Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Видеожазба ортасы
|Қысқа мерзімді жоспары |
|Бөлім |Программалау |
|Педагогтың аты-жөні | |
|Күні | |
|Сынып: 4 |Қатысушылар | |Қатыспағандар| |
| |саны | |саны | |
|Сабақтың тақырыбы: |Айнымалылар. |
|Оқу бағдарламасына |4.4.2.1 айнымалыларды қолдану |
|сәйкес оқыту | |
|мақсаттары | |
|Сабақтың мақсаты: |Барлық оқушылар: |
| |Айнымалы ұғымына анықтама береді |
| |Көптеген оқушылар: |
| |Scratch программаны іске қосады |
| |Кейбір оқушылар: |
| |үш тілде айтатыңдай скрипт құрады |
Сабақтың барысы:
|Сабақтың |Педагогтың әрекеті |Оқушының |Бағалау |Ресурстар |
|кезені/ | |әрекеті | | |
|уақыт | | | | |
|Сабақтың |1.Оқушылармен амандасу. |1.Мұғаліммен | | |
|басы |2.Сабақтың тақырыбы мен |амандасады. | | |
| |мақсаттарымен таныстыру. |2.Сабақтың | | |
| |3.Жаңа тақырыпқа шолу. |тақырыбын | | |
| |Scratch программалау ортасы Лего |дәптерге | | |
| |тілінің және Лего конструкторының |жазады. | | |
| |жалғасы ретінде жасалған.Бұл |3.Сабақтың | | |
| |программалау ортасы өте қызық әрі |мақсаттарымен| | |
| |жобалар жасауға, алгоритм |танысады. | | |
| |командаларын тиімді пайдалануға, | | | |
| |алгоритм құруға мүмкіндік береді. | | | |
|Сабақтың |Жаңа тақырыпты түсіндіру. |Мұғалімді | |Видеожазба |
|ортасы |Видеожазба |тыңдайды | | |
| |Scratch- анимациялық ертегілер, | | | |
| |ойындар мен модельдерді құрастыруға | | | |
| |арналған жаңа программалау ортасы. | | | |
| |Scratch-те программалар графикалық | | | |
| |блоктардан тұрады. Блоктар 10 түрлі | | | |
| |топтамаға бөлінген. Әр блок әртүрлі | | | |
| |команданы орындайды. Блоктар |Видеожазбаны | | |
| |топтамасы суретші палитрасына үқсас |көреді | | |
| |болғандықтан, блоктар палитрасы деп | | | |
| |аталады. Scratch программалау ортасы| | | |
| |х (көлденең) және у (тігінен) | | | |
| |осьтері бар координаталық | | | |
| |жазықтықтан тұрады. | | | |
| |Көрсетілім. | | | |
| |Енді осы ортада айнымалылармен жұмыс| | | |
| |жасауды қарастырайық. | | | |
| |Айнымалы- компьютердің уақытша | | | |
| |жадында қандай да бір мәнді | | | |
| |сақтайтын орын. Айнымалы – | | | |
| |Scratch-те белгілі бір ақпаратты | | | |
| |сақтайтын ұяшық.Ол математикада | | | |
| |белгісіз санды білдіреді. Айнымалы | | | |
| |мәні өзгеріп отырады. | | | |
| |Айнымалыларды ойын жобаларын | | | |
| |жасағанда ұпай сандарын санау | | | |
| |барысында, есептеулерде, дұрыс, | | | |
| |бұрыс жауаптарды көрсету мақсатында | | | |
| |қолдана аламыз. Айнымалыларды құрып,| | | |
| |жұмыс жасау үшін Деректер блогын | | | |
| |қолданамыз. | | | |
| | | | | |
| |Көрсетілім. | | | |
| |Scratch-те регистр маңызды рөл |1-тапсырманы | | |
| |атқарады: ол бас және кіші әріптерді|орындайды | |Оқулық |
| |ажыратады. | | | |
| | | |Жұлдызша | |
| |Жеке жұмыс. 1-тапсырма. | | | |
| |Оқулық 10-бет «Компьютерде | | | |
| |орындайық» тапсырмасы. | | | |
| | | | | |
| |Дескриптор: | | | |
| |-Интернеттен Scratch программалау | | | |
| |ортасын жүктейді; | | | |
| |-программаны іске қосады; | | | |
| |-жоба жасауға қажетті фон мен | | | |
| |кейіпкерді таңдайды. |2-тапсырманы | | |
| | |орындайды | | |
| |ҚБ: жұлдызша | | | |
| | | | | |
| |Жеке жұмыс. 2-тапсырма. | | | |
| |Оқулық 10-бет «Компьютерде | | | |
| |орындайық» тапсырмасы. | | | |
| | | |Жұлдызша | |
| |Дескирптор: | | | |
| |-жобаға керекті айнымалыны құрады; | | | |
| |-сағат тілімен қозғалатын | | | |
| |кейіпкердің скрипт құрады; | | | |
| |-үш тілде айтатыңдай скрипт құрады. | | | |
| | | | | |
| |ҚБ: жұлдызша | | | |
|Сабақтың |1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды |Өзін-өзі | | |
|соңы |ұйымдастырады. |бағалау. | | |
| |2.Кері байланыс: | | | |
| |Жасыл түс- Мен бұл тақырыпты толық | | | |
| |түсіндім | | | |
| |Сары түс – Мен жартылай түсіндім | | | |
| |Қызыл түс- Мен мүлдем түсінбедім | | | |
|Үй |§ 1, жұмыс дәптері 6-8-бет | | | |
|тапсырмасы| | | | |
|Бөлім |Программалау |
|Педагогтың аты-жөні | |
|Күні | |
|Сынып: 4 |Қатысушылар | |Қатыспағандар| |
| |саны | |саны | |
|Сабақтың тақырыбы: |Айнымалылар. |
|Оқу бағдарламасына |4.4.2.1 айнымалыларды қолдану |
|сәйкес оқыту | |
|мақсаттары | |
|Сабақтың мақсаты: |Барлық оқушылар: |
| |Айнымалы ұғымына анықтама береді |
| |Көптеген оқушылар: |
| |Scratch программаны іске қосады |
| |Кейбір оқушылар: |
| |үш тілде айтатыңдай скрипт құрады |
Сабақтың барысы:
|Сабақтың |Педагогтың әрекеті |Оқушының |Бағалау |Ресурстар |
|кезені/ | |әрекеті | | |
|уақыт | | | | |
|Сабақтың |1.Оқушылармен амандасу. |1.Мұғаліммен | | |
|басы |2.Сабақтың тақырыбы мен |амандасады. | | |
| |мақсаттарымен таныстыру. |2.Сабақтың | | |
| |3.Жаңа тақырыпқа шолу. |тақырыбын | | |
| |Scratch программалау ортасы Лего |дәптерге | | |
| |тілінің және Лего конструкторының |жазады. | | |
| |жалғасы ретінде жасалған.Бұл |3.Сабақтың | | |
| |программалау ортасы өте қызық әрі |мақсаттарымен| | |
| |жобалар жасауға, алгоритм |танысады. | | |
| |командаларын тиімді пайдалануға, | | | |
| |алгоритм құруға мүмкіндік береді. | | | |
|Сабақтың |Жаңа тақырыпты түсіндіру. |Мұғалімді | |Видеожазба |
|ортасы |Видеожазба |тыңдайды | | |
| |Scratch- анимациялық ертегілер, | | | |
| |ойындар мен модельдерді құрастыруға | | | |
| |арналған жаңа программалау ортасы. | | | |
| |Scratch-те программалар графикалық | | | |
| |блоктардан тұрады. Блоктар 10 түрлі | | | |
| |топтамаға бөлінген. Әр блок әртүрлі | | | |
| |команданы орындайды. Блоктар |Видеожазбаны | | |
| |топтамасы суретші палитрасына үқсас |көреді | | |
| |болғандықтан, блоктар палитрасы деп | | | |
| |аталады. Scratch программалау ортасы| | | |
| |х (көлденең) және у (тігінен) | | | |
| |осьтері бар координаталық | | | |
| |жазықтықтан тұрады. | | | |
| |Көрсетілім. | | | |
| |Енді осы ортада айнымалылармен жұмыс| | | |
| |жасауды қарастырайық. | | | |
| |Айнымалы- компьютердің уақытша | | | |
| |жадында қандай да бір мәнді | | | |
| |сақтайтын орын. Айнымалы – | | | |
| |Scratch-те белгілі бір ақпаратты | | | |
| |сақтайтын ұяшық.Ол математикада | | | |
| |белгісіз санды білдіреді. Айнымалы | | | |
| |мәні өзгеріп отырады. | | | |
| |Айнымалыларды ойын жобаларын | | | |
| |жасағанда ұпай сандарын санау | | | |
| |барысында, есептеулерде, дұрыс, | | | |
| |бұрыс жауаптарды көрсету мақсатында | | | |
| |қолдана аламыз. Айнымалыларды құрып,| | | |
| |жұмыс жасау үшін Деректер блогын | | | |
| |қолданамыз. | | | |
| | | | | |
| |Көрсетілім. | | | |
| |Scratch-те регистр маңызды рөл |1-тапсырманы | | |
| |атқарады: ол бас және кіші әріптерді|орындайды | |Оқулық |
| |ажыратады. | | | |
| | | |Жұлдызша | |
| |Жеке жұмыс. 1-тапсырма. | | | |
| |Оқулық 10-бет «Компьютерде | | | |
| |орындайық» тапсырмасы. | | | |
| | | | | |
| |Дескриптор: | | | |
| |-Интернеттен Scratch программалау | | | |
| |ортасын жүктейді; | | | |
| |-программаны іске қосады; | | | |
| |-жоба жасауға қажетті фон мен | | | |
| |кейіпкерді таңдайды. |2-тапсырманы | | |
| | |орындайды | | |
| |ҚБ: жұлдызша | | | |
| | | | | |
| |Жеке жұмыс. 2-тапсырма. | | | |
| |Оқулық 10-бет «Компьютерде | | | |
| |орындайық» тапсырмасы. | | | |
| | | |Жұлдызша | |
| |Дескирптор: | | | |
| |-жобаға керекті айнымалыны құрады; | | | |
| |-сағат тілімен қозғалатын | | | |
| |кейіпкердің скрипт құрады; | | | |
| |-үш тілде айтатыңдай скрипт құрады. | | | |
| | | | | |
| |ҚБ: жұлдызша | | | |
|Сабақтың |1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды |Өзін-өзі | | |
|соңы |ұйымдастырады. |бағалау. | | |
| |2.Кері байланыс: | | | |
| |Жасыл түс- Мен бұл тақырыпты толық | | | |
| |түсіндім | | | |
| |Сары түс – Мен жартылай түсіндім | | | |
| |Қызыл түс- Мен мүлдем түсінбедім | | | |
|Үй |§ 1, жұмыс дәптері 6-8-бет | | | |
|тапсырмасы| | | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz