Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Бағалау бетшесі арқылы студенттерді бағалау

<<Халел Өзбекғалиев атындағы Маңғыстау жоғары политехникалық колледжі>> МКҚК

<<Автомобильді тексеру және көтергіш көлік жабдықтары>>

Топ: АТЖ 21-01с
Арнайы пән оқытушысы: Лукпанова С.А

Ақтау 2022

П МПТК 703-15-14
Топ: АТЖ 21-01с
Күні :

сақтау
Пән атауы: Құрал-саймандар мен
жабдықтарды қолдану ережелерін сақтау
Тақырыбы:
Автомобильді тексеру және көтергіш көлік жабдықтары
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: студенттерді автокөлікке қызмет көрсету орталықтарында қолданатын көтергіш-тексеру құралдарының түрлерімен, техникалық сипаттамаларымен таныстыру;
Дамытушылық: ойын элементтерін, оқытудың жаңа технологияларын, АКТ элементтерін, студенттердің тақырыпқа қызығушылығын арттыру;
Тәрбиелік: студенттерді ұқыптылыққа, зеректілікке, атқаратын жұмысына жауапкершілікпен қарауға, топпен жұмыс жасай білуге тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже:
тақырыптың ең маңызды элементтерін меңгереді
сыни тұрғыдан ойлау арқылы жаңа білімерін жетілдіреді, жүйелейді
топта жұмыс жасаулары қалыптасады.
Сабақ түрі:
Теориялық сабақ
Пәнаралық байланыс:
<<Физика пәні>>, <<Автокөлікке техникалық қызмет көрсету және жөндеу>>
Сабақта қолданатын әдіс-тәсілдер:
<<Тест тапсырмалары>> <<>>
Көрнекіліктер:
Интерактивті тақта, автокөліктің майын ауыстыратын құрылғы, домкрат, слайд, суреттер, бейнеролик, стикерлер, бағалау бетшесі.
Сабақ барысы:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Оқытушының іс-әрекеті:
Студенттің іс- әрекеті:

Ұйымдастыру кезеңі
3 мин
Сәлемдесу
Студенттерді түгендеу
Сабаққа даярлығын тексеру
Студенттер назарын сабаққа аудары
Топтарға бөлу: <<Өз орныңды тап>> әдісі арқылы топтарға бөлу
Әр топқа топ басшысы тағайындалып, бағалау бетшесі беріледі.
Сергіту сәті. Пип Уилсонның психологиялық тесті
1.Топ басшысы студенттердің сабаққа қатысын баяндап береді
Студенттер топ атауы жазылған бүктеме қағаздарды таңдап, сол атауларға сәйкес топ құрады.
Үй тапсырмасын сұрау
7 мин
<<Крестиктер-нөлдіктер>> әдісі арқылы өтілеген сабақтан сұрақтар мен термин сөздер келтіріледі.

Студенттер сұраққа жауап беру әдісі арқылы өзара топтық жарысқа түседі, бағаланады. Топ басшысы топтағы студенттердің тапсырма орындауына байланысты бағалайды.
Жаңа тақырыпты түсіндіру
15 мин
Бейнебаян арқылы жаңа сабақты түсіндіру

Жаңа тақырыпты бекіту
10 мин
Kahoot қосымшасы арқылы бекіту сұрақтарын беру
Әр топ сұрақтарға жауап береді
Қорытындылау
5 мин
<<Басбармақ>> әдісі арқылы кері байланыс алу

Оқушылардың басбармақтарын көрсету арқылы сіз түсіндіргенді олардың ұғу деңгейін тексеріңіз.
Бағалау
3 мин
Бағалау бетшесі арқылы студенттерді бағалау
Бетшеге жазылған бағаларды журналға қою
Үйге тапсырмасы
2 мин
Берілген лекцияны конспектілеу
Өзіндік жұмыс-студенттің жауапкершілігін, ізденісін арттырады.

Ұқсас жұмыстар
Табиғат пен қоғам арасындағы өзара байланыс
Символдық және жолдық шамалар. жолдық шамалармен жұмыс
Ұлпа
Солтүстік Америка материгінің географиялық орны,зерттелу тарихы
Кері есептер. 3 сынып
Топ басшысын бағалау
Тапсырмалар реті
Тармақталған алгоритмді программалау
Бағалау мин
Тапсырма түрі
Пәндер