Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Балалармен тәрбие жұмыстары
Бекітемін :
Мектеп директоры: Ж.С Сапакова
<<Мектеп жанындағы интернаты бар №6 жалпы білім беретін орта мектеп>> КММ
Дефектолог: Жарылкасынова Ж.Ж
2022-2023 оқу жыл
Мақсаты:
Ерекше білім беруге қажеттіліктері бар балаларға диагнозы бойынша топқа бөлу, жеке сабақ түрін өту және түзете-дамыту сабақтарын тиімді әдіс-тәсілдермен ұйымдастыру, дефектологиялық көмек көрсету, әлеуметтік бейімдеу.
Міндеттері:
1. Сөйлеу тілінің бұзылыстары бар, зерде бұзылыстары бар, психикалық дамуы тежелген, эмоциялық-ерік әрекетінде және мінез-құлқында бұзылыстары бар балаларға, мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту, түзету жұмыстарын жүргізу.
2. Баланың мәселелерін мамандардың пәнаралық командасының кешенді түрде зерттеуі, сонымен қоса баланың психологиялық, түзете-педагогикалық және әлеуметтік көмекке деген мүмкіндіктері мен қажеттіліктерін командалық бағалау арқылы анықтау;
3. Баланың дамуының әлеуметтік жағдайын ескере отырып, жеке дамыту бағдарламасын әзірлеу және құрастыру;
4. Жеке, шағын топ және топтық сабақтар түрінде түзете-дамыту сабақтарын жүргізу;
5. Отбасы жағдайында ерекше білім беруге қажеттіліктері бар және мүгедек балаларды тәрбиелеу мәселелері бойынша ата-аналарына кеңес беру және оқыту;
6. Ерекше білім беруге қажеттіліктері бар балаларға психологиялық-педагогикалық тұрғыдан қолдау барысында мекемелердің педагогтеріне көмек көрсету;
7. Баланың жалпы және ұсақ моторикасын дамыту;
8. Өз білімдерін жетілдіру және өзара тәжірибе алмасуды ұйымдастыру;
9. Республикалық, облыстық, қалалық және мекеме деңгейіндегі семинар, конференция, педагогикалық оқулар мен тамыз маслихаттарының секция жұмыстарына қатысу;
Ұйымдастыру жұмыстары
№
Жұмыстың мазмұны
Уақыты
Жұмыстың өткізілу мақсаты
Орындалу түрі
1
Ерекше білім беруге қажеттіліктері бар балалардың ата-аналарына консультациялық көмек көрсету және келісім шартқа отыру
Жыл ішінде
Ата-аналарға консультациялық көмек беру
Бұйрық, келісім-шарт
2
Қалалық психологиялық-дәрігерлік-педагогикалық кеңес беру мекемесінің мамандарымен балаларды қайта тексеруден өткізуді ұйымдастыру
Жыл ішінде
Психологиялық-медициналық-педагогикалық комиссия кеңесінің отырыстарына қатысу
Мінездеме
3
Жылдық, күнтізбелік жоспарларын жасақтау
Қыркүйек
Жылдық жоспарды жасақтау
Жоспар
ІІ.Түзеу-дамыту жұмыстары
1
Баланың даму мүмкіндігі мен қажеттілігін ескере отырып жеке дамыту бағдарламасын жасақтау
Жыл ішінде
Балаларды толықтай зерттеу, әр баланың таным процестерінің ерекшеліктерін, бала дамуындағы кемшілікті ескеру
ЖДБ
(жеке даму бағдарламасы)
2
Түзете-дамыту жұмыстарының мониторингін жүргізу
Жыл ішінде
Ерекше білімді қажет ететін балалардың дамуы үшін динамикалық бақылау жүргізу, түзету жұмыстарының бағыттарын әдіс-тәсілдерін анықтау, оқу барысында балаларды бақылау
Папка
3
Жұмыс кестесін жасау
Жыл бойы
Істелетін жұмыс кестесін жазу
Циклограмма
4
Түзеу жұмысының эффектілігінің сапалық анализін жүргізу. Топтық бағалау. Педконсилиум
Жыл ішінде
Балалардың тұжырымдамаларына қарай жұмыстану, мамандармен пікірлесу
Папка, хаттама
5
Балаларға түзете-дамыту сабақтар өткізу
Жыл ішінде
Танымдық іс-әрекетін дамыту, сөйлеу тілін дамыту, ойын іс - әрекетін қалыптастыру, жалпы ұсақ қимыл-қозғалысын дамыту, қоршаған ортамен таныстыру.
Папка
ІІІ. Әдістемелік жұмыстар
1
Әдістемелік кеңесте оқылатын баяндамалар
<<Психикалық дамуы тежелудің түрлері>>
<<Ұсақ қол маторикасын дамытатын ойындар>>
Қаңтар
Сәуір
Психикалық дамуы тежелеген аурудың пайда болу себептері мен түрлерімен таныстыру
Балалардың ұсақ қол маторикасын дамытуға арналған ойын түрлері
Баяндама
2
Балалардың сабаққа қатысу туралы журнал толтыру
Күнделікті
Балалардың сабаққа қатысуын тексеру, қадағалау
Тексеру күнделігі
3
Сабақ жоспарын құру, бекіттіру
Жүйелі
Түзеу-дамыту жұмысының сабақ жоспарын жасақтау
Циклограмма
4
Өзара сабақтарға қатысу
Ай сайын
Балалардың оқу әрекетін бақылау, маманмен тәжірибе алмасу
Қатынас дәптері
5
Республикалық, облыстық, қалалық көлеміндегі семинар, конференцияларға қатысу
Жыл ішінде
Өзара мамандармен тәжірибе алмасу, өз тәжірбиемен бөлісу
Баяндама, портфолио
6
Әдістемелік құралдарды дайындау және шығару
Үнемі
Түзету жұмыстарының
тиімділігін арттыру
Папка
7
Танымдық процестерін дамытатын, математика, сөйлеу тілін дамытуға арналған дидактикалық ойындар мен көрнекі құралдар дайындау
Үнемі
Түзету жұмыстарының
тиімділігін арттыру
Дидактикалық материалдар
8
Әдістемелік әдебиттерді және нормативтік іс-құжаттарды жинақтау
Үнемі
Дефектолог білімін жетілдіру, түзету жұмыстарының тиімділігін арттыру,жаңа заңдармен танысу
Папка
ІV. Балалармен тәрбие жұмыстары
1
Балаларды мектептің іс-шараларына қатыстыру
Жыл бойына
Балаларды қоршаған айнала адамдармен қарым-қатынас жасауға тәрбиелеу.
Іс-шара конспектісі
V. Ата-аналармен жұмыс
1
Білім алуға ерекше қажеттілігі бар балалардың ата-аналарымен тығыз байланыс орнату, түзеу-дамыту көмегін көрсету туралы шартқа отыру
Жыл ішінде
Ата-аналарға түзеу-дамыту көмегін көрсету
Бұйрық, шарт
2
Ата-аналарға, қамқоршыларға білім алуға ерекше қажеттілігі бар балаларды түзете-дамыта оқыту және тәрбиелеу мәселелері бойынша жеке кеңес беру
Үнемі
Жеке кеңес беру
Кеңес
3
Ата - аналар жиналысына қатысу
Тамыз
Мамыр
Ата-аналарды баланың даму динамикасымен, диагностика қортындыларымен таныстыру, туындаған мәселелер бойынша ата-аналарға кеңес беріп отыру
Хаттама,
баяндама
4
Ата-аналарға арналған бұрыш жасақтау, уақытылы жаңартып отыру
Жыл ішінде
Ата-анаға бала тәрбиесі туралы мәселелерді хабардар ету
Ақпарат
Мектеп директоры: Ж.С Сапакова
<<Мектеп жанындағы интернаты бар №6 жалпы білім беретін орта мектеп>> КММ
Дефектолог: Жарылкасынова Ж.Ж
2022-2023 оқу жыл
Мақсаты:
Ерекше білім беруге қажеттіліктері бар балаларға диагнозы бойынша топқа бөлу, жеке сабақ түрін өту және түзете-дамыту сабақтарын тиімді әдіс-тәсілдермен ұйымдастыру, дефектологиялық көмек көрсету, әлеуметтік бейімдеу.
Міндеттері:
1. Сөйлеу тілінің бұзылыстары бар, зерде бұзылыстары бар, психикалық дамуы тежелген, эмоциялық-ерік әрекетінде және мінез-құлқында бұзылыстары бар балаларға, мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту, түзету жұмыстарын жүргізу.
2. Баланың мәселелерін мамандардың пәнаралық командасының кешенді түрде зерттеуі, сонымен қоса баланың психологиялық, түзете-педагогикалық және әлеуметтік көмекке деген мүмкіндіктері мен қажеттіліктерін командалық бағалау арқылы анықтау;
3. Баланың дамуының әлеуметтік жағдайын ескере отырып, жеке дамыту бағдарламасын әзірлеу және құрастыру;
4. Жеке, шағын топ және топтық сабақтар түрінде түзете-дамыту сабақтарын жүргізу;
5. Отбасы жағдайында ерекше білім беруге қажеттіліктері бар және мүгедек балаларды тәрбиелеу мәселелері бойынша ата-аналарына кеңес беру және оқыту;
6. Ерекше білім беруге қажеттіліктері бар балаларға психологиялық-педагогикалық тұрғыдан қолдау барысында мекемелердің педагогтеріне көмек көрсету;
7. Баланың жалпы және ұсақ моторикасын дамыту;
8. Өз білімдерін жетілдіру және өзара тәжірибе алмасуды ұйымдастыру;
9. Республикалық, облыстық, қалалық және мекеме деңгейіндегі семинар, конференция, педагогикалық оқулар мен тамыз маслихаттарының секция жұмыстарына қатысу;
Ұйымдастыру жұмыстары
№
Жұмыстың мазмұны
Уақыты
Жұмыстың өткізілу мақсаты
Орындалу түрі
1
Ерекше білім беруге қажеттіліктері бар балалардың ата-аналарына консультациялық көмек көрсету және келісім шартқа отыру
Жыл ішінде
Ата-аналарға консультациялық көмек беру
Бұйрық, келісім-шарт
2
Қалалық психологиялық-дәрігерлік-педагогикалық кеңес беру мекемесінің мамандарымен балаларды қайта тексеруден өткізуді ұйымдастыру
Жыл ішінде
Психологиялық-медициналық-педагогикалық комиссия кеңесінің отырыстарына қатысу
Мінездеме
3
Жылдық, күнтізбелік жоспарларын жасақтау
Қыркүйек
Жылдық жоспарды жасақтау
Жоспар
ІІ.Түзеу-дамыту жұмыстары
1
Баланың даму мүмкіндігі мен қажеттілігін ескере отырып жеке дамыту бағдарламасын жасақтау
Жыл ішінде
Балаларды толықтай зерттеу, әр баланың таным процестерінің ерекшеліктерін, бала дамуындағы кемшілікті ескеру
ЖДБ
(жеке даму бағдарламасы)
2
Түзете-дамыту жұмыстарының мониторингін жүргізу
Жыл ішінде
Ерекше білімді қажет ететін балалардың дамуы үшін динамикалық бақылау жүргізу, түзету жұмыстарының бағыттарын әдіс-тәсілдерін анықтау, оқу барысында балаларды бақылау
Папка
3
Жұмыс кестесін жасау
Жыл бойы
Істелетін жұмыс кестесін жазу
Циклограмма
4
Түзеу жұмысының эффектілігінің сапалық анализін жүргізу. Топтық бағалау. Педконсилиум
Жыл ішінде
Балалардың тұжырымдамаларына қарай жұмыстану, мамандармен пікірлесу
Папка, хаттама
5
Балаларға түзете-дамыту сабақтар өткізу
Жыл ішінде
Танымдық іс-әрекетін дамыту, сөйлеу тілін дамыту, ойын іс - әрекетін қалыптастыру, жалпы ұсақ қимыл-қозғалысын дамыту, қоршаған ортамен таныстыру.
Папка
ІІІ. Әдістемелік жұмыстар
1
Әдістемелік кеңесте оқылатын баяндамалар
<<Психикалық дамуы тежелудің түрлері>>
<<Ұсақ қол маторикасын дамытатын ойындар>>
Қаңтар
Сәуір
Психикалық дамуы тежелеген аурудың пайда болу себептері мен түрлерімен таныстыру
Балалардың ұсақ қол маторикасын дамытуға арналған ойын түрлері
Баяндама
2
Балалардың сабаққа қатысу туралы журнал толтыру
Күнделікті
Балалардың сабаққа қатысуын тексеру, қадағалау
Тексеру күнделігі
3
Сабақ жоспарын құру, бекіттіру
Жүйелі
Түзеу-дамыту жұмысының сабақ жоспарын жасақтау
Циклограмма
4
Өзара сабақтарға қатысу
Ай сайын
Балалардың оқу әрекетін бақылау, маманмен тәжірибе алмасу
Қатынас дәптері
5
Республикалық, облыстық, қалалық көлеміндегі семинар, конференцияларға қатысу
Жыл ішінде
Өзара мамандармен тәжірибе алмасу, өз тәжірбиемен бөлісу
Баяндама, портфолио
6
Әдістемелік құралдарды дайындау және шығару
Үнемі
Түзету жұмыстарының
тиімділігін арттыру
Папка
7
Танымдық процестерін дамытатын, математика, сөйлеу тілін дамытуға арналған дидактикалық ойындар мен көрнекі құралдар дайындау
Үнемі
Түзету жұмыстарының
тиімділігін арттыру
Дидактикалық материалдар
8
Әдістемелік әдебиттерді және нормативтік іс-құжаттарды жинақтау
Үнемі
Дефектолог білімін жетілдіру, түзету жұмыстарының тиімділігін арттыру,жаңа заңдармен танысу
Папка
ІV. Балалармен тәрбие жұмыстары
1
Балаларды мектептің іс-шараларына қатыстыру
Жыл бойына
Балаларды қоршаған айнала адамдармен қарым-қатынас жасауға тәрбиелеу.
Іс-шара конспектісі
V. Ата-аналармен жұмыс
1
Білім алуға ерекше қажеттілігі бар балалардың ата-аналарымен тығыз байланыс орнату, түзеу-дамыту көмегін көрсету туралы шартқа отыру
Жыл ішінде
Ата-аналарға түзеу-дамыту көмегін көрсету
Бұйрық, шарт
2
Ата-аналарға, қамқоршыларға білім алуға ерекше қажеттілігі бар балаларды түзете-дамыта оқыту және тәрбиелеу мәселелері бойынша жеке кеңес беру
Үнемі
Жеке кеңес беру
Кеңес
3
Ата - аналар жиналысына қатысу
Тамыз
Мамыр
Ата-аналарды баланың даму динамикасымен, диагностика қортындыларымен таныстыру, туындаған мәселелер бойынша ата-аналарға кеңес беріп отыру
Хаттама,
баяндама
4
Ата-аналарға арналған бұрыш жасақтау, уақытылы жаңартып отыру
Жыл ішінде
Ата-анаға бала тәрбиесі туралы мәселелерді хабардар ету
Ақпарат
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz