Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сұрақтарға жауап беру. Жаңа сөздер
Сынып
7
Сабақтың тақырыбы:
Ұлы дала өркениеті
Білімділік:
Тілдік құрылымдар негізінде оқушылыраға Ұлы дала өркениеті жайында түсінік беру. Лексикалық тақырып аясында метафораны меңгерту.
Дамытушылық:
сын тұрғысынан үйретудің белсенді элементтерін пайдалану арқылы оқушыларды қазақша байланыстырып сөйлеу дағдысын қалыптастыру.
Тәрбиелеу:
оқушыларды сипаттау мәтінді мәтіндері арқылы ұлттық құндылықтарды қадірлеуге тәрбиелеу.
Сілтеме:
Оқу бағдарламасы, <<Қазақ тілі>> оқулығы
Жетістік критерийлері:
Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): тыңдалған мәтінніңмазмұнын түсінеді; мәтіндегі негізгі ойды білдіретін тірек сөздерді табады, мәтіндердің идеясын анықтайды.
Оқушының орташа жетістігі (ООЖ); қазақ тілінде тірек сөздерді пайдаланып, мәтін мазмұнын айтады, мәтін үзінділері арқылы оқиғаның дамуын болжай алады, жазба жұмыстарында теңеу мен метафораны қолдана алады.
Оқушының жоғарғы жетістігі (ООЖ): тақырып бойынша қосымша деректер
Жаңа сөздер:
Заман, ғасыр, отырықшы, бірегей, өркениет, өңдеу
Сабақта қолданылатын материалдар:
Интерактивті тақта, слайдтар, карта, маркер, кесте
Оқыту әдістері:
Әңгімелеу, түсіндіру, сұрақ-жауап, <<Шаттық шеңбері>> тренингі, <<Ыстық орындық>>, диалог
Дереккөздері
Әдістемелік құрал, дидактикалық материалдар, сөздік
Тапсырмалар:
Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі
Амандасу
-бүгін кім кезекші
Кезекші жауап береді
Оқушыларға психалогиялық ахуал туғызу
<<Шаттық шеңбері>> - балалар сендер қарым-қатынас барысында бір-біріне қандай жақсы сөздер айтасыңдар?
Топқа бөлу
Оқушылар бір-біріне тілектер айтады
Үй тапсырмасын тексеру
<<Ыстық орындық>> әдісі
1. Даниэл Дефо қандай романымен әлемге әйгілі болды?Робинзон Крузо
2. Даниэл Дефо адамның тіршілігі туралы не жазды? Адам аяғы баспаған аралда жалғыз өзі өмір сүрген адамның тіршілігі туралы жазды.
3. Сол аралда неше жыл жалғыз болды? 28
4. Құрмалас сөйлем дегеніміз не?
5. Құрмалас сөйлемге мысал келтір
6. Даниэл Дефо кім? Жазушы
7. Кеме теңізде апатқа ұшырағанда кім аралда жалғыз қалды? Робинзон Крузо
8. Аралды ауданы қандай болды? шағын
Сұрақтарға жауап береді
Бағалайды
Қызығушылықтарын ояту
Бейнебаян
<<Ой шақыру>> әдісі <<Ұлы дала сөзіне кластер құру>>
Кластер құрады
Мағынаны тану
1. Сөздікпен жұмыс. ТАО
2. <<Ыстық доп>> әдісі сөз тіркес құру
ТО қайталайды
Сөз тіркес құрайды
Тілдік бағдар
Метафора - сыртқы және ішкі белгілеріндегі, қимылындағы не атқаратын қызметіндегі ұқсастыққа қарап, бір зат атауының басқа бір затқа атау болуына байланысты сөз мағынасынын ауысуы болып табылады. Мағына ауысуының бұл тәсілінің негізінде ұқсату заңы жатыр. Метафораның кейбір түрлері теңеуге жақындайды.
Метафораны меңгереді
Топпен жұмыс
А)Мәтінмен жұмыс
1топ: оқиды, мазмұнын айтады
2 топ: 7 сұрақ құрайды.
Критерий
Дескриптор
Балл
Тақырып бойынша ақпаратты қолдану
1. Мәтіннің мазмұның айта алады.
2. Сұрақты құрастыра алады
2
3. Сұраққа толық жауап бере алады
1
Барлығы:
3
Мазмұнын айтады, сұрақ құрайды.
Ә) Жұппен жұмыс: төмендегі сөздерді орыс тіліндегі аудармасымен сәйкестендіріп жаз. Ретіне қарай метафоралы сөздермен тіркестіріп жаз.
Б) 2 топқа мәтін беріледі, сол мәтінді қазақшаға аудару керек.
Критерий
Дескриптор
Балл
Тақырып бойынша ақпаратты қолдану
1. Сәйкестендіріп жаза алады
1
2. Мәтінді аударып бере алады
1
Барлығы:
2
Оқушылар қазақшаға аударады.
Сергіту сәті
Сергіту сәтін орындатады.
орындайды
Жеке жұмыс
1 топ: <<Өркениет>> сөзіне фонетикалық талдау жасайды.
2 топ: <<Дала>> сөзін септейді.
Критерий
Дескриптор
Балл
Тақырып бойынша ақпаратты қолдану
1. Берілген сөздерді талдай алады
2
Барлығы:
2
Талдау жасайды
<<Жүгірме диктант>> әдісі
Оқушылар есте сақтағандарын топқа келіп жазғызады.
Жазғызады.
Сұрақтарға жауап беру.
Кері байланыс:
Сұрақ-жауап
<<Үш шапалақ>>.
Сабақтың тақырыбың түсінбегендер 1 шапалақ.
Сабақтың тақырыбың жартылай түсінгендер 2 шапалақ.
Сабақтың тақырыбың толық түсінгендер 3 шапалақ.
Сұрақтарға жауап береді.
Ү\т
85 бет 5- тапсырма
Рефлексия
7
Сабақтың тақырыбы:
Ұлы дала өркениеті
Білімділік:
Тілдік құрылымдар негізінде оқушылыраға Ұлы дала өркениеті жайында түсінік беру. Лексикалық тақырып аясында метафораны меңгерту.
Дамытушылық:
сын тұрғысынан үйретудің белсенді элементтерін пайдалану арқылы оқушыларды қазақша байланыстырып сөйлеу дағдысын қалыптастыру.
Тәрбиелеу:
оқушыларды сипаттау мәтінді мәтіндері арқылы ұлттық құндылықтарды қадірлеуге тәрбиелеу.
Сілтеме:
Оқу бағдарламасы, <<Қазақ тілі>> оқулығы
Жетістік критерийлері:
Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): тыңдалған мәтінніңмазмұнын түсінеді; мәтіндегі негізгі ойды білдіретін тірек сөздерді табады, мәтіндердің идеясын анықтайды.
Оқушының орташа жетістігі (ООЖ); қазақ тілінде тірек сөздерді пайдаланып, мәтін мазмұнын айтады, мәтін үзінділері арқылы оқиғаның дамуын болжай алады, жазба жұмыстарында теңеу мен метафораны қолдана алады.
Оқушының жоғарғы жетістігі (ООЖ): тақырып бойынша қосымша деректер
Жаңа сөздер:
Заман, ғасыр, отырықшы, бірегей, өркениет, өңдеу
Сабақта қолданылатын материалдар:
Интерактивті тақта, слайдтар, карта, маркер, кесте
Оқыту әдістері:
Әңгімелеу, түсіндіру, сұрақ-жауап, <<Шаттық шеңбері>> тренингі, <<Ыстық орындық>>, диалог
Дереккөздері
Әдістемелік құрал, дидактикалық материалдар, сөздік
Тапсырмалар:
Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі
Амандасу
-бүгін кім кезекші
Кезекші жауап береді
Оқушыларға психалогиялық ахуал туғызу
<<Шаттық шеңбері>> - балалар сендер қарым-қатынас барысында бір-біріне қандай жақсы сөздер айтасыңдар?
Топқа бөлу
Оқушылар бір-біріне тілектер айтады
Үй тапсырмасын тексеру
<<Ыстық орындық>> әдісі
1. Даниэл Дефо қандай романымен әлемге әйгілі болды?Робинзон Крузо
2. Даниэл Дефо адамның тіршілігі туралы не жазды? Адам аяғы баспаған аралда жалғыз өзі өмір сүрген адамның тіршілігі туралы жазды.
3. Сол аралда неше жыл жалғыз болды? 28
4. Құрмалас сөйлем дегеніміз не?
5. Құрмалас сөйлемге мысал келтір
6. Даниэл Дефо кім? Жазушы
7. Кеме теңізде апатқа ұшырағанда кім аралда жалғыз қалды? Робинзон Крузо
8. Аралды ауданы қандай болды? шағын
Сұрақтарға жауап береді
Бағалайды
Қызығушылықтарын ояту
Бейнебаян
<<Ой шақыру>> әдісі <<Ұлы дала сөзіне кластер құру>>
Кластер құрады
Мағынаны тану
1. Сөздікпен жұмыс. ТАО
2. <<Ыстық доп>> әдісі сөз тіркес құру
ТО қайталайды
Сөз тіркес құрайды
Тілдік бағдар
Метафора - сыртқы және ішкі белгілеріндегі, қимылындағы не атқаратын қызметіндегі ұқсастыққа қарап, бір зат атауының басқа бір затқа атау болуына байланысты сөз мағынасынын ауысуы болып табылады. Мағына ауысуының бұл тәсілінің негізінде ұқсату заңы жатыр. Метафораның кейбір түрлері теңеуге жақындайды.
Метафораны меңгереді
Топпен жұмыс
А)Мәтінмен жұмыс
1топ: оқиды, мазмұнын айтады
2 топ: 7 сұрақ құрайды.
Критерий
Дескриптор
Балл
Тақырып бойынша ақпаратты қолдану
1. Мәтіннің мазмұның айта алады.
2. Сұрақты құрастыра алады
2
3. Сұраққа толық жауап бере алады
1
Барлығы:
3
Мазмұнын айтады, сұрақ құрайды.
Ә) Жұппен жұмыс: төмендегі сөздерді орыс тіліндегі аудармасымен сәйкестендіріп жаз. Ретіне қарай метафоралы сөздермен тіркестіріп жаз.
Б) 2 топқа мәтін беріледі, сол мәтінді қазақшаға аудару керек.
Критерий
Дескриптор
Балл
Тақырып бойынша ақпаратты қолдану
1. Сәйкестендіріп жаза алады
1
2. Мәтінді аударып бере алады
1
Барлығы:
2
Оқушылар қазақшаға аударады.
Сергіту сәті
Сергіту сәтін орындатады.
орындайды
Жеке жұмыс
1 топ: <<Өркениет>> сөзіне фонетикалық талдау жасайды.
2 топ: <<Дала>> сөзін септейді.
Критерий
Дескриптор
Балл
Тақырып бойынша ақпаратты қолдану
1. Берілген сөздерді талдай алады
2
Барлығы:
2
Талдау жасайды
<<Жүгірме диктант>> әдісі
Оқушылар есте сақтағандарын топқа келіп жазғызады.
Жазғызады.
Сұрақтарға жауап беру.
Кері байланыс:
Сұрақ-жауап
<<Үш шапалақ>>.
Сабақтың тақырыбың түсінбегендер 1 шапалақ.
Сабақтың тақырыбың жартылай түсінгендер 2 шапалақ.
Сабақтың тақырыбың толық түсінгендер 3 шапалақ.
Сұрақтарға жауап береді.
Ү\т
85 бет 5- тапсырма
Рефлексия
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz