Халық ауыз әдебиеті. Сабақтың тақырыбы

Қысқамерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Халық ауыз әдебиеті

№1-сабақ.

Бөлім:: Бөлім:
Таза, мінсіз асыл сөз: Таза, мінсіз асыл сөз
Бөлім:: Педагогтің аты-жөні:
Таза, мінсіз асыл сөз:
Бөлім:: Күні:
Таза, мінсіз асыл сөз:
Бөлім:: Сыныбы: 5
Таза, мінсіз асыл сөз: Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Бөлім:: Сабақтың тақырыбы:
Таза, мінсіз асыл сөз: Халық ауыз әдебиеті
Бөлім:: Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
Таза, мінсіз асыл сөз: 5. 1. 2. 1 әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау
Бөлім::
Таза, мінсіз асыл сөз:
Бөлім:: Құндылықтарға баулу:
Таза, мінсіз асыл сөз: «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты: Сабақ кезеңі/Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті: Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті: Оқушының іс-әрекеті
Бағалау: Бағалау
Ресурстар: Ресурстар
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

7 мин.

Педагогтің іс-әрекеті:

(Ұ) . Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады.

3. Оқушыларды топтарға біріктіру.

Оқушының іс-әрекеті:

Топқа кітап, дәптер және қаламсап оқу құралдарының суреттері бар қима қағаздар беріледі. Әр оқушы қима қағаздарды таңдау арқылы ұқсас құралдармен 3 топқа бірігеді.

1 топ: Кітап

2 топ: Дәптер

3 топ: Қаламсап

Бағалау:

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.

Ресурстар:

Оқулық, жұмыс дәптерлері

Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы

Сабақ кезеңі/Уақыты: Жаңа сабаққа кіріспе
Педагогтің іс-әрекеті:

(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Оқушының іс-әрекеті:

Халық ауыз әдебиеті дегеніміз не

Ауыз әдебиеті біздің заманымызға қалай жеткен

Ауыз әдебиетінің қандай түрлері бар

Ауыз әдебиетінің маңызы қандай

Бағалау:

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

Ресурстар: Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.

Педагогтің іс-әрекеті:

Қазақ халқының ауыз әдебиеті әр салада дамыған

негізгі түрлері

ертегілер, мақал-мәтелдер, жұмбақтар жаңылтпаштар, эпостық жырлар, лиро эпостық жырлар, айтыс өлеңдер, аңыз әңгімелер, тарихи жырлар, тұрмыс салт жырлар

Оқушының іс-әрекеті: Ұжымдық жұмыс: Қазақ халқының ерте заманда жасаған мәдени мұрасының бірі жайлы талқылау
Бағалау:

Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

Неліктен ауыл әдебиетін "халық өмірінің айнасы "дейміз

Ресурстар:

Оқулық

5-сынып

Сабақ кезеңі/Уақыты: Топтық жұмыс
Педагогтің іс-әрекеті: Диалогтен алған әсерлерлерімен ой бөлісуне нұсқау береді.
Оқушының іс-әрекеті: "Фолкьклор" дегеніміз не талқылайды
Бағалау:

Дескриптор: Жалпы - 4 балл.

Неліктен ауыз әдебиеті біздің дәуірімізге дейін жетті

Ресурстар:

Оқулық

5-сынып

Сабақ кезеңі/Уақыты: Жұптық жұмыс
Педагогтің іс-әрекеті:

№2-тапсырманы орындатады.

Ауыз әдебиетінде халық өмірі қалай бейнеленген

Неліктен ауыз әдебиетін бай асыл қазынасы дейміз

балалар осы сұрақтар бойынша өз ойларын жазады

Оқушының іс-әрекеті:

Халық ауыз әдебиеті және және жазба әдебиеті

Венн диаграммасы

"Қазақ халқының ауыз әдебиеті "деген тақырыпта тірек сызба құру

Бағалау:

Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

"5 W" тәсілін қолданып, тақырып бойынша қарапайым сұрақтар құрастырыңдар

Ресурстар:

Оқулық

5-сынып

Жұмыс дәптерлері.

Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.

Педагогтің іс-әрекеті:

«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
Бағалау: Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар

Ұқсас жұмыстар
Ауыз әдебиет түрлері
Ертегілер. 6 сынып
Көркем әдебиет
Ертегілер туралы түсінік
Аңыз әңгімелер. қожанасырдың тойға баруы. қазақ әдебиеті 5 сынып
Халық ауыз әдебиеті. 9-сынып
Халық ауыз әдебиеті
Қазақ халқының әдебиеті мен мәдениеті
Тұрмыс салт жырлары.тойбастар.тұсаукесер. 5 сынып
"наурыз мейрамы, қазақ халқының ауыз әдебиеті, шешендік өнері" ашық сабақ 5 сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz