орта мектеп:
Білім беру ұйымының атауы:
№2 орта мектеп:
Білім беру ұйымының атауы:
№2 орта мектеп:
Білім беру ұйымының атауы:
№2 орта мектеп:
Білім беру ұйымының атауы:
№2 орта мектеп:
Білім беру ұйымының атауы:
№2 орта мектеп:
Білім беру ұйымының атауы:
№2 орта мектеп:
Білім беру ұйымының атауы: Бекіту 5 мин
№2 орта мектеп:

Сабақты қорытындылау

Оқушылардың алған білімдерін тиянақтау үшін, білім мен ғылым саласының жетістіктері негізінде

«Wordwall» қосымшасын қолдану;

https://i.ytimg.com/vi/_CS87RgFMMs/maxresdefault.jpg

Үйге тапсырма:

XX ғ. 20-30 жылдарындағы білім беру жүйесі мен ғылым

Сабақтың тақырыбын қорытындылау
«Ең үздік жауап»
АКТ;
Білім беру ұйымының атауы:

Кері байланыс

5 мин

№2 орта мектеп:

Кері байланыс «SMS хабарлама әдісі»

Оқушылар Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін СМС хабарлама арқылы ватсап желісіне жазып жібереді.

Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды
http://sabaq. kz/wp-content

Ұқсас жұмыстар
Қазақ тілінен оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыруда жаңа оқыту технологияларын қолдану
Махмұт қашқари өмірі мен шығармашылығы «қордайдың аққу- қазы қаңқылдайды» аудармасы
Жаһандану және қазақ тілі
Сабақта жоқ оқушыларды белгілеу
Ежелгі дәуір әдебиеті
Ауыр атлетика
Қазақ халқының материалдық мәдениеті
Публицистикалық стильдің тілдік ерекшеліктері
Тәуке ханның сыртқы саясатының негізгі бағыттары
Мұсылман құқығының бөлінген мемлекеттері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz