Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Видеожазба ортасы

|Қысқа мерзімді жоспары |
|Бөлім |Программалау |
|Педагогтың аты-жөні | |
|Күні | |
|Сынып: 4 |Қатысушылар | |Қатыспағандар| |
| |саны | |саны | |
|Сабақтың тақырыбы: |Айнымалылар. |
|Оқу бағдарламасына |4.4.2.1 айнымалыларды қолдану |
|сәйкес оқыту | |
|мақсаттары | |
|Сабақтың мақсаты: |Барлық оқушылар: |
| |Айнымалы ұғымына анықтама береді |
| |Көптеген оқушылар: |
| |Scratch программаны іске қосады |
| |Кейбір оқушылар: |
| |үш тілде айтатыңдай скрипт құрады |

Сабақтың барысы:

|Сабақтың |Педагогтың әрекеті |Оқушының |Бағалау |Ресурстар |
|кезені/ | |әрекеті | | |
|уақыт | | | | |
|Сабақтың |1.Оқушылармен амандасу. |1.Мұғаліммен | | |
|басы |2.Сабақтың тақырыбы мен |амандасады. | | |
| |мақсаттарымен таныстыру. |2.Сабақтың | | |
| |3.Жаңа тақырыпқа шолу. |тақырыбын | | |
| |Scratch программалау ортасы Лего |дәптерге | | |
| |тілінің және Лего конструкторының |жазады. | | |
| |жалғасы ретінде жасалған.Бұл |3.Сабақтың | | |
| |программалау ортасы өте қызық әрі |мақсаттарымен| | |
| |жобалар жасауға, алгоритм |танысады. | | |
| |командаларын тиімді пайдалануға, | | | |
| |алгоритм құруға мүмкіндік береді. | | | |
|Сабақтың |Жаңа тақырыпты түсіндіру. |Мұғалімді | |Видеожазба |
|ортасы |Видеожазба |тыңдайды | | |
| |Scratch- анимациялық ертегілер, | | | |
| |ойындар мен модельдерді құрастыруға | | | |
| |арналған жаңа программалау ортасы. | | | |
| |Scratch-те программалар графикалық | | | |
| |блоктардан тұрады. Блоктар 10 түрлі | | | |
| |топтамаға бөлінген. Әр блок әртүрлі | | | |
| |команданы орындайды. Блоктар |Видеожазбаны | | |
| |топтамасы суретші палитрасына үқсас |көреді | | |
| |болғандықтан, блоктар палитрасы деп | | | |
| |аталады. Scratch программалау ортасы| | | |
| |х (көлденең) және у (тігінен) | | | |
| |осьтері бар координаталық | | | |
| |жазықтықтан тұрады. | | | |
| |Көрсетілім. | | | |
| |Енді осы ортада айнымалылармен жұмыс| | | |
| |жасауды қарастырайық. | | | |
| |Айнымалы- компьютердің уақытша | | | |
| |жадында қандай да бір мәнді | | | |
| |сақтайтын орын. Айнымалы – | | | |
| |Scratch-те белгілі бір ақпаратты | | | |
| |сақтайтын ұяшық.Ол математикада | | | |
| |белгісіз санды білдіреді. Айнымалы | | | |
| |мәні өзгеріп отырады. | | | |
| |Айнымалыларды ойын жобаларын | | | |
| |жасағанда ұпай сандарын санау | | | |
| |барысында, есептеулерде, дұрыс, | | | |
| |бұрыс жауаптарды көрсету мақсатында | | | |
| |қолдана аламыз. Айнымалыларды құрып,| | | |
| |жұмыс жасау үшін Деректер блогын | | | |
| |қолданамыз. | | | |
| | | | | |
| |Көрсетілім. | | | |
| |Scratch-те регистр маңызды рөл |1-тапсырманы | | |
| |атқарады: ол бас және кіші әріптерді|орындайды | |Оқулық |
| |ажыратады. | | | |
| | | |Жұлдызша | |
| |Жеке жұмыс. 1-тапсырма. | | | |
| |Оқулық 10-бет «Компьютерде | | | |
| |орындайық» тапсырмасы. | | | |
| | | | | |
| |Дескриптор: | | | |
| |-Интернеттен Scratch программалау | | | |
| |ортасын жүктейді; | | | |
| |-программаны іске қосады; | | | |
| |-жоба жасауға қажетті фон мен | | | |
| |кейіпкерді таңдайды. |2-тапсырманы | | |
| | |орындайды | | |
| |ҚБ: жұлдызша | | | |
| | | | | |
| |Жеке жұмыс. 2-тапсырма. | | | |
| |Оқулық 10-бет «Компьютерде | | | |
| |орындайық» тапсырмасы. | | | |
| | | |Жұлдызша | |
| |Дескирптор: | | | |
| |-жобаға керекті айнымалыны құрады; | | | |
| |-сағат тілімен қозғалатын | | | |
| |кейіпкердің скрипт құрады; | | | |
| |-үш тілде айтатыңдай скрипт құрады. | | | |
| | | | | |
| |ҚБ: жұлдызша | | | |
|Сабақтың |1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды |Өзін-өзі | | |
|соңы |ұйымдастырады. |бағалау. | | |
| |2.Кері байланыс: | | | |
| |Жасыл түс- Мен бұл тақырыпты толық | | | |
| |түсіндім | | | |
| |Сары түс – Мен жартылай түсіндім | | | |
| |Қызыл түс- Мен мүлдем түсінбедім | | | |
|Үй |§ 1, жұмыс дәптері 6-8-бет | | | |
|тапсырмасы| | | | |

Ұқсас жұмыстар
Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс
Қар кесегін алысқа және дәлдеп лақтыру
Сөзді тап
Қараңғы қай кезде қажет
Жаңаша оқытудың мәні
Адамның дене мүшелері. Дене мүшелері туралы
Сабақ ортасы
Менің ататегім
Lesson study, сабақты зерттеу әдісі
Оқушылардың бойында отансүйгіштік - патриоттық сезімдерін тәрбиелеу
Пәндер