Құжаттану: ұйымдық құжаттар, бұйрықтар мен хаттамаларға қойылатын талаптар

СМЖ 08 ҚЕ 01

12 қосымша

МКҚМ «Орал политехникалық колледжі»

(білім беру ұйымының атауы)

Күні/Дата/Date

«___» 202__ жыл

«Бекітемін»

Директордың оқу жұмысы

жөніндегі орынбасары

Р. С. Масалимова

Оқытушының сабақ жоспары

Тобы
курсы
Мерзімі
Қолы
№: 1
Тобы:
курсы:
Мерзімі:
Қолы:
№: 2
Тобы:
курсы:
Мерзімі:
Қолы:
№: 3
Тобы:
курсы:
Мерзімі:
Қолы:
№: 4
Тобы:
курсы:
Мерзімі:
Қолы:
№: 5
Тобы:
курсы:
Мерзімі:
Қолы:

Пән атауы

Тақырыбы:

Дайындаған педагог

Сабақтың мақсаты: 1. Білімдік. Құжат және құжатқа қойылатын талаптар, ұйымдық құжаттар, бұйрық, жарлық құжаттары бойынша білім мазмұнын қайталай отырып, оқушылардың сабақ мазмұнын қаншалықты игергенін байқау

2. Дамытушылық. Өтілген сабақ мазмұнын қайталай отырып, оқушылардың іскерлік дағдыларын қалыптастыру

3. Тәрбиелік. Мемлекеттік тілдің деңгейін көтеруге үлес қосуға, ұқыптылыққа, құжат үлгілерін толтырудағы сауаттылыққа тәрбиелеу

Сабақтың түрі: жаңа материалды меңгерту

Құралдар, жабдықтар, ТСО атауы: оқулықтар, кестелер, құжат үлгілері

Сабақ барысы:

1. Ұйымдастыру бөлімі: Дәрісхананың сабаққа әзірлігін тексеріп, оқушыларды түгелдеу.

2. Үй тапсырмасы:

  1. Жаңа сабақ

Құжат және құжатқа қойылатын талаптар, ұйымдық құжаттар, бұйрық, жарлық құжаттары бойынша қайталау сұрақтары

1. Іс құжаттары стилінің үш түрі (три стиля деловых документов)

2. «Құжат» латын тілінде қандай мағынаны береді (Что означает слово «документ» в латинском языке) ?

3. Құжаттар мазмұнына қарай қалай бөлінеді (На какие группы делятся документы по содержанию) ?

4. Жасалу сатысына қарай құжаттар қалай бөлінеді (По стадиям создания документы делятся на) ?

5. Құжаттар белгілеу тәсіліне қарай қалай бөлінеді (На какие группы делятся документы по месту составления) ?

6. Заңдылық күшіне қарай құжаттар қалай бөлінеді (По юридической силе документы делятся на) ?

7. Хаттама қайда жазылады (Где составляется протокол) ?

8. Хаттаманың деректемелері (Риквизиты протокола)

9. Хаттамаға кім қол қояды (Кто подписывает протокол)

10. Бұйрықты кім шығарады (Кто издает приказ)

11. Құжаттағы мәліметтер қандай болуы керек (Какими должны быть сведения в документах) ?

12. Құжаттар қандай міндеттер атқарады (Какаие задачи выполняют

документы) ?

13. Құжаттар белгілеу тәсіліне қарай қалай бөлінеді (На какие группы делятся документы по способу фиксации)

14. Бұйрықтың түрлері (Виды приказов) ?

15. Бұйрық қашан күшіне енеді (Когда приказ вступает в силу) ?

1. Іс құжаттары стилінің үш түрі (три стиля деловых документов)

2. «Құжат» латын тілінде қандай мағынаны береді (Что означает слово «документ» в латинском языке) ?

3. Құжаттар мазмұнына қарай қалай бөлінеді (На какие группы делятся документы по содержанию) ?

4. Жасалу сатысына қарай құжаттар қалай бөлінеді (По стадиям создания документы делятся на) ?

5. Құжаттар белгілеу тәсіліне қарай қалай бөлінеді (На какие группы делятся документы по месту составления) ?

6. Заңдылық күшіне қарай құжаттар қалай бөлінеді (По юридической силе документы делятся на) ?

7. Хаттама қайда жазылады (Где составляется протокол) ?

8. Хаттаманың деректемелері (Риквизиты протокола)

9. Хаттамаға кім қол қояды (Кто подписывает протокол)

10. Бұйрықты кім шығарады (Кто издает приказ)

11. Құжаттағы мәліметтер қандай болуы керек (Какими должны быть сведения в документах) ?

12. Құжаттар қандай міндеттер атқарады (Какаие задачи выполняют)

4. Қорытынды:

«Сұрақ - жауап» әдісін пайдалану

5. Үйге тапсырма беру:

Қайталау


Ұқсас жұмыстар
Шешендік өнер мен шешенге қойылатын талаптар
Велосипедке қойылатын техникалық талаптар мен велосипедшілердің жүріс ережелері
Шешенге қойылатын талаптар және сөйлеуге дайындық
Ғылыми-зерттеу жұмыстарының типтері мен оларға қойылатын талаптар
Белдемшені модельдеу және конструкциялау: киімге қойылатын талаптар мен еңбек ресурстары
11-сынып қазақ тілі мен әдебиеті: Шешенге қойылатын талаптар - сабақ жоспары
Озық педагогикалық тәжірибе: сипаттамасы және оған қойылатын талаптар
Киім және оған қойылатын талаптар: технология пәні сабақ жоспары
Қазіргі сабаққа қойылатын талаптар және оқушылардың танымдық белсенділігін арттыру
Информатиканы оқыту әдістемесі және информатика мұғалімдеріне қойылатын кәсіби талаптар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz