Сабақ мақсаттары. Сабақтың соңы

Қатыспағандар:
Барлық оқушылар орындай алады:
- Шағын ойын тапсырмалары бойынша топтарда қауіпсіз жұмыс істеу.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
- Негізгі шабуылдау стратегиялары мен тактикаларын бәсекелестік ойында қолданудың түрлі жолдарын ашу және табу.
Кейбір оқушылар орындай алады:
Шабуыл кезінде шығармашыл болу қажеттілігін түсіну.
- Бастамашылық, қиялдылық және шығармашылықты көрсететін озық қорғаныс және шабуыл тактика және стратегияларды дамыту.
- Озық шабуыл және қорғаныс стратегия және тактикаларды талдау және сынау.
Оқушылар орындай алады:
Ойындарда өзінің және өзгелердің орындауын және түсінігін сынау және жаңа тактика мен стратегияларды жасау
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:
- шабуыл мен қорғаныстағы командалық жұмыс
- жүгіру, жылдамдықты өзгерту, бағыт
- пас, допты лақтыру
- ойын қисыны
- кеңістікте бағдарлану
- допты жұлып алу
- допты қорғау
Талқылауға арналған сұрақтар:
• Команда шабуылын жетілдіру үшін жаңа тактиканы қалай жасай аласың? «Тез үзіліс» кезінде қай стратегия ең нәтижелі?
Сен неге . . . айта аласың ба?
- Ойын кезінде шығармашыл болу неге маңызды екенін айта аласың ба?
- Ойын барысында жаңа тактикалар мен стратегиялар дамыту неге маңызды екенін айта аласың ба?
- Оқушыларға сұрақ қою: Сабақ тақырыбы, оқу мақсаты қандай деп ойлайсыз?
- Оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын, оқу мақсаттарын анықтап алу;
- Сабақ сонында күтілетің нәтижелерге тоқталу;
- Баскетбол добымен орындалатын денені қыздыруға арналған жүру, жүгіру кезіндегі жаттығуларды орындау;
Арнайы созылу жаттығуларын өткізу
Сабақтың ортасы
11-15 минут
16-25 минут
26-35 минут
(Б, Т, Ф) Мұғалім қауіпсіздік техникасы бойынша нұсқаулық өткізеді. Оқушылар баскетбол ойыны кезінде негізгі қауіпсіздік талаптарын қарастырады.
(Б, Т, Ф) Оқушылар жұптарға бөлінеді. №2 ойыншы бағаннан жүгіріп шығып, №1 әріптесі өзіне берген допты қағып алады, допты алаңға көлденең алып жүреді және жүгіру бағытын өзгертпей, секіріп допты қалқанға лақтырады, кері секірген допты қағып алады және оны кәрзеңкеге лақытарды, допты қағып алып, №1 ойыншыға береді. Содан кейін №2 ойыншы №1 ойыншының орнын алады, ал ол бағанның соңына жүгіреді.
(Б, Т, Ф) Оқушылар командаларға бөлінеді және бір-бірден екі параллель бағанға сап түзейді. Бағандар арасындағы арақашықтық - 3-4 м, ал бағандағы ойыншылар арасында - созылған қол ұзындығы. Әрбір бағанда бірінші ойыншылар қолдарына баскетбол добын ұстайды. Мұғалімнің белгісі бойынша бірінші ойыншылар допты басынан асыра екінші ойыншыға береді, олар үшіншіге береді және бағанның соңына дейін солай жалғасады. Соңғы ойыншылар допты алып, өз бағандарын, оң жағынан айналып өтіп, бірінші болып тұрады және допты беру жалғасады. Ойын бірінші ойыншы бағандағы өз орнына, басына қайта оралған кезде аяқталады. Допты беруді және жүгірулерді бірінші болып аяқтаған команда жеңіске жетеді
http://hoops. com. ua/
http://www. offsport. ru/
http://worldofchildren. ru/
Доптар, мұғалімге арналған ысқырық, бос ойын кеңістігі
Сабақтың соңы
36-40 минут
Талқылауға арналған сұрақтар:
Сандық артықшылық немесе кемшілікпен шабуыл кезінде қандай тактика мен стратегияларды қолданар едіңіздер?
Команданың жеңіске жету үшін тактикалқ шабуылдың маңыздылығын айтып беріңіздер?
Бағалау
1мин
Саралау
- Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?
- Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау
Оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеруді қалай жоспарлайсыз ?
Рефлексия
Сабақ \оқу мақсаттары шынайы ма?
Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?
Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Қорытынды баға
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) ?
1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) ?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
1.
2
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz