Бүгінгі тақырыпты айту

Сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар 31 сабақ

Күні:
Мұғалім:
Күні:: Бөлім
Мұғалім:: Менің мектебім
Күні:: №31 сабақтың тақырыбы
Мұғалім:: Мектептегі оқу
Күні:: Үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
Мұғалім:: 2. 1. 3. 1 - шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау. .
Күні:: Сабақтың мақсаты
Мұғалім::

-мәтіннің бөліктерін түсініп оқиды;

-оқиғаны болжап айтады.

Білу, түсіну

Қолдану

Талдау

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері / уақыты
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың кезеңдері / уақыты:

Сабақ

тың басы

5 мин

Педагогтің әрекеті: Біз қандаймыз, қандаймыз? Шұғылалы таңдаймыз. Күлімдеген күндейміз, Еш уайымды білмейміз. Бүгінгі сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау.
Оқушының әрекеті: Қимылдарды жасайды. Оқушылар қағазды алып, артындағы сандар бойынша топтасады.
Бағалау:

Мадақтау сөздер

Жарайсың дар!

Ресурстар:

и/б тақта

көгөністер

Сабақтың кезеңдері / уақыты:

Сабақ

тың ортасы

25-30 мин

Педагогтің әрекеті:

Білу. Ойқозғау

1-тапсырма

Мақал-мәтелдерді түсіндір. (Оқулықтағы мақал-мәтелдердің мағынасын ашады. ) Бүгінгі тақырыпты айту. Жетістік критерийлерін анықтау.

Оқылым. 2-тапсырма. «Ауылға келген мұғалім» («Мағжан Жұмабаев шығармалары» жинағынан)

Түсіну. Топтық жұмыс. 3-тапсырма. Мәтіннің әр бөліміне тақырып ойластыр.

Қолдану. 4-тапсырма. Салыстыра сипатта. Мәтіндегі сынып бөлмесі. «Сенің сыныбың»

Сергіту сәті. Би

Жазу жұмысы. 5-тапсырма. Мағжанның отбасы туралы не білдің?

Әкесі . . .

Анасы . . .

Атасы . . .

Ағасы . . .

Талдау. Айтылым. 6-тапсырма. Сыныбыңда қандай заттар тұрғанына зер сал. Тағы не болғанын қалар едің? Нені артық деп санайсың. Түсіндіріп көр.

Оқушының әрекеті:

1-Тапсырма

Мақал-мәтелдерді түсіндіреді.

ЕБҚ-оқып береді

2-Тапсырма

Мәтінді түсініп оқиды.

ЕБҚ-басын н/е соңғы бөлігін оқиды.

3-Тапсырма

Мәтіннің әр бөліміне тақырып ойластырады.

ЕБҚ-соңғы абзацын оқиды.

4-Тапсырма

Сөздердің мағынасын салыстыра сипаттайды.

ЕБҚ-өз сыныбы жайлы айтады.

5-Тапсырма

Мағжанның отбасы туралы не түсінгенін айтып береді.

ЕБҚ-өз отбасы туралы айтады.

6-Тапсырма

Сыныбындағы заттар жайлы өз ойын жеткізеді.

ЕБҚ-өз сыныбы жайлы айтады.

Бағалау:

Бағалау критерийі:

мәтіннің бөліктерін түсініп оқиды Дескриптор

- Мәтінді түсініп оқиды

«сызғыш»

Бағалау критерийі:

оқиғаны болжап айтады Дескриптор

- Мәтіннің әр бөліміне тақырып ойластырады.

ҚБ: «бағдаршам»

Дескриптор

- Сөздердің мағынасын салыстыра сипаттайды ҚБ:«отшашу»

Ресурстар:

Әдебиеттік оқу оқулығы. Алматы «Атамұра»

2022 жыл

Сабақтың кезеңдері / уақыты:

Сабақ

тың соңы

10 мин

Педагогтің әрекеті:

«Тазалық» ойыны.

Бүгінгі тақырып бойынша алған керекті ақпараттарыңды шабаданға салыңдар (жазыңдар), бүгінгі сабақтағы керек емес болған, артық дүниені қоқыс жәшігіне салыңдар (жазыңдар) . Ал бүгінгі ақпараттың ішінде әлі оқуым керек, толықтыруым керек дегендері болса, еттартқышқа салыңдар (жазыңдар) .

Оқушының әрекеті:

Қатысушыларға бір парақ беріледі.

Оқушылар ойлана отырып жазады.

Бағалау:

Мадақтау сөздер

Жарайсың дар!

Ресурстар:

1. Шабадан

2. Қоқыс жәшігі

3. Еттартқыш


Ұқсас жұмыстар
Тың және тыңайған жерлерді игеру саясаты
Топты бағалау
Қазақстанның фортепионо өнері
Ақпарат, оның мазмұны, түрлері мен қасиеттері
Тәрбие. сабақтас құрмалас сөйлем
Курс жабдықтарымен танысу LEGO MINDSTORMS EV3 Education жинағы Сілтеме
Әлемнің ақпарттық бейнесі, ақпараттық жүйелер және ресурстар
Физика пәнінен орта мерзімдік жоспар. 7-сынып
1930 жылдағы қоғамдық саяси өмір. 9 сынып
Сабақты бекіту сұрақтары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz