Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Таңғажайып ертегілер
Пәні: әдебиеттік оқу
Мектеп:N°15 орта мектебі
Тақырыбы:
Таңғажайып ертегілер
Күні:22.11.2021
Мұғалімнің есімі:Дәулетханова Іңкәр Талғатқызы
Сынып:4 <<Б>>
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабаққа негізделген оқу мақсаттары:
4.2.7.1 Балалардың халық ауыз әдебиетіне деген қызығушылығын ертегілер арқылы арттыру.
4.2.7.2 Балалардың ойлау қабілетін, тіл байлығын дамыту.
Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар орындай алады
Суреттер мен сұрақтар арқылы сабақтың тақырыбын болжай алады
Көпшілігі орындай алады
Мәтіннен негізгі мәліметті тауып, түсініп айтады
Кейбір оқушылар орындай алады
Жиналған мәліметтерге сүйене отырып тапсырмаларды орындай алады
Жетістік критерийлері:
Тақырыпты болжайды, сұрақтарға жауап береді, постер жасайды, сұрақ құрстырады, кейіпкерлерді сипаттайды.
Тілдік мақсат:
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Алтын сақа, бай, бай баласы, жылқы, тұлпар, кемпір, бүйрек.
Сюжеттің дамуын болжау
Кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалау
Алдыңғы оқу:
Ұлттық ойындарымыз
Жоспар
Жоспарланған уақыт
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)
Сабақтың басы
Психологиялық ахуал қалыптастыру:
-Сәлеметсіздер ме балалар!
Күндей жадырап,
Айдай нұрланып,
Жұлдыздай жарқырап,
Судай таза, мөлдір қөңілмен
Сабағымызды бастаймыз!
Топқа бөлу: 3 топқа бірігу
7 минут
Үй тапсырмасын тексеру:
1.Ұлттық ойындардың қандай түрлерін білесіңдер?
2.Өткен сабақта ұлттық ойынның қай түрімен таныстық?
3. <<Асық>> ойынын тақтаға шығып көрсету ұсынылады.
4. Асық атауларын атаңдар (сақа, топай, кеней, ешкімер, қойлақ)
Дескриптор:
Ұлттық ойындардың түрлерін атайды.
Асық атауларын атайды.
Асықтың түсуіне қарай атауларын атайды.
Асық ойынының атауларын атайды.
Жаңа сабақ:
Тақтада көрсетілген суреттер арқылы тақырыпты болжайды.
Сабақтың тақырыбы оқушылармен бірге анықталады:
Сабақтың тақырыбы: Таңғажайып ертегілер.
Түсіну:
Ертегілер ауыз әдебиетінің ең көне жанрына жатады. бұларда көбінесе өмірде сирек кездесетін немесе мүлде кездеспейтін, ойдан шығарылған оқиғалар баяндалады. Ол ауызша айтылып, ел есінде ғасырлар бойы сақталып, ұрпақтан - ұрпаққа ауысып біздің дәуірімізге жеткен. Әр кезеңде ертегі айтушылар өз жандарынан ертегі мазмұнына жаңа оқиғалар қосқан. Сөйтіп ол үнемі жаңарып, толықтырылып, жетілдіріліп отырған.
Халық ерте кезде-ақ әрқашан зұлымдықты әділеттік жеңеді, адам табиғаттың асау сырларын біліп, қолдана алатын болады деп сенген. Жақсы өмірді аңсаған қашықтарға тез жетуді, ғажап күшті болуды, көкке ұшуды, жер асатына түсіп, асыл қазынасын алып, пайдалануды армандаған. Соның бәрі ертегілерге арқау болған. Сондықтан да ертегілерде халық қиялы, арманы, даналығы ғасырлар бойы жинақталған өмір тәжірибесі бар. Ертегілердің үш түрі бар. Олар:
1. Хайуанаттар туралы ертегілер
2. Қиял - ғажайып ертегілер
3. Шыншыл ертегілер
Оқулықпен жұмыс:
Оқулықта берілген ертегіні балалрға оқу ұсынылады.
Дескриптор:
Қатесіз оқу.
Дауыс ырғағын сақтау.
Сыныптасынды мұқият тыңдау.
Жаңа сабақты бекіту.
Балалар ертегі желісі бойынша бір-біріне сұрақ қояды.
Топтық жұмыс: ( постер құру)
Дескриптор:
Топ мүшелері жұмысқа толық қатысады.
Бір-бірінің пікірін тыңдайды.
Жұптық жұмыс : <<Шын жалған ойыны>>
Ал енді дайын болсақ, бірінші жұп оқиды қалған жұптар дұрыс болса қол соғады, ал қате болса, аяғымызбен тарсылдатамыз.
Тұжырым
Шын-жалған
Бай жылқысын суғаруға көлге келеді.
Көлдің ішінде жап-жасыл өкпе жүреді.
Өкпе сұлу қызға айналады
Кемпір байдың жағасынан алады
Бай кемпірден қашып кетеді
Бала жылқы таңдауға келгенде оған қасқа тай қарайды
Кемпір балаға сақасын алып береді
Сақаны алуға баланың аты көмектеседі
Кемпірдің 7 тісі бар
Балаға қарлығаш және төбеттер көмектеседі.
Рефлексия
2 минут
<<Эмоция аралдары>>
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау - оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыс
Құндылықтардағы байланыс
Төмен деңгей оқушыларына:
қарапайым сұрақтар үлгілерін ұсыну;
мәтін мазмұны бойынша қосымша мәліметтер беру;
<<прожектор>> моделін ұсыну;
Орта деңгей оқушыларына:
көркемдегіш құралдар үлгісін беру;
мәтін мазмұны бойынша қосымша деректер ұсыну;
әуе шары сызбасын ұсыну;
Жоғары деңгей оқушыларына:
ұлттық құндылық туралы мәлімет беру;
көріктеу-айшықтау құралдары
"Оқушылардың шолуы" (өзін - өзі бағалау) - оқушылардың өзінің дербес оқуына шолу жасауы.
<<Эмоция аралдары >> - жалпы сабақ бойынша қай аралда тұрғандарын үлестірме қайықшаларды жапсыру арқылы көрсетеді
Мектеп:N°15 орта мектебі
Тақырыбы:
Таңғажайып ертегілер
Күні:22.11.2021
Мұғалімнің есімі:Дәулетханова Іңкәр Талғатқызы
Сынып:4 <<Б>>
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабаққа негізделген оқу мақсаттары:
4.2.7.1 Балалардың халық ауыз әдебиетіне деген қызығушылығын ертегілер арқылы арттыру.
4.2.7.2 Балалардың ойлау қабілетін, тіл байлығын дамыту.
Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар орындай алады
Суреттер мен сұрақтар арқылы сабақтың тақырыбын болжай алады
Көпшілігі орындай алады
Мәтіннен негізгі мәліметті тауып, түсініп айтады
Кейбір оқушылар орындай алады
Жиналған мәліметтерге сүйене отырып тапсырмаларды орындай алады
Жетістік критерийлері:
Тақырыпты болжайды, сұрақтарға жауап береді, постер жасайды, сұрақ құрстырады, кейіпкерлерді сипаттайды.
Тілдік мақсат:
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Алтын сақа, бай, бай баласы, жылқы, тұлпар, кемпір, бүйрек.
Сюжеттің дамуын болжау
Кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалау
Алдыңғы оқу:
Ұлттық ойындарымыз
Жоспар
Жоспарланған уақыт
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)
Сабақтың басы
Психологиялық ахуал қалыптастыру:
-Сәлеметсіздер ме балалар!
Күндей жадырап,
Айдай нұрланып,
Жұлдыздай жарқырап,
Судай таза, мөлдір қөңілмен
Сабағымызды бастаймыз!
Топқа бөлу: 3 топқа бірігу
7 минут
Үй тапсырмасын тексеру:
1.Ұлттық ойындардың қандай түрлерін білесіңдер?
2.Өткен сабақта ұлттық ойынның қай түрімен таныстық?
3. <<Асық>> ойынын тақтаға шығып көрсету ұсынылады.
4. Асық атауларын атаңдар (сақа, топай, кеней, ешкімер, қойлақ)
Дескриптор:
Ұлттық ойындардың түрлерін атайды.
Асық атауларын атайды.
Асықтың түсуіне қарай атауларын атайды.
Асық ойынының атауларын атайды.
Жаңа сабақ:
Тақтада көрсетілген суреттер арқылы тақырыпты болжайды.
Сабақтың тақырыбы оқушылармен бірге анықталады:
Сабақтың тақырыбы: Таңғажайып ертегілер.
Түсіну:
Ертегілер ауыз әдебиетінің ең көне жанрына жатады. бұларда көбінесе өмірде сирек кездесетін немесе мүлде кездеспейтін, ойдан шығарылған оқиғалар баяндалады. Ол ауызша айтылып, ел есінде ғасырлар бойы сақталып, ұрпақтан - ұрпаққа ауысып біздің дәуірімізге жеткен. Әр кезеңде ертегі айтушылар өз жандарынан ертегі мазмұнына жаңа оқиғалар қосқан. Сөйтіп ол үнемі жаңарып, толықтырылып, жетілдіріліп отырған.
Халық ерте кезде-ақ әрқашан зұлымдықты әділеттік жеңеді, адам табиғаттың асау сырларын біліп, қолдана алатын болады деп сенген. Жақсы өмірді аңсаған қашықтарға тез жетуді, ғажап күшті болуды, көкке ұшуды, жер асатына түсіп, асыл қазынасын алып, пайдалануды армандаған. Соның бәрі ертегілерге арқау болған. Сондықтан да ертегілерде халық қиялы, арманы, даналығы ғасырлар бойы жинақталған өмір тәжірибесі бар. Ертегілердің үш түрі бар. Олар:
1. Хайуанаттар туралы ертегілер
2. Қиял - ғажайып ертегілер
3. Шыншыл ертегілер
Оқулықпен жұмыс:
Оқулықта берілген ертегіні балалрға оқу ұсынылады.
Дескриптор:
Қатесіз оқу.
Дауыс ырғағын сақтау.
Сыныптасынды мұқият тыңдау.
Жаңа сабақты бекіту.
Балалар ертегі желісі бойынша бір-біріне сұрақ қояды.
Топтық жұмыс: ( постер құру)
Дескриптор:
Топ мүшелері жұмысқа толық қатысады.
Бір-бірінің пікірін тыңдайды.
Жұптық жұмыс : <<Шын жалған ойыны>>
Ал енді дайын болсақ, бірінші жұп оқиды қалған жұптар дұрыс болса қол соғады, ал қате болса, аяғымызбен тарсылдатамыз.
Тұжырым
Шын-жалған
Бай жылқысын суғаруға көлге келеді.
Көлдің ішінде жап-жасыл өкпе жүреді.
Өкпе сұлу қызға айналады
Кемпір байдың жағасынан алады
Бай кемпірден қашып кетеді
Бала жылқы таңдауға келгенде оған қасқа тай қарайды
Кемпір балаға сақасын алып береді
Сақаны алуға баланың аты көмектеседі
Кемпірдің 7 тісі бар
Балаға қарлығаш және төбеттер көмектеседі.
Рефлексия
2 минут
<<Эмоция аралдары>>
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау - оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыс
Құндылықтардағы байланыс
Төмен деңгей оқушыларына:
қарапайым сұрақтар үлгілерін ұсыну;
мәтін мазмұны бойынша қосымша мәліметтер беру;
<<прожектор>> моделін ұсыну;
Орта деңгей оқушыларына:
көркемдегіш құралдар үлгісін беру;
мәтін мазмұны бойынша қосымша деректер ұсыну;
әуе шары сызбасын ұсыну;
Жоғары деңгей оқушыларына:
ұлттық құндылық туралы мәлімет беру;
көріктеу-айшықтау құралдары
"Оқушылардың шолуы" (өзін - өзі бағалау) - оқушылардың өзінің дербес оқуына шолу жасауы.
<<Эмоция аралдары >> - жалпы сабақ бойынша қай аралда тұрғандарын үлестірме қайықшаларды жапсыру арқылы көрсетеді
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz