Сабақ негізделген оқу мақсаттары

Сабақтың тақырыбы:

Сүт өнімдерінің пайдасы

Мұғалімнің аты-жөні: А. Қалымбет

Күні: 02. 03. 18

Сабақтың тақырыбы:Сүт өнімдерінің пайдасы: СЫНЫП: 7«Б»
Мұғалімнің аты-жөні: А. ҚалымбетКүні: 02. 03. 18: Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспаған оқушылар саны: 0
Сабақтың тақырыбы:Сүт өнімдерінің пайдасы: Сабақ негізделген оқу мақсаттары
Мұғалімнің аты-жөні: А. ҚалымбетКүні: 02. 03. 18:

7. 2. 7. 1. ғаламтор, энциклопедия, газет - журналдар, оқулықтардан алынған деректерді қолдану, авторына сілтеме жасау;

7. 4. 4. 4. одағай түрлерін ажырата білу, қолдану

Сабақтың тақырыбы:Сүт өнімдерінің пайдасы: Тілдік мақсат:
Мұғалімнің аты-жөні: А. ҚалымбетКүні: 02. 03. 18:
:
:
:
:
:
:
Түйінді сөздер мен сөз тіркестер :
Сүт өнімдері, айран, құрт, ұлттық тағам

Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі :

Менің ойымша . . . , мен бұл пікірмен келіспеймін/келісемін . . .

Талқылауға арналған сұрақтар:
  1. Сүт өнімдерін қолданасың ба?
  2. Сүт өнімдерінің ағзамызға қандай пайдасы бар?
Не себепті . . . деп ойлайсыз ?
Сүт өнімдерін көп қолданатын адам қандай болады?
Сабақтың тақырыбы:Сүт өнімдерінің пайдасы:
Сабақтың тақырыбы:Сүт өнімдерінің пайдасы:
Сабақтың тақырыбы:Сүт өнімдерінің пайдасы:
Сабақтың тақырыбы:Сүт өнімдерінің пайдасы:
Сабақтың тақырыбы:Сүт өнімдерінің пайдасы:
Сабақтың тақырыбы:Сүт өнімдерінің пайдасы:
Сабақтың тақырыбы:Сүт өнімдерінің пайдасы:
Сабақтың тақырыбы:Сүт өнімдерінің пайдасы: Бағалау критерийі
Мұғалімнің аты-жөні: А. ҚалымбетКүні: 02. 03. 18:

- ғаламтор, оқулықтан алынған деректердіқолданады

- одағай түрлерін ажыратады

Сабақтың тақырыбы:Сүт өнімдерінің пайдасы: Құндылықтар
Мұғалімнің аты-жөні: А. ҚалымбетКүні: 02. 03. 18: Оқытудың шығармашылық сипатын көтеру, оқушылардың оқу еңбегіндегі ой дербестігін, оқу-танымдық қабілеттерін дамытуды қамтамасыз ету, сабақ тиімділігін арттыру нәтижелігіне қол жеткізу
Сабақтың тақырыбы:Сүт өнімдерінің пайдасы: Пәнаралық байланыс
Мұғалімнің аты-жөні: А. ҚалымбетКүні: 02. 03. 18: Музыка, қазақ әдебиеті.
Сабақтың тақырыбы:Сүт өнімдерінің пайдасы: Алдыңғы оқу
Мұғалімнің аты-жөні: А. ҚалымбетКүні: 02. 03. 18: Дұрыс тамақтану - денсаулық кепілі
Сабақтың тақырыбы:Сүт өнімдерінің пайдасы: Сабақтың жоспары
Сабақтың тақырыбы:Сүт өнімдерінің пайдасы: Жоспарланған уақыт
Мұғалімнің аты-жөні: А. ҚалымбетКүні: 02. 03. 18: Сабақ барысы :
Ресурстар
Сабақтың тақырыбы:Сүт өнімдерінің пайдасы:

Басталуы

10 минут

Мұғалімнің аты-жөні: А. ҚалымбетКүні: 02. 03. 18:

Психологиялық ахуал қалыптастыру

Шаттық шеңбері «Алғыс айту»

Бір - біріне жақсы тілектер айтып, алғыстарын білдіреді.

Қол белгілері арқылы бағалау
Сабақтың тақырыбы:Сүт өнімдерінің пайдасы:

Ортасы

20 минут

Мұғалімнің аты-жөні: А. ҚалымбетКүні: 02. 03. 18:

Білу және түсіну

Ғаламтордан алынған мәтіндерді оқып, топ ішінде талқылап, тапсырмаларды орындау.

1 - топ «сүт өнімдерінің пайдасы туралы» постер қорғайды

2 - топ «пастерленген сүт туралы» жоба қорғайды

3 - топ қазақтың ұлттық сүт тағамдары туралы эссе жазады

Критерий:

Мәтін бойынша проблеманы анықтай алады

Дескриптор:

Мәтіннен көтерілген мәселені анықтайды

Өзіндік көзқарасын білдіреді

Оқулық,

мәтіндер.

Сабақтың тақырыбы:Сүт өнімдерінің пайдасы:

Аяқталуы

Сабақты бекіту, кері байланыс

10 минут

Мұғалімнің аты-жөні: А. ҚалымбетКүні: 02. 03. 18:

«Интервью» әдісімен сабақты қорытындылау

Топтар бір - біріне сұрақтар қойып, жауап алады.

Кері байланыс.

Кері байланыс.

« 3. 2. 1 » әдісі арқылы сабақта оқушылармен кері байланыс орнату.

«3» - бүгінгі сабақта есте қалған үш нәрсені айт.

«2» - сабақтағы екі нақты және маңызды нәрсеге тоқталып кет.

«1» - Талқылаудан туған бір сұрақ жазыңыз.

Сабақтың тақырыбы:Сүт өнімдерінің пайдасы: Қосымша ақпарат
Сабақтың тақырыбы:Сүт өнімдерінің пайдасы:

Саралау - Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Мұғалімнің аты-жөні: А. ҚалымбетКүні: 02. 03. 18:

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Сабақтың тақырыбы:Сүт өнімдерінің пайдасы:
Мұғалімнің аты-жөні: А. ҚалымбетКүні: 02. 03. 18:
Сабақтың тақырыбы:Сүт өнімдерінің пайдасы:

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?

Мұғалімнің аты-жөні: А. ҚалымбетКүні: 02. 03. 18:

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Сабақтың тақырыбы:Сүт өнімдерінің пайдасы:

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) ?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) ?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?

Тексерілді:

Сабақтың тақырыбы:

Ет - негізгі азық

Мұғалімнің аты-жөні: А. Қалымбет

Күні: 09. 03. 18

Сабақтың тақырыбы:Ет - негізгі азық: СЫНЫП: 7«Б»
Мұғалімнің аты-жөні: А. ҚалымбетКүні: 09. 03. 18: Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспаған оқушылар саны: 0
Сабақтың тақырыбы:Ет - негізгі азық: Сабақ негізделген оқу мақсаттары
Мұғалімнің аты-жөні: А. ҚалымбетКүні: 09. 03. 18:

7. 1. 3. 1. тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу

7. 4. 4. 4. одағай түрлерін ажырата білу, қолдану

Сабақтың тақырыбы:Ет - негізгі азық: Тілдік мақсат:
Мұғалімнің аты-жөні: А. ҚалымбетКүні: 09. 03. 18:
:
:
:
:
:
:
Түйінді сөздер мен сөз тіркестер :
Ет өнімдері, айран, құрт, ұлттық тағам

Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі :

Менің ойымша . . . , мен бұл пікірмен келіспеймін/келісемін . . .

Талқылауға арналған сұрақтар:
  1. Ет өнімдерін қолданасың ба?
  2. Ет өнімдерінің ағзамызға қандай пайдасы бар?
Не себепті . . . деп ойлайсыз ?
Ет өнімдерін көп қолданатын адам қандай болады?
Сабақтың тақырыбы:Ет - негізгі азық:
Сабақтың тақырыбы:Ет - негізгі азық:
Сабақтың тақырыбы:Ет - негізгі азық:
Сабақтың тақырыбы:Ет - негізгі азық:
Сабақтың тақырыбы:Ет - негізгі азық:
Сабақтың тақырыбы:Ет - негізгі азық:
Сабақтың тақырыбы:Ет - негізгі азық:
Сабақтың тақырыбы:Ет - негізгі азық: Бағалау критерийі
Мұғалімнің аты-жөні: А. ҚалымбетКүні: 09. 03. 18:

- факт мен көзқарасты ажырата алады

- одағай түрлерін ажыратады

Сабақтың тақырыбы:Ет - негізгі азық: Құндылықтар
Мұғалімнің аты-жөні: А. ҚалымбетКүні: 09. 03. 18: Оқытудың шығармашылық сипатын көтеру, оқушылардың оқу еңбегіндегі ой дербестігін, оқу-танымдық қабілеттерін дамытуды қамтамасыз ету, сабақ тиімділігін арттыру нәтижелігіне қол жеткізу
Сабақтың тақырыбы:Ет - негізгі азық: Пәнаралық байланыс
Мұғалімнің аты-жөні: А. ҚалымбетКүні: 09. 03. 18: Музыка, қазақ әдебиеті.
Сабақтың тақырыбы:Ет - негізгі азық: Алдыңғы оқу
Мұғалімнің аты-жөні: А. ҚалымбетКүні: 09. 03. 18: Нанның ерекшелігі
Сабақтың тақырыбы:Ет - негізгі азық: Сабақтың жоспары
Сабақтың тақырыбы:Ет - негізгі азық: Жоспарланған уақыт
Мұғалімнің аты-жөні: А. ҚалымбетКүні: 09. 03. 18: Сабақ барысы :
Ресурстар
Сабақтың тақырыбы:Ет - негізгі азық:

Басталуы

10 минут

Мұғалімнің аты-жөні: А. ҚалымбетКүні: 09. 03. 18:

Психологиялық ахуал қалыптастыру

Шаттық шеңбері «Алғыс айту»

Бір - біріне жақсы тілектер айтып, алғыстарын білдіреді.

Қол белгілері арқылы бағалау
Сабақтың тақырыбы:Ет - негізгі азық:

Ортасы

20 минут

Мұғалімнің аты-жөні: А. ҚалымбетКүні: 09. 03. 18:

Білу және түсіну

Ғаламтордан алынған мәтіндерді оқып, топ ішінде талқылап, тапсырмаларды орындау.

1 - топ «ет өнімдерінің пайдасы туралы» постер қорғайды

2 - топ «пастерленген ет туралы» жоба қорғайды

3 - топ қазақтың ұлттық ет тағамдары туралы эссе жазады

Критерий:

Мәтіннен факт мен көзқарасты ажыратады

Дескриптор:

Мәтіннен көтерілген мәселені анықтайды

Өзіндік көзқарасын білдіреді


Ұқсас жұмыстар
Исатай мен Махамбетті қандай ортақ идея біріктірді
Галогендердің атомдық
Ж. Жұмаханов Ер еңбекте сыналады
Менің ататегім
Сабақ нәтижесі. Сабақтың тақырыбы
Шартты операторы таңдау операторы
Көлік тұрағы жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс
Сигналдар жобасы және берілген тасырмалар бойынша командалық жұмыс
Диаграмма құру
Көрсеткішті және логарифдік функциялар қасиеттері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz