Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Бағалау бетшесі арқылы студенттерді бағалау
<<Халел Өзбекғалиев атындағы Маңғыстау жоғары политехникалық колледжі>> МКҚК
<<Автомобильді тексеру және көтергіш көлік жабдықтары>>
Топ: АТЖ 21-01с
Арнайы пән оқытушысы: Лукпанова С.А
Ақтау 2022
П МПТК 703-15-14
Топ: АТЖ 21-01с
Күні :
сақтау
Пән атауы: Құрал-саймандар мен
жабдықтарды қолдану ережелерін сақтау
Тақырыбы:
Автомобильді тексеру және көтергіш көлік жабдықтары
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: студенттерді автокөлікке қызмет көрсету орталықтарында қолданатын көтергіш-тексеру құралдарының түрлерімен, техникалық сипаттамаларымен таныстыру;
Дамытушылық: ойын элементтерін, оқытудың жаңа технологияларын, АКТ элементтерін, студенттердің тақырыпқа қызығушылығын арттыру;
Тәрбиелік: студенттерді ұқыптылыққа, зеректілікке, атқаратын жұмысына жауапкершілікпен қарауға, топпен жұмыс жасай білуге тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже:
тақырыптың ең маңызды элементтерін меңгереді
сыни тұрғыдан ойлау арқылы жаңа білімерін жетілдіреді, жүйелейді
топта жұмыс жасаулары қалыптасады.
Сабақ түрі:
Теориялық сабақ
Пәнаралық байланыс:
<<Физика пәні>>, <<Автокөлікке техникалық қызмет көрсету және жөндеу>>
Сабақта қолданатын әдіс-тәсілдер:
<<Тест тапсырмалары>> <<>>
Көрнекіліктер:
Интерактивті тақта, автокөліктің майын ауыстыратын құрылғы, домкрат, слайд, суреттер, бейнеролик, стикерлер, бағалау бетшесі.
Сабақ барысы:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Оқытушының іс-әрекеті:
Студенттің іс- әрекеті:
Ұйымдастыру кезеңі
3 мин
Сәлемдесу
Студенттерді түгендеу
Сабаққа даярлығын тексеру
Студенттер назарын сабаққа аудары
Топтарға бөлу: <<Өз орныңды тап>> әдісі арқылы топтарға бөлу
Әр топқа топ басшысы тағайындалып, бағалау бетшесі беріледі.
Сергіту сәті. Пип Уилсонның психологиялық тесті
1.Топ басшысы студенттердің сабаққа қатысын баяндап береді
Студенттер топ атауы жазылған бүктеме қағаздарды таңдап, сол атауларға сәйкес топ құрады.
Үй тапсырмасын сұрау
7 мин
<<Крестиктер-нөлдіктер>> әдісі арқылы өтілеген сабақтан сұрақтар мен термин сөздер келтіріледі.
Студенттер сұраққа жауап беру әдісі арқылы өзара топтық жарысқа түседі, бағаланады. Топ басшысы топтағы студенттердің тапсырма орындауына байланысты бағалайды.
Жаңа тақырыпты түсіндіру
15 мин
Бейнебаян арқылы жаңа сабақты түсіндіру
Жаңа тақырыпты бекіту
10 мин
Kahoot қосымшасы арқылы бекіту сұрақтарын беру
Әр топ сұрақтарға жауап береді
Қорытындылау
5 мин
<<Басбармақ>> әдісі арқылы кері байланыс алу
Оқушылардың басбармақтарын көрсету арқылы сіз түсіндіргенді олардың ұғу деңгейін тексеріңіз.
Бағалау
3 мин
Бағалау бетшесі арқылы студенттерді бағалау
Бетшеге жазылған бағаларды журналға қою
Үйге тапсырмасы
2 мин
Берілген лекцияны конспектілеу
Өзіндік жұмыс-студенттің жауапкершілігін, ізденісін арттырады.
<<Автомобильді тексеру және көтергіш көлік жабдықтары>>
Топ: АТЖ 21-01с
Арнайы пән оқытушысы: Лукпанова С.А
Ақтау 2022
П МПТК 703-15-14
Топ: АТЖ 21-01с
Күні :
сақтау
Пән атауы: Құрал-саймандар мен
жабдықтарды қолдану ережелерін сақтау
Тақырыбы:
Автомобильді тексеру және көтергіш көлік жабдықтары
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: студенттерді автокөлікке қызмет көрсету орталықтарында қолданатын көтергіш-тексеру құралдарының түрлерімен, техникалық сипаттамаларымен таныстыру;
Дамытушылық: ойын элементтерін, оқытудың жаңа технологияларын, АКТ элементтерін, студенттердің тақырыпқа қызығушылығын арттыру;
Тәрбиелік: студенттерді ұқыптылыққа, зеректілікке, атқаратын жұмысына жауапкершілікпен қарауға, топпен жұмыс жасай білуге тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже:
тақырыптың ең маңызды элементтерін меңгереді
сыни тұрғыдан ойлау арқылы жаңа білімерін жетілдіреді, жүйелейді
топта жұмыс жасаулары қалыптасады.
Сабақ түрі:
Теориялық сабақ
Пәнаралық байланыс:
<<Физика пәні>>, <<Автокөлікке техникалық қызмет көрсету және жөндеу>>
Сабақта қолданатын әдіс-тәсілдер:
<<Тест тапсырмалары>> <<>>
Көрнекіліктер:
Интерактивті тақта, автокөліктің майын ауыстыратын құрылғы, домкрат, слайд, суреттер, бейнеролик, стикерлер, бағалау бетшесі.
Сабақ барысы:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Оқытушының іс-әрекеті:
Студенттің іс- әрекеті:
Ұйымдастыру кезеңі
3 мин
Сәлемдесу
Студенттерді түгендеу
Сабаққа даярлығын тексеру
Студенттер назарын сабаққа аудары
Топтарға бөлу: <<Өз орныңды тап>> әдісі арқылы топтарға бөлу
Әр топқа топ басшысы тағайындалып, бағалау бетшесі беріледі.
Сергіту сәті. Пип Уилсонның психологиялық тесті
1.Топ басшысы студенттердің сабаққа қатысын баяндап береді
Студенттер топ атауы жазылған бүктеме қағаздарды таңдап, сол атауларға сәйкес топ құрады.
Үй тапсырмасын сұрау
7 мин
<<Крестиктер-нөлдіктер>> әдісі арқылы өтілеген сабақтан сұрақтар мен термин сөздер келтіріледі.
Студенттер сұраққа жауап беру әдісі арқылы өзара топтық жарысқа түседі, бағаланады. Топ басшысы топтағы студенттердің тапсырма орындауына байланысты бағалайды.
Жаңа тақырыпты түсіндіру
15 мин
Бейнебаян арқылы жаңа сабақты түсіндіру
Жаңа тақырыпты бекіту
10 мин
Kahoot қосымшасы арқылы бекіту сұрақтарын беру
Әр топ сұрақтарға жауап береді
Қорытындылау
5 мин
<<Басбармақ>> әдісі арқылы кері байланыс алу
Оқушылардың басбармақтарын көрсету арқылы сіз түсіндіргенді олардың ұғу деңгейін тексеріңіз.
Бағалау
3 мин
Бағалау бетшесі арқылы студенттерді бағалау
Бетшеге жазылған бағаларды журналға қою
Үйге тапсырмасы
2 мин
Берілген лекцияны конспектілеу
Өзіндік жұмыс-студенттің жауапкершілігін, ізденісін арттырады.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz