Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Жинақтық сан есім
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР (ашық сабақ)
Бөлім: Қазіргі қазақ ауылы мен қаланың тіршілігі
Мектеп №1
Күні, айы:
Мұғалімнің аты-жөні: Альпиева А.Т.
Сынып 6 <<Б>>
Сабаққа қатысқан оқушылар саны:
Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:
Сабақтың тақырыбы
Әлемдегі биік таулар
Сабақ негізделген оқу
мақсаты (мақсаттары)
6.2.5.1 Коммунткативтік жағдаят бойынша диалогке қатысушылар өзара түсінісіп, ойларын толықтырып отыру.
6.5.1.2 Реттік сан есімдер мен жинақтық сан есімдерді жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану.
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар: таулар және олардың ерекшеліктері жайлы түсінеді
Оқушылардың басым бөлігі: <<Табиғат>> тақырып төңірегінде сөйлей білу. Туынды зат есім, зат есім жасайтын жұрнақтары ережелерін қолдана білу.
Кейбір оқушылар: Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.
Бағалау критерийі
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.
Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Тілдік мақсаттар
Сабақ тақырыбына қатысты жаңа сөздер мен жаңа ұғымдар беріледі. Сөйлемдерінің лексикалық - грамматикалық талаптарға сай құрылуына назар аударылады.
Лексикалық минимум:
Талғам, жарасымды, келіссөз, тағып алыңыздар, орамал, ұсақ-түйек,
келіссөз, ару
Құндылықтарды дарыту
Өз идеялары мен көзқарастарына ой тастайтын, жаңа идеяларға және көзқарастарға ашықтық
Әдіс-тәсілдер
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланыс
Музыка, қазақ тілі.
Алдыңғы тақырып
өмірі мен әлемге танылған әйгілі шығармасы туралы білім беру,толықтыру
Жоспарланған
уақыт
Жоспарланған жаттығулар (төменде
жоспарланған жаттығулармен қатар,
ескертпелерді жазыңыз)
Ресурстар
Басталуы 5 минут
Суреттерді тақтаға шашыраңқы түрде іліп қоямын. Көру арқылы оқушылармен бірге сабақтың тақырыбын анықтап аламыз.
Суреттерді талдай отырып, сабақтың тақырыбы ашылады.
(Тақтада оқушыларға арналған оқу мақсаты жазылады.)
Топқа бөлу 2 минут
<<Гүлмен тілек>>(сергіту және топқа біріктіру) Оқушылар арнайы дайындалып келген гүлді алақандарына салып тұрып, бір-біріне тілек тілейді және гүлдің астына жазылған сөздер бойынша топқа біріктіріледі.
Оқушыларды түгенде;
Үй тапсырмасын сұрау өткен тақырып бойынша
1-топ Бақыт
2-топ Сәттілік
3-топ Қуаныш
Ортасы 20 минут
Күн тәртібін жазу.
Оқылым дағдысы.
Сабақ тақырыбы <<Болжау>> стратегиясы арқылы басталады.
1.Бүгінгі сабақтың тақырыбы не туралы болады?
2.Қандай тақырып маңайында өрбиді?
3.Сіздердің өз болжауларыңыз тура келді ме,жоқ па?
Жаңа тақырыптың мақсатын түсіндіру.
Сабақ критерийлерін шығарады:
Әлемдегі биік таулар туралы білу;
Реттік сан есім мен жинақтық сан есімнің ережелерін еске түсіру
Белсенді әрекет жасау
Сөздік жұмысы
Көтеріңкі - возвышенный
Өркештеу - горбиться
Заңғар - высочайший
Құзды - скалистый, с утесами
Түзілу - образоваться
Жаншу - придавить
Тау қатпары - горные складки
Қозғалыс - перемещение
Тау-горы
ҚБ. Жұлдызшалар арқылы бағалау.
/ бейнематериал тамашалау қосымша қызықты ақпаратпен бөліседі/
Бейнематериал бойынша тапсырмалар:
1-топ. <<Бақыт>> -тобы ИНСЕР кестесін толтыру.
Нені білемін?
Нені білдім?
Нені білгім келеді?
Цифрмен берілген сан есімдерді сөзбен жазып, кестеге орналастырыңдар.
4,7,9,75
Реттік сан есім
Жинақтық сан есім
2-топ <<Сәттілік>> - тобы. Хикая картасы.
Цифрмен берілген сан есімдерді сөзбен жазып, кестеге орналастырыңдар.
3,5,39,6
Реттік сан есім
Жинақтық сан есім
3-топ. <<Қуаныш>> - тобы. <<Веер>> әдісі сұрақ құрастыру.
Цифрмен берілген сан есімдерді сөзбен жазып, кестеге орналастырыңдар.
1,2,86,155
Реттік сан есім
Жинақтық сан есім
<<Әлемді шарлау>> әдісі арқылы түсіндіріледі. Топта президент қалады. Келген өзге топ мүшелеріне берілген білім мазмұнын түсіндіреді.
Таудың суреті арқылы көрсету.
Сергіту сәті 2 минут
Логикалық сұрақтар.
Аяқталуы 20 минут
Рефлексия
Мәтінмен жұмыс:
Тау - жер бетінен жоғары да көтеріңкі өркештене тізбектеліп, созылып жатқан заңғар құзды биіктік Таулардың түзілуіне мыңдаған жылдар керек. Көптеген таулар жердің бір платформасы басқасын жаншып жатқанда пайда болған Платформаның шетіндегі жартастардың бірін-бірі жаншуынан орасан зор қатпарлар пайда болады. Таудың биік басына қарай климат суыта бастайды. Кейбір таулардың басында суық болғаны соншалық, олардың ұшар басындағы қар жыл бойы ерімейді.
1-топ. Диалог құрастыру
2-топ. Синквейн
3-топ. Кластер
Дескриптор.
Топ
Дескриптор
Белгі
Ꝩ
Білім алушы
<<Бақыт>>
Мәтін мазмұнын түсінеді
тақырып төңірегінде диалогке қатысады;
диалог мазмұнында тірек сөздерді қолданады.
<<Сәттілік>>
Мәтін мазмұнын түсінеді
Зат есімнің ережесін біледі
Сын есімнің ережесін біледі
Етістіктің ережесін біледі
Синоним сөздерді таба алады.
<<Қуаныш>>
Мәтін мазмұнын түсінеді
Негізгі ойды таба біледі
Негізгі сөздер мен сөз тіркестерін таба алады.
Бағалау критерийі
--------------------------------------------------------------------------------
Мәтінді мазмұнын оқып, түсіну;
--------------------------------------------------------------------------------
Мәтін желісіне сүйене отырып диалогқа түсу;
--------------------------------------------------------------------------------
Мәтінге ат қою;
--------------------------------------------------------------------------------
Мәтін бойынша бес жолды өлең құрастыру;
--------------------------------------------------------------------------------
Мәтіннен негізгі сөздер мен сөз тіркестерін ажырату.
Үш топқа арналған ватман, маркерлер, оқулық.
(Әр топ тапсырмаларын орындап болған соң түсіндіреді)
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды
жетілдіруге көмектесетін не білдім?
Бөлім: Қазіргі қазақ ауылы мен қаланың тіршілігі
Мектеп №1
Күні, айы:
Мұғалімнің аты-жөні: Альпиева А.Т.
Сынып 6 <<Б>>
Сабаққа қатысқан оқушылар саны:
Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:
Сабақтың тақырыбы
Әлемдегі биік таулар
Сабақ негізделген оқу
мақсаты (мақсаттары)
6.2.5.1 Коммунткативтік жағдаят бойынша диалогке қатысушылар өзара түсінісіп, ойларын толықтырып отыру.
6.5.1.2 Реттік сан есімдер мен жинақтық сан есімдерді жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану.
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар: таулар және олардың ерекшеліктері жайлы түсінеді
Оқушылардың басым бөлігі: <<Табиғат>> тақырып төңірегінде сөйлей білу. Туынды зат есім, зат есім жасайтын жұрнақтары ережелерін қолдана білу.
Кейбір оқушылар: Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.
Бағалау критерийі
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.
Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Тілдік мақсаттар
Сабақ тақырыбына қатысты жаңа сөздер мен жаңа ұғымдар беріледі. Сөйлемдерінің лексикалық - грамматикалық талаптарға сай құрылуына назар аударылады.
Лексикалық минимум:
Талғам, жарасымды, келіссөз, тағып алыңыздар, орамал, ұсақ-түйек,
келіссөз, ару
Құндылықтарды дарыту
Өз идеялары мен көзқарастарына ой тастайтын, жаңа идеяларға және көзқарастарға ашықтық
Әдіс-тәсілдер
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланыс
Музыка, қазақ тілі.
Алдыңғы тақырып
өмірі мен әлемге танылған әйгілі шығармасы туралы білім беру,толықтыру
Жоспарланған
уақыт
Жоспарланған жаттығулар (төменде
жоспарланған жаттығулармен қатар,
ескертпелерді жазыңыз)
Ресурстар
Басталуы 5 минут
Суреттерді тақтаға шашыраңқы түрде іліп қоямын. Көру арқылы оқушылармен бірге сабақтың тақырыбын анықтап аламыз.
Суреттерді талдай отырып, сабақтың тақырыбы ашылады.
(Тақтада оқушыларға арналған оқу мақсаты жазылады.)
Топқа бөлу 2 минут
<<Гүлмен тілек>>(сергіту және топқа біріктіру) Оқушылар арнайы дайындалып келген гүлді алақандарына салып тұрып, бір-біріне тілек тілейді және гүлдің астына жазылған сөздер бойынша топқа біріктіріледі.
Оқушыларды түгенде;
Үй тапсырмасын сұрау өткен тақырып бойынша
1-топ Бақыт
2-топ Сәттілік
3-топ Қуаныш
Ортасы 20 минут
Күн тәртібін жазу.
Оқылым дағдысы.
Сабақ тақырыбы <<Болжау>> стратегиясы арқылы басталады.
1.Бүгінгі сабақтың тақырыбы не туралы болады?
2.Қандай тақырып маңайында өрбиді?
3.Сіздердің өз болжауларыңыз тура келді ме,жоқ па?
Жаңа тақырыптың мақсатын түсіндіру.
Сабақ критерийлерін шығарады:
Әлемдегі биік таулар туралы білу;
Реттік сан есім мен жинақтық сан есімнің ережелерін еске түсіру
Белсенді әрекет жасау
Сөздік жұмысы
Көтеріңкі - возвышенный
Өркештеу - горбиться
Заңғар - высочайший
Құзды - скалистый, с утесами
Түзілу - образоваться
Жаншу - придавить
Тау қатпары - горные складки
Қозғалыс - перемещение
Тау-горы
ҚБ. Жұлдызшалар арқылы бағалау.
/ бейнематериал тамашалау қосымша қызықты ақпаратпен бөліседі/
Бейнематериал бойынша тапсырмалар:
1-топ. <<Бақыт>> -тобы ИНСЕР кестесін толтыру.
Нені білемін?
Нені білдім?
Нені білгім келеді?
Цифрмен берілген сан есімдерді сөзбен жазып, кестеге орналастырыңдар.
4,7,9,75
Реттік сан есім
Жинақтық сан есім
2-топ <<Сәттілік>> - тобы. Хикая картасы.
Цифрмен берілген сан есімдерді сөзбен жазып, кестеге орналастырыңдар.
3,5,39,6
Реттік сан есім
Жинақтық сан есім
3-топ. <<Қуаныш>> - тобы. <<Веер>> әдісі сұрақ құрастыру.
Цифрмен берілген сан есімдерді сөзбен жазып, кестеге орналастырыңдар.
1,2,86,155
Реттік сан есім
Жинақтық сан есім
<<Әлемді шарлау>> әдісі арқылы түсіндіріледі. Топта президент қалады. Келген өзге топ мүшелеріне берілген білім мазмұнын түсіндіреді.
Таудың суреті арқылы көрсету.
Сергіту сәті 2 минут
Логикалық сұрақтар.
Аяқталуы 20 минут
Рефлексия
Мәтінмен жұмыс:
Тау - жер бетінен жоғары да көтеріңкі өркештене тізбектеліп, созылып жатқан заңғар құзды биіктік Таулардың түзілуіне мыңдаған жылдар керек. Көптеген таулар жердің бір платформасы басқасын жаншып жатқанда пайда болған Платформаның шетіндегі жартастардың бірін-бірі жаншуынан орасан зор қатпарлар пайда болады. Таудың биік басына қарай климат суыта бастайды. Кейбір таулардың басында суық болғаны соншалық, олардың ұшар басындағы қар жыл бойы ерімейді.
1-топ. Диалог құрастыру
2-топ. Синквейн
3-топ. Кластер
Дескриптор.
Топ
Дескриптор
Белгі
Ꝩ
Білім алушы
<<Бақыт>>
Мәтін мазмұнын түсінеді
тақырып төңірегінде диалогке қатысады;
диалог мазмұнында тірек сөздерді қолданады.
<<Сәттілік>>
Мәтін мазмұнын түсінеді
Зат есімнің ережесін біледі
Сын есімнің ережесін біледі
Етістіктің ережесін біледі
Синоним сөздерді таба алады.
<<Қуаныш>>
Мәтін мазмұнын түсінеді
Негізгі ойды таба біледі
Негізгі сөздер мен сөз тіркестерін таба алады.
Бағалау критерийі
--------------------------------------------------------------------------------
Мәтінді мазмұнын оқып, түсіну;
--------------------------------------------------------------------------------
Мәтін желісіне сүйене отырып диалогқа түсу;
--------------------------------------------------------------------------------
Мәтінге ат қою;
--------------------------------------------------------------------------------
Мәтін бойынша бес жолды өлең құрастыру;
--------------------------------------------------------------------------------
Мәтіннен негізгі сөздер мен сөз тіркестерін ажырату.
Үш топқа арналған ватман, маркерлер, оқулық.
(Әр топ тапсырмаларын орындап болған соң түсіндіреді)
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды
жетілдіруге көмектесетін не білдім?
Ұқсас жұмыстар
Болжалдық сан есім |
Тақырып Сан есімнен өткенді қайталау |
Сан есім жайлы ақпарат |
Жеті күн |
Жүз бес |
Сан есім |
Жинақтық сан |
Сан есімдер |
Сан есімнің сұрақтары |
Сан есім. сан есімнің мағыналық түрлері |
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz