Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Конструкциялық материалдар
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сабақтың тақырыбы: Конструкциялық материалдар. Материалдардың түрлері мен
қасиеттерін зерттеу
|Бөлім: |Дизайн және технология (Конструкциялық материалдарды |
| |өңдеу) |
|Оқытушының аты-жөні: |Исмагулова Гульбану Бериковна |
|Күні: |10.01.2023 |
|Сынып: 5 «А», 5 «Б» |Қатысушылар саны: |Қатыспағандар: |
|Сабақтың тақырыбы: |Конструкциялық материалдар. Материалдардың түрлері мен|
| |қасиеттерін зерттеу |
|Сабақта меңгерілетін оқу |5.1.6.1-Конструкциялық, табиғи және жасанды |
|мақсаттары |материалдардың жалпы қасиеттері мен құрылысын, олардың|
| |ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтай отырып |
| |зерделеу |
|Сабақтың мақсаты: |Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты |
| |меңгереді. · |
| |Табиғи және жасанды материалдардың жалпы қасиеттері |
| |мен құрылысын, олардың ұқсастықтары мен |
| |айырмашылықтарын анықтайды. · |
| |Ағаштың ,араланған материалдардың әртүрлі |
| |тұқымдастары,ағаштың қасиеттері,ағаштың текстурасы мен|
| |түсін анықтап біледі.Жасанды ағаш материалын өндіру |
| |ерекшелігін біледі. |
|Сабақтың барысы |
|Сабақтың |Педагогтың әрекеті |Оқушылардың әрекеті|Бағалау |Ресурстар |
|кезеңі/уақыт| | | | |
|Басталуы |Дайын болуды тексеру |Оқушылар амандасып |Қалыптас|оқу жоспары.|
| |ұйымдастырушылық іс- |,бір-біріне |тырушы |оқулық |
| |шарасы |сәттілік тілейді. |бағалау:| |
| |Орындауды керек ететін | |Бірін | |
| |жаңа бөлімдерімен және | |–бірі | |
| |тапсырмаларымен танысу | |бағалау.| |
| |Оқушылармен бірге сабақтың| | | |
| |мақсатын/ міндеттерін және| | | |
| |бағалау шарттарын аңықтау.| | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Жаңа сабақты цифрлық | | | |
| |ресурстар арқылы |Оқулық және қосымша| |(Көршілер |
| |түсіндіру/сұхбат- пікір |ақпараттар | |қимыл – |
| |талқылау |. | |қозғалыстар |
|Ортасы |Психологиялық ахуал | | |арқылы |
| |қалыптастыру: «Көрші» | | |жаттығуды |
| |Мақсаты: әрбір қатысушының| | |жасайды) |
| |сол топтың бір мүшесі |. | | |
| |екендігін сезінуі, | | | |
| |бір-біріне жылылық сыйлау.| | | |
| |Нұсқаулық: Көршіңді оң | | | |
| |жақтан құшақта, Көршіңді | | | |
| |сол жақтан құшақта. Оң | | | |
| |жақтағы көршіңе бір | | | |
| |жымиып, Сол жақтағы | | |Оқулық, |
| |көршіңе бір жымиып, | | |суреттер, |
| |Бүгінгі тренинг барысы, | | |әртүрлі |
| |Біз үлкен отбасы. | | |заттар, |
| |Жаңа материалды зерттеу. | | |тапсырмалар,|
| |Оқушылар оқулықтағы | | |кері |
| |негізгі тақырыппен | | |байланыс, |
| |танысады. Конструкциялық | | |стикер. |
| |материалдар. | | | |
| |Материалдардың түрлері мен| | | |
| |қасиеттерін зерттеу. Әр | | | |
| |түрлі материалдан жасалған| | | |
| |күнделікті қолданылатын | | | |
| |заттармен таныстырылады. | | | |
| |Құрылымдық материалдар | | | |
| |және олардың түрлері | | | |
| |туралы түсініктеме | | | |
| |беру.Композиттік | | | |
| |материалдарды таныстыру. | | | |
| |Ағаш пен араланған | | | |
| |материалдардың әртүрлі | | | |
| |тұқымдастарының | | | |
| |үлгілерімен таныстыру. | | | |
| |Төмендегі сұрақтар бойынша| | | |
| |әңгімелесуді бастаймын. | | | |
| |*Ағаш түрлерін қандай | | | |
| |қасиеті бойынша анықтауға | | | |
| |болады? *Жиһазды қандай | | | |
| |материалдардан жасайды | | | |
| |және не себепті? *Ағаштың | | | |
| |түрлерінің түсімен және | | | |
| |текстурасының | | | |
| |сипаттамасымен танысады. | | | |
| |*Фанерді қайда | | | |
| |қолданатынын түсіндіру. | | | |
| | | | | |
|Аяқталуы |Кері байланыс | | | |
| |3*3*1 әдісі арқылы |Оқушылар бүгінгі |. |Ақпараттық |
| | |сабақты қандай | |ресурстар |
| |3-жаңалық(нені білдің?) |деңгейде | | |
| |3-сұрақ(нені білгің |түсініп,білгендерін| | |
| |келеді?) |3*3*1 әдісі арқылы | | |
| |1-ұсыныс (немен бөліскің |біле аламыз | | |
| |келеді) | | | |
| | | | | |
Сабақтың тақырыбы: Конструкциялық материалдар. Материалдардың түрлері мен
қасиеттерін зерттеу
|Бөлім: |Дизайн және технология (Конструкциялық материалдарды |
| |өңдеу) |
|Оқытушының аты-жөні: |Исмагулова Гульбану Бериковна |
|Күні: |10.01.2023 |
|Сынып: 5 «А», 5 «Б» |Қатысушылар саны: |Қатыспағандар: |
|Сабақтың тақырыбы: |Конструкциялық материалдар. Материалдардың түрлері мен|
| |қасиеттерін зерттеу |
|Сабақта меңгерілетін оқу |5.1.6.1-Конструкциялық, табиғи және жасанды |
|мақсаттары |материалдардың жалпы қасиеттері мен құрылысын, олардың|
| |ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтай отырып |
| |зерделеу |
|Сабақтың мақсаты: |Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты |
| |меңгереді. · |
| |Табиғи және жасанды материалдардың жалпы қасиеттері |
| |мен құрылысын, олардың ұқсастықтары мен |
| |айырмашылықтарын анықтайды. · |
| |Ағаштың ,араланған материалдардың әртүрлі |
| |тұқымдастары,ағаштың қасиеттері,ағаштың текстурасы мен|
| |түсін анықтап біледі.Жасанды ағаш материалын өндіру |
| |ерекшелігін біледі. |
|Сабақтың барысы |
|Сабақтың |Педагогтың әрекеті |Оқушылардың әрекеті|Бағалау |Ресурстар |
|кезеңі/уақыт| | | | |
|Басталуы |Дайын болуды тексеру |Оқушылар амандасып |Қалыптас|оқу жоспары.|
| |ұйымдастырушылық іс- |,бір-біріне |тырушы |оқулық |
| |шарасы |сәттілік тілейді. |бағалау:| |
| |Орындауды керек ететін | |Бірін | |
| |жаңа бөлімдерімен және | |–бірі | |
| |тапсырмаларымен танысу | |бағалау.| |
| |Оқушылармен бірге сабақтың| | | |
| |мақсатын/ міндеттерін және| | | |
| |бағалау шарттарын аңықтау.| | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Жаңа сабақты цифрлық | | | |
| |ресурстар арқылы |Оқулық және қосымша| |(Көршілер |
| |түсіндіру/сұхбат- пікір |ақпараттар | |қимыл – |
| |талқылау |. | |қозғалыстар |
|Ортасы |Психологиялық ахуал | | |арқылы |
| |қалыптастыру: «Көрші» | | |жаттығуды |
| |Мақсаты: әрбір қатысушының| | |жасайды) |
| |сол топтың бір мүшесі |. | | |
| |екендігін сезінуі, | | | |
| |бір-біріне жылылық сыйлау.| | | |
| |Нұсқаулық: Көршіңді оң | | | |
| |жақтан құшақта, Көршіңді | | | |
| |сол жақтан құшақта. Оң | | | |
| |жақтағы көршіңе бір | | | |
| |жымиып, Сол жақтағы | | |Оқулық, |
| |көршіңе бір жымиып, | | |суреттер, |
| |Бүгінгі тренинг барысы, | | |әртүрлі |
| |Біз үлкен отбасы. | | |заттар, |
| |Жаңа материалды зерттеу. | | |тапсырмалар,|
| |Оқушылар оқулықтағы | | |кері |
| |негізгі тақырыппен | | |байланыс, |
| |танысады. Конструкциялық | | |стикер. |
| |материалдар. | | | |
| |Материалдардың түрлері мен| | | |
| |қасиеттерін зерттеу. Әр | | | |
| |түрлі материалдан жасалған| | | |
| |күнделікті қолданылатын | | | |
| |заттармен таныстырылады. | | | |
| |Құрылымдық материалдар | | | |
| |және олардың түрлері | | | |
| |туралы түсініктеме | | | |
| |беру.Композиттік | | | |
| |материалдарды таныстыру. | | | |
| |Ағаш пен араланған | | | |
| |материалдардың әртүрлі | | | |
| |тұқымдастарының | | | |
| |үлгілерімен таныстыру. | | | |
| |Төмендегі сұрақтар бойынша| | | |
| |әңгімелесуді бастаймын. | | | |
| |*Ағаш түрлерін қандай | | | |
| |қасиеті бойынша анықтауға | | | |
| |болады? *Жиһазды қандай | | | |
| |материалдардан жасайды | | | |
| |және не себепті? *Ағаштың | | | |
| |түрлерінің түсімен және | | | |
| |текстурасының | | | |
| |сипаттамасымен танысады. | | | |
| |*Фанерді қайда | | | |
| |қолданатынын түсіндіру. | | | |
| | | | | |
|Аяқталуы |Кері байланыс | | | |
| |3*3*1 әдісі арқылы |Оқушылар бүгінгі |. |Ақпараттық |
| | |сабақты қандай | |ресурстар |
| |3-жаңалық(нені білдің?) |деңгейде | | |
| |3-сұрақ(нені білгің |түсініп,білгендерін| | |
| |келеді?) |3*3*1 әдісі арқылы | | |
| |1-ұсыныс (немен бөліскің |біле аламыз | | |
| |келеді) | | | |
| | | | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz