Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Компьютерде практикалық тапсырма
|Қысқа мерзімді (сабақ)жоспары |
|Бөлім |Компьютер және қауіпсіздік |
|Педагогтың аты-жөні |Кузембаева Айнур |
|Күні |19.04.2022 |
|Сынып: 5 «Б» |Қатысушылар | |Қатыспағандар| |
| |саны | |саны | |
|Сабақтың тақырыбы: |Компьютердегі деректерді қалай қорғауға болады? |
|Оқу бағдарламасына |5.4.2.2 құжаттарға құпиясөз орнату; |
|сәйкес оқыту | |
|мақсаттары | |
|Сабақтың мақсаты: |Ақпаратты қорғау әдістерімен таныстыру |
| |Құжатқа құпия сөз орнату жолдарын көрсету |
Сабақтың барысы:
|Сабақтың |Педагогтың әрекеті |Оқушының |Бағалау |Ресурстар |
|кезені/ | |әрекеті | | |
|уақыт | | | | |
|Сабақтың |1.Оқушылармен амандасу. Сынып |1.Мұғаліммен| | |
|басы |оқушыларын түгендеу. Random Group |амандасады. | | |
|10 |Generator тақтасы арқылы топқа бөлу. |2.Үй |5 стикер|Word Wall |
| |Екі топқа бағалау парағын тарату. |тапсырмасына|(10 |платформасы |
| |2. Үй тапсырмасын сұрау. Сұрақ жауап |арналған |балл) | |
| |әдісі. |сұрақтарға | | |
| |2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен |жауап | | |
| |таныстыру. |береді. | | |
| |3.Жаңа тақырыпқа шолу. |3.Жаңа | | |
| |Компьютерлік вирустар тарихы дербес |сабақтың | | |
| |компьютерлер пайда болған уақыттан |тақырыбын | | |
| |басталады. Вирустар жылдам тарайды әрі|дәптерге | | |
| |тез көбейеді. |жазады. | | |
| |Күнделікті өмірде компьютерде әртүрлі |4.Сабақтың | | |
| |құжаттармен жұмыс істеуге тура келеді.|мақсаттарыме| | |
| |Кейбір құжаттарды басқа адамдардың |н танысады. | | |
| |назарынан тысқары ұстау керек. Бұл – | | | |
| |құпия ақпарат, адамның жеке өміріне | | | |
| |қатысты маңызды жазбалар болуы | | | |
| |мүмкін. | | | |
|Сабақтың |Жаңа тақырыпты түсіндіру. |Мұғалімді | |Интербелсенд|
|ортасы |Компьютерде деректердің құпиялылығын |тыңдайды | |і тақта/ |
|10 |сақтауға қатысты мәселені шешудің ең | | |Компьютер |
| |оңай жолы бар. Өзімізге қатысты | | | |
| |құжаттарды пароль көмегімен құпиялап, | | | |
| |компьютерде сақтап қоюға болады. | | | |
| |Көрсетілім. | | | |
| |Компьютерде пайдаланушылардың негізгі | | | |
| |бөлігі өз жазбаларын Word мәтінлік | | | |
| |редакторында жазады. Word құжатына | | | |
| |пароль орнатқаннан кейін құжат | | | |
| |шифрланады. | | | |
| |Сенімді пароль құрастырудың ережесі: | | | |
| |Парольдің ұзындығы 8 таңбадан кем | | | |
| |болмасын. |Командаларды| |Жұмыс |
| |Парольде бос орындар пайдаланба. |дәптерге | |дәптері |
| |Латын әріптерінен басқа әріптер |жазады | | |
| |қолданба. | | | |
| |Парольде бас әріптер, кіші әріптер | | | |
| |және сандарды қолдан. | | | |
| |Парольде арнайы таңбаларды бірге | | | |
| |қолдан. | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |1-тапсырманы|5 стикер| |
|7 | |орындайды |(10 | |
| | | |балл) | |
| |Жеке жұмыс. 1-тапсырма. | | | |
| |Plickers қосымшасы арқылы сұрақтарға | | | |
| |жауап беру |2-тапсырманы| | |
| |Дескриптор: |орындайды | | |
| |Plickers программасымен таныс болады; | | | |
| |QR код арқылы тест сұрақтарын белгілей| | | |
| |отырып, | | | |
|10 |Өз жауаптарының дұрыс немесе бұрыс |3-тапсырманы| | |
| |екенін біледі. |орындайды | | |
| | | | | |
| |Жұптық жұмыс. 2-тапсырма. | | | |
| |Компьютерде практикалық тапсырма. | | | |
| |Дескриптор: | | | |
| |Компьютерді іске қосады; | | | |
| |-Word мәтіндік редакторды іске қосады;| | | |
| |-файлға пароль орнатады. | | | |
|7 | | |Екі топ |Оқулық |
| |Топтық жұмыс. 3-тапсырма. | |бір |А4 парақ |
| |Компьютерлік және биологиялық | |бірін | |
| |вирустарды салыстыр.Ерекшелігі мен | |бағалайд| |
| |ұқсастығы неде? | |ы | |
| |Оқулық §28-29 , 125-бет, «Венн | | | |
| |диаграммасы» тапсырмасы | | | |
| |Дескриптор: | | | |
| |Вирустардың ұқсастығы мен ерекшелігін | | | |
| |жазады; | | | |
| |Венн диаграммасын құрады; | | | |
| |Вирустарды салыстыра алады. | | | |
| | | | | |
| | | | | |
|Сабақтың |1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды |Өзін-өзі | | |
|соңы |ұйымдастырады. |бағалау. | | |
|3 |2.Кері байланыс: Білім экраны» | | | |
| |Мен толық түсіндім | | | |
| |Мен түсінген сияқтымын | | | |
| |Маған көмек қажет | | | |
| |§ 5.4, 125-бет. «Үй тапсырмасы» | | | |
|Үй | | | | |
|тапсырмас| | | | |
|ы | | | | |
Дескриптор:
• Вирустардың ұқсастығы мен ерекшелігін жазады;
• Венн диаграммасын құрады;
• Вирустарды салыстыра алады.
Дескриптор:
• Компьютерді іске қосады;
• Word мәтіндік редакторды іске қосады;
• Файлға пароль орнатады.
Дескриптор:
• Plickers программасымен таныс болады;
QR код арқылы тест сұрақтарын белгілей отырып, өз жауаптарының дұрыс
немесе бұрыс екенін біледі.
Термин сөз
Деректерді қорғау - Защита данных - Data Protection
|Бөлім |Компьютер және қауіпсіздік |
|Педагогтың аты-жөні |Кузембаева Айнур |
|Күні |19.04.2022 |
|Сынып: 5 «Б» |Қатысушылар | |Қатыспағандар| |
| |саны | |саны | |
|Сабақтың тақырыбы: |Компьютердегі деректерді қалай қорғауға болады? |
|Оқу бағдарламасына |5.4.2.2 құжаттарға құпиясөз орнату; |
|сәйкес оқыту | |
|мақсаттары | |
|Сабақтың мақсаты: |Ақпаратты қорғау әдістерімен таныстыру |
| |Құжатқа құпия сөз орнату жолдарын көрсету |
Сабақтың барысы:
|Сабақтың |Педагогтың әрекеті |Оқушының |Бағалау |Ресурстар |
|кезені/ | |әрекеті | | |
|уақыт | | | | |
|Сабақтың |1.Оқушылармен амандасу. Сынып |1.Мұғаліммен| | |
|басы |оқушыларын түгендеу. Random Group |амандасады. | | |
|10 |Generator тақтасы арқылы топқа бөлу. |2.Үй |5 стикер|Word Wall |
| |Екі топқа бағалау парағын тарату. |тапсырмасына|(10 |платформасы |
| |2. Үй тапсырмасын сұрау. Сұрақ жауап |арналған |балл) | |
| |әдісі. |сұрақтарға | | |
| |2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен |жауап | | |
| |таныстыру. |береді. | | |
| |3.Жаңа тақырыпқа шолу. |3.Жаңа | | |
| |Компьютерлік вирустар тарихы дербес |сабақтың | | |
| |компьютерлер пайда болған уақыттан |тақырыбын | | |
| |басталады. Вирустар жылдам тарайды әрі|дәптерге | | |
| |тез көбейеді. |жазады. | | |
| |Күнделікті өмірде компьютерде әртүрлі |4.Сабақтың | | |
| |құжаттармен жұмыс істеуге тура келеді.|мақсаттарыме| | |
| |Кейбір құжаттарды басқа адамдардың |н танысады. | | |
| |назарынан тысқары ұстау керек. Бұл – | | | |
| |құпия ақпарат, адамның жеке өміріне | | | |
| |қатысты маңызды жазбалар болуы | | | |
| |мүмкін. | | | |
|Сабақтың |Жаңа тақырыпты түсіндіру. |Мұғалімді | |Интербелсенд|
|ортасы |Компьютерде деректердің құпиялылығын |тыңдайды | |і тақта/ |
|10 |сақтауға қатысты мәселені шешудің ең | | |Компьютер |
| |оңай жолы бар. Өзімізге қатысты | | | |
| |құжаттарды пароль көмегімен құпиялап, | | | |
| |компьютерде сақтап қоюға болады. | | | |
| |Көрсетілім. | | | |
| |Компьютерде пайдаланушылардың негізгі | | | |
| |бөлігі өз жазбаларын Word мәтінлік | | | |
| |редакторында жазады. Word құжатына | | | |
| |пароль орнатқаннан кейін құжат | | | |
| |шифрланады. | | | |
| |Сенімді пароль құрастырудың ережесі: | | | |
| |Парольдің ұзындығы 8 таңбадан кем | | | |
| |болмасын. |Командаларды| |Жұмыс |
| |Парольде бос орындар пайдаланба. |дәптерге | |дәптері |
| |Латын әріптерінен басқа әріптер |жазады | | |
| |қолданба. | | | |
| |Парольде бас әріптер, кіші әріптер | | | |
| |және сандарды қолдан. | | | |
| |Парольде арнайы таңбаларды бірге | | | |
| |қолдан. | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |1-тапсырманы|5 стикер| |
|7 | |орындайды |(10 | |
| | | |балл) | |
| |Жеке жұмыс. 1-тапсырма. | | | |
| |Plickers қосымшасы арқылы сұрақтарға | | | |
| |жауап беру |2-тапсырманы| | |
| |Дескриптор: |орындайды | | |
| |Plickers программасымен таныс болады; | | | |
| |QR код арқылы тест сұрақтарын белгілей| | | |
| |отырып, | | | |
|10 |Өз жауаптарының дұрыс немесе бұрыс |3-тапсырманы| | |
| |екенін біледі. |орындайды | | |
| | | | | |
| |Жұптық жұмыс. 2-тапсырма. | | | |
| |Компьютерде практикалық тапсырма. | | | |
| |Дескриптор: | | | |
| |Компьютерді іске қосады; | | | |
| |-Word мәтіндік редакторды іске қосады;| | | |
| |-файлға пароль орнатады. | | | |
|7 | | |Екі топ |Оқулық |
| |Топтық жұмыс. 3-тапсырма. | |бір |А4 парақ |
| |Компьютерлік және биологиялық | |бірін | |
| |вирустарды салыстыр.Ерекшелігі мен | |бағалайд| |
| |ұқсастығы неде? | |ы | |
| |Оқулық §28-29 , 125-бет, «Венн | | | |
| |диаграммасы» тапсырмасы | | | |
| |Дескриптор: | | | |
| |Вирустардың ұқсастығы мен ерекшелігін | | | |
| |жазады; | | | |
| |Венн диаграммасын құрады; | | | |
| |Вирустарды салыстыра алады. | | | |
| | | | | |
| | | | | |
|Сабақтың |1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды |Өзін-өзі | | |
|соңы |ұйымдастырады. |бағалау. | | |
|3 |2.Кері байланыс: Білім экраны» | | | |
| |Мен толық түсіндім | | | |
| |Мен түсінген сияқтымын | | | |
| |Маған көмек қажет | | | |
| |§ 5.4, 125-бет. «Үй тапсырмасы» | | | |
|Үй | | | | |
|тапсырмас| | | | |
|ы | | | | |
Дескриптор:
• Вирустардың ұқсастығы мен ерекшелігін жазады;
• Венн диаграммасын құрады;
• Вирустарды салыстыра алады.
Дескриптор:
• Компьютерді іске қосады;
• Word мәтіндік редакторды іске қосады;
• Файлға пароль орнатады.
Дескриптор:
• Plickers программасымен таныс болады;
QR код арқылы тест сұрақтарын белгілей отырып, өз жауаптарының дұрыс
немесе бұрыс екенін біледі.
Термин сөз
Деректерді қорғау - Защита данных - Data Protection
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz