Мектеп тәлімгері

ШҚО білім басқармасы Зайсан ауданы бойынша білім бөлімінің «М. Дауленов атындағы мектеп-интернаты» КММ
Бекітемін:
МИ директоры Д. Е. Ерзин
(қолы)
2022 жылғы «___»
ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫ
ЖОСПАРЫ
Орындаған: ДТІЖО М. Қамшыбаева (автор)
2022-2023
МАҚСАТЫ: АДАМИ ЖӘНЕ ҰЛТТЫҚ ҚҰНДЫЛЫҚТАР НЕГІЗІНДЕ ЖАН-ЖАҚТЫ ЖӘНЕ ҮЙЛЕСІМДІ ДАМЫҒАН ТҰЛҒАҒА ТӘРБИЕ БЕРУ ОРТАСЫН ҚҰРУ.
МІНДЕТТЕРІ:
1. Жеке тұлғаның азаматтық және құқықтық бағытын, белсенді өмірлік ұстанымын қалыптастыру, өз Отаны үшін мақтаныш сезімін және өз елінің тағдыры үшін жауапкершілікті тәрбиелеу.
2. Оқушылардың адамгершілік білімін, дағдыларын көрсетуге және моральдық мінез-құлықпен әрекеттерге жағдай жасау.
3. Тәрбие жұмысы арқылы оқушылардың зияткерлік мүмкіндіктерін қалыптастыру, дамыту және жетілдіруге жағдай жасау.
4. Барлық жастағы оқушыларға өзін-өзі анықтауда денсаулықтың маңыздылығын түсінуді қалыптастыру.
5. Мектепте және одан тыс жерлерде оқушылардың оң қарым-қатынасы үшін, бастамашылық пен дербестік, жауапкершілік, шынайы өмірлік жағдайларда шынайылық пен ашықтық, барлық жас кезеңдерінде сыныптан тыс жұмыстарға қызығушылық таныту үшін жағдай жасау.
6. Мектеп пен отбасының белсенді және пайдалы өзара әрекеттесуі үшін ата-аналармен мақсатты тәрбие жұмысының жүйесін құру.
7. Оқушыларға қоғаммен белсенді қарым-қатынас жасау үшін жағдай жасау.
КІРІСПЕ
2022-2023 оқу жылында тәрбие жұмысы Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері шеңберінде іске асырылады, оның негізгі идеясы Абайдың «Толық адам» рухани мұрасында бейнеленген үйлесімді дамыған адамның ұлттық бейнесі болып танылады. «Толық адам» тұлғалық жеке қасиеттері 21 ғасырда лайықты өмір сүруге қабілетті, жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтар негізінде жан-жақты және үйлесімді дамыған тұлғаны тәрбиелеу. "Рухани жаңғыру"бағдарламасы шеңберінде Қазақстанның азаматы және патриоты ретінде тұлғаны рухани-адамгершілік қалыптастыруға баса назар аудара отырып, оқытудың бүкіл процесінің тәрбиелік құрамын күшейту. Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасына сәйкес тәрбиелеу мен оқыту білім алушылардың зияткерлік, патриоттық, рухани-адамгершілік және дене бітімін дамытуды қамтамасыз ету мақсатында бірыңғай идеологиялық және құндылық тәсілдерін пайдаланып жүзеге асырылады. Тәрбие жұмысы барлық мүдделі тараптардың: отбасының, білім беру ұйымдарының, қоғамның кеңінен қатысуымен кешенді түрде жүргізілуге тиіс.
ТӘРБИЕНІ НОРМАТИВТІК ҚҰҚЫҚТЫҚ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ
- 1) БҰҰ-ның Бала құқықтары туралы Конвенциясы;
- 2) Қазақстан Республикасының Конституциясы;
- 3) 2011 жылғы 26 желтоқсандағы Қазақстан Республикасының "Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы" Кодексі;
- 4) 2002 жылғы 8 тамыздағы Қазақстан Республикасының"Қазақстан Республикасындағы Баланың құқықтары туралы" Заңы;
- 5) Қазақстан Республикасының 2009 жылғы 4 желтоқсандағы "Тұрмыстық зорлық-зомбылық профилактикасы туралы" № 214-IV Заңы;
- 6) 2018 жылғы 2 шілдедегі №169-VI Қазақстан Республикасының "Балаларды денсаулығы мен дамуына зардабын тигізетін ақпараттан қорғау туралы" Заңы;
- 7) 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасының "Білім туралы" Заңы;
- 8) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2019 жылғы 27 желтоқсандағы №988 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020 - 2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы;
- 9) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 15 сәуірдегі № 145 бұйрығымен бекітілген "Рухани жаңғыру" бағдарламасын іске асыру жағдайындағы Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері.
- 10) ҚР Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 1 қазандағы № 525 бұйрығымен бекітілген, Қазақстан Республикасында өлкетануды дамытудың тұжырымдамалық негіздері
- 11) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2020ж. 12. 06. № 248 бұйрығымен бекітілген 2020-2025 жылдарға арналған "Құндылықтарға негізделген білім беру" жобасы.
- 12) Мемлекет басшысының «Тәуелсіздік бәрінен қымбат» және «Абай және XXI ғасырдағы Қазақстан» бағдарламалық мақалалары
- 13) Ұлттық мерекелер, мемлекеттік мерекелер, кәсіби және өзге де мерекелер «Қазақстан Республикасының мерекелері туралы» Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 13 желтоқсандағы N 267 Заңымен реттеледі.
Жоспар дайындау,
Мониторинг жүргізу
Мақсаты: Отанға ұтымды және эмоционалды ққарым-қатынасы, мемлекет пен қоғамның саяси, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңсыздыққа қарсы тұратын, балалар мен жастар ортасында қатыгездік пен зорлық-зомбылыққа қарсы тұруға дайын заңдарын меңгеру және сақтау қажеттілігі бар патриот пен азаматты қалыптастыру.
«Музей күні» жобасы. «Алтын адам-тәуелсіз Қазақстанның бренді»
Шілікті қорғанына саяхат
Мақсаты: тұлғаның қазақстандық қоғам өмірінің жалпы адамзаттық құндылықтарымен, нормалары мен дәстүрлерімен келісетін рухани-адамгершілік және этикалық қағидаларын, оның моральдық қасиеттері мен ұстанымдарын қайта жаңғырту туралы "Рухани жаңғыру" құндылықтары негіздерінің, оның ішінде "Құндылықтарға негізделген білім беру", "Қоғамға қызмет" жобаларын іске асыру арқылы терең түсінігін қалыптастыру.
«Ұрпақтар ұмытпайтын Ұлы Жеңіс»
9 мамыр күніне арналған шаралар (жеке жоспар)
Мақсаты: жеке тұлғаны жалпы адамзаттық және ұлттық құндылықтарға, ана тілі және мемлекеттік тілге, қазақ халқының мәдениетіне, Қазақстан
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz