Ырықсыз етіс

Пәні: қазақ тілі мен әдебиеті
№ жалпы орта мектебі
Пәні: қазақ тілі мен әдебиеті: Мұғалімнің аты- жөні:
№ жалпы орта мектебі:
Пәні: қазақ тілі мен әдебиеті: Күні:
№ жалпы орта мектебі:
Пәні: қазақ тілі мен әдебиеті: Сынып: 9- «»
№ жалпы орта мектебі: Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Пәні: қазақ тілі мен әдебиеті: Бөлім:
№ жалпы орта мектебі: Заң- қоғамның тірегі. Айбатыр Сейтақ. «Азат елдің ар- намысы -Ата заң»
Пәні: қазақ тілі мен әдебиеті: Сабақтың тақырыбы:
№ жалпы орта мектебі: Айбатыр Сейтақ. «Азат елдің ар- намысы -Ата заң»
Пәні: қазақ тілі мен әдебиеті: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
№ жалпы орта мектебі:

9. 1. 3. 1 әлеуметтік-қоғамдық тақырыптар аясында айтылған сөздер мен термин сөздердің мағынасын түсіну;

9. 5. 1. 1 ырықсыз етістің қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану.

Пәні: қазақ тілі мен әдебиеті: Сабақтың мақсаты
№ жалпы орта мектебі:

Ата заңның қоғамда алатын орын біліп, әлеуметтік- қоғамдық тақырыптар аясында айтылған сөздер мен термин сөздердің мағынасын түсіне алады;

Ырықсыз етістің қызметін сөйлем құрауыда орынды қолдана алады.

Пәні: қазақ тілі мен әдебиеті: Сабақтың барысы
Пәні: қазақ тілі мен әдебиеті: Сабақ к
№ жалпы орта мектебі: Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Пәні: қазақ тілі мен әдебиеті:

Ұйым-дастыру

Жаңа

білім

Үйге тапсырма

Кері байла-ныс

№ жалпы орта мектебі:

Оқушылардың сабаққа болған қызығушылығын арттыру мен көңіл -күйін көтеру мақсатында «Ойды тазарту» атты ойынын өткізіледі.

Ойын соңында ақ түсті шарлар аспанға ұшады, ал қара түсті шарлар жерге түседі.

Түйіні: Адамзат жақсы қасиетімен тек қана көкке қарай самғауы мүмкін. Ал жамандық қасиетімен адамдар жақсы ата алмайды.

Оқушылардың есте сақтау қабілетерін дамыту мақсатында өткен сабаққа шолу жасап, бүгінгі жаңа сабақтың тақырыбын болжату мақсатында «БИНГО» ойыны өткізіледі.

Ойын барысында мұғалім алдын ала үстел артына белгілі сандарды жапсырады. Сол үстелге жайғасқан сандары сәйкес келген оқушылар ғана жауап береді. (досынан көмек сұрай алады. )

Нәтижесінде мұғалім ойын арқылы жаңа сабақ тақырыбын болжатады.

Жаңа сабақ тақырыбы мен оқу мақсатына сай бағалау критерийлері таныстыралады.

Жаңа сөздер:

Ірге, өтініш, мақұлда, себеп.

Оқушылардан жаңа сөздерді күнделікті қолдануға болатын тіркестерімен айту ұсынылады.

Мәтіналды жұмыс.

АЙТЫЛЫМ ЖАЗЫЛЫМ

1-тапсырма ҰЖ

Оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту мен шешім қабылдай білу ерекшелігін тексеру мақсатында «Ақпараттар гистограммасы» әдісі қолданылады.

Бағалау критерийі:

Тақырып аясындағы сөздер мен сөз тіркестерінің мағынасын түсіне алады.

ТЫҢДАЛЫМ ЖАЗЫЛЫМ

2-3 тапсырма ЖЖ

Оқушылардың тыңдау арқылы тапсырманы орындай білу дағдыларын қалыптастыру мақсатында тыңдалым мәтіні тыңдатылады. «Жұптас, ақылдас» әдісі арқылы оқушыларға арнайы тапсырма беріледі.

Бағалау критерийі:

Тірек сөздер мен тіркес сөздердің қолдану аясын түсінеді;

Қажетті ақпараттарды саралай алады.

Мәтінмен жұмыс

5- тапсырма

ОҚЫЛЫМ АЙТЫЛЫМ

ТЖ

Оқушылардың еркін пікірлеу қабілеттерін арттыру мақсатында «Еркін микрофон» әдісі қолданылады.

Бағалау критерийі:

Айбатыр Сейтақтың өлеңі мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап бере алады;

Сергіту сәті

Оқушылардың өнерге көзқарасын артыру, Отанға деген сүйіспеншілігін арттыру мақсатында Ата заң туралы ән тамашалау.

Тілдік бағдар

Ырықсыз етіс.

Ырықсыз етісте іс- әрекеттің иесі арнайы айтылмай, қимылдың орындалғаны ғана көрінеді.

Суреттермен жұмыс жасау

Оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту, сөйлеу мәдениетін арттыру мақсатында "Суреттер сөйлейді" әдісі қолданылады.

10- тапсырма ЖАЗЫЛЫМ

ЖЖ

Бағалау критерийі:

Ырықсыз етістің қызметін айта алады;

Ырықсыз етістің сөйлемдегі қызметін анықтай алады;

Ауызша және жазбаша жұмыстардаорынды қолдана алады.

Әртүрлі дереккөздерден Конституцияның маңызы туралы айтылған ой- пікірді тауып жаз. Оларға сүйеніп, өз ойыңды жаз.

«Білгенің бір тоғыз . . . » әдісі

Оқушылар адамның бойындаға жақсы қасиеттерді ақ түсті шарларға, жаман қасиеттерді қара түсті шарларға ажыратып шығады.

Оқушылар берілген сұрақтарға дәлелді жауап береді;

Өз ойын еркін жеткізеді;

Досынан көмек сұрау мүмкіндігі бар.

Оқушылар жаңа сөздерді сөз тіркесіне айналдырады.

Оқушылардың иқтимал жасаптары.

Болашақтың ірге тасын қалау;

Өтініш беру, өтініш айту өтініш қабылданды және т, б

Ой мақұлда нды,

Себепсіз жұмыс, себебі бар, себебі жоқ.

Оқушылар Ата заң туралы осы күнге дейінгі білген ақпараттарын гистограммаға түсіреді.

Дескриптор:

- Ата заң туралы нақты ақпараттарды жазады; (1 балл)

- Жазылған ақпараттарға түсініктеме береді. (1 балл)

Оқушылар қорапша ішінен сарала, топтастыр, құрастыр, бағала, ізден деген сөздер жазылған қима қағаздары жұп-жұп болып алады. Берілген қосымша нұсқаулық


Ұқсас жұмыстар
Өзгелік етіс,ырықсыз етіс
Ортақ етіс
Қмж. 7-сынып. "primary education in gb"
Астанаға саяхат. етіс түрлері. 11 сынып
Тіл ұстарту Менің арман мектебім.Назарбаев атындағы зияткерлік мектебі
Етістік . Етістік дегеніміз не
Есімшенің жасалу жолдары
Етістіктен өткенді қайталау жайлы ақпарат. 6-сынып
Керекті сөздер
Етістіктің райлары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz