Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Ырықсыз етіс

Пәні: қазақ тілі мен әдебиеті
№ жалпы орта мектебі
Мұғалімнің аты- жөні:

Күні:

Сынып: 9- <<>>
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Бөлім:
Заң- қоғамның тірегі. Айбатыр Сейтақ. <<Азат елдің ар- намысы -Ата заң>>
Сабақтың тақырыбы:
Айбатыр Сейтақ. <<Азат елдің ар- намысы -Ата заң>>
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
9.1.3.1 әлеуметтік-қоғамдық тақырыптар аясында айтылған сөздер мен термин сөздердің мағынасын түсіну;
9.5.1.1 ырықсыз етістің қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану.
Сабақтың мақсаты
Ата заңның қоғамда алатын орын біліп, әлеуметтік- қоғамдық тақырыптар аясында айтылған сөздер мен термин сөздердің мағынасын түсіне алады;
Ырықсыз етістің қызметін сөйлем құрауыда орынды қолдана алады.

Сабақтың барысы
Сабақ к
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Ұйым-дастыру

Жаңа
білім

Үйге тапсырма

Кері байла-ныс
Оқушылардың сабаққа болған қызығушылығын арттыру мен көңіл -күйін көтеру мақсатында <<Ойды тазарту>> атты ойынын өткізіледі.
Ойын соңында ақ түсті шарлар аспанға ұшады, ал қара түсті шарлар жерге түседі.
Түйіні: Адамзат жақсы қасиетімен тек қана көкке қарай самғауы мүмкін. Ал жамандық қасиетімен адамдар жақсы ата алмайды.

Оқушылардың есте сақтау қабілетерін дамыту мақсатында өткен сабаққа шолу жасап, бүгінгі жаңа сабақтың тақырыбын болжату мақсатында <<БИНГО>> ойыны өткізіледі.
Ойын барысында мұғалім алдын ала үстел артына белгілі сандарды жапсырады. Сол үстелге жайғасқан сандары сәйкес келген оқушылар ғана жауап береді.(досынан көмек сұрай алады.)
Нәтижесінде мұғалім ойын арқылы жаңа сабақ тақырыбын болжатады.

Жаңа сабақ тақырыбы мен оқу мақсатына сай бағалау критерийлері таныстыралады.
Жаңа сөздер:
Ірге, өтініш, мақұлда, себеп.
Оқушылардан жаңа сөздерді күнделікті қолдануға болатын тіркестерімен айту ұсынылады.

Мәтіналды жұмыс.
АЙТЫЛЫМ ЖАЗЫЛЫМ
1-тапсырма ҰЖ
Оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту мен шешім қабылдай білу ерекшелігін тексеру мақсатында <<Ақпараттар гистограммасы>> әдісі қолданылады.
Бағалау критерийі:
Тақырып аясындағы сөздер мен сөз тіркестерінің мағынасын түсіне алады.

ТЫҢДАЛЫМ ЖАЗЫЛЫМ
2-3 тапсырма ЖЖ
Оқушылардың тыңдау арқылы тапсырманы орындай білу дағдыларын қалыптастыру мақсатында тыңдалым мәтіні тыңдатылады. <<Жұптас, ақылдас>> әдісі арқылы оқушыларға арнайы тапсырма беріледі.
Бағалау критерийі:
Тірек сөздер мен тіркес сөздердің қолдану аясын түсінеді;
Қажетті ақпараттарды саралай алады.

Мәтінмен жұмыс
5- тапсырма
ОҚЫЛЫМ АЙТЫЛЫМ
ТЖ
Оқушылардың еркін пікірлеу қабілеттерін арттыру мақсатында <<Еркін микрофон>> әдісі қолданылады.
Бағалау критерийі:
Айбатыр Сейтақтың өлеңі мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап бере алады;

Сергіту сәті
Оқушылардың өнерге көзқарасын артыру, Отанға деген сүйіспеншілігін арттыру мақсатында Ата заң туралы ән тамашалау.
Тілдік бағдар
Ырықсыз етіс.
Ырықсыз етісте іс- әрекеттің иесі арнайы айтылмай, қимылдың орындалғаны ғана көрінеді.
Суреттермен жұмыс жасау
Оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту, сөйлеу мәдениетін арттыру мақсатында "Суреттер сөйлейді" әдісі қолданылады.
10- тапсырма ЖАЗЫЛЫМ
ЖЖ
Бағалау критерийі:
Ырықсыз етістің қызметін айта алады;
Ырықсыз етістің сөйлемдегі қызметін анықтай алады;
Ауызша және жазбаша жұмыстардаорынды қолдана алады.

Әртүрлі дереккөздерден Конституцияның маңызы туралы айтылған ой- пікірді тауып жаз. Оларға сүйеніп, өз ойыңды жаз.

<<Білгенің бір тоғыз....>> әдісі

Оқушылар адамның бойындаға жақсы қасиеттерді ақ түсті шарларға, жаман қасиеттерді қара түсті шарларға ажыратып шығады.

Оқушылар берілген сұрақтарға дәлелді жауап береді;
Өз ойын еркін жеткізеді;
Досынан көмек сұрау мүмкіндігі бар.

Оқушылар жаңа сөздерді сөз тіркесіне айналдырады.
Оқушылардың иқтимал жасаптары.
Болашақтың іргетасын қалау;
Өтініш беру, өтініш айту өтініш қабылданды және т,б
Ой мақұлданды,
Себепсіз жұмыс, себебі бар, себебі жоқ.

Оқушылар Ата заң туралы осы күнге дейінгі білген ақпараттарын гистограммаға түсіреді.

Дескриптор:
- Ата заң туралы нақты ақпараттарды жазады; (1 балл)
- Жазылған ақпараттарға түсініктеме береді. (1 балл)

Оқушылар қорапша ішінен сарала, топтастыр, құрастыр, бағала, ізден деген сөздер жазылған қима қағаздары жұп-жұп болып алады. Берілген қосымша нұсқаулық негізінде тапсырманы орындайды.
Дескритор:
-Мәтіннен тірек сөздерді табады; (1 балл)
-Мәтіннен сөз тіркестерін табады; (1 балл)
-Мәтіндегі ақпараттады саралап жазады. (1 балл)

Дескриптор:
Әлеуметтік- қоғамдық тақырыптар аясында айтылған сөздердің мағынасын түсіндіреді.
(1балл)
- Берілген сұрақтарға тиянақты әрі сауатты жауап береді. (1балл)
Айтылған пікірлерге сыни көзқарас білдіріп, ойын ашық жеткізеді. (1балл)

Ырықсыз етістің ережесін қайталайды. Ережеге сүйеніп, мысал келтіреді.

Дескриптор:
Ырықсыз етістің қызметіне сай оны ауызша және жазбаша жұмыстарда орынды қолданады (1балл)
- Грамматикалық талапқа сай жазады. (1балл)

Оқушылар жаңа сабақ төңірегінде ой толғайды.

Мадақтау сөздерін айту

Дұрыс жауап берген оқушыларға мадақтау сөздері айталады.

Жылы лебіз жазылған қима қағаздар тарату.

Ең көп ақпарат жазған оқушыларға арнайы кітапша беріледі.

Бірін- бірі бағалайды.

<<Сөз шешені>>
<<сөз шебері>>
Аталымдарын беру

Оқушылар өз жұмыста-рына өздері баға береді.

Ақ және қара түсті шарлар, адамның бойын тән жақсы мен жаман қасиеттер жағылған қима қағаздар.

Стикерге жазылған сандар, слайд.

Қима қағаздар

Ватман қағазы және қима қағаздар

Қима қағаздары

Слайд
Оқулық
Қима қағаздар

Слайд

Ұқсас жұмыстар
Өзгелік етіс,ырықсыз етіс
Ортақ етіс
Қмж. 7-сынып. "primary education in gb"
Астанаға саяхат. етіс түрлері. 11 сынып
Тіл ұстарту Менің арман мектебім.Назарбаев атындағы зияткерлік мектебі
Етістік . Етістік дегеніміз не
Есімшенің жасалу жолдары
Етістіктен өткенді қайталау жайлы ақпарат. 6-сынып
Керекті сөздер
Етістіктің райлары
Пәндер