ЭНЕРГИЯ БӨЛІМІ БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ

Оңтүстік Қазақстан облысы білім басқармасы

Оңтүстік Қазақстан облысы әдістемелік орталық

Физика пәнінен 7 сыныпқа арналған жиынтық бағалау тапсырмалары

Оқу-әдістемелік құрал

Шымкент

2018

КБЖ 74. 262. 22

Ж 28

Оқу-әдістемелік құрал Оңтүстік Қазақстан облысының әдістемелік орталығының әдістемелік кеңесінде баспаға ұсынылған, №3 хаттама 30. 05. 2018ж.

Бимырза М. К. - ОҚО Шардара ауданы, «Қызылқұм» жалпы орта мектебінің физика пәні мұғалімі

Дуйсембекова Г. Е. - Оңтүстік Қазақстан облысының әдістемелік орталығының физика пәні әдіскері

Пікір айтушылар:

Турсынбаев А. - Оңтүстік Қазақстан облысының әдістемелік орталығы директорының инновациялық жұмыстары жөніндегі орынбасары, п. ғ. к.

Ералиев Т. - Сарыағаш аудандық білім бөлімінің физика пәні әдіскері.

Жаңартылған білім бағдарламасы бойынша физика пәнінен 7-сыныптарға

Ж28 арналған жиынтық бағалау тапсырмаларының жинағы: оқу-әдістемелік құрал

/құраст. М. Бимырза, Г. Дуйсембекова. - Шымкент: Оңтүстік Қазақстан облысы

әдістемелік орталығы, 2018. - 104б.

Бұл құрал, жаңартылған білім бағдарламасы бойынша 7-сынып оқушыларына «Физика» пәнінің оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының негізінде жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге арналған көмекші құрал ретінде құрастырылған. Тапсырмалар мұғалімге оқушылардың бөлім және тоқсан бойынша жоспарланған қол жетімді оқу мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Оқу-әдістемелік құрал білім беру бөлімінің әдіскерлеріне, физика пәні мұғалімдеріне арналған.

КБЖ 74. 262. 22

© Оңтүстік Қазақстан

облысының әдістемелік

орталығы, 2018

МАЗМҰНЫ

Кіріспе . . . 4
Кіріспе . . . 4: «Физика - табиғат туралы ғылым» бөлімі . . . 5
:
Кіріспе . . . 4: «Физикалық шамалар мен өлшеулер» бөлімі . . . 10
:
Кіріспе . . . 4: «Кинематика негіздері. Механикалық қозғалыс» бөлімі . . . 16
:
Кіріспе . . . 4: 1-тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмалары . . . 24
:
Кіріспе . . . 4: «Тығыздық» бөлімі . . . 28
:
Кіріспе . . . 4: «Денелердің өзара әрекеттесуі» бөлімі . . . 33
:
Кіріспе . . . 4: 2-тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмалары . . . 43
:
Кіріспе . . . 4: «Қысым» бөлімі . . . 48
:
Кіріспе . . . 4: «Жұмыс және қуат» бөлімі . . . 56
:
Кіріспе . . . 4: 3-тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмалары . . . 65
:
Кіріспе . . . 4: «Энергия» бөлімі . . . 73
:
Кіріспе . . . 4: «Күш моменті» бөлімі . . . 80
:
Кіріспе . . . 4: «Жер және ғарыш» бөлімі . . . 87
:
Кіріспе . . . 4: 4-тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмалары . . . 93
:
Кіріспе . . . 4: Қорытынды . . . 100
:
Кіріспе . . . 4: Пайдаланылған әдебиеттер тізімі . . . 101
:

КІРІСПЕ

Егеменді елдің ертеңі халқының интеллектуалдык потенциалының жан-жақтылығымен және алған білімінің тереңдігімен, үздіксіздігімен байланысты. Ғылымда дүниетанымның диалектикалық бірлігі «табиғат-қоғам-адам» ойының жүйелілік бірлігімен айқындалады. Дүниетанымның өзекті тірегінің бірі табиғат болғандықтан, жаратылыстану ғылымдарының өзара байланыс әрекеттері туралы білім меңгерілуі керек.

Ұстаз оқушыларын қазіргі жаратылыстану ғылымы, қоғамдағы алатын орны, өзін қоршаған ортамен әрекеті, адамның табиғатпен өзара қарым-қатынасы, табиғаттың көптеген процестері мен құбылыстары және тепе-теңдік заңдылықтары, экологиялық жағдайларды анықтау туралы ғылыми білімдер жүйесімен қаруландырады.

Президентіміз Н. Ә. Назарбаевтың 2030 жылға дейінгі бағдарламасын іске асыруға белсене қатысатындар, кең байтақ Қазақстанның байлығына ие болатындар, сол байлықты өз игілігіне жұмсайтындар, сөз жоқ қазіргі мектеп қабырғасында жүрген біздің оқушыларымыз екендігі белгілі. Сол себепті сабақты идеялық жағынан ғылыми негізде, өмірге байланысты ұйымдастыру оқушылардың қызығуын, білімге құмарлығын арттыру, әр сабақта оқушыларды ойлануға, өздігінен ізденіс жасауға баулу, ойын ауызша, жазбаша жинақтап баяндай білуге, мәдени сөйлеуге үйрету арқылы ұлттық әдет-ғұрыпты бойына сіңіруге дағдыландыру - әрбір ұстаздың абыройлы борышы.

Оқу-әдістемелік құрал жаңартылған бағдарламаға көшкен 7-сыныпқа сабақ жүргізетін физика пәні мұғалімдеріне бөлімдер бойынша және тоқсандық жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу үшін көмекші құрал ретінде құрастырылған. Бөлім, ортақ тақырыптар бойынша және тоқсандық жиынтық бағалаудың тапсырмалары екі нұсқада берілген. Тапсырмалар физика сабағында оқушылардың сыни ойлау қабілеттерін дамытуға бағытталған. Аталған әдістемелік құрал оқушылардың білім деңгейін бөлім бойынша, тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.

Оқу мақсаттарын басшылыққа ала отырып бағалау критерийлерін түзіп, оларға сәйкес бөлімдер бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар және жиынтық бағалауға тапсырмалар, дескрипторлар мен балл қою кестесі берілген. Сонымен қатар әр бөлім үшін жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика жасалған. Әдістемелік құралды кез келген мұғалім өз сабақтарында қолдана алады.

Оқу-әдістемелік құрал физика пәні мұғалімдеріне, мектеп әкімшілігіне, білім беру бөлімінің әдіскерлеріне, өңірлік үйлестірушілерге арналған.

«ФИЗИКА - ТАБИҒАТ ТУРАЛЫ ҒЫЛЫМ» БӨЛІМІ БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ

Оқу мақсаттары: 7. 1. 1. 1 Физикалық құбылыстарға мысалдар келтіру

7. 1. 1. 2 Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістерін ажырату

Бағалау критерийі Білім алушы:

  • Физикалық құбылыстарды ажыратады
  • Зат, дене түсініктерін ажыратады
  • Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістерін ажыратады

Ойлау дағдыларының деңгейлері : Білу және түсіну

Орындау уақыты: 15 минут

Тапсырмалар

І нұсқа

1. Төменде көрсетілген құбылыстардың қайсысы бірмезгілде механикалық және жылулық болып келеді?

2. Дене және зат түсініктерін ажыратыңыз

Алюминийден жасалатын физикалық денелерді жаз

Денелерді жасауға болатын заттарды жаз.

C:\Users\note\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\білезік.jpg C:\Users\note\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\жүзік.jpeg

Алюминийден жасалатын физикалық денелерді жаз: 1.
Денелерді жасауға болатын заттарды жаз.: 1.
Алюминийден жасалатын физикалық денелерді жаз: 2.
Денелерді жасауға болатын заттарды жаз.: 2.
Алюминийден жасалатын физикалық денелерді жаз: 3.
Денелерді жасауға болатын заттарды жаз.: 3.

3. а) Қапырық ыстықтан кейін бұлт қоюланып нөсерлетіп жаңбыр жауды. Жаңбыр басылғаннан соң аспанда бұлт сейіліп, жерге қарай иілген алып доға тәрізді кемпірқосақтың пайда болғанын көруге болады.

C:\Users\note\Pictures\радуга р.jpg C:\Users\note\Pictures\призма5.jpg

ә) Күн сәулесі түскенде қолайлы сәтті пайдаланып, жалюзді жауып, арасынан кішкене саңылау қалдырып, шыны әйнек арқылы параққа түскен кемпірқосақ түстерін байқауға болады.

Кемпірқосақтың пайда болуының қайсысы бақылау арқылы, қайсысы эксперимент арқылы алынған? Өз жауабыңызды дәлелдеңіз.

Бағалау критерийі
Тапсырма №
Дескриптор
Балл
Білім алушы
Бағалау критерийі: Физикалық құбылыстарды ажыратады
Тапсырма №: 1
Дескриптор: Бірмезгілде механикалық және жылулық болатын құбылыстарды таңдайды
Балл: 1
Бағалау критерийі: Зат, дене түсініктерін ажыратады
Тапсырма №: 2
Дескриптор: Алюминийден жасалатын бірінші денені жазады
Балл: 1
Бағалау критерийі: Алюминийден жасалатын екінші денені жазады
Тапсырма №: 1
Бағалау критерийі: Алюминийден жасалатын үшінші денені жазады
Тапсырма №: 1
Бағалау критерийі: Денелерді жасауға болатын бір затты жазады
Тапсырма №: 1
Бағалау критерийі: Денелерді жасауға болатын екінші затты жазады
Тапсырма №: 1
Бағалау критерийі: Денелерді жасауға болатын үшінші затты жазады
Тапсырма №: 1
Бағалау критерийі: Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістерін ажыратады
Тапсырма №: 3
Дескриптор: Бақылауды ажыратады
Балл: 1
Бағалау критерийі: Экспериментті ажыратады
Тапсырма №: 1
Бағалау критерийі: Жалпы балл
Тапсырма №: 9

ІІ нұсқа

1. Төменде көрсетілген құбылыстардың қайсысы бірмезгілде электрлік және оптикалық болып саналады:

2. Дене және зат түсініктерін ажыратыңыз

Ағаштан жасауға болатын физикалық денелерді жаз

Денелерді жасауға болатын заттарды жаз

C:\Users\note\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\шайнек.jpg C:\Users\note\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\шайнек.jpg

Ағаштан жасауға болатын физикалық денелерді жаз: 1.
Денелерді жасауға болатын заттарды жаз: 1.
Ағаштан жасауға болатын физикалық денелерді жаз: 2.
Денелерді жасауға болатын заттарды жаз: 2.
Ағаштан жасауға болатын физикалық денелерді жаз: 3.
Денелерді жасауға болатын заттарды жаз: 3.

3. Айнұр мен Марат судың қайнауын тексеруді ұйғарды. Айнұр шәйнекке мөлшермен су құйып, отқа қойды. Бастапқы температурасын өлшеп, қайнау уақытын белгіледі.

C:\Users\note\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\шайнек су.jpg C:\Users\note\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\ыстық.jpg

Ал Марат аптап ыстықта далада тұрған судың күннен жылуды қабылдап, ысығанын күтті. Айнұр мен Марат зерттеу кезінде ғылыми әдістің қандай түрін қолданды?

Бағалау критерийі
Тапсырма №
Дескриптор
Балл
Білім алушы
Бағалау критерийі: Физикалық құбылыстарды ажыратады
Тапсырма №: 1
Дескриптор: Бірмезгілде электрлік және оптикалық болатын құбылыстарды таңдайды
Балл: 1
Бағалау критерийі: Зат, дене түсініктерін ажыратады
Тапсырма №: 2
Дескриптор: Ағаштан жасалатын бір денені жазады
Балл: 1
Бағалау критерийі: Ағаштан жасалатын екінші денені жазады
Тапсырма №: 1
Бағалау критерийі: Ағаштан жасалатын үшінші денені жазады
Тапсырма №: 1
Бағалау критерийі: Денелерді жасауға болатын бір затты жазады
Тапсырма №: 1
Бағалау критерийі: Денелерді жасауға болатын екінші затты жазады
Тапсырма №: 1
Бағалау критерийі: Денелерді жасауға болатын үшінші затты жазады
Тапсырма №: 1
Бағалау критерийі: Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістерін ажыратады
Тапсырма №: 3
Дескриптор: Бақылауды ажыратады
Балл: 1
Бағалау критерийі: Экспериментті ажыратады
Тапсырма №: 1
Бағалау критерийі: Жалпы балл
Тапсырма №: 9

«Физика - табиғат туралы ғылым» бөлімі бойынша

жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Білім алушының аты - жөні:

Бағалау критерийі
Оқу жетістігінің деңгейі
Төмен
Орташа
Жоғары
Бағалау критерийі: Физикалық құбылыстардың ажыратады
Оқу жетістігінің деңгейі: Физикалық құбылыстардың түрлерін ажырату қиындық туғызады
Физикалық құбылыстарды ажырату кезінде қателіктер жіберді
Физикалық құбылыстардың түрлерін ажырата алады
Бағалау критерийі: Зат, дене - түсініктерін ажыратады
Оқу жетістігінің деңгейі: Физикалық денені, затты ажырату қиындық туғызады
Физикалық денені, затты ажырату кезінде қателіктер жіберді
Физикалық денені, затты ажырата алады
Бағалау критерийі: Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістерін ажырата алады
Оқу жетістігінің деңгейі: Ғылыми әдісті таңдау қиындық туғызады
Ғылыми әдісті анықтау кезінде қателіктер жібереді
Ғылыми әдісті анықтайды

«ФИЗИКАЛЫҚ ШАМАЛАР МЕН ӨЛШЕУЛЕР»

БӨЛІМІ БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ

Оқу мақсаттары: 7. 1. 2. 1 Физикалық шамаларды олардың SI - жүйесіндегі өлшем бірліктерімен сәйкестендіру

7. 1. 2. 3 Үлкен және кіші сандарды жазған кезде еселік және үлестік қосымшаларды білу және қолдану: микро (µ), милли (m), санти(с), деци(d), кило(k) және мега(М)

7. 1. 3. 1 Дененің ұзындығын, көлемін, температурасын және уақытты өлшеу, өлшеу нәтижелерін аспаптардың қателіктерін есепке ала отырып жазу

Бағалау критерийі Білім алушы:

  • Физикалық шамалардың өлшем бірліктерін ХБЖ - де жазады
  • Үлкен және кіші сандарды жазғанда үлестік және еселік қосымшаларды қолданады
  • Аспаптың бөлік құнын және қателікті есепке ала отырып, сұйықтың көлемін, дененің температурасын анықтайды.

Ойлау дағдыларының деңгейлері : Білу және түсіну

Орындау уақыты: 15 минут

Тапсырмалар

І нұсқа

1. Физикалық щамалардың өлшем бірліктерін ХБЖ - не келтіріп, сәйкестігін көрсетіңіз

Дене массасы 150г
15
с
Дене массасы 150г: Автомобиль жылдамдығы 54 км/сағ
15: 150
с: кг
Дене массасы 150г: Оқушының жүрген уақыты 25 мин
15: 1, 5
с: м/с
Дене массасы 150г: Сұйық көлемі 15 см 3
15: 0, 15
с: м 3
Дене массасы 150г: Оқушының жүрген жолы 0, 15 км
15: 1500
с: м

2. Келесі шамаларды үлестік және еселік қосымшаларды қолданып жазыңыз:

1) 30*10 3 м =

2) 45*10 -2 м =

3) 100*10 -3 л =

4) 15*10 6 байт =

3. а) Өлшеуіш цилиндрдің бөлік құнын анықтаңыз

№1 n = мл

№2 n = мл

№3 n = мл

б) Өлшеуіш цилиндрге құйылған сұйықтың көлемін қателікті ескере отырып анықтаңыз және оны келесі түрде жазыңыз:

№1 V =±мл

№2 V =±мл

№3 V =±мл

Бағалау критерийі
Тапсырма №
Дескриптор
Балл
Білім алушы
Бағалау критерийі: Физикалық шамалардың өлшем бірліктерін ХБЖ - де жазады
Тапсырма №: 1
Дескриптор: Массаның өлшем бірлігін ХБЖ - не келтіреді
Балл: 1
Бағалау критерийі: Жылдамдықтың өлшем бірлігін ХБЖ- не келтіреді
Тапсырма №: 1
Бағалау критерийі: Уақыттың өлшем бірлігін ХБЖ- не келтіреді
Тапсырма №: 1
Бағалау критерийі: Көлемнің өлшем бірлігін ХБЖ - не келтіреді
Тапсырма №: 1
Бағалау критерийі: Ұзындықтың өлшем бірлігін ХБЖ- не келтіреді
Тапсырма №: 1
Бағалау критерийі: Үлкен және кіші сандарды жазғанда үлестік және еселік қосымшаларды қолданады
Тапсырма №: 2
Дескриптор: 10 3 - не сәйкес еселік қосымшаны анықтайды
Балл: 1
Бағалау критерийі: 10 -2 -не сәйкес үлестік қосымшаны анықтайды
Тапсырма №: 1
Бағалау критерийі: 10 -3 -не сәйкес үлестік қосымшаны анықтайды
Тапсырма №: 1
Бағалау критерийі: 10 6 - не сәйкес еселік қосымшаны анықтайды
Тапсырма №: 1
Бағалау критерийі: Аспаптың бөлік құнын және қателікті есепке ала отырып, сұйықтың көлемін анықтайды.
Тапсырма №:
Дескриптор: №1 Өлшеуіш құралдың бөлік құнын анықтайды
Балл: 1
Бағалау критерийі: №2 Өлшеуіш құралдың бөлік құнын анықтайды
Тапсырма №: 1
Бағалау критерийі: №3 Өлшеуіш құралдың бөлік құнын анықтайды
Тапсырма №: 1
Бағалау критерийі:
Тапсырма №: №1 өлшеуіш құралдағы сұйық көлемін анықтайды
Дескриптор: 1
Бағалау критерийі: №2 өлшеуіш құралдағы сұйық көлемін анықтайды
Тапсырма №: 1
Бағалау критерийі: №3 өлшеуіш құралдағы сұйық көлемін анықтайды
Тапсырма №: 1
Бағалау критерийі: №1 өлшеуіш құралдың өлшеу қателігін табады
Тапсырма №: 1
Бағалау критерийі: №2 өлшеуіш құралдың өлшеу қателігін табады
Тапсырма №: 1
Бағалау критерийі: №3 өлшеуіш құралдың өлшеу қателігін табады
Тапсырма №: 1
Бағалау критерийі: Жалпы балл
Тапсырма №: 18

ІІ нұсқа

1. Физикалық шамалардың өлшем бірліктерін ХБЖ - не келтіріп, сәйкестігін көрсетіңіз

Жүктің массасы 300 г
0, 0003
с
Жүктің массасы 300 г: Көлік жылдамдығы 108 км/сағ
0, 0003: 300
с: м
Жүктің массасы 300 г: Сұйық көлемі 300 мл
0, 0003: 3000
с: кг
Жүктің массасы 300 г: Жолдың ұзындығы 3км
0, 0003: 30
с: м 3
Жүктің массасы 300 г: Жүрілген уақыт 5мин
0, 0003: 0, 3
с: м/с

2. Келесі шамаларды үлестік және еселік қосымшаларды қолданып жазыңыз:

1) 8*10 3 м=

2) 20*10 -1 м=

3) 25*10 -6 с=

4) 60 *10 9 байт=

3. а) Термометрдің бөлік құнын анықтаңыз

№1 n = 0 С

№1 n = 0 С

№1 n = 0 С

б) Термометрдегі температуралардың көрсеткішін қателікті ескере отырып анықтаңыз және оны келесі түрде жазыңыз:

№1 t =± 0 С

№2 t =± 0 С

№3 t =± 0 С

Бағалау критерийі
Тапсырма №
Дескриптор
Балл
Білім алушы
Бағалау критерийі: Физикалық шамалардың өлшем бірліктерін ХБЖ - де жазады
Тапсырма №: 1
Дескриптор: Массаның өлшем бірлігін ХБЖ - не келтіреді
Балл: 1
Бағалау критерийі: Жылдамдықтың өлшем бірлігін ХБЖ- не келтіреді
Тапсырма №: 1
Бағалау критерийі: Көлемнің өлшем бірлігін ХБЖ- не келтіреді
Тапсырма №: 1
Бағалау критерийі: Ұзындықтың өлшем бірлігін ХБЖ - не келтіреді
Тапсырма №: 1
Бағалау критерийі: Уақыттың өлшем бірлігін ХБЖ- не келтіреді
Тапсырма №: 1
Бағалау критерийі: Үлкен және кіші сандарды жазғанда үлестік және еселік қосымшаларды қолданады
Тапсырма №: 2
Дескриптор: 10 3 - не сәйкес еселік қосымшаны анықтайды
Балл: 1
Бағалау критерийі: 10 -1 -не сәйкес үлестік қосымшаны анықтайды
Тапсырма №: 1
Бағалау критерийі: 10 -6 -не сәйкес үлестік қосымшаны анықтайды
Тапсырма №: 1
Бағалау критерийі: 10 9 - не сәйкес еселік қосымшаны анықтайды
Тапсырма №: 1
Бағалау критерийі: Аспаптың бөлік құнын және қателікті есепке ала отырып, дененің температурасын анықтайды.
Тапсырма №:
Дескриптор: №1 Термометрдің бөлік құнын анықтайды
Балл: 1
Бағалау критерийі: №2 Термометрдің бөлік құнын анықтайды
Тапсырма №: 1
Бағалау критерийі: №3 Термометрдің бөлік құнын анықтайды
Тапсырма №: 1
Бағалау критерийі:
Тапсырма №: №1 термометр көрсеткіші бойынша дененің температурасын анықтайды
Дескриптор: 1
Бағалау критерийі: №2 термометр көрсеткіші бойынша дененің температурасын анықтайды
Тапсырма №: 1
Бағалау критерийі: №3 термометр көрсеткіші бойынша дененің температурасын анықтайды
Тапсырма №: 1
Бағалау критерийі: №1 термометрдің өлшеу қателігін табады
Тапсырма №: 1
Бағалау критерийі: №2 термометрдің өлшеу қателігін табады
Тапсырма №: 1
Бағалау критерийі: №3 термометрдің өлшеу қателігін табады
Тапсырма №: 1
Бағалау критерийі: Жалпы балл
Тапсырма №: 18

«Физикалық шамалар мен өлшеулер» бөлімі бойынша

жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата - аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Білім алушының аты - жөні:

Бағалау критерийі
Оқу жетістігінің деңгейі
Төмен
Орташа
Жоғары
Бағалау критерийі: Физикалық шамалардың өлшем бірліктерін ХБЖ - де жазады
Оқу жетістігінің деңгейі: Физикалық шамалардың өлшем бірліктерін ХБЖ - не келтіру қиындық туғызады
Массаның, жылдамдықтың, уақыттың, көлемнің және ұзындықтың өлшем бірліктерін ХБЖ - не келтіру кезінде қателіктер жібереді
Физикалық шамалардың өлшем бірліктерін ХБЖ- нде жазады
Бағалау критерийі: Үлкен және кіші сандарды жазғанда үлестік және еселік қосымшаларды қолданады
Оқу жетістігінің деңгейі: Үлкен және кіші сандарды жазғанда үлестік және еселік қосымшаларды қолдану қиындық туғызады
10 9 , 10 6 , 10 3 , 10 -6 , 10 -3 , 10 -2 , 10 -1 - не сәйкес еселік және үлестік қосымшаларды анықтау барысында қателіктер жібереді
Үлкен және кіші сандарды жазғанда үлестік және еселік қосымшаларды қолданады
Бағалау критерийі: Аспаптың бөлік құнын және қателікті есепке ала отырып, сұйықтың көлемін, дененің температурасын анықтайды.
Оқу жетістігінің деңгейі: Өлшеуіш цилиндрдің бөлік құнын анықтау, сұйықтың көлемін өлшеу, құралдың қателігін табу, нәтижелерді қателікті ескере отырып жазу қиындық туғызады
Өлшеуіш цилиндрдің бөлік құнын анықтау, сұйықтың көлемін өлшеу, құралдың қателігін табу, нәтижелерді қателікті ескере отырып жазу кезінде қате жібереді
Аспаптың бөлік құнын және нәтижелерді аспаптың қателігін есепке ала отырып, анықтайды

«КИНЕМАТИКА НЕГІЗДЕРІ. МЕХАНИКАЛЫҚ ҚОЗҒАЛЫС» БӨЛІМІ БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ

Оқу мақсаттары: 7. 2. 1. 4 Қозғалыстағы дененің жылдамдығы мен орташа жылдамдығын есептеу

7. 2. 1. 5 S-тің t- ға тәуелділік графигін тұрғызуда координаталар осьтерінде және кестелерде өлшем бірліктерін дұрыс белгілеу

7. 2. 1. 7 Бірқалыпты қозғалған дененің орын ауыстыруының уақытқа тәуелділік графигінен жылдамдығын анықтау

Бағалау критерийі Білім алушы:

  • Қозғалыстағы дененің жылдамдығы мен орташа жылдамдығын есептейді
  • Дене координатасының уақытқа тәуелділік графигін тұрғызады
  • Дененің орын ауыстыруының уақытқа тәуелділік графигінен жылдамдықты анықтайды

Ойлау дағдыларының деңгейлері: Қолдану

Орындау уақыты: 20 минут

Тапсырма:

1. Суретте жоғары қарай өрмелеп бара жатқан құмырсқаның әр 10 секунд уақыттан кейінгі координатасы көрсетілген.

C:\Users\note\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\20170823_013722.jpg

а) ІV уақыт бөлігіндегі жылдамдығын анықтаңыз

м/с

b) Орташа жылдамдықты анықтайтын формуласын жазыңыз.

І және ІІІ уақыт бөлігіндегі құмырсқаның орташа жылдамдығын есептеңіз.

м/с

2. Автомашина 54 км /сағ жылдамдықпен координаталар басынан кері бағытта қозғалып келеді. Оның бастапқы орны 20 м.

a) Автомашинаның қозғалыс теңдеуін жазыңыз

t
t: X
:
:
:
:

b) кестені толтырыңыз

с) Автомашина координатасының уақытқа тәуелділік графигін тұрғызыңыз

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

3. Суретте дененің орын ауыстыруының уақытқа тәуелділік графигі берілген. Графикпен танысып, кестені толтырыңыз

C:\Users\note\Pictures\жол граф 3.png

а)

Жол бөліктері
ОА
АВ
ВС
СD
Жол бөліктері: Жүріп өткен жол бөлігіне кеткен уақыт, Δt, с
ОА:
АВ:
ВС:
СD:
Жол бөліктері: Жүрілген жолдың ұзындығы, ΔS, м
ОА:
АВ:
ВС:
СD:
Жол бөліктері: Дененің жүріп өткен жол бөлігіндегі жылдамдығы, υ, м/с
ОА:
АВ:
ВС:
СD:

b) Дененің барлық жолдағы (графикте OD аралығы) орташа жылдамдығын анықтаңыз м/с

Бағалау критерийі
Тапсырма №
Дескриптор
Балл
Білім алушы
Бағалау критерийі: Қозғалыстағы дененің жылдамдығы мен орташа жылдамдығын есептейді
Тапсырма №:
Дескриптор: Қозғалыстағы дененің жылдамдығын есептейді
Балл: 1
Бағалау критерийі: 1b
Тапсырма №: Орташа жылдамдықты анықтау формуласын жазады
Дескриптор: 1
Бағалау критерийі: 1b
Тапсырма №: Қозғалыстағы дененің орташа жылдамдығын есептейді
Дескриптор: 1
Бағалау критерийі: Дене координатасының уақытқа тәуелділік графигін тұрғызады
Тапсырма №: 2
Дескриптор: Жылдамдықдың өлшем бірлігін ХБЖ-не келтіреді
Балл: 1
Бағалау критерийі: 2a
Тапсырма №: Қозғалыс теңдеуін жазады
Дескриптор: 1
Бағалау критерийі: 2b
Тапсырма №: Кестені толтырады
Дескриптор: 1
Бағалау критерийі: 2c
Тапсырма №: График сызады және ол түзу сызық болып келеді
Дескриптор: 1
Бағалау критерийі: Дененің орын ауыстыруының уақытқа тәуелділік графигінен жылдамдықты анықтайды
Тапсырма №: 3a
Дескриптор: Графикті қолданып, әр жол бөліктеріне кеткен уақытты табады
Балл: 1
Бағалау критерийі: 3a
Тапсырма №: Әр уақыт бөлігіндегі жүрілген жолды табады
Дескриптор: 1
Бағалау критерийі: 3a
Тапсырма №: Әр жол бөлігіндегі жылдамдықты табады
Дескриптор: 1
Бағалау критерийі: 3b
Тапсырма №: Орташа жылдамдықты табады
Дескриптор: 1
Бағалау критерийі: Жалпы балл
Тапсырма №: 11

ІІ нұсқа

Тапсырма:

1.

а) Суретті пайдаланып, машинаның СD аралығын қандай жылдамдықпен өткенін анықтаңыз.

м/ с

b) Орташа жылдамдығын есептеу формуласын жазыңыз

A- дан С-ға дейін велосипедшінің орташа жылдамдығын есептеңіз

м/с

2. Автобус 18 км /сағ жылдамдықпен қозғалып келеді. Оның бастапқы орны х 0 = -3 м.

a) Автобустың қозғалыс теңдеуін жазыңыз

t
t: X
:
:
:
:

b) кестені толтырыңыз

с) Автобустың координатасының уақытқа тәуелділік графигін тұрғызыңыз

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

3. Суретте дененің орын ауыстыруының уақытқа тәуелділік графигі берілген. Графикпен танысып, кестені толтырыңыз

а)

Жол бөліктері
ОА
АВ
ВС
СD
Жол бөліктері: Жүріп өткен жол бөлігіне кеткен уақыт, Δt, с
ОА:
АВ:
ВС:
СD:
Жол бөліктері: Жүрілген жолдың ұзындығы, ΔS, м
ОА:
АВ:
ВС:
СD:
Жол бөліктері: Дененің жүріп өткен жол бөлігіндегі жылдамдығы, υ, м/с
ОА:
АВ:
ВС:
СD:

b) Дененің барлық жолдағы (графикте OD аралығы) орташа жылдамдығын анықтаңыз м/с


Ұқсас жұмыстар
Мәтін бойынша сұрақтарға жауап
Термодинамиканың екінші заңы
Органикалық заттың ыдырауы
Энергия
Энергия және оның түрлері
Қмж. механикалық энергия. механикалық энергияның сақталу заңы
Дененің потенциалдық энергиясы
Энергия. энергияның түрлері
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Санның натурал сандар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz