Бұрыштың өлшем

Бөлім:
5. 4B Бұрыштар. Көпбұрыштар
Бөлім:: Педагогтің аты-жөні:
5. 4B Бұрыштар. Көпбұрыштар:
Бөлім:: Күні:
5. 4B Бұрыштар. Көпбұрыштар:
Бөлім:: Сыныбы: 5
5. 4B Бұрыштар. Көпбұрыштар: Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Бөлім:: Сабақтың тақырыбы:
5. 4B Бұрыштар. Көпбұрыштар: Бұрыш. Бұрыштың грaдустық өлшeмі. Бұрыштың түрлері
Бөлім:: Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
5. 4B Бұрыштар. Көпбұрыштар:

5. 3. 1. 4 бұрыш және oның грaдуcтық өлшемi ұғымдaрын меңгеру, бұрыштaрды белгiлеу және caлыcтыру;

5. 3. 1. 5 бұрыштaрдың түрлерiн aжырaту (cүйiр, тiк, дoғaл, жaзыңқы, тoлық ) ;

Бөлім:: Сабақтың мақсаты:
5. 4B Бұрыштар. Көпбұрыштар:

Бaрлығы: бұрыш және oның грaдуcтық өлшемiн меңгередi

Бacым бөлiгi: бұрыштaрдың түрлерiн aжырaтaды

Кейбiрi: транспортирмен cүйiр, тiк, дoғaл, жaзыңқы, тoлық бұрыштaрды салу дағдыларын қалыптастыру

Бөлім:: Құндылықтарға баулу:
5. 4B Бұрыштар. Көпбұрыштар: «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың басы

Қызығушылығын ояту

7 мин

Педагогтің іс-әрекеті:

Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Топқа бөлу

« геометриялық фигуралар» арқылы топтарға біріктіріледі

Оқушының іс-әрекеті:

1. Мұғаліммен сәлемдеседі

2) 3 топқа бірігеді: «Доғал бұрыш» тобы, «Сүйір бұрыш» тобы, «Тік бұрыш» тобы

Бағалау:
Ресурстар: Кеспе қағаздар
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

7 мин

3 минут

15 минут

Сергіту сәті

3 минут

Ойлануға 2 минут

Жауап бергенге 1 минуттан 3 минут

Педагогтің іс-әрекеті:

1. «Мені таңда» әдісі бойынша сұрақтар беріледі

1. Бұрыш дегеніміз не?

2. Бұрыштың қабырғалары деп?

3. Бұрыштың төбесі деп нені айтады ?

4. Бұрыштың өлшем бірлігі қ-алай аталады?

6. Биссектриса дегеніміз не?

6. Қандай бұрыш жазыңқы бұрыш деп аталады?

7. Бұрыштың градустық өлшемі дегеніміз не?

2. Lerning Apps. org сайтында сәйкестендіру

3. Оқулықпен жұмыс

№1193

7. 10-суреттегi ЕОР = 110 0 және NOF = 130 0 .

NOP бұрышының градустық өлшемi неше градус?

Дескриптор:

Бұрыштың түрлерін ажыратып, өрнек құрастрады; [1]

Бұрыштың гадустық өлшемін табады. [1]

1195.

7. 12-суретте кескінделген EOD = 80°, ал

AOE = DOB. AOE бұрышының градустық өлшемін табыңдар.

Дескриптор:

Бұрыштың түрлерін ажыратып, өрнек құрастрады; [1]

Бұрыштың гадустық өлшемін табады. [1]

1198 . 7. 14-суретте АОВ = 110° және ОС, ОD сәулелері кескінделген. АОD = 80°, СОВ = 50°. СОD бұрышының градустық өлшемін табыңдар.

Дескриптор:

Бұрыштың түрлерін салыстырып ажыратады; [1]

Бұрыштың градустық өлшемін табады. [1] .

Бұрыш ойыны

180, 60, 90, 85, 120, 92, 65, 160, 180, 20, 180, 90, 55, 125

4. «Сағат қанша болды ойыны»

1) Сағаттық тіл 2:00 -ді көрсетсе сағаттық тіл мен минуттық тілдің арасы неше градус болады?

2) Сағат 3:00-ті көрсетсе сағаттық тіл мен минуттық тілдің арасындағы бұрыш неше градус болады?

3) Сағат 12:20 - да екі тілдің арасындағы бұрыштың шамасы қанша болады?

Оқушының іс-әрекеті:

Оқушы сұраққа жауап береді

1. Бұрыш -бір нүктеден, екі сәуледен құралған фигура

2. Бұрыштың қабырғалары деп -бұрышты құрайтын сәулелерді атайды.

3. Бұрыштың төбесі деп - сәулелер басталатын нүктені атайды.

4. Бұрыштың өлшем бірлігі градус деп аталады

5. Биссектриса дегеніміз - төбесінен бастап бұрышты тең екі бұрышқа бөлетін сәуле.

6. Жазыңқы бұрыш 180 0 -қа тең

7. Бұрыштың градустық өлшемі дегеніміз - берілген бұрышта неше градустық бірлік бар екенін көрсететін сан.

Жұппен жұмыс жасайды

Дұрыс сәйкестікті табады

№1193

Жазыңқы бұрыш 180 градусқа тең болуы керек.

(110+130) -180=240-180=60

Жауабы: 60 градус

№1195

180-80=100

100:2=50

Жауабы: 50градус, сүйір бұрыш

№1198

(80+50) -110=130-110= 20

Жауабы: 20 градус, сүйір бұрыш

Қолмен аталған бұрыштарды көрсетеді

4. Кеспе қағаздағы тапсырманы орындайды:

1) 60 градус, сүйір бұрыш

2) 90 градус, тік бұрыш

3) 120 градус, доғал бұрыш

Бағалау:

Әр дұрыс жауапқа 1 балл

Топ басшысы бағалау парағына жазып отырады

Алғашқы аяқтаған 3 оқушыға 3 балл

№1193 дескриптор бойынша бағаланады

№1195 дескриптор бойынша бағаланады

Жетон арқылы бағалау:

Толық дұрыс жауапқа жасыл жетон

Толық емес жауапқа сары жетон

Қателескен топқа көк жетон

Ресурстар:

Слайд

https://learningapps. org/watch?v=pc6qct9bk22

Оқулық, дәптер,

тақта

Жетон, кеспе қағаз

Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақ соңы

Кері байланыс

Үйге тапсырма

Педагогтің іс-әрекеті:

Екі жұлдыз, бір тілек

Үй тапсырмасы №

Оқушының іс-әрекеті: Әр топқа кері байланыс беру
Бағалау:
Ресурстар: Слайд

Ұқсас жұмыстар
Бұрыштың өлшем бірлігі
Бұрышты өлшеу
Бұрыш.бұрыштың градустық өлшеміне есептер шығару. 5 сынып
Бұрыштың түрлері. үшбұрышты сызғыш
ВЕРТИКАЛЬ БҰРЫШТАР
Қиылысқан түзулер
Сыбайлас бұрыштардың қасиеттері
Сәуле және бұрыш. геометрия 7-сынып
Дөңгелек диаграмма
Түзу кесіндіні тең бөлікке бөлу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz