Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Кеңес дәуіріндегі қазақ тілінің ахуалы

Білім беру ұйымының атауы
№2 орта мектеп
Пәні:
Қазақстан тарихы
Бөлім:
Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: білім мен ғылым
Педагогтің аты-жөні:
Өмірзақ Гулназ Қуанышбайқызы
Күні:

Сынып: 8 <<Е>>
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
XX ғ. 20-30 жылдарындағы білім беру жүйесі мен ғылым
Зерттеу сұрағы: Білім мен ғылым саласының қандай жетістіктері мен кемшіліктері болды?
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
8.2.3.2 кеңес дәуіріндегі қазақ тілінің ахуалын анықтау;
8.2.3.3 XX ғасырдың бірінші жартысындағы білім мен ғылым саласындағы өзгерістерді талдау.
Сабақтың мақсаты
Барлығы: Кеңес дәуіріндегі қазақ тілінің ахуалын біледі;
Басым көпшілігі:Кеңес дәуіріндегі білім мен ғылым саласындағы жетістіктері мен кемшіліктерін анықтайды;
Кейбірі:XX ғасырдың бірінші жартысындағы білім мен ғылым саласындағы өзгерістерді талдайды.
Бағалау критерийлері
Кеңес дәуіріндегі қазақ тілінің ахуалын біледі;
Кеңес дәуіріндегі білім мен ғылым саласындағы жетістіктері мен кемшіліктерін анықтайды;
XX ғасырдың бірінші жартысындағы білім мен ғылым саласындағы өзгерістерді талдайды.
Ойлау дағдысы
Білу,түсіну,қолдану.
Тарихи концепт
Өзгеріс және сабақтастық,Ұқсастықпен айырмашылық.
Тарихи ойлау дағдысы
Уақыт пен кеңістікті бағдарлау, Тарихи талдау және түсіндіру.

Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі//уақыты
Педагогтің әрекеті
Білім алушылардың әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Ұйымдастыру
5 мин

Өткен білімді еске түсіру

Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушыларды түгендеу, оқу құралдарын, сабаққа дайындығын тексеру.
Ынтымақтастық атмосферасын орнату
Топқа біріктіру: Өзіңді қандаймын деп ойлайсың?
<<Әдемі>>, <<ақылды>>, <<сұлу>> <<мейрімді>> деп стикерлерді таңдап алып артындағы сандарға байланысты топқа бөлініп отырады.
І топ - <<Білім>>
ІІ топ - <<Ғылым>>
ІІІ топ - <<Мәдениет>>

<<Ыстық орындық>> әдісі

Білім алушылар топқа бөлінеді;

Берілген тапсырмаға байланысты қойылған сұрақтарға жылдам жауап беру керек, себебі, орындық ыстық.

ҚБ әр дұрыс жауапқа үлестірмелі қағаз+кері байланыс сабақ бойы жүргізіледі.

Ыстық орындық
https://fsd.kopilkaurokov.ru/uploads/user_file_577b81c5ae5b2/img5.jpg
Жаңа білім.
Сабақтың ортасы.
25-30 мин

<<Сурет галереясы>>

Оқушыларға білім мен ғылым туралы түсінік беретін суреттер топтамасы ұсынылып, төмендегідей сұрақтарды қойылады.
Нені көрдің?
Нені байқадың?
Суреттер арасында қандай байланыс бар?
Қандай ой туындады?

Түсіндірілім
Тақырып бойынша <<Бейнематериал>>

Тапсырма №1 Функционалдық сауаттылықты арттыру тапсырмасы

<<Топтық жұмыс>>
1топ.<<Білім>> тобы
Білім мен ғылым саласының қандай жетістіктері мен кемшіліктері болды?
<<Т кестесі>> әдісі
Білім мен ғылым саласындағы жетістіктері
Білім мен ғылым саласындағы кемшіліктер

2-топ <<Ғылым>>тобы.
ХХ ғасыр және ХХІ ғасырдағы Қазақстандағы білім беру жүйесі мен ғылымның дамуын салыстыру

Венн диаграммасы
Айырмашылығы
Айырмашылығы
Ұқсастығы

3-топ. <<Мәдениет>> тобы. ПТМС формуласы арқылы тапсырма орындау. Кеңес дәуіріндегі қазақ тілінің ахуалы;
Кеңес дәуірінде қазақ тілі дамыды;
Кеңес дәуірінде қазақ тілінің ахуалы нашар болды;

Позиция____________________деп санаймыз.
Түсіндіру(себебі...)_____________________
Мысал(біз бұны мынадай мысал арқылы дәлелдей аламыз...)
Салдар немесе нәтиже(айтылған мәселе бойынша мынандай қорытынды жасаймыз...)

ЕББҚ: (1-топ Көру қабілеті төмен)Мәтінді үлкен ширифтпен(18) беремін.

2-тапсырма Саралау тапсырмасы.Жеке жұмыс.


Ақпарат
Ақиқат
Жалған
1
1920-1921 оқу жылында Қазақстанда 2,5мыңға жуық сауатсыздықты жою пунктерінде 70 мыңдай адам оқыды.

2
1931 жылдың желтоқсан айында 25-60 жас аралығындағы ересек адамдардың бәрін жаппай оқыту енгізілді.

3
1930жылы 27 тамызда шыққан ОАҚ мен ХКК-нің жалпыға бірдей бастауыш оқытуды 8 жастан бастау туралы қаулысы шықты.

4
1924 жылы А.Байтұрсынов араб әріпінің негізінде жасалған қазақ әліпбиін жетілдірді.

5
1928 жылы С.М Киров атындағы Қазақ мемлекеттік университеті ашылды.

ЕББҚ(көру қабілеті төмен оқушы) Тапсырманы үлкен ширифтпен (18) беремін

Суреттер арқылы тақырыпты анықтайды;

Критерий:
Бейнематериалдан <<Түртіп алу>> әдісі арқылы 2-3 деректі дәптерге жазу;

Дескриптор
Білім мен ғылым саласындағы жетістіктерді анықтап жазады
Білім мен ғылым саласындағы кемшіліктерді анықтап жазады

Дискриптор:
ХХ ғасырдағы Қазақстандағы ғылым мен білімнің дамуын анықтайды
ХХІ ғасырдағы Қазақстандағы ғылым мен білімнің дамуын анықтайды
Ұқсастығы талдайды
Айырмашылығын айқындайды

Дискриптор:
Кеңес дәуіріндегі қазақ тілінің ахуалын ПТМС формуласы на салып талдайды

Дискриптор:
Ақпарттардың <<ақиқат>>, <<жалған>> екенін анықтайды.

ҚБ әр дұрыс жауапқа үлестірмелі қағаз+кері байланыс сабақ бойы жүргізіледі.

ҚБ
Топтарбірін-бірі <<Екі жұлдыз бір тілек>> әдісі арқылы бағалайды;

АКТ;
Көрнекіліктер;
https://gdb.rferl.org/AF221135-FA9C-4970-B6BA-9FD9A9105EBF_w1024_q10_s.jpg

АКТ;
https://youtu.be/t7-vtyGW8LE

Қазақстан тарихы 8-9 сынып.Алматы: Мектеп баспасы 2019 148-150 бе.
Қосымша интернет ресурстарын пайдаланады.

Бекіту 5 мин

Сабақты қорытындылау
Оқушылардың алған білімдерін тиянақтау үшін, білім мен ғылым саласының жетістіктері негізінде
<> қосымшасын қолдану;

Үйге тапсырма:
XX ғ. 20-30 жылдарындағы білім беру жүйесі мен ғылым
Сабақтың тақырыбын қорытындылау
<<Ең үздік жауап>>
АКТ;

Кері байланыс
5 мин

Кері байланыс <>

Оқушылар Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін СМС хабарлама арқылы ватсап желісіне жазып жібереді.

Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды
http://sabaq.kz/wp-content/uploads/2017/02/%D1%81%D0%BC%D1%81.jpg

Қосымша 1

https://fsd.kopilkaurokov.ru/uploads/user_file_577b81c5ae5b2/img5.jpg

<<Сурет галереясы>>
https://gdb.rferl.org/AF221135-FA9C-4970-B6BA-9FD9A9105EBF_w1024_q10_s.jpg
Тақырып бойынша <<Бейнематериал>> http://repository.enu.kz/handle/123456789/356

Қазақстан тарихы 8-9 сынып.Алматы: Мектеп баспасы 2019 148-150 бет.

ТЖ.Функционалдық сауаттылықты арттыру тапсырмасы
1-топ <<Т кестесі>> әдісі
Білім мен ғылым саласындағы жетістіктері
Білім мен ғылым саласындағы кемшіліктер

2-топ. ХХ ғасыр және ХХІ ғасырдағы Қазақстандағы білім беру жүйесі мен ғылмның дамуын салыстыру
Венн диаграммасы
Айырмашылығы
Айырмашылығы
Ұқсастығы

3-топ. <<Мәдениет>> тобы. ПТМС формуласы арқылы тапсырма орындау.

Позиция____________________деп санаймыз.
Түсіндіру(себебі...)_____________________
Мысал(біз бұны мынадай мысал арқылы дәлелдей аламыз...)
Салдар немесе нәтиже(айтылған мәселе бойынша мынандай қорытынды жасаймыз...)

Саралау тапсырмасы.

Ақпарат
Ақиқат
Жалған
1
1920-1921 оқу жылында Қазақстанда 2,5мыңға жуық сауатсыздықты жою пунктерінде 70 мыңдай адам оқыды.

2
1931 жылдың желтоқсан айында 25-60 жас аралығындағы ересек адамдардың бәрін жаппай оқыту енгізілді.

3
1930жылы 27 тамызда шыққан ОАҚ мен ХКК-нің жалпыға бірдей бастауыш оқытуды 8 жастан бастау туралы қаулысы шықты.

4
1924 жылы А.Байтұрсынов араб әріпінің негізінде жасалған қазақ әліпбиін жетілдірді.

5
1928 жылы С.М Киров атындағы Қазақ мемлекеттік университеті ашылды.

ЕББҚ(көру қабілеті төмен оқушы) Тапсырманы үлкен ширифтпен (18) беремін

Ұқсас жұмыстар
Махмұт қашқари өмірі мен шығармашылығы «қордайдың аққу- қазы қаңқылдайды» аудармасы
Жаһандану және қазақ тілі
Ежелгі дәуір әдебиеті
Ауыр атлетика
Қазақ халқының материалдық мәдениеті
Көшбасшы жоспары
Мұсылман құқығының бөлінген мемлекеттері
Тәуке ханның сыртқы саясатының негізгі бағыттары
Бауыржан сияқты халқының ұлдарына байланысты айтылған сөз болар, сірә
Соғыстан кейін
Пәндер