Кеңес дәуіріндегі қазақ тілінің ахуалы

XX ғ. 20-30 жылдарындағы білім беру жүйесі мен ғылым
Зерттеу сұрағы: Білім мен ғылым саласының қандай жетістіктері мен кемшіліктері болды?
8. 2. 3. 2 кеңес дәуіріндегі қазақ тілінің ахуалын анықтау;
8. 2. 3. 3 XX ғасырдың бірінші жартысындағы білім мен ғылым саласындағы өзгерістерді талдау.
Барлығы: Кеңес дәуіріндегі қазақ тілінің ахуалын біледі;
Басым көпшілігі: Кеңес дәуіріндегі білім мен ғылым саласындағы жетістіктері мен кемшіліктерін анықтайды;
Кейбірі: XX ғасырдың бірінші жартысындағы білім мен ғылым саласындағы өзгерістерді талдайды.
Кеңес дәуіріндегі қазақ тілінің ахуалын біледі;
Кеңес дәуіріндегі білім мен ғылым саласындағы жетістіктері мен кемшіліктерін анықтайды;
XX ғасырдың бірінші жартысындағы білім мен ғылым саласындағы өзгерістерді талдайды.
Ұйымдастыру
5 мин
Өткен білімді еске түсіру
Ұйымдастыру кезеңі:
- Оқушыларды түгендеу, оқу құралдарын, сабаққа дайындығын тексеру.
- Ынтымақтастық атмосферасын орнату
- Топқа біріктіру: Өзіңді қандаймын деп ойлайсың?
«Әдемі», «ақылды», «сұлу» «мейрімді» деп стикерлерді таңдап алып артындағы сандарға байланысты топқа бөлініп отырады.
І топ - «Білім»
ІІ топ - «Ғылым»
ІІІ топ - «Мәдениет»
«Ыстық орындық» әдісі
Білім алушылар топқа бөлінеді;
Берілген тапсырмаға байланысты қойылған сұрақтарға жылдам жауап беру керек, себебі, орындық ыстық.
ҚБ әр дұрыс жауапқа үлестірмелі қағаз+кері байланыс сабақ бойы жүргізіледі.
Ыстық орындық
https://fsd. kopilkaurokov. ru/uploads//img5. jpg
Жаңа білім.
Сабақтың ортасы.
25-30 мин
«Сурет галереясы»
Оқушыларға білім мен ғылым туралы түсінік беретін суреттер топтамасы ұсынылып, төмендегідей сұрақтарды қойылады.
- Нені көрдің?
- Нені байқадың?
- Суреттер арасында қандай байланыс бар?
- Қандай ой туындады?
Түсіндірілім
Тақырып бойынша «Бейнематериал»
Тапсырма №1 Функционалдық сауаттылықты арттыру тапсырмасы
« Топтық жұмыс»
1топ. «Білім» тобы
Білім мен ғылым саласының қандай жетістіктері мен кемшіліктері болды?
«Т кестесі» әдісі
2-топ «Ғылым»тобы .
ХХ ғасыр және ХХІ ғасырдағы Қазақстандағы білім беру жүйесі мен ғылымның дамуын салыстыру
Венн диаграммасы
Ұқсастығы
3-топ. «Мәдениет» тобы. ПТМС формуласы арқылы тапсырма орындау. Кеңес дәуіріндегі қазақ тілінің ахуалы;
Кеңес дәуірінде қазақ тілі дамыды;
Кеңес дәуірінде қазақ тілінің ахуалы нашар болды;
- Позициядеп санаймыз.
- Түсіндіру(себебі . . . )
- Мысал(біз бұны мынадай мысал арқылы дәлелдей аламыз. . . )
- Салдар немесе нәтиже(айтылған мәселе бойынша мынандай қорытынды жасаймыз . . . )
ЕББҚ: (1-топ Көру қабілеті төмен) Мәтінді үлкен ширифтпен(18) беремін.
2-тапсырма Саралау тапсырмасы. Жеке жұмыс.
ЕББҚ(көру қабілеті төмен оқушы) Тапсырманы үлкен ширифтпен (18) беремін
Суреттер арқылы тақырыпты анықтайды;
Критерий:
Бейнематериалдан «Түртіп алу» әдісі арқылы 2-3 деректі дәптерге жазу;
Дескриптор
- Білім мен ғылым саласындағы жетістіктерді анықтап жазады
- Білім мен ғылым саласындағы кемшіліктерді анықтап жазады
Дискриптор:
- ХХ ғасырдағы Қазақстандағы ғылым мен білімнің дамуын анықтайды
- ХХІ ғасырдағы Қазақстандағы ғылым мен білімнің дамуын анықтайды
- Ұқсастығы талдайды
- Айырмашылығын айқындайды
Дискриптор:
- Кеңес дәуіріндегі қазақ тілінің ахуалын ПТМС формуласы на салып талдайды
Дискриптор:
Ақпарттардың «ақиқат», «жалған» екенін анықтайды.
ҚБ әр дұрыс жауапқа үлестірмелі қағаз+кері байланыс сабақ бойы жүргізіледі.
ҚБ
Топтарбірін-бірі «Екі жұлдыз бір тілек» әдісі арқылы бағалайды;
АКТ;
Көрнекіліктер;
https://gdb. rferl. org/AF221135-FA9C-4970-B6BA-. jpg
АКТ;
https://youtu. be/t7-vtyGW8LE
Қазақстан тарихы 8-9 сынып. Алматы: Мектеп баспасы 2019 148-150 бе.
Қосымша интернет ресурстарын пайдаланады.
Сабақты қорытындылау
Оқушылардың алған білімдерін тиянақтау үшін, білім мен ғылым саласының жетістіктері негізінде
«Wordwall» қосымшасын қолдану;
Үйге тапсырма:
XX ғ. 20-30 жылдарындағы білім беру жүйесі мен ғылым
Кері байланыс
5 мин
Кері байланыс «SMS хабарлама әдісі»
Оқушылар Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін СМС хабарлама арқылы ватсап желісіне жазып жібереді.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz