Драма турасында

САБАҚ ЖОСПАРЫ

Пән: Пән
Қазақ әдебиеті: Қазақ әдебиеті
:
Пән: Мұғалім
Қазақ әдебиеті: Тажигалиева Замзагул Тілепбергенқызы
Пән: Мектеп, сынып
Қазақ әдебиеті:

Орал қаласы, ФМБ НЗМ,

12-сынып

Пән: Сабақ тақырыбы
Қазақ әдебиеті: М. Әуезов «Қарагөз» драмасы
Пән:
Қазақ әдебиеті:
:
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

А/И 7. Автор үлесі, пьеса тілі.

АИ6. Қазақ және әлем әдебиетіндегі құндылықтар.

БС2. Әдеби шығармалардағы ұлттық, ғаламдық тақырыптардағы астарлы және тура мағыналарды игеру.

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: Сабақтың мақсаттары
А/И 7. Автор үлесі, пьеса тілі.АИ6. Қазақ және әлем әдебиетіндегі құндылықтар.БС2. Әдеби шығармалардағы ұлттық, ғаламдық тақырыптардағы астарлы және тура мағыналарды игеру.: Ұлттық классикалық туындыларда көтерілген мәселелерді түсінеді, қазақ және әлем әдебиетіндегі құндылықтарды байланыстыра алады, креативті тұрғыдан ой айтады, жазады, сөз құдіретін таниды.
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: Жетістік критерийлері
А/И 7. Автор үлесі, пьеса тілі.АИ6. Қазақ және әлем әдебиетіндегі құндылықтар.БС2. Әдеби шығармалардағы ұлттық, ғаламдық тақырыптардағы астарлы және тура мағыналарды игеру.:

- Драмалық шығарманың тақырыбы мен идеясына анализ жасай алады;

- Жазушының «тіл мен құрылымды» қолдануына талдау жасай алады;

- Драмалық шығармадағы кейіпкерлер тілі арқылы тура және ауыспалы мағыналарды зерттей алады.

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: Тілдік мақсаттар
А/И 7. Автор үлесі, пьеса тілі.АИ6. Қазақ және әлем әдебиетіндегі құндылықтар.БС2. Әдеби шығармалардағы ұлттық, ғаламдық тақырыптардағы астарлы және тура мағыналарды игеру.:

Тілдік мақсаттар : Туынды - классикалық туынды екендігін негіздеу, жазушының тіл шеберлігін талдап, трагедиядағы басты тартыстарды түйіндейміз.

Пән лексикасы және терминология:

Реплика, ремарка, перде, көрініс, акті, бөлім

диалог, монолог, көрермен, қойылым, актер, тұлға, сахна, көрермен, қақтығыс, шиеленіс, тартыс

Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: Біздің ойымызша . . .

Біз келісеміз . . .

Менің ойымша . . .

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: АҚТ қолдану дағдылары
А/И 7. Автор үлесі, пьеса тілі.АИ6. Қазақ және әлем әдебиетіндегі құндылықтар.БС2. Әдеби шығармалардағы ұлттық, ғаламдық тақырыптардағы астарлы және тура мағыналарды игеру.: Bilimland. kz сайтының ресурстары
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: Пәнаралық байланыс
А/И 7. Автор үлесі, пьеса тілі.АИ6. Қазақ және әлем әдебиетіндегі құндылықтар.БС2. Әдеби шығармалардағы ұлттық, ғаламдық тақырыптардағы астарлы және тура мағыналарды игеру.: Тарих пәні
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: Осыған дейін меңгерілген білім
А/И 7. Автор үлесі, пьеса тілі.АИ6. Қазақ және әлем әдебиетіндегі құндылықтар.БС2. Әдеби шығармалардағы ұлттық, ғаламдық тақырыптардағы астарлы және тура мағыналарды игеру.: «Қарагөз» драма табиғатын игеру мақсатында драманың тілін талдады.

Macintosh HD:Users:akbota:Desktop:logo:bilimland.png

Жоспарланатын уақыт
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер
Дереккөздер
Жоспарланатын уақыт:

Сабақтың басы

3 минут

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер: Амандасу. Оқушылардың көңіл-күйлерін сұрау. Бүгінгі күндеріне сәттілік тілеу.
Дереккөздер:
Жоспарланатын уақыт:

5 минут

5 минут

Сабақтың ортасы

20 минут

5 минут

15 минут

15 минут

3 минут

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер:

Қызығушылықты ояту.

Сынып оқушыларын әдеби ұғымдар бойынша жұпқа бөлу (Кестедегі қима қағаздарды тарату, оқушылар жауаптарын сәйкестендіре жұптасады) .

(11 оқушыға арналған)

:
:
:
:
:
:
:
:

Жаттығу-тренинг

«Қарагөз» трагедиясының кейіпкерлерін жіктеу немесе кластер бағанын жасау. (Кластер (ағылш. cluster ) - белгілі өз сипаттары бар, дербес бірлік деп саналатын, бірнеше біртектес даналарды бір топқа бірлетіруі) .

Мұғалім парта үстіне драма кейіпкерлерінің есімдерін араластыра шашып қояды. Оқушылар кейіпкерлер есімін ала отырып, кластер бағанын жасайды, орналастырады.

Үлгі:

«Қарагөз»

:
:
:

Оқушыларды оқу мақсаттарымен хабардар ету.

Мағынаны тану бөлімі

1-тапсырма

Сынып оқушылары жұптық жұмыс жасайды. Сынып оқушыларына тапсырмалар жазылған парақша таратылады. Әр жұп жетістік критерийін жасап алады. Мұғалім зейін қоя қарау керек, бағыт беруге болады.

  1. Қарагөз бейнесі турасында

Автор Қарагөздің бейнесін сомдауда қандай көркемдік тәсілдерді пайдаланғандығын талқылаңыз.

  1. Мөржан әже бейнесі турасында

• Пьесада Мөржан әжені қандай тәсілдер арқылы суреттей алған және оның бейнесінің әсері қандай?

3. Нарша бейнесі турасында

Нарша бейнесінің сонылығы, жаңа сипаты жайында талқылаңыз.

4. Сырым бейнесі турасында

• Драмадағы Сырымның бейнесі кесірлі кер заманның қайғы-қасірет қазасынан туған ызалы, шабытты ақын екендігін драма тілі арқылы дәлелдеңіз.

5. Трагедия турасында

  • Пьесаның тақырыбы мен идеясы туралы талқылаңыз.

6. Кейіпкерлер турасында

  • Пьесадағы Ақбала образы туралы сіздің ойыңыз.

7. Жазушы шеберлігі турасында

  • З. Қабдолов драма тілі туралы: «Пьесаның күші де, әлсіздігі де тілде; пьесадағы әр сөз мірдің оғындай өткір, көздеген жеріне дір етіп тиердей дәл, көкейге саулап, құйылардай таза, мөлдір, санаға мықтап дарығандай мағыналы, мәнді болып келуі тиіс». Бұған сіздің қосарыңыз немесе құптар ойыңыз қандай?

8. Жазушы шеберлігі турасында

  • Драманы әлем әдебиеттің қандай үлгілерімен салыстырар едіңіз.

9. Драма турасында

  • Шығарманы қандай туындылармен салыстырар едің (қазақ әдебиетіндегі) ?

10. Драмадағы кейіпкерлері турасында

  • Нарша достарының драмадағы өзіндік орны қандай болды деп ойлайсыз?

11. Драмадағы кейіпкерлері турасында

  • Пьесаның сахналық қойылымы, яғни ондағы образ сомдаудағы актерлердің шеберлігін талқылаңыз.

Жұптардың жауаптарын тыңдау

Жұптық бағалау - «үш маңызды, бір дамытатын тұс».

2-тапсырма

Сынып оқушыларына жалпы тапсырма:

http://bilimland. kz/index. php/kz/catalog/structure/1148-11_synyp сілтемесі бойынша М. Әуезовтың «Қарагөз» драмасынан үзінді тыңдатылады. Тыңдалым Мөржан әже мен Қарагөз арасындағы диалог үзіндісі (4-5 минут) Тыңдалымнан соң оқушылар өз пікірлерін дәлелдеу мақсатында оқушылар диалог мазмұнын және жазушы шеберлігін кесте бойынша толықтырады.

Мақсат: Диалог - адам психологиясын, мінезін, әрекетін ашуда қолданатын күшті құрал. Олай болса, тыңдалым арқылы драма тілін ұғындыру.

Оқушы жауаптары тыңдалады. Шаршы топ алдында талқыға салынады.

3-тапсырма «Даналық бұрышы» тапсырмасы.

Шарты: «Даналық бұрышы» стратегиясы. Сыныптың қабырғаларына тапсырмалар ілінеді. Әр жұп «Даналық бұрышы» стратегиясы бойынша өздерінің таңдаған бұыштарына тоқталып, 3 болжам жауаптарын жазып дәлелдейді.

C:\Users\2327\Downloads\22_l.jpg

«Даналық бұрышы» 1

А бөлімі: Драма А бөлімінің берілген сұрақтарына үш болжам жауап жазыңыз, болжамыңыз мәтіннен алынған болуы керек.

М. Әуезов: Қарагөз

А . « Махаббат - ұлы сезім» Қарагөз бен Сырым махабаты турасында.

«Даналық бұрышы» 2 C:\Users\2327\Downloads\22_l.jpg

Ә бөлімі: Драма

А бөлімінің берілген сұрақтарына үш болжам жауап жазыңыз, болжамыңыз мәтіннен алынған болуы керек.

М. Әуезов: Қарагөз

Б. Сырым Мөржан әже ұғымында кім, Мөржан әже Сырым ұғымында кім? Талқылаңыз.

«Даналық бұрышы» 3 C:\Users\2327\Downloads\22_l.jpg

Б бөлімі: Драма

А бөлімінің берілген сұрақтарына үш болжам жауап жазыңыз, болжамыңыз мәтіннен алынған болу керек .

Наршаның Қарагөзге деген махаббаты туралы не айтпақсыз?

«Даналық бұрышы» 4 C:\Users\2327\Downloads\22_l.jpg

В бөлімі: Драма

А бөлімінің берілген сұрақтарына үш болжам жауап жазыңыз, болжамыңыз мәтіннен алынған болу керек.

М. Әуезов: Қарагөз

Драманың поэтикалық тілі туралы мұғалім оқушы жауаптарын зейін қоя тыңдап, соңында ойды қорытындылайды.

Дереккөздер: көркем шындықты ерекше тәсілдерімен шиеленіскен тартыстар желісіне жинақтап, оқиғаға қатысатын кейіпкерлер сөзі мен іс-қимылы арқылы көрсететін сөз өнерінің күрделі тегі.
1. драма
Драмалық шығармаларда баяндау болмайды. Оқиға, яғни тартыс желісі осылар арқылы дамиды. Оқиғаның негізгі даму арнасы болып табылатын бұл диалог, кейде монолог түрінде болады. Ол терминді әдебиет теориясындадеп атайды.
2. реплика
Автор кейіпкерлердің қимыл-қозғалысын білдіретін түсініктемелерді жақша ішіне бөлек жазып отырады. Оларды авторлық деп атайды
3. ремарка
драматургиялық шығармаларда оқиға өрісін аңғартатын бөлім, біртұтас қимыл-әрекет. Белгілі үзілістен кейін бөлім жабылып, қайта ашылған соң оқиғаның жаңа өрісі, жаңа сатысы көрінбек.
4. перде

Драмадағы ең шешуші нәрсе.

Себебі, композициялық тұрғыдан алғанда драмада оқиғаның басталуы, шиеленісуі, шарықтау шегі, шешімі болуы тиіс.

5. тартыс
Ақбала
Қарагөз
Сырым
М. Әуезовтың «Қарагөз» драмасынан үзінді тыңдатылады. Тыңдалым Мөржан әже мен Қарагөз арасындағы диалог үзіндісі, 4-5 минут
Диалог мазмұны
Жазушы шеберлігі

http://bilimland. kz/index. php/kz/catalog/structure/1148-11_synyp

Суреттер ғаламтор бетінен алынды

http://www.live-and-learn.ru/upload/iblock/0f5/Uprazhnenie-art-terapii-Odna-golova-horosho-a-dve-luchshe.jpg

C:\Users\2327\Downloads\22_l.jpg

http://bilimland. kz/index. php/kz/catalog/structure/1148-11_synyp

Жоспарланатын уақыт:
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер:
Жоспарланатын уақыт:
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер:
Жоспарланатын уақыт:
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер:
Жоспарланатын уақыт:
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер:
Жоспарланатын уақыт:
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер:
Жоспарланатын уақыт:
Жоспарланатын уақыт:
Жоспарланатын уақыт:
Жоспарланатын уақыт:
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер:
Дереккөздер:
Жоспарланатын уақыт:
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер:
Жоспарланатын уақыт:
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер:
Жоспарланатын уақыт:
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер:
Жоспарланатын уақыт:

Кері байлан

ыс

5 минут

Сабақтың соңы

4-5 минут

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер:

Сабақтан алған әсеріңізге қарай аралдың біреуіне стикерлер жапсыру.

Үй тапсырмасы: Мұхтар Шахановтың өмірі мен поэзиясына шығармашылықпен іздену жұмыстары. http://bilimland. kz/index. php/kz


Ұқсас жұмыстар
Жанр, Комедия, Драма
Шығарманың идеясы жанры
Қазақ музыка өнерінің– гималайы ахмет жұбанов
1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалыс жайлы ақпарат
Мұғалім мамандығы – барлық мамандықтың анасы
Топ басшыларының бағасы
Оқушының әрекеті. Оқушылардың назарын сабаққа аудару
Ахмет Жұбановтың суреттер
Бос жиынның белгіленуі
Сабақтың жалпы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz