Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Бір ауыз сөз әдісі
Қазақстан Республикасының Білім және Ғылым министрлігі
№19 жалпы орта білім беретін мектеп
Қысқа мерзімді(сабақ)жоспары
Бөлім
VIII-бөлім. Әлемдегі қақтығыстар және бейбітшілік.
Педагогтің Т.А.Ә
Маканова Жибек Абаевна
Күні
27.04.22
Сынып
9 <<в>>
Сабақтың тақырыбы
Қазақстан халқы Ассамблеясы
Оқу бағдармасына сәйкес оқыту мақсаттары
9.1.6.1қоғамдық-саяси, ғылыми, коммуникативтік жағдаятқа сай тиісті сөздер мен фразаларды таңдау,, орта көлемді монолог дайындау;
Сабақтың мақсаты
қоғамдық-саяси, ғылыми, коммуникативтік жағдаятқа сай тиісті сөздер мен фразаларды таңдау, орта көлемді монолог дайындайды аралас құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын білу, қолдануды үйренеді.
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Миға шабуыл әдісі
5 мин
I-Ұйымдастыру кезеңі:
Өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.
II -Алдыңғы білім:
Үй тапсырмасын тексеру.
Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамытады.
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға <<Жарайсың!>> деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
Ауызша
Мағынаны ашу
23мин <<Әңгімелесетін әріптестер>> әдісі
Жұптық жұмыс!
1-тапсырма
<<Қазақстан халқы Ассамблеясы>> https://youtu.be/dP-Pq7UYc74 атты бейнеролик көру.
-Бейнекөріністен не түсінгенімен өзара бөлісу
- Бейнекөрініс туралы
:: оларға жеңіл болып көрінетін сұрақ;
:: оларға қиын болып көрінетін сұрақ;
Тапсырманы орындайды,сабаққа қатысады. Бір бірлерінің сұрақтарына жауап қайтарып,бағаланады.
Дескриптор:
- бейнекөріністен не түсінгенін айта алады;
- бейнекөрініс туралы сұрақ құрастырады;
Жалпы -3 балл
ЭМ экран, дәптер,қалам.
2-тапсырма
Жеке жұмыс
Әр оқушы << достық>>, <<татулық>> туралы 6-7 мақал-мәтел жазады.
Берілген тапсырманы орындайды.
Дескриптор
- мақал-мәтел жазады,
Жалпы -2 балл
Жұмыс дәптерлері
3-тапсырма
А4 парағына <<Бақытты ел>> тақырыбына байланысты әр оқушы бір сөз жазып,кезек-кезек жазып шығады.
Тақырыпқа байланысты өз ойларына келген бір сөзді жазып шығады.
Дескриптор
-<<Бақытты ел>> ұғымын түсіну;
-өз ойларын анық жеткізу;
Жалпы -2 балл
А 4 парақ,қалам
4-тапсырма
Орта көлемді монолог дайында.1. <<Біз бір үйдің баласындаймыз>> дегенді қалай түсінесің?2. Елдегі өзге ұлт өкілдерінің міндеті мен құқығы қандай?3. Қазақстанда неге <<Бірлік>> күні тойланады ?4. Өзге ұлт өкілдерінің тек ислам дінін ұстау керек деп ойлайсың ба?Немесе өз ойыңды жаз.
Тапсырманы дәптерлеріне жазады және оқиды.
Дескриптор
-нақты жауап жазу;
-берілген сұрақтан ауытқымау;
Жалпы-3 балл
Ой толғаныс
7 мин
<<Бір ауыз сөз>> әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,ревлекциясын
тыңдайды.
Үй тапсырмасы: Құрмалас сөйлемдердің үш түріне(салалас,сабақтас,аралас)үш-үш мысал жазып келу.
Оқушылардың бір ауыз
сөзбен сабақ туралы
өз ойларын
қатысқан
түсіндіріп береді.
Үй тапсырмасын жазып алады.
1-10 балл
ауызша
№19 жалпы орта білім беретін мектеп
Қысқа мерзімді(сабақ)жоспары
Бөлім
VIII-бөлім. Әлемдегі қақтығыстар және бейбітшілік.
Педагогтің Т.А.Ә
Маканова Жибек Абаевна
Күні
27.04.22
Сынып
9 <<в>>
Сабақтың тақырыбы
Қазақстан халқы Ассамблеясы
Оқу бағдармасына сәйкес оқыту мақсаттары
9.1.6.1қоғамдық-саяси, ғылыми, коммуникативтік жағдаятқа сай тиісті сөздер мен фразаларды таңдау,, орта көлемді монолог дайындау;
Сабақтың мақсаты
қоғамдық-саяси, ғылыми, коммуникативтік жағдаятқа сай тиісті сөздер мен фразаларды таңдау, орта көлемді монолог дайындайды аралас құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын білу, қолдануды үйренеді.
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Миға шабуыл әдісі
5 мин
I-Ұйымдастыру кезеңі:
Өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.
II -Алдыңғы білім:
Үй тапсырмасын тексеру.
Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамытады.
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға <<Жарайсың!>> деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
Ауызша
Мағынаны ашу
23мин <<Әңгімелесетін әріптестер>> әдісі
Жұптық жұмыс!
1-тапсырма
<<Қазақстан халқы Ассамблеясы>> https://youtu.be/dP-Pq7UYc74 атты бейнеролик көру.
-Бейнекөріністен не түсінгенімен өзара бөлісу
- Бейнекөрініс туралы
:: оларға жеңіл болып көрінетін сұрақ;
:: оларға қиын болып көрінетін сұрақ;
Тапсырманы орындайды,сабаққа қатысады. Бір бірлерінің сұрақтарына жауап қайтарып,бағаланады.
Дескриптор:
- бейнекөріністен не түсінгенін айта алады;
- бейнекөрініс туралы сұрақ құрастырады;
Жалпы -3 балл
ЭМ экран, дәптер,қалам.
2-тапсырма
Жеке жұмыс
Әр оқушы << достық>>, <<татулық>> туралы 6-7 мақал-мәтел жазады.
Берілген тапсырманы орындайды.
Дескриптор
- мақал-мәтел жазады,
Жалпы -2 балл
Жұмыс дәптерлері
3-тапсырма
А4 парағына <<Бақытты ел>> тақырыбына байланысты әр оқушы бір сөз жазып,кезек-кезек жазып шығады.
Тақырыпқа байланысты өз ойларына келген бір сөзді жазып шығады.
Дескриптор
-<<Бақытты ел>> ұғымын түсіну;
-өз ойларын анық жеткізу;
Жалпы -2 балл
А 4 парақ,қалам
4-тапсырма
Орта көлемді монолог дайында.1. <<Біз бір үйдің баласындаймыз>> дегенді қалай түсінесің?2. Елдегі өзге ұлт өкілдерінің міндеті мен құқығы қандай?3. Қазақстанда неге <<Бірлік>> күні тойланады ?4. Өзге ұлт өкілдерінің тек ислам дінін ұстау керек деп ойлайсың ба?Немесе өз ойыңды жаз.
Тапсырманы дәптерлеріне жазады және оқиды.
Дескриптор
-нақты жауап жазу;
-берілген сұрақтан ауытқымау;
Жалпы-3 балл
Ой толғаныс
7 мин
<<Бір ауыз сөз>> әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,ревлекциясын
тыңдайды.
Үй тапсырмасы: Құрмалас сөйлемдердің үш түріне(салалас,сабақтас,аралас)үш-үш мысал жазып келу.
Оқушылардың бір ауыз
сөзбен сабақ туралы
өз ойларын
қатысқан
түсіндіріп береді.
Үй тапсырмасын жазып алады.
1-10 балл
ауызша
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz