Топқа берілген сұрақтар

Қысқа мерзімді жоспар
САБАҚ:
Қазақ тілі
7. О 5 ; Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру
7. ӘТН4. 4 Одағай түрлерін ажырата білу, қолдану
Сабақ мақсаттары
(SMART мақсаттар)
Барлық оқушылар орындай алады: берілген мәтінді оқи отырып сұрақтар құрастыра алады, одағайларды диалог барысында қолдана алады
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Мәтін мазмұны негізінде мұғалімнің көмегімен проблемалық сұрақтар құрастырады, одағайлардың мағыналық ерекшеліктеріне мысал келтіре алады.
Кейбір оқушылар орындай алады: Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастырады, одағай түрлеріне оқыған шығармалары арқылы мысалдар өмірмен байланыстырып келтіреді.
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:
Айран, ұйыту, лактоза, дисбактериоз, фосфор, калий, кальций, инфекция, одағай
Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:
Сүт өнімдері, асты қорыту, сүйектің беріктігі, ішек аурулары, жұқпалы дерт.
Талқылауға арналған сұрақтар:
Айраннан басқа тағамдар жасала ма?
Сүттен жасалатын басқа қандай тағамдарды білесің?
Сүттің пайдасын жақсы білесің бе?
Қандай жағдайда сүт өнімдерінің зияны бар?
Не себепті …. деп ойлайсыз?
Не себепті айран пайдалы деп ойлайсың?
Ишара: қол көтеру, қолмен мақұлдау, бас изеу
Ынтымақтастық: топпен және жұппен жұмыс істеу барысында жағымды әрекеттер арқылы ынтымақты орта құру .
Қазақстандық отансүйгіштік және азаматтық жауапкершілік Өз отаны мен халқыныңқының құндылықтарын бағалау сезімдерін қалыптастыру, туған жерінің тарихына деген ұлықтау сезімі артады.
Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік сезімдері қалыптасады.
Басы
Раппорт
(Сенім орнату) .
2минут
Өткен тақырыпты бекіту (қайталау)
(5 минут)
Уақыт шеңбері
Тақырыпты жариялау
(1минут)
Мақсат пен бағалау критерийлерін оқушылармен бірге талқылау
(3-4 минут)
Ортасы
Қалыптастыру
шы бағалау
Топтық жұмысты ұйымдастыру алгоритмі:
1. Топқа бөлу: мүдделері ұқсас оқушыларды суреттер арқылы жіктеп топқа бөлемін . Суреттердің арқасында одағай сөздер жасырылған. Сол одағай сөздер топ атауы болады
Ау, Пай-пай, бәрекелді, қош.
2. Топтағы жұмыстың қажеттілігін түсіндіру
3 . Тапсырмаларды бірлесіп шешу
4 . Тапсырмаларды орындауда бір-біріне қолдау көрсету
Балалар өткен тақырыпты еске түсіреді. «Уақыт шеңбері » әдісі өткен сабақтан түйген ойларын, дәлелді сөздерін бір-бір нақты сөз арқылы шылауларды қатыстырып сөйлемдермен айтады. М:
Мен тұрмақ атамның өзі денсаулығын күтеді.
Тағам ғана денсаулықтың кепілі болмайды.
Досым мағам дұрыс тамақтану қағидасын айтқан -ды.
1. Мұғалімнің кіріспе сөзі: Мұғалім балаларға сұрақ қояды. Оқушылардың зейінін өзіне аударады:
Сылдыр сұйық ағады
Ақ болғанмен қар емес - деп не туралы айтамыз?
- Балалар жауабын атайды. Сүт. Мұғалім бүгСүт өнімдері туралы білетіндерін еске түсіреді.
Талқылауға арналған сұрақтар:
Айранның пайдасы қандай?
Айранның халық өміріндегі орны қандай болған?
Айран қандай ауру түрлеріне ем?
Одағайдың қандай түрлері білесің?
Білім алушының оқу жетістіктерін айқындайтын
https://go. mail. ru/search_images
https://go. mail. ru/search_imag
https://go. mail. ru/search_image
һttps://go. mail. ru/search_image
Топ
құрамын
мүдделеріне қарай жіктеп бөлу
шеңбер жасап тұрып өз ойларын айтады
Мұғалімнің көмегі арқылы сабақтың тақырыбын анықтайды
Ортасы
(8-10 минут)
Белсенді оқу
Оқылым кезі тапсырмасы
Оқылымға дейінгі тапсырма: Тақтада суреттер ілулі тұрады және « одағай» деген сөз тұрады. Балалар оқулықтан одағайдың ережесін оқиды.
Балалар « белсенді оқу » тәсілі арқылы оқылым алды тапсырмасын орындайдыТақтаға ілінген фотосуреттерді балалар қарайды. Олар өз арасында көрген суреттері арқылы не туралы оқитынын зерделейді. Мәтін тақырыбы тақтада жазулы тұрады, сол бойынша олар топ ішінде ассоциация жүргізеді. Оқушылар өздерінің ассоциациясының негізінде мәтін не туралы болады деп ойлайтынын талқыға салады.
Оқылым тапсырмасы
Оқулықтағы мәтінді балалар кезекпен тізбектей оқиды. Басқа балалар тыныштықпен тыңдап оқуда өз кезегін күтіп отырады. Әр бала бір сөйлемнен оқиды.
https://go. mail. ru/search_images
https://go. mail. ru/search_image
Топ мүшелері өзгелерінің пікірін тыңдап, талқылайды
Топта тыныштық
орнату
Сөздікпен жұмыс
(2- минут)
Пікір алмасу
(10 минут)
Мәтін:Айранның пайдасы .
Айран - сүттен жасалатын тағам. Оның адам ағзасына пайдасы зор. Тамақтан уланған кезде айранды қолдануға болады. Айран ағзаны тазартып қана қоймай, өзінің дәрумендерімен емдеп жазадыАдамның ауруға қарсы тұру қабілетін көтереді.
Айранның құрамы сүтке ұқсағанмен, ұйытылған соң пайдалы дәрумендерінің саны анағұрлым арта түседі .
Дереккөздер: Оқулық - қазақ тілі 7сынып. Арман - пв баспасы.
Оқып болғанда тақырыптан одағайдың жоқ екеніне балардың көздері жетеді, мұғалімге мәтінде одағайдың кездеспегенін айтады.
Осы жерде балалар оқулықтағы одағай туралы берілген ережені оқиды. Оларға мысалдар келтіріп айтып кетеді.
Оқушылар мәтіндегі басқа тілден енген сөздерді атап кетеді: лактоза, дисбактериоз. Ал калий, кальций, фосфор деген сөздерді оларға химия сабағынан біледі.
Сөздікпен жұмыс: медициналық терминдер сөздігі
Оқылымнан кейінгі тапсырма :Мәтін мазмұны бойынша « пікір алмасу » әдісімен топ мүшелері отырып стикерге сұрақтар жазады. Артына дұрыс жауаптарын жазады. Келесі топқа стикерлерін береді. Келесі топ сұрақты алып, сол сұраққа топ мүшелері өз жауаптарын жазады. Топ басшысы жауап жазуға 2 минут уақыт беріп, мерзімді уақытта тоқтатады. Сұрақтың артындағы дұрыс жауабын оқиды. Топтағы мүшелер жауабына келісетінін, болмаса өз жауабын айтады, дұрыс жауаппен салыстырып топ ішінде талқылайды. М:
Айранның құрамы қандай? Дұрыс жауабы- сүтке ұқсағанымен, дәрумендерге анағұрлым бай.
Топ мүшелерінің ықтимал жауабы:
1. Сүтке ұқсайды
2. Ұйытылып жасалады
3. Ақ, қою
4. Дәрумендерге бай
5. Құрамы дәрумендерден тұрады
Топ мүшелері сұрақ берген топтың жауаптарына деген көңіл күйін одағай қатыстырып білдіреді. Топ мүшелері келесі топ құрамына жеке-жеке тұрып айтады. М:ықтимал жауаптары
Пәлі, сізден мұндай жауап күтпеп едім!
Япырмау, мұндай да қасиеттері бар екен-ау!
Жә, осы жауабыңа да қанағаттанам.
Осы айтылған одағайлар қандай жағдайда қолданатынын айта кетеді.

Балалар сөздік дәптерлеріне жазып алады
Тапсырманы орындау кезінде уақыт беріледі, топ мүшелері белсенді орындайды
Қосымша тапсырма
Қосымша тапсырма
Саралау әдісі
Үйге тапсырма
Соңы
Рефлексия
Саймон Браунхилл
«Рефлексивтік ишаралар»
(5-6мин)
Оқушылармен талқылау барысында айқындалатын бағалау крийтерилері:
Оқушылармен мұғалім бірігіп, проблемалық сұрақтар шығарады. Сол бойынша олар өз ойларын дәптерге жазады .
Саралау әдісіне арналған тапсырма . Кейбір оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жұмыс істейді Оқушылардың таңдау еркіндігіне салып тапсырмаларды саралап беремін:
1. Одағай сөздерді қатыстырып диалог негізінде мәтін құрайды
2. Одағай сөздерді қатыстырып айран туралы мысал әңгіме құрайды
3. Одағай сөздерді қатыстырып өлең шумағын жазады
Қуануға, қорқу, ренжуге байланысты жағдаят ойластырып, одағайлардың қатысуымен диалог жазыңдар.
Балалардың бүгінгі сабақтан алған білімін « Саймон Браунхил рефлексия ишарасы» әдісі арқылы қорытындылаймын:
1. Позитивтен баста! Сабақта сен үшін не жақсы болды?
2. Ол неге жақсы өтті?
3. Нені онша жақсы болмады дейсің?
4. Ол неге онша жақсы болмады ?
5. Менің әрекетімді басқалар қалай қабылдады?
6. Өз бақылауымнан нені шығарып алдым?
7. нені басқаша орындауыма болады?
9. сабақ барысында нені ұғындым?
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz