Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Бақылау жұмыстарын жазу

1) Информатика және ЕТ курсының мазмұны қазіргі заман ғылымының үш іргелі ұғымына негізделген. Олар:
А) Информация - алгоритм - ЭЕМ
В) Информация - алгоритм
С) Мақсат - мотив - қызмет
Д) Рефлекция - алгоритм - ЭЕМ
Е) Рефлексия - мотив - қызмет

2) Мектепте оқушылармен информатика пәні бойынша жүргізілетін сыныптан тыс жұмыстар:
А) Дәстүрлі үйірме, факультативтік курстар, экскурсия, олимпиада
В) Факультативтік курстар, экскурсия, олимпиада, практикалық жұмыстар
С) Экскурсия, саяхат, қосымша сабақ
Д) Қосымша сабақ, факультативтік курстар, олимпиада
Е) Экскурсия, саяхат, олимпиада

3) Информатика ғылымы -
А) техникалық тасымалдаушыға ақпараттарды орналастыру
В) мәліметтерді таңдау
С) ЭЕМ - нің көмегімен ақпаратты жинақтау, өңдеу, сақтау және беру заңдылықтары
Д) оқу процесінде компьютерді пайдалануды айтамыз
Е) компьютерден алынған ақпараттар ағымы

4) <<Қоғамды информатикаландыру>> дегеніміз не?
А) жеке адамның саласын қалыптастыру әдісі
В) әрбір қазақстандықтардың жоғары білім алуына нақтылы кепілдік беру;
С) ғылыми техниканың жетістіктерінің күнделікті құрылымына ауқымды енуінің нәтижесі
Д) Білім алушыларға кәсіптік білім алуға төлеу үшін берілетін нысаналы кредит;
E) оқушылардың психологиялық, физиологиялық даму ерекшеліктері;

5) Информатика білімнің үш түрлі көзін үйлесімді түрде біріктіреді. Олар:
А) Қадағалау, білім, модельдеу
В) Сөз, бақылау, іс - әрекет
С) Қадағалау, сөз, модельдеу
Д) Білім, іс - әрекет, қадағалау
Е) Қадағалау, модельдеу, білім

7) Информатика қандай ғылым?
А) ЭЕМ - нің көмегімен ақпаратты іздеу, сақтау, жинақтау, тарату, өлшеу, әдісі, тәсілі заңдылықтарын қарастыратын математикалық ғылым
В) Әлемнің әрбір түкпіріндегі компьютерлер байланысы болып табылатын кең көлемді тармақталған желі
С) Бізге қоршаған орта туралы мәлімет беретін ғылым
Д) Оқу материалы логикалық тізбектелген күйінде немесе логикалық тұйықталмаған тармақ
E) Дұрыс жауап жоқ

8) Информатика пәнінде теория мағынасы -
А) Компьютерлік әлемнің жұмысын, қасиеттерін түрлендіру, болжау құралы
В) Теория мен теорияға арналған гипотезалар көзін тексеру құралы
С) Оқушы машинамен меңгерген командаларды тексереді
D) Алгоритмнің нақты орындалуы
Е) ) Оқушы машинамен теорияны енгізеді

9) Информатика пәнінде көрнекілік әдісі -
А) Оқушының жолдасының немесе мұғалімнің жолдасын бақылау, одан кейін компьютерлік ортаның жұмысының өзгерісін бақылау
В) Информатика курсында сөзбен білім берудің, ақпаратты кітаптан, лекциядан алудың маңызды екенін атап көрсету
С) Информатиканы оқыту барысында жүзеге асыратын жағдайларды атап көрсетуге болады
Д) Өзіндік тану компьютермен бейнеленетін жеке іс - әрекетін ойлау рефлекциясы
Е) Шығармашылық, демонстрациялық шығармашылық әдіс

10) Информатиканы оқытудың практикалық мақсаты:
А) Оқушыны азаматтыққа, адамгершілік қасиетке және жоғары санлылыққа баулуға бағытталған
В) Оқушыларды практикалық қызметке, еңбекке, практикалық есептер шешуге дайындау
С) Оқушыға информатика ғылым негіздерінің алғашқы фундаменталды білімін беру
Д) Оқушының шығармашылық қабілетін, ақыл - ойын, ойлау өрісін, ынтасын дамыту.
Е) Дұрыс жауабы жоқ

11) Информатика пәнінде сабақтың ең басты белгісі -
А) Дидактикалық мақсат
В) педагогикалық мақсат
С) Психологиялық мақсат
Д) лабораториялық мақсат
Е) практикалық мақсат

12) Əрбір бастауыш сынып мұғалімі баланы шығармашылық үдеріске тартудың тиімді
жолдарын білуі қажет. Олар:
А)ойын, жағымды эмоционалдық жағдай туғызу, топпен жұмыс.
В) проблемалық оқыту
С) өзін-өзі бақылауын арттыру
Д) практикалық сабақ
Е) дербес компьютерде жұмыс

13) Информатиканы оқытудағы тәрбиелік мақсат:
А) оқушыны азаматтыққа, адамгершілік қасиетке және жоғары саналылыққа баулуға бағытталған
В) Оқушыларды практикалық қызметке, еңбекке, практикалық есептер шешуге дайындау
С) Оқушыға информатика ғылым негіздерінің алғашқы фундаментальды білімін беру
Д) оқушының шығармашылық қабілетін, ақыл - ой, ойлау өрісін, ынтасын дамыту.
Е) оқушының ақыл - ойын, ойлау өрісін, ынтасын дамыту.

14) Олимпиадаға дайындықтың ең тиімді түрі:
А) Сабақты олимпиада түрінде жүргізу
В) Программалаудың әдістерін білу
С) Бақылау жұмыстарын жазу
Д) Тест жұмыстарын алу
Е) Барлығы дұрыс

15) Факультативтік сабақтың мақсаты:
А) Информатика саласы бойынша алынған теориялық білім
В) Іскерлік пен дағдыны тереңдетіп кеңейту
С) Оқытудың кәсіптік бағдарын күшейту
Д) Оқушыларды практикалық қызметке, еңбекке, практикалық есептер шешуге дайындау
Е) Барлық жауабы дұрыс

16 ) Оқыту әдісін оқыту мазмұны бойынша топтау өнімді болып есептеледі:
А) Әлем жайында білім
В) Шығармашылық іс - әрекеттер тәжірибесі
С) Эмоциональдық құндылық қатынас тәжірибесі
Д) Шығармашылық қабілетінің құндылығы
Е) Барлық жауап дұрыс

17) Жоғары сынып оқушылары неше минуттан үзіліспен қанша сағат компьютермен жұмыс жасау керек?
А) 20 мин 1 сағ
В) 20 мин 2 сағ
С) 25 мин 1 сағ
Д) 25 мин 2 сағ
Е) 30 мин 1 сағ

18) Қай бағдарламалау тілі орта және төменгі сынып оқушыларына арналған және қай жылдары құрылды?
А) ЛОГО, 1968 - 1969 жылы
В) Паскаль, 1968 - 1970 жылы
С) Бейсик, 1965 жылы
Д) Алгол, 1958 жыл
Е) Си, 1979 - 1980 жыл

19) Информатика оқыту әдістемесінде ұжым түсінігі
А) Кез - келген адамдардың тобы;
В) білім беру сатыларының сабақтастығы;
С) оқу мен тәрбиенің бірлігі;
Д) әрбір адамның интеллектуалдық дамуы;
Е) көзделген мақсатқа жетудегі ұйымшылдық пен мақсаттылық әрекетімен сипатталатын адамдар тобы;

20) Информатика оқыту әдістемесі пәнінен оқушының ақыл - ой тәрбиесіне қандай ұғымдар кіреді?
А) қабылдау, мінез, зейін;
В) салыстыру, болжау, қиялдау;
С) зер салып ойлау, ақыл - ой күштері;
Д) дүниетаным, мәдениет, мұрат;
Е) анализ, синтез, ассоциация.

Ұқсас жұмыстар
Бақылау жұмысын буындап талдау жасаудың тиімділігі
Сынып жұмысы
Үлгермеуші оқушылармен жұмыс жасау
Мектептегі іс-тәжірибе кезіндегі жоспар
Автомобильдердің жай - күйін анықтау жүмыстарын ұйымдастыру
Сабақтың білім
Бастауыш туралы
Сындарлы оқуды іске асыруда бастауыш сынып мұғалімдеріне кәсіби қолдау көрсету
Қазақ тілі – ұлттық мәдени,рухани асыл мұра туралы
Орта мерзімді жоспар, қазақ тілі. 11 сынып (гуманитарлық бағыт)
Пәндер