Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сабақ мақсаттары. Сабақтың соңы

Бекітемін
Мектеп: № 173 орта мектеп
Пәні: Денешынықтыру
Күні:23.04.2019ж.
Мұғалімнің аты-жөні: Бахбергенов М.А.
Сынып:
7 А
Қатысқандар:
Қатыспағандар:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:
VII - тарау: Командалық ойындардағы дағдыларды жетілдіру
Сабақтың тақырыбы
Тактикалық әрекеттер: жеке, топтық, командалық
Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
7.1.5.5 Бірқатар дене жаттығуларының қарапайым тактикаларын, стратегияларын және композициялық идеяларын құру және бағалай білу
Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар орындай алады:
Шағын ойын тапсырмалары бойынша топтарда қауіпсіз жұмыс істеу.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
Негізгі шабуылдау стратегиялары мен тактикаларын бәсекелестік ойында қолданудың түрлі жолдарын ашу және табу.

Кейбір оқушылар орындай алады:
Шабуыл кезінде шығармашыл болу қажеттілігін түсіну.
Бағалау критерийлері:
Бастамашылық, қиялдылық және шығармашылықты көрсететін озық қорғаныс және шабуыл тактика және стратегияларды дамыту.
Озық шабуыл және қорғаныс стратегия және тактикаларды талдау және сынау.
Тілдік мақсат:
Оқушылар орындай алады:
Ойындарда өзінің және өзгелердің орындауын және түсінігін сынау және жаңа тактика мен стратегияларды жасау

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:
шабуыл мен қорғаныстағы командалық жұмыс
жүгіру, жылдамдықты өзгерту, бағыт
пас, допты лақтыру
ойын қисыны
кеңістікте бағдарлану
допты жұлып алу
допты қорғау

Талқылауға арналған сұрақтар:
:: Команда шабуылын жетілдіру үшін жаңа тактиканы қалай жасай аласың? <<Тез үзіліс>> кезінде қай стратегия ең нәтижелі?
Сен неге ... айта аласың ба?
Ойын кезінде шығармашыл болу неге маңызды екенін айта аласың ба?
Ойын барысында жаңа тактикалар мен стратегиялар дамыту неге маңызды екенін айта аласың ба?
Құндылықтарға баулу
Адамгершілікке ,патриоттық сезімге тәрбиелеу
Алдыңғы оқу:
Оқушылар сабақ барысында және сабақтан тыс уақыттарда алдыңғы сыныптарда алған білімдері бойынша командалық спорттық ойындардағы білімдер мен дағдыларға ие.
Жоспарланған уақыт:
Жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың басы

Оқушыларға сұрақ қою: Сабақ тақырыбы, оқу мақсаты қандай деп ойлайсыз?
Оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын, оқу мақсаттарын анықтап алу;
Сабақ сонында күтілетің нәтижелерге тоқталу;
Баскетбол добымен орындалатын денені қыздыруға арналған жүру, жүгіру кезіндегі жаттығуларды орындау;
Арнайы созылу жаттығуларын өткізу
Кең, таза кеңістік. Мұғалім үшін ысқырық, секундомер. Баскетбол добы және конустар

Сабақтың ортасы
11-15 минут

16-25 минут

26-35 минут

(Б, Т, Ф) Мұғалім қауіпсіздік техникасы бойынша нұсқаулық өткізеді. Оқушылар баскетбол ойыны кезінде негізгі қауіпсіздік талаптарын қарастырады.
(Б, Т, Ф) Оқушылар жұптарға бөлінеді. №2 ойыншы бағаннан жүгіріп шығып, №1 әріптесі өзіне берген допты қағып алады, допты алаңға көлденең алып жүреді және жүгіру бағытын өзгертпей, секіріп допты қалқанға лақтырады, кері секірген допты қағып алады және оны кәрзеңкеге лақытарды, допты қағып алып, №1 ойыншыға береді. Содан кейін №2 ойыншы №1 ойыншының орнын алады, ал ол бағанның соңына жүгіреді.

(Б, Т, Ф) Оқушылар командаларға бөлінеді және бір-бірден екі параллель бағанға сап түзейді. Бағандар арасындағы арақашықтық - 3-4 м, ал бағандағы ойыншылар арасында - созылған қол ұзындығы. Әрбір бағанда бірінші ойыншылар қолдарына баскетбол добын ұстайды. Мұғалімнің белгісі бойынша бірінші ойыншылар допты басынан асыра екінші ойыншыға береді, олар үшіншіге береді және бағанның соңына дейін солай жалғасады. Соңғы ойыншылар допты алып, өз бағандарын, оң жағынан айналып өтіп, бірінші болып тұрады және допты беру жалғасады. Ойын бірінші ойыншы бағандағы өз орнына, басына қайта оралған кезде аяқталады. Допты беруді және жүгірулерді бірінші болып аяқтаған команда жеңіске жетеді
http://hoops.com.ua/
http://www.offsport.ru/
http://worldofchildren.ru/

Доптар, мұғалімге арналған ысқырық, бос ойын кеңістігі
Сабақтың соңы
36-40 минут
Талқылауға арналған сұрақтар:
Сандық артықшылық немесе кемшілікпен шабуыл кезінде қандай тактика мен стратегияларды қолданар едіңіздер?
Команданың жеңіске жету үшін тактикалқ шабуылдың маңыздылығын айтып беріңіздер?
Кең,таза кеңістік.

Бағалау
1мин
Журналға жазылатын комментарий жазылады

Қосымша ақпарат
Саралау
Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?
Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау
Оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Рефлексия
Сабақ \оқу мақсаттары шынайы ма?
Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?
Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
_________________________________________________________
____________________________________________________
____________________________________________________
____________________________________________________
____________________________________________________
____________________________________________________
____________________________________________________
____________________________________________________
____________________________________________________
Қорытынды баға
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:_____________________________________________________________________________________
2:_____________________________________________________________________________________
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:_____________________________________________________________________________________
2:_____________________________________________________________________________________
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
1.____________________________________________________________________________________
2_____________________________________________________________________________________

Ұқсас жұмыстар
Шығармашылық жұмыстың атауы
Сабақ мақсаттары. Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Әрқайсысының қолында доп
Қар кесегін алысқа және дәлдеп лақтыру
Санды теңсіздіктердің қасиеттері
Франция ұлттық кітапханасы
Теңдеулерді шешіңіздер
Доп ойыншылардың біреуінің қолында
Мақсатқа сәйкес оқушыларға бағалау критерийін шығарту
Оқыту мақсаттары
Пәндер