Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Бұрыштың өлшем
|Бөлім: |5.4B Бұрыштар.Көпбұрыштар |
|Педагогтің аты-жөні: | |
|Күні: | |
|Сыныбы: 5 |Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|Сабақтың тақырыбы: | Бұрыш. Бұрыштың грaдустық өлшeмі. Бұрыштың түрлері |
|Оқу бағдарламасына |5.3.1.4 бұрыш және oның грaдуcтық өлшемi ұғымдaрын |
|сәйкес оқу мақсаты |меңгеру, бұрыштaрды белгiлеу және caлыcтыру; |
| |5.3.1.5 бұрыштaрдың түрлерiн aжырaту (cүйiр, тiк, дoғaл,|
| |жaзыңқы, тoлық ); |
|Сабақтың мақсаты: |Бaрлығы: бұрыш және oның грaдуcтық өлшемiн меңгередi |
| |Бacым бөлiгi: бұрыштaрдың түрлерiн aжырaтaды |
| |Кейбiрi: транспортирмен cүйiр, тiк, дoғaл, жaзыңқы, тoлық|
| |бұрыштaрды салу дағдыларын қалыптастыру |
|Құндылықтарға баулу: | «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей|
| |еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда |
| |шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық |
| |сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен |
| |жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, |
| |еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық |
| |жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|Сабақ |Педагогтің |Оқушының іс-әрекеті |Бағалау |Ресурстар |
|кезеңі/У|іс-әрекеті | | | |
|ақыты | | | | |
|Сабақтың|Ұйымдастыру кезеңі: |1.Мұғаліммен сәлемдеседі| |Кеспе |
|басы |1. Оқушылармен |2) 3 топқа бірігеді: | |қағаздар |
|Қызығушы|амандасу, түгендеу. |«Доғал бұрыш» тобы, | | |
|лығын |2.Топқа бөлу |«Сүйір бұрыш» тобы , | | |
|ояту |«геометриялық |«Тік бұрыш» тобы | | |
|7 мин |фигуралар» арқылы | | | |
| |топтарға | | | |
| |біріктіріледі | | | |
|Сабақтың|1. «Мені таңда» |Оқушы сұраққа жауап |Әр дұрыс жауапқа|Слайд |
|ортасы |әдісі бойынша |береді |1 балл | |
|Мағынаны|сұрақтар беріледі |1. Бұрыш -бір |Топ басшысы | |
|ашу. |1. Бұрыш дегеніміз|нүктеден, екі сәуледен |бағалау парағына| |
|7 мин |не? |құралған фигура |жазып отырады | |
| |2. Бұрыштың |2. Бұрыштың қабырғалары| | |
| |қабырғалары деп? |деп –бұрышты құрайтын | | |
| |3. Бұрыштың төбесі |сәулелерді атайды. | | |
| |деп нені айтады ? |3. Бұрыштың төбесі деп | | |
| |4.Бұрыштың өлшем |- сәулелер басталатын | | |
| |бірлігі қ-алай |нүктені атайды. | | |
| |аталады? |4.Бұрыштың өлшем | | |
| |6.Биссектриса |бірлігі градус деп | | |
| |дегеніміз не? |аталады | | |
| |6.Қандай бұрыш |5.Биссектриса дегеніміз | | |
| |жазыңқы бұрыш деп |– төбесінен бастап | | |
| |аталады? |бұрышты тең екі | | |
| |7.Бұрыштың градустық|бұрышқа бөлетін сәуле.| | |
| |өлшемі дегеніміз не?|6.Жазыңқы бұрыш 1800 | | |
| | |-қа тең | | |
| | |7. Бұрыштың градустық | | |
| | |өлшемі дегеніміз - | | |
| |2. Lerning Apps.org |берілген бұрышта неше | | |
| |сайтында |градустық бірлік бар | | |
|3 минут |сәйкестендіру |екенін көрсететін сан. |Алғашқы аяқтаған|https://lea|
| | |Жұппен жұмыс жасайды |3 оқушыға 3 балл|rningapps.o|
| |3.Оқулықпен жұмыс |Дұрыс сәйкестікті табады| |rg/watch?v=|
| |№1193 | | |pc6qct9bk22|
| |7.10-суреттегi ЕОР | | | |
|15 минут|= 1100 және NOF = | | | |
| |1300 . |№1193 |№1193 дескриптор|Оқулық, |
| |NOP бұрышының |Жазыңқы бұрыш 180 |бойынша |дәптер, |
| |градустық өлшемi |градусқа тең болуы |бағаланады |тақта |
| |неше градус? |керек. | | |
| | |(110+130)-180=240-180=60| | |
| | |Жауабы: 60 градус | | |
| |Дескриптор: | | | |
| |Бұрыштың түрлерін | | | |
| |ажыратып, өрнек | | | |
| |құрастрады; [1] | | | |
| |Бұрыштың гадустық | | | |
| |өлшемін табады. [1] | | | |
| | | | | |
| |1195. | | | |
| |7.12-суретте | | | |
| |кескінделген | | | |
| |EOD = 80°, ал | | | |
| | AOE = | | | |
| |DOB. AOE | | | |
| |бұрышының градустық | | | |
| |өлшемін табыңдар. | |№1195 дескриптор| |
| | | |бойынша | |
| |Дескриптор: |№1195 |бағаланады | |
| |Бұрыштың түрлерін |180-80=100 | | |
| |ажыратып, өрнек |100:2=50 | | |
| |құрастрады; [1] |Жауабы: 50градус, сүйір | | |
| |Бұрыштың гадустық |бұрыш | | |
| |өлшемін табады. [1] | | | |
| | | | | |
| |№1198. 7.14-суретте | | | |
| |АОВ = 110° және ОС, | | | |
| |ОD сәулелері | | | |
| |кескінделген. АОD = | | | |
| |80°, СОВ = 50°. СОD | | | |
| |бұрышының градустық | | | |
| |өлшемін табыңдар. | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Дескриптор: | | | |
| |Бұрыштың түрлерін | | | |
| |салыстырып | | | |
| |ажыратады; [1] | | | |
| |Бұрыштың градустық |№1198 | | |
| |өлшемін табады. [1].|(80+50)-110=130-110= 20 | | |
| | |Жауабы: 20 градус, | | |
| |Бұрыш ойыны |сүйір бұрыш | | |
| |180, 60,90, | | | |
| |85,120,92,65,160,180| | | |
| |,20,180,90,55,125 | | | |
| | | | | |
| |4. «Сағат қанша | | | |
| |болды ойыны» | | | |
| |1) Сағаттық тіл 2:00| | | |
| |–ді көрсетсе | | | |
| |сағаттық тіл мен | | | |
| |минуттық тілдің | | | |
| |арасы неше градус | | | |
| |болады? | | | |
| |2) Сағат 3:00-ті | | | |
| |көрсетсе сағаттық | | | |
| |тіл мен минуттық | | | |
| |тілдің арасындағы | | | |
| |бұрыш неше градус | | | |
|Сергіту |болады? | | | |
|сәті |3) Сағат 12:20 - да | | | |
|3 минут |екі тілдің | | | |
| |арасындағы бұрыштың |Қолмен аталған | | |
| |шамасы қанша |бұрыштарды көрсетеді |Жетон арқылы |Жетон, |
| |болады? | |бағалау: |кеспе қағаз|
| | | |Толық дұрыс | |
|Ойлануға| |4. Кеспе қағаздағы |жауапқа жасыл | |
|2 минут | |тапсырманы орындайды: |жетон | |
|Жауап | |1) 60 градус, сүйір |Толық емес | |
|бергенге| |бұрыш |жауапқа сары | |
|1 | | |жетон | |
|минуттан| | |Қателескен топқа| |
|3 минут | | |көк жетон | |
| | |2)90 градус, тік бұрыш | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |3) 120 градус, доғал | | |
| | |бұрыш | | |
| | | | | |
|Сабақ |Екі жұлдыз, бір |Әр топқа кері байланыс | |Слайд |
|соңы |тілек |беру | | |
| | | | | |
|Кері | | | | |
|байланыс| | | | |
|Үйге | | | | |
|тапсырма|Үй тапсырмасы № | | | |
|Педагогтің аты-жөні: | |
|Күні: | |
|Сыныбы: 5 |Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|Сабақтың тақырыбы: | Бұрыш. Бұрыштың грaдустық өлшeмі. Бұрыштың түрлері |
|Оқу бағдарламасына |5.3.1.4 бұрыш және oның грaдуcтық өлшемi ұғымдaрын |
|сәйкес оқу мақсаты |меңгеру, бұрыштaрды белгiлеу және caлыcтыру; |
| |5.3.1.5 бұрыштaрдың түрлерiн aжырaту (cүйiр, тiк, дoғaл,|
| |жaзыңқы, тoлық ); |
|Сабақтың мақсаты: |Бaрлығы: бұрыш және oның грaдуcтық өлшемiн меңгередi |
| |Бacым бөлiгi: бұрыштaрдың түрлерiн aжырaтaды |
| |Кейбiрi: транспортирмен cүйiр, тiк, дoғaл, жaзыңқы, тoлық|
| |бұрыштaрды салу дағдыларын қалыптастыру |
|Құндылықтарға баулу: | «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей|
| |еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда |
| |шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық |
| |сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен |
| |жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, |
| |еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық |
| |жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|Сабақ |Педагогтің |Оқушының іс-әрекеті |Бағалау |Ресурстар |
|кезеңі/У|іс-әрекеті | | | |
|ақыты | | | | |
|Сабақтың|Ұйымдастыру кезеңі: |1.Мұғаліммен сәлемдеседі| |Кеспе |
|басы |1. Оқушылармен |2) 3 топқа бірігеді: | |қағаздар |
|Қызығушы|амандасу, түгендеу. |«Доғал бұрыш» тобы, | | |
|лығын |2.Топқа бөлу |«Сүйір бұрыш» тобы , | | |
|ояту |«геометриялық |«Тік бұрыш» тобы | | |
|7 мин |фигуралар» арқылы | | | |
| |топтарға | | | |
| |біріктіріледі | | | |
|Сабақтың|1. «Мені таңда» |Оқушы сұраққа жауап |Әр дұрыс жауапқа|Слайд |
|ортасы |әдісі бойынша |береді |1 балл | |
|Мағынаны|сұрақтар беріледі |1. Бұрыш -бір |Топ басшысы | |
|ашу. |1. Бұрыш дегеніміз|нүктеден, екі сәуледен |бағалау парағына| |
|7 мин |не? |құралған фигура |жазып отырады | |
| |2. Бұрыштың |2. Бұрыштың қабырғалары| | |
| |қабырғалары деп? |деп –бұрышты құрайтын | | |
| |3. Бұрыштың төбесі |сәулелерді атайды. | | |
| |деп нені айтады ? |3. Бұрыштың төбесі деп | | |
| |4.Бұрыштың өлшем |- сәулелер басталатын | | |
| |бірлігі қ-алай |нүктені атайды. | | |
| |аталады? |4.Бұрыштың өлшем | | |
| |6.Биссектриса |бірлігі градус деп | | |
| |дегеніміз не? |аталады | | |
| |6.Қандай бұрыш |5.Биссектриса дегеніміз | | |
| |жазыңқы бұрыш деп |– төбесінен бастап | | |
| |аталады? |бұрышты тең екі | | |
| |7.Бұрыштың градустық|бұрышқа бөлетін сәуле.| | |
| |өлшемі дегеніміз не?|6.Жазыңқы бұрыш 1800 | | |
| | |-қа тең | | |
| | |7. Бұрыштың градустық | | |
| | |өлшемі дегеніміз - | | |
| |2. Lerning Apps.org |берілген бұрышта неше | | |
| |сайтында |градустық бірлік бар | | |
|3 минут |сәйкестендіру |екенін көрсететін сан. |Алғашқы аяқтаған|https://lea|
| | |Жұппен жұмыс жасайды |3 оқушыға 3 балл|rningapps.o|
| |3.Оқулықпен жұмыс |Дұрыс сәйкестікті табады| |rg/watch?v=|
| |№1193 | | |pc6qct9bk22|
| |7.10-суреттегi ЕОР | | | |
|15 минут|= 1100 және NOF = | | | |
| |1300 . |№1193 |№1193 дескриптор|Оқулық, |
| |NOP бұрышының |Жазыңқы бұрыш 180 |бойынша |дәптер, |
| |градустық өлшемi |градусқа тең болуы |бағаланады |тақта |
| |неше градус? |керек. | | |
| | |(110+130)-180=240-180=60| | |
| | |Жауабы: 60 градус | | |
| |Дескриптор: | | | |
| |Бұрыштың түрлерін | | | |
| |ажыратып, өрнек | | | |
| |құрастрады; [1] | | | |
| |Бұрыштың гадустық | | | |
| |өлшемін табады. [1] | | | |
| | | | | |
| |1195. | | | |
| |7.12-суретте | | | |
| |кескінделген | | | |
| |EOD = 80°, ал | | | |
| | AOE = | | | |
| |DOB. AOE | | | |
| |бұрышының градустық | | | |
| |өлшемін табыңдар. | |№1195 дескриптор| |
| | | |бойынша | |
| |Дескриптор: |№1195 |бағаланады | |
| |Бұрыштың түрлерін |180-80=100 | | |
| |ажыратып, өрнек |100:2=50 | | |
| |құрастрады; [1] |Жауабы: 50градус, сүйір | | |
| |Бұрыштың гадустық |бұрыш | | |
| |өлшемін табады. [1] | | | |
| | | | | |
| |№1198. 7.14-суретте | | | |
| |АОВ = 110° және ОС, | | | |
| |ОD сәулелері | | | |
| |кескінделген. АОD = | | | |
| |80°, СОВ = 50°. СОD | | | |
| |бұрышының градустық | | | |
| |өлшемін табыңдар. | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Дескриптор: | | | |
| |Бұрыштың түрлерін | | | |
| |салыстырып | | | |
| |ажыратады; [1] | | | |
| |Бұрыштың градустық |№1198 | | |
| |өлшемін табады. [1].|(80+50)-110=130-110= 20 | | |
| | |Жауабы: 20 градус, | | |
| |Бұрыш ойыны |сүйір бұрыш | | |
| |180, 60,90, | | | |
| |85,120,92,65,160,180| | | |
| |,20,180,90,55,125 | | | |
| | | | | |
| |4. «Сағат қанша | | | |
| |болды ойыны» | | | |
| |1) Сағаттық тіл 2:00| | | |
| |–ді көрсетсе | | | |
| |сағаттық тіл мен | | | |
| |минуттық тілдің | | | |
| |арасы неше градус | | | |
| |болады? | | | |
| |2) Сағат 3:00-ті | | | |
| |көрсетсе сағаттық | | | |
| |тіл мен минуттық | | | |
| |тілдің арасындағы | | | |
| |бұрыш неше градус | | | |
|Сергіту |болады? | | | |
|сәті |3) Сағат 12:20 - да | | | |
|3 минут |екі тілдің | | | |
| |арасындағы бұрыштың |Қолмен аталған | | |
| |шамасы қанша |бұрыштарды көрсетеді |Жетон арқылы |Жетон, |
| |болады? | |бағалау: |кеспе қағаз|
| | | |Толық дұрыс | |
|Ойлануға| |4. Кеспе қағаздағы |жауапқа жасыл | |
|2 минут | |тапсырманы орындайды: |жетон | |
|Жауап | |1) 60 градус, сүйір |Толық емес | |
|бергенге| |бұрыш |жауапқа сары | |
|1 | | |жетон | |
|минуттан| | |Қателескен топқа| |
|3 минут | | |көк жетон | |
| | |2)90 градус, тік бұрыш | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |3) 120 градус, доғал | | |
| | |бұрыш | | |
| | | | | |
|Сабақ |Екі жұлдыз, бір |Әр топқа кері байланыс | |Слайд |
|соңы |тілек |беру | | |
| | | | | |
|Кері | | | | |
|байланыс| | | | |
|Үйге | | | | |
|тапсырма|Үй тапсырмасы № | | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz