Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Кир Македония патшасы
Білім беру ұйымының атауы
Кеңес ОМ
Пәні:
Қазақстан тарихы
Бөлім:
5.3 Сақтар
Педагогтің аты-жөні:
Габбасов С.С.
Күні:
07.02.22ж
Сынып: 5
Қатысушылар саны: 4
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Сақ патшайымы Томирис.
Зерттеу сұрағы: Тарихи деректерде Томиристің бейнесі қалай сипатталған?
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
5.3.2.1 Қазақстан аумағындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау
Сабақтың мақсаты
Қазақстан аумағындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі//уақыты
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Ұйымдастыру
Өткен білімді еске түсіру
Ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру
Үй тапсырмасын сұрау. Оқушылардың Тасмола мәдениеті туралы қосымша әкелген жұмыстарын қарау
Оқушылардың бейнефильм көру арқылы не тыңдағанын айтып өтеді. Соның барысында сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаттары айтылады.
Оқушылар шаттық шеңберінде тұрып, бір-бірінің бойындағы 3 қасиетті айтады
Оқушылар өз ойларын ортаға салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу
Оқушылар бірін-бірі бағалайды
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
https://yandex.kz/video/preview/?text=Сақ%20патшайымы%20Томирис.%20видео&path=wizard&parent-reqid=1644154265946594-3954847691741237244-vla1-4209-vla-l7-balancer-8080-BAL-3914&wiz_type=vital&filmId=7557016386304499209
Тақырып
тық суреттер
https://www.youtube.com/watch?v=DML1MwqeH0E
Жаңа білім
Сергіту сәті
Оқушыларға <<патша>>,<<патшайым>> деген сөздер жазылған стикерлер таратылады. Оқушылар жұпқа бөлінеді
Мәтін мен жұмыс жасайды
І жұп
-Кир патшаның сақтарға жорық жасаудағы басты мақсаты қандай?
ІІ жұп
-Сақ патшайымы Томириске Кирді жеңуі үшін қандай қолайсыз жағдай түрткі болды?
2- тапсырма
Диалог құру.
1- сұрақ. Кир туралы айтып беріңізші?
2-сұрақ. Кир патшаның әскерінің ерекшелігі неде ?
3-сұрақ. Кир патшаның сақ патшайымы Томириске қарсы жорығы неліктен сәтсіз аяқталды?
4-сұрақ. Томирис әскері бұл ұрыста қалай жеңіске жетті?
Диалог жазуға пайдалы сөздер тізбегі:
Мемлекет,көсем,патша, әскери демократия, батырлық, жауынгерлік, патшайым, қорған, массагет.
Сергіту сәті << таңда да таста>> <<Таңда да таста>> стратегиясы қолданылады.
3- тапсырма <<Ақиқат және Жалған>> кестесі
№
Сұрақтар
Ақи
қат
Жал
ған
1
Томирис Кир патшадан жеңілді
2
Кир патшаның әскері екі есе күшті болды
3
Сақ ханшайымы Томирис
4
Кир Македония патшасы
5
Томирис тәуелсіздік үшін шайқасты
Мәтінмен жұмыс
Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды
Оқушылар бейнероликті көріп болғаннан кейін оқушылар жұмыс жасайды.
Оқушылар қағазға бүгінгі сабақтың тақырыбына байланысты сөздерді жазып, бір-біріне лақтырып ойнайды.
Содан кейін бір қағазды таңдап алып ішіндегі сөзді оқиды.
Оқушылар сөйлемді оқып <<Ақиқат және Жалған>> екенін анықтайды
<<Жұлдызшалар>> беру арқы бағалау
<<Өзін-өзі бағалау
https://www.youtube.com/watch?v=DML1MwqeH0E
ҚБ парағы
<<Ақиқат және Жалған>> кестесі
Бекіту
Сабақты қорытындылау
Венн диаграммасы арқылы Кир патшамен Томирис ханшайымға сиппатама беру, ортақ қасиеттерін анықтау.
Үйге тапсырма
<<Сақ ханзадасы-Томирия>> Эссе
Сабақтың тақырыбын қорытындылау
<<Ең үздік жауап>>
Кері байланыс
Сұрақ қорытынды>> стратегиясы
1Бүгінгі сабақтағы басты оқиға?
2Не қызықты болды?
3Бүгінгі сабақтан не үйрендіңіздер, қандай жаңалық алдыңыздар?
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды
Кеңес ОМ
Пәні:
Қазақстан тарихы
Бөлім:
5.3 Сақтар
Педагогтің аты-жөні:
Габбасов С.С.
Күні:
07.02.22ж
Сынып: 5
Қатысушылар саны: 4
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Сақ патшайымы Томирис.
Зерттеу сұрағы: Тарихи деректерде Томиристің бейнесі қалай сипатталған?
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
5.3.2.1 Қазақстан аумағындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау
Сабақтың мақсаты
Қазақстан аумағындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі//уақыты
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Ұйымдастыру
Өткен білімді еске түсіру
Ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру
Үй тапсырмасын сұрау. Оқушылардың Тасмола мәдениеті туралы қосымша әкелген жұмыстарын қарау
Оқушылардың бейнефильм көру арқылы не тыңдағанын айтып өтеді. Соның барысында сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаттары айтылады.
Оқушылар шаттық шеңберінде тұрып, бір-бірінің бойындағы 3 қасиетті айтады
Оқушылар өз ойларын ортаға салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу
Оқушылар бірін-бірі бағалайды
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
https://yandex.kz/video/preview/?text=Сақ%20патшайымы%20Томирис.%20видео&path=wizard&parent-reqid=1644154265946594-3954847691741237244-vla1-4209-vla-l7-balancer-8080-BAL-3914&wiz_type=vital&filmId=7557016386304499209
Тақырып
тық суреттер
https://www.youtube.com/watch?v=DML1MwqeH0E
Жаңа білім
Сергіту сәті
Оқушыларға <<патша>>,<<патшайым>> деген сөздер жазылған стикерлер таратылады. Оқушылар жұпқа бөлінеді
Мәтін мен жұмыс жасайды
І жұп
-Кир патшаның сақтарға жорық жасаудағы басты мақсаты қандай?
ІІ жұп
-Сақ патшайымы Томириске Кирді жеңуі үшін қандай қолайсыз жағдай түрткі болды?
2- тапсырма
Диалог құру.
1- сұрақ. Кир туралы айтып беріңізші?
2-сұрақ. Кир патшаның әскерінің ерекшелігі неде ?
3-сұрақ. Кир патшаның сақ патшайымы Томириске қарсы жорығы неліктен сәтсіз аяқталды?
4-сұрақ. Томирис әскері бұл ұрыста қалай жеңіске жетті?
Диалог жазуға пайдалы сөздер тізбегі:
Мемлекет,көсем,патша, әскери демократия, батырлық, жауынгерлік, патшайым, қорған, массагет.
Сергіту сәті << таңда да таста>> <<Таңда да таста>> стратегиясы қолданылады.
3- тапсырма <<Ақиқат және Жалған>> кестесі
№
Сұрақтар
Ақи
қат
Жал
ған
1
Томирис Кир патшадан жеңілді
2
Кир патшаның әскері екі есе күшті болды
3
Сақ ханшайымы Томирис
4
Кир Македония патшасы
5
Томирис тәуелсіздік үшін шайқасты
Мәтінмен жұмыс
Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды
Оқушылар бейнероликті көріп болғаннан кейін оқушылар жұмыс жасайды.
Оқушылар қағазға бүгінгі сабақтың тақырыбына байланысты сөздерді жазып, бір-біріне лақтырып ойнайды.
Содан кейін бір қағазды таңдап алып ішіндегі сөзді оқиды.
Оқушылар сөйлемді оқып <<Ақиқат және Жалған>> екенін анықтайды
<<Жұлдызшалар>> беру арқы бағалау
<<Өзін-өзі бағалау
https://www.youtube.com/watch?v=DML1MwqeH0E
ҚБ парағы
<<Ақиқат және Жалған>> кестесі
Бекіту
Сабақты қорытындылау
Венн диаграммасы арқылы Кир патшамен Томирис ханшайымға сиппатама беру, ортақ қасиеттерін анықтау.
Үйге тапсырма
<<Сақ ханзадасы-Томирия>> Эссе
Сабақтың тақырыбын қорытындылау
<<Ең үздік жауап>>
Кері байланыс
Сұрақ қорытынды>> стратегиясы
1Бүгінгі сабақтағы басты оқиға?
2Не қызықты болды?
3Бүгінгі сабақтан не үйрендіңіздер, қандай жаңалық алдыңыздар?
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz