Видеожазба ортасы

Сабақтың барысы:
1. Оқушылармен амандасу.
2. Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.
3. Жаңа тақырыпқа шолу.
Scratch программалау ортасы Лего тілінің және Лего конструкторының жалғасы ретінде жасалған. Бұл программалау ортасы өте қызық әрі жобалар жасауға, алгоритм командаларын тиімді пайдалануға, алгоритм құруға мүмкіндік береді.
1. Мұғаліммен амандасады.
2. Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.
3. Сабақтың мақсаттарымен танысады.
Жаңа тақырыпты түсіндіру.
Видеожазба
Scratch- анимациялық ертегілер, ойындар мен модельдерді құрастыруға арналған жаңа программалау ортасы. Scratch-те программалар графикалық блоктардан тұрады. Блоктар 10 түрлі топтамаға бөлінген. Әр блок әртүрлі команданы орындайды. Блоктар топтамасы суретші палитрасына үқсас болғандықтан, блоктар палитрасы деп аталады. Scratch программалау ортасы х (көлденең) және у (тігінен) осьтері бар координаталық жазықтықтан тұрады.
Көрсетілім.
Енді осы ортада айнымалылармен жұмыс жасауды қарастырайық.
Айнымалы- компьютердің уақытша жадында қандай да бір мәнді сақтайтын орын. Айнымалы - Scratch-те белгілі бір ақпаратты сақтайтын ұяшық. Ол математикада белгісіз санды білдіреді. Айнымалы мәні өзгеріп отырады.
Айнымалыларды ойын жобаларын жасағанда ұпай сандарын санау барысында, есептеулерде, дұрыс, бұрыс жауаптарды көрсету мақсатында қолдана аламыз. Айнымалыларды құрып, жұмыс жасау үшін Деректер блогын қолданамыз.
Көрсетілім.
Scratch-те регистр маңызды рөл атқарады: ол бас және кіші әріптерді ажыратады.
Жеке жұмыс. 1-тапсырма.
Оқулық 10-бет «Компьютерде орындайық» тапсырмасы.
Дескриптор:
-Интернеттен Scratch программалау ортасын жүктейді;
-программаны іске қосады;
-жоба жасауға қажетті фон мен кейіпкерді таңдайды.
ҚБ: жұлдызша
Жеке жұмыс. 2-тапсырма.
Оқулық 10-бет «Компьютерде орындайық» тапсырмасы.
Дескирптор:
-жобаға керекті айнымалыны құрады;
-сағат тілімен қозғалатын кейіпкердің скрипт құрады;
-үш тілде айтатыңдай скрипт құрады.
ҚБ: жұлдызша
Мұғалімді тыңдайды
Видеожазбаны көреді
1-тапсырманы орындайды
2-тапсырманы орындайды
Жұлдызша
Жұлдызша
Видеожазба
Оқулық
1. Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.
2. Кері байланыс:
Жасыл түс- Мен бұл тақырыпты толық түсіндім
Сары түс - Мен жартылай түсіндім
Қызыл түс- Мен мүлдем түсінбедім

- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz