Ширату тапсырмасы

2. “Отбасы” атты аралас сабақтың жоспары.

Педагогтің аты-жөні
Педагогтің аты-жөні: Күні:
:
Педагогтің аты-жөні: Сынып:
: Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Педагогтің аты-жөні: Сабақтың тақырыбы
: Мен, сен, ол, олар-барлығымыз бір отбасымыз!
Педагогтің аты-жөні: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
: 3. 1. 1. 1 отбасы мүшелерінің арасындағы туыстық қатынастарды түсіндіру.
Педагогтің аты-жөні: Сабақтың барысы.
:
Педагогтің аты-жөні:

Сабақтың кезең

уақыт

: Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Педагогтің аты-жөні:

Басы

5 минут

:

Дене мүшелерімен амандасу (көзбен, қол алысып, құлақпен, аяқпен амандасу)

Мұғалім: - Екі көз не үшін керек?

Оқушы: - Жақсыларды көру үшін.

Мұғалім: - Екі құлақ не үшін керек?

Оқушы: - Ақыл - кеңес тыңдау үшін.

Мұғалім: - Екі қол не үшін керек?

Оқушы: - Елге көмек беру үшін.

Мұғалім: - Екі аяқ не үшін қажет?

Оқушы: - Шетте жүрсең,

Туған жерге жету үшін

Мүғалім: - Ал басың не үшін керек?

Окушы: - Бәрін-бәрін ойлау үшін.

Дұрыс балалар, олай болса мен сендердің құлақтарың, көздерің, қолдарың мен аяқтарыңа саулық тілеймін.

Жұмыс ережесін келісу

Алдыңғы білімді еске түсіру (жеке, жұпта, топта, ұжымда)

(Ұ) «Допты қағып ал» тәсілі бойынша сыныпқа сұрақтар қоямын.

Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.

Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.

Жазылым алдындағы тапсырма - Сабақ жоспары Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Отбасылық дәстүрлер мен мерекелер

ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.

Психологиялық ахуал.

Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары.

Педагогтің аты-жөні:

Ортасы

35 минут

:

Ширату тапсырмасы.

ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.

Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)

2-топ «Көк кәмпиттер»

Дескриптор:

  • отбасы мүшелерінің арасындағы туыстық қатынастарды түсіндіре алады.
  • отбасындағы туыстық қатынастарды түсінеді.

отбасы мүшелерінің арасындағы сыйластықты түсіндіреді.

Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау

Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды.

Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)

«Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі арқылы суретпен және мәтінмен жұмыс жасайды.

Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау

Форматив

ті бағалау

ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.

Жазылым алдындағы тапсырма - Сабақ жоспары Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Отбасылық дәстүрлер мен мерекелер

ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.

Оқылым, жазылым тапсырма

лары.

Педагогтің аты-жөні:

Соңы

3 минут

:

Жаңа білім мен тәжірибені қолдану

Топтық жұмыс. «Галлерияда ой шарлау»

Берілген тақырыпта топтық жұмысы жүргізіліп, әр топтың жұмысы қабырғаға ілінеді де, оқушылар жүріп, аралап, оған әр оқушылар кішкене жапсырма қағазға бағасын беріп, пікірін жазып жабыстырып кетеді. Ең жақсы баға алған топтың жұмысы қаралады.

Оқулықтағы қосымша тапсырмалар.
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау
Топтық тапсырмалар.
Педагогтің аты-жөні:

Кері байланыс

2 минут

:

(ҚБ) “Екі жұлдыз, бір тілек” әдісі.

Рефлексия (жеке, жұпта, топта, ұжымда)

Оқушылар «Тазалық» әдісі бойынша сабаққа кері байланысты ауызша айтты.

Картинки по запросу рефлексия қазақша

Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, суретін жібереді.
«Тазалық» әдісі
«Тазалық» әдісі кері байланыс парағы

Ұқсас жұмыстар
Кім тапқыр есеп
«математика- ақыл-ойдың әуені» сайысы
Интеллектуалды сайыс "бала тілі - бал!"
Қысқаша көбейту формулалары
Компьютер тілін меңгеру
Сабақ мақсаттары. Сабақтың тақырыбы
Гидросфераның құрамдас бөліктерін анықтау
Сайын Мұратбеков қылау әңгімесі жайлы ақпарат
Бірмүшені көпмүшеге көбейту
Сабақ мақсатын хабарлау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz