Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Бір ауыз сөз әдісі

Қазақстан Республикасының Білім және Ғылым министрлігі
№19 жалпы орта білім беретін мектеп
Қысқа мерзімді(сабақ)жоспары

Бөлім
VIII-бөлім. Әлемдегі қақтығыстар және бейбітшілік.
Педагогтің Т.А.Ә
Маканова Жибек Абаевна
Күні
27.04.22
Сынып
9 <<в>>

Сабақтың тақырыбы
Қазақстан халқы Ассамблеясы

Оқу бағдармасына сәйкес оқыту мақсаттары
9.1.6.1қоғамдық-саяси, ғылыми, коммуникативтік жағдаятқа сай тиісті сөздер мен фразаларды таңдау,, орта көлемді монолог дайындау;
Сабақтың мақсаты
қоғамдық-саяси, ғылыми, коммуникативтік жағдаятқа сай тиісті сөздер мен фразаларды таңдау, орта көлемді монолог дайындайды аралас құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын білу, қолдануды үйренеді.
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Миға шабуыл әдісі
5 мин

I-Ұйымдастыру кезеңі:
Өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.
II -Алдыңғы білім:
Үй тапсырмасын тексеру.

Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамытады.
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға <<Жарайсың!>> деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
Ауызша

Мағынаны ашу
23мин <<Әңгімелесетін әріптестер>> әдісі
Жұптық жұмыс!
1-тапсырма
<<Қазақстан халқы Ассамблеясы>> https://youtu.be/dP-Pq7UYc74 атты бейнеролик көру.
-Бейнекөріністен не түсінгенімен өзара бөлісу
- Бейнекөрініс туралы
:: оларға жеңіл болып көрінетін сұрақ;
:: оларға қиын болып көрінетін сұрақ;
Тапсырманы орындайды,сабаққа қатысады. Бір бірлерінің сұрақтарына жауап қайтарып,бағаланады.

Дескриптор:
- бейнекөріністен не түсінгенін айта алады;
- бейнекөрініс туралы сұрақ құрастырады;
Жалпы -3 балл
ЭМ экран, дәптер,қалам.

2-тапсырма
Жеке жұмыс
Әр оқушы << достық>>, <<татулық>> туралы 6-7 мақал-мәтел жазады.
Берілген тапсырманы орындайды.
Дескриптор
- мақал-мәтел жазады,
Жалпы -2 балл
Жұмыс дәптерлері

3-тапсырма
А4 парағына <<Бақытты ел>> тақырыбына байланысты әр оқушы бір сөз жазып,кезек-кезек жазып шығады.
Тақырыпқа байланысты өз ойларына келген бір сөзді жазып шығады.
Дескриптор
-<<Бақытты ел>> ұғымын түсіну;
-өз ойларын анық жеткізу;
Жалпы -2 балл
А 4 парақ,қалам

4-тапсырма
Орта көлемді монолог дайында.1. <<Біз бір үйдің баласындаймыз>> дегенді қалай түсінесің?2. Елдегі өзге ұлт өкілдерінің міндеті мен құқығы қандай?3. Қазақстанда неге <<Бірлік>> күні тойланады ?4. Өзге ұлт өкілдерінің тек ислам дінін ұстау керек деп ойлайсың ба?Немесе өз ойыңды жаз.
Тапсырманы дәптерлеріне жазады және оқиды.
Дескриптор
-нақты жауап жазу;
-берілген сұрақтан ауытқымау;
Жалпы-3 балл

Ой толғаныс
7 мин
<<Бір ауыз сөз>> әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,ревлекциясын
тыңдайды.
Үй тапсырмасы: Құрмалас сөйлемдердің үш түріне(салалас,сабақтас,аралас)үш-үш мысал жазып келу.
Оқушылардың бір ауыз
сөзбен сабақ туралы
өз ойларын
қатысқан
түсіндіріп береді.
Үй тапсырмасын жазып алады.
1-10 балл
ауызша

Ұқсас жұмыстар
Халық ауыз әдебиеті. Сабақтың тақырыбы
Ауыз әдебиетінің түрлері
Ауыз әдебиет түрлері
Бұрынғы айтыс Ұқсастығы Қазіргі айтыс
Көркем әдебиет
Үйге тапсырма мин
Тістің күтімі
Аңыз әңгімелер. қожанасырдың тойға баруы. қазақ әдебиеті 5 сынып
Тіліңмен жүгірме
Халық ауыз әдебиеті
Пәндер