Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Топқа берілген сұрақтар

Қысқа мерзімді жоспар
САБАҚ:
Қазақ тілі
Мектеп: Ақтау қаласы №9 жалпы білім беру орта мектебі

Күні
Мұғалімнің аты-жөні: Ешимбетова Раушан Жумабаевна

СЫНЫП:7
Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Бөлім атауы
Дұрыс тамақтану, гендік өзгеріске ұшыраған тағамдар

Сабақтың тақырыбы
Сүт өнімдерінің пайдасы

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
7.О 5; Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру
7.ӘТН4.4 Одағай түрлерін ажырата білу, қолдану
Сабақ мақсаттары
(SMART мақсаттар)
Барлық оқушылар орындай алады:берілген мәтінді оқи отырып сұрақтар құрастыра алады, одағайларды диалог барысында қолдана алады
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Мәтін мазмұны негізінде мұғалімнің көмегімен проблемалық сұрақтар құрастырады,одағайлардың мағыналық ерекшеліктеріне мысал келтіре алады.
Кейбір оқушылар орындай алады: Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастырады, одағай түрлеріне оқыған шығармалары арқылы мысалдар өмірмен байланыстырып келтіреді.

Тілдік мақсаттар
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:
Айран,ұйыту,лактоза,дисбактериоз,фосфор,калий,кальций,инфекция,одағай
Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:
Сүт өнімдері,асты қорыту, сүйектің беріктігі,ішек аурулары,жұқпалы дерт.
Талқылауға арналған сұрақтар:
Айраннан басқа тағамдар жасала ма?
Сүттен жасалатын басқа қандай тағамдарды білесің?
Сүттің пайдасын жақсы білесің бе?
Қандай жағдайда сүт өнімдерінің зияны бар?
Не себепті .... деп ойлайсыз?
Не себепті айран пайдалы деп ойлайсың?
Ишара:қол көтеру,қолмен мақұлдау,бас изеу
Құндылықтарды дарыту

Ынтымақтастық: топпен және жұппен жұмыс істеу барысында жағымды әрекеттер арқылы ынтымақты орта құру .
Қазақстандық отансүйгіштік және азаматтық жауапкершілік Өз отаны мен халқыныңқының құндылықтарын бағалау сезімдерін қалыптастыру, туған жерінің тарихына деген ұлықтау сезімі артады.
Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік сезімдері қалыптасады.
Алдыңғы оқу
Сүт өнімдерін біледі, одағай сөздердің мағыналық түрлерін ажырата алады

Жоспар
Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар
Қажеттілік

Басы
Раппорт
(Сенім орнату).
2минут

Өткен тақырыпты бекіту (қайталау)
(5 минут)
Уақыт шеңбері

Тақырыпты жариялау
(1минут)

Мақсат пен бағалау критерийлерін оқушылармен бірге талқылау
(3-4 минут)

Ортасы

Қалыптастыру
шы бағалау

Топтық жұмысты ұйымдастыру алгоритмі:
1.Топқа бөлу: мүдделері ұқсас оқушыларды суреттер арқылы жіктеп топқа бөлемін. Суреттердің арқасында одағай сөздер жасырылған. Сол одағай сөздер топ атауы болады
Ау, Пай-пай, бәрекелді, қош.
2.Топтағы жұмыстың қажеттілігін түсіндіру
3.Тапсырмаларды бірлесіп шешу
4.Тапсырмаларды орындауда бір-біріне қолдау көрсету

Балалар өткен тақырыпты еске түсіреді. <<Уақыт шеңбері>> әдісі өткен сабақтан түйген ойларын, дәлелді сөздерін бір-бір нақты сөз арқылы шылауларды қатыстырып сөйлемдермен айтады. М:
Мен тұрмақ атамның өзі денсаулығын күтеді.
Тағам ғана денсаулықтың кепілі болмайды.
Досым мағам дұрыс тамақтану қағидасын айтқан-ды.

1.Мұғалімнің кіріспе сөзі: Мұғалім балаларға сұрақ қояды.Оқушылардың зейінін өзіне аударады:
Сылдыр сұйық ағады
Ақ болғанмен қар емес - деп не туралы айтамыз?
- Балалар жауабын атайды.Сүт. Мұғалім бүгСүт өнімдері туралы білетіндерін еске түсіреді.

Талқылауға арналған сұрақтар:
Айранның пайдасы қандай?
Айранның халық өміріндегі орны қандай болған?
Айран қандай ауру түрлеріне ем?
Одағайдың қандай түрлері білесің?
Білім алушының оқу жетістіктерін айқындайтын


Бағалау критерийлері
1
Мәтіннен сұрақтар құрастырады
2
Проблемалық сұрақтар құрастырады
3
Одағайды диалог барысында қолданады
4
Одағай түрлерін ажыратып айтады, сөйлем ішінде өмірмен байланыстырып айтады

https://go.mail.ru/search_images

https://go.mail.ru/search_imag
https://go.mail.ru/search_image

һttps://go.mail.ru/search_image

Топ
құрамын
мүдделеріне қарай жіктеп бөлу

шеңбер жасап тұрып өз ойларын айтады

Мұғалімнің көмегі арқылы сабақтың тақырыбын анықтайды

Ортасы
(8-10 минут)
Белсенді оқу

Оқылым кезі тапсырмасы

Оқылымға дейінгі тапсырма: Тақтада суреттер ілулі тұрады және <<одағай>> деген сөз тұрады.Балалар оқулықтан одағайдың ережесін оқиды.
Балалар <<белсенді оқу>> тәсілі арқылы оқылым алды тапсырмасын орындайдыТақтаға ілінген фотосуреттерді балалар қарайды.Олар өз арасында көрген суреттері арқылы не туралы оқитынын зерделейді.Мәтін тақырыбы тақтада жазулы тұрады, сол бойынша олар топ ішінде ассоциация жүргізеді.Оқушылар өздерінің ассоциациясының негізінде мәтін не туралы болады деп ойлайтынын талқыға салады.
Оқылым тапсырмасы
Оқулықтағы мәтінді балалар кезекпен тізбектей оқиды.Басқа балалар тыныштықпен тыңдап оқуда өз кезегін күтіп отырады.Әр бала бір сөйлемнен оқиды.

https://go.mail.ru/search_images

https://go.mail.ru/search_image

Топ мүшелері өзгелерінің пікірін тыңдап, талқылайды

Топта тыныштық
орнату

Сөздікпен жұмыс
(2- минут)

Пікір алмасу
(10 минут)
Мәтін:Айранның пайдасы.
Айран - сүттен жасалатын тағам. Оның адам ағзасына пайдасы зор.Тамақтан уланған кезде айранды қолдануға болады.Айран ағзаны тазартып қана қоймай, өзінің дәрумендерімен емдеп жазадыАдамның ауруға қарсы тұру қабілетін көтереді.
Айранның құрамы сүтке ұқсағанмен,ұйытылған соң пайдалы дәрумендерінің саны анағұрлым арта түседі.
Дереккөздер: Оқулық - қазақ тілі 7сынып. Арман - пв баспасы.
Оқып болғанда тақырыптан одағайдың жоқ екеніне балардың көздері жетеді,мұғалімге мәтінде одағайдың кездеспегенін айтады.
Осы жерде балалар оқулықтағы одағай туралы берілген ережені оқиды. Оларға мысалдар келтіріп айтып кетеді.
Оқушылар мәтіндегі басқа тілден енген сөздерді атап кетеді: лактоза, дисбактериоз.Ал калий,кальций, фосфор деген сөздерді оларға химия сабағынан біледі.

Сөздікпен жұмыс: медициналық терминдер сөздігі
р
Жаңа сөздер
Түсіндірілімі
1
Лактоза

2
дисбактериоз

3
инфекция

Оқылымнан кейінгі тапсырма:Мәтін мазмұны бойынша << пікір алмасу>> әдісімен топ мүшелері отырып стикерге сұрақтар жазады.Артына дұрыс жауаптарын жазады. Келесі топқа стикерлерін береді. Келесі топ сұрақты алып, сол сұраққа топ мүшелері өз жауаптарын жазады. Топ басшысы жауап жазуға 2 минут уақыт беріп,мерзімді уақытта тоқтатады.Сұрақтың артындағы дұрыс жауабын оқиды. Топтағы мүшелер жауабына келісетінін, болмаса өз жауабын айтады,дұрыс жауаппен салыстырып топ ішінде талқылайды.М:
Айранның құрамы қандай? Дұрыс жауабы- сүтке ұқсағанымен, дәрумендерге анағұрлым бай.
Топ мүшелерінің ықтимал жауабы:
1.Сүтке ұқсайды
2.Ұйытылып жасалады
3.Ақ, қою
4.Дәрумендерге бай
5.Құрамы дәрумендерден тұрады
Топ мүшелері сұрақ берген топтың жауаптарына деген көңіл күйін одағай қатыстырып білдіреді.Топ мүшелері келесі топ құрамына жеке-жеке тұрып айтады.М:ықтимал жауаптары
Пәлі,сізден мұндай жауап күтпеп едім!
Япырмау, мұндай да қасиеттері бар екен-ау!
Жә, осы жауабыңа да қанағаттанам.
Осы айтылған одағайлар қандай жағдайда қолданатынын айта кетеді.

Балалар сөздік дәптерлеріне жазып алады

Тапсырманы орындау кезінде уақыт беріледі, топ мүшелері белсенді орындайды

Қосымша тапсырма

Қосымша тапсырма
Саралау әдісі

Үйге тапсырма

Соңы
Рефлексия
Саймон Браунхилл
<<Рефлексивтік ишаралар>>
(5-6мин)

Оқушылармен талқылау барысында айқындалатын бағалау крийтерилері:

р
Бағалау критерийі
Дескриптор
1
Мәтін мазмұнынан сұрақтар құрастыра алады
Мәтін мазмұнын біледі,ол туралы айта алады
2
Одағайларды қатыстырып сөйлем құрай алады
Одағай түрлерін біледі, қатыстырып сөйлемде қолданады

Оқушылармен мұғалім бірігіп, проблемалық сұрақтар шығарады.Сол бойынша олар өз ойларын дәптерге жазады .

р
Проблемалық сұрақтар
Ықтимал жауаптар
1
Айран құрамындағы дәрумендер адам саулығын жеткілікті қамтамассыз ете ала ма?
Тек айранды ғана емес басқа қосымша тағамдармды қатар қолдану керек,Сонда бірін бірі толықтырып тұрады
2
Айраннан тағы қандай өнім алуға болады
Айранды тағам өнеркәсібінде қышқыл сусын ретінде, тәттілер қосып балалар тағамын алса болады

Саралау әдісіне арналған тапсырма. Кейбір оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жұмыс істейді Оқушылардың таңдау еркіндігіне салып тапсырмаларды саралап беремін:
1.Одағай сөздерді қатыстырып диалог негізінде мәтін құрайды
2.Одағай сөздерді қатыстырып айран туралы мысал әңгіме құрайды
3. Одағай сөздерді қатыстырып өлең шумағын жазады

Қуануға, қорқу,ренжуге байланысты жағдаят ойластырып ,одағайлардың қатысуымен диалог жазыңдар.

Балалардың бүгінгі сабақтан алған білімін << Саймон Браунхил рефлексия ишарасы>> әдісі арқылы қорытындылаймын:
1.Позитивтен баста! Сабақта сен үшін не жақсы болды?
2.Ол неге жақсы өтті?
3.Нені онша жақсы болмады дейсің?
4.Ол неге онша жақсы болмады ?
5.Менің әрекетімді басқалар қалай қабылдады?
6. Өз бақылауымнан нені шығарып алдым?
7.нені басқаша орындауыма болады?
9.сабақ барысында нені ұғындым?

Саймон Браунхиллдің рефлексия ишарасы

Қосымша ақпарат

Саралау - оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау - оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс - Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі).

1.Топқа бөлу: мүдделері ұқсас оқушыларды суреттер арқылы жіктеп топқа бөлемін.
2. Саралау әдісіне арналған тапсырма. Кейбір оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жұмыс істейді Оқушылардың таңдау еркіндігіне салып тапсырмаларды саралап беремін:
1.Одағай сөздерді қатыстырып диалог негізінде мәтін құрайды
2.Одағай сөздерді қатыстырып айран туралы мысал әңгіме құрайды
3. Одағай сөздерді қатыстырып өлең шумағын жазады

1. Топқа берілген сұрақтар
2. Арнаулы сұрақтар арқылы
1.Биология,химия, әдебиет.
2.Салауатты өмір салты-дұрыс тамақтануды олар бастауышта дүниетану пәнінен таныс.
3.Ынтымақтастық- <<біз>> сезімін қалыптастыру
4.Интернет желісінен алынған суреттер,сілтемесімен
Рефлексия
Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?
Бүгін оқушылар не үйренді?
Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?
Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)
Уақытты қалай пайдаландым?
Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағалау
Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)
1:

2:
Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?
1:

2:
Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?
1:

2:

Ұқсас жұмыстар
Топпен талқылату
Д.исабеков. ата үміті
Тағдырынның кілті - өз қолында
Абай құнанбаев "қансонарда бүркітші шығады аңға". 7-сынып
11 сынып геометриядан ұмж, қмж
Абай салған сырлы әндер. 3 сынып
Топты бағалау
Ы. алтынсарин - шағын әңгіме шебері. 10-сынып
Семантикалық карта
«қыз жібек»: жыр-опера-кино. 5сынып
Пәндер