Таңғажайып ертегілер

Пәні: әдебиеттік оқу
Мектеп:N°15 орта мектебі
Пәні:әдебиеттік оқу: Тақырыбы:
Мектеп:N°15 орта мектебі: Таңғажайып ертегілер
Пәні:әдебиеттік оқу: Күні:22. 11. 2021
Мектеп:N°15 орта мектебі: Мұғалімнің есімі:Дәулетханова Іңкәр Талғатқызы
Пәні:әдебиеттік оқу: Сынып:4 «Б»
Мектеп:N°15 орта мектебі: Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Пәні:әдебиеттік оқу: Сабаққа негізделген оқу мақсаттары:
Мектеп:N°15 орта мектебі:

4. 2. 7. 1 Балалардың халық ауыз әдебиетіне деген қызығушылығын ертегілер арқылы арттыру.

4. 2. 7. 2 Балалардың ойлау қабілетін, тіл байлығын дамыту.

Пәні:әдебиеттік оқу: Сабақ мақсаттары:
Мектеп:N°15 орта мектебі:

Барлық оқушылар орындай алады

Суреттер мен сұрақтар арқылы сабақтың тақырыбын болжай алады

Көпшілігі орындай алады

Мәтіннен негізгі мәліметті тауып, түсініп айтады

Кейбір оқушылар орындай алады

Жиналған мәліметтерге сүйене отырып тапсырмаларды орындай алады

Пәні:әдебиеттік оқу: Жетістік критерийлері:
Мектеп:N°15 орта мектебі: Тақырыпты болжайды, сұрақтарға жауап береді, постер жасайды, сұрақ құрстырады, кейіпкерлерді сипаттайды.
Пәні:әдебиеттік оқу: Тілдік мақсат:
Мектеп:N°15 орта мектебі:
  • Негізгі сөздер мен тіркестер:
Пәні:әдебиеттік оқу: Алтын сақа, бай, бай баласы, жылқы, тұлпар, кемпір, бүйрек.
Пәні:әдебиеттік оқу:
  • Сюжеттің дамуын болжау
  • Кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалау
Пәні:әдебиеттік оқу: Алдыңғы оқу:
Мектеп:N°15 орта мектебі: Ұлттық ойындарымыз
Пәні:әдебиеттік оқу: Жоспар
Пәні:әдебиеттік оқу: Жоспарланған уақыт
Мектеп:N°15 орта мектебі: Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)
Пәні:әдебиеттік оқу: Сабақтың басы
Мектеп:N°15 орта мектебі:

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

-Сәлеметсіздер ме балалар!

Күндей жадырап,

Айдай нұрланып,

Жұлдыздай жарқырап,

Судай таза, мөлдір қөңілмен

Сабағымызды бастаймыз!

Топқа бөлу: 3 топқа бірігу

Пәні:әдебиеттік оқу: 7 минут
Мектеп:N°15 орта мектебі:

Үй тапсырмасын тексеру:

1. Ұлттық ойындардың қандай түрлерін білесіңдер?

2. Өткен сабақта ұлттық ойынның қай түрімен таныстық?

3. «Асық» ойынын тақтаға шығып көрсету ұсынылады.

4. Асық атауларын атаңдар (сақа, топай, кеней, ешкімер, қойлақ)

Дескриптор:

  1. Ұлттық ойындардың түрлерін атайды.
  2. Асық атауларын атайды.
  3. Асықтың түсуіне қарай атауларын атайды.
  4. Асық ойынының атауларын атайды.

Жаңа сабақ:

  • Тақтада көрсетілген суреттер арқылы тақырыпты болжайды.

Сабақтың тақырыбы оқушылармен бірге анықталады:

Сабақтың тақырыбы: Таңғажайып ертегілер.

Түсіну:

Ертегілер ауыз әдебиетінің ең көне жанрына жатады. бұларда көбінесе өмірде сирек кездесетін немесе мүлде кездеспейтін, ойдан шығарылған оқиғалар баяндалады. Ол ауызша айтылып, ел есінде ғасырлар бойы сақталып, ұрпақтан - ұрпаққа ауысып біздің дәуірімізге жеткен. Әр кезеңде ертегі айтушылар өз жандарынан ертегі мазмұнына жаңа оқиғалар қосқан. Сөйтіп ол үнемі жаңарып, толықтырылып, жетілдіріліп отырған.

Халық ерте кезде-ақ әрқашан зұлымдықты әділеттік жеңеді, адам табиғаттың асау сырларын біліп, қолдана алатын болады деп сенген. Жақсы өмірді аңсаған қашықтарға тез жетуді, ғажап күшті болуды, көкке ұшуды, жер асатына түсіп, асыл қазынасын алып, пайдалануды армандаған. Соның бәрі ертегілерге арқау болған. Сондықтан да ертегілерде халық қиялы, арманы, даналығы ғасырлар бойы жинақталған өмір тәжірибесі бар. Ертегілердің үш түрі бар. Олар:

1. Хайуанаттар туралы ертегілер

2. Қиял - ғажайып ертегілер

3. Шыншыл ертегілер

Оқулықпен жұмыс:

  • Оқулықта берілген ертегіні балалрға оқу ұсынылады.

Дескриптор:

  1. Қатесіз оқу.
  2. Дауыс ырғағын сақтау.
  3. Сыныптасынды мұқият тыңдау.

Жаңа сабақты бекіту.

  • Балалар ертегі желісі бойынша бір-біріне сұрақ қояды.

Топтық жұмыс: ( постер құру)

Дескриптор:

  1. Топ мүшелері жұмысқа толық қатысады.
  2. Бір-бірінің пікірін тыңдайды.

Жұптық жұмыс : «Шын жалған ойыны»

Ал енді дайын болсақ, бірінші жұп оқиды қалған жұптар дұрыс болса қол соғады, ал қате болса, аяғымызбен тарсылдатамыз.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Тұжырым
Шын-жалған
Бай жылқысын суғаруға көлге келеді.
Көлдің ішінде жап-жасыл өкпе жүреді.
Өкпе сұлу қызға айналады
Кемпір байдың жағасынан алады
Бай кемпірден қашып кетеді
Бала жылқы таңдауға келгенде оған қасқа тай қарайды
Кемпір балаға сақасын алып береді
Сақаны алуға баланың аты көмектеседі
Кемпірдің 7 тісі бар
Балаға қарлығаш және төбеттер көмектеседі.
Пәні:әдебиеттік оқу:
Мектеп:N°15 орта мектебі:
Пәні:әдебиеттік оқу:
Мектеп:N°15 орта мектебі:
Пәні:әдебиеттік оқу:
Мектеп:N°15 орта мектебі:
Пәні:әдебиеттік оқу:
Мектеп:N°15 орта мектебі:
Пәні:әдебиеттік оқу:
Мектеп:N°15 орта мектебі:
Пәні:әдебиеттік оқу:
Мектеп:N°15 орта мектебі:
Пәні:әдебиеттік оқу:
Мектеп:N°15 орта мектебі:
Пәні:әдебиеттік оқу:
Мектеп:N°15 орта мектебі:
Пәні

Ұқсас жұмыстар
1 маусым халықаралық балаларды қорғау күніне арналған «балдәурен» кемесімен саяхат» сазды бағдарламасының сценарийі
Түлкі мен қасқыр
Сабақтың білімділік мақсаты
Туған жер туралы жыр (ертегі). 2 сынып
Бейнелеу өнерінің жанрлары
Адасқан кейіпкерлерге көмектес
Қош бол, сүйікті Әліппем
Тамшыбұлақ демалыс лагері - тамаша демалыс мекені
Ойын әлеміне саяхат
Біздің Отанымыз - Қазақстан Қазақстан - көп ұлтты, дербес, тәуелсіз мемлекет
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz