Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Параллелограмның ауданын табыңдар
Бекітемін: ____________________ Г.Абдрасул
Білім беру ұйымының атауы
Е.Әуелбеков атындағы дарынды балаларға арналған №4 облыстық мектеп - интернаты
Пәні:
Геометрия
Бөлім:
Аудан
Педагогтің аты-жөні:
Жанәділов Азамат Абылайұлы
Күні:
1.02.2022ж.
Сынып:
8 <<Б>>
Оқушылар саны:
24
Сабақтың тақырыбы:
Төртбұрыштар мен үшбұрышардың ауданы
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
8.1.3.11 параллелограмның, ромбтың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану;
Сабақтың мақсаты
параллелограмның ауданы формулаларын есеп шығаруда қолдану.
параллелограмның ауданы формулаларын тұжырымдау.
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/
уақыты
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Ұйымдастыру
Өткен білімді еске түсіру
Өзін-өзі тексеру
Оқушылармен амандасу.
Жағымды психологиялық ахуал тудыру.
Тарихи мағлұматтар
<<Параллелограмм>> грек сөзі. Проклдың жазуынша, оны Евклид енгізген. Параллелограмм түсінігі және параллелограмның кейбір қасиеттері пифагорлықтарға да белгілі болған. Евклидтің <<Бастамаларында>> мына теорема дәлелденген: <<Параллелограмның қарама-қарсы қабырғалары және қарама-қарсы бұрыштары тең, ал диагоналі оны тең екі бөлікке бөледі>>. Параллелограмдардың толық теориясы орта ғасырлардың аяғына қарай талданып, XVII ғасыр оқулықтарында көрініс тапты. Параллелограмдар туралы теоремалардың бәрі де тікелей немесе жанама түрде Евклидтің параллельдік аксиомасына негізделген.
Миға шабуыл <<Математикалық диктант>> тапсырмасын беру.
<<Тосын сұрақтар>> әдісі арқылы оқу мақсаттары мен бағалау критерийлерін оқушылармен бірге анықтау.
1. Алға қойған (өмірлік) мақсаттарыңыз қандай?
2. Бүгінгі сабағымыздың мақсаты қандай деп ойлайлайсыздар?
Сабақ мақсатына жету үшін не істеуіміз керек?
<<Математикалық диктант>> тапсырмасына ауызша жауап береді.
Оқушылардың белсенділігіне байланысты бағаланады.
(Жарайсыңдар!
Керемет!
Тамаша!)
Дұрыс жауап берген әр оқушыға смайлик таратылып беріледі
Презентация
Презентация
Жаңа білім
Венн диаграммасы арқылы тіктөртбұрыш пен параллелограмның айрымашылықтары және ортақ қасиеттері жайлы айтып кетеді:
Оқушылар параллелограмм фигурасының қасиеттерін айтады
oo Қарама - қарсы қабырғалары параллель;
oo Ішкі бұрыштарының қосындысы -360°;
oo Іргелес бұрыштарының қосындысы - 180°;
1) 1873 см²
2) 127,3 см²
3) Сәйкестендіру
4) 17,3 см
5) 13/20
Оқушыларды смайликтер арқылы бағалау
Презентация
Оқулық
Алматы
<<Атамұра>>
2018ж.
Bilimland
https://onlinemektep.org/schedule/08.02.2022/lesson/0286393b-82e8-4af7-b449-68c0e61553b4/lesson
Бекіту
Топтық жұмыс
А деңгейі
Параллелограмның сыбайлас қабырғалары 12 см және 14 см, ал оның сүйір бұрышы 30º-қа тең. Параллелограмның ауданын табыңдар.
(94 см²)
В деңгейі
а=18 см, b=30 см, h1=6 см, h2 > h1 болғанда h2-нің мәнін табыңдар.
(10 см )
С деңгейі
Параллелограмның сүйір бұрышы 300 -қа , ал доғал бұрыштың төбесінен жүргізілген биіктіктері 2 см және 3 см-ге тең. Параллелограмның ауданын табыңдар.
(12 см²)
1. Жеке жұмыс.
<> бағдарламасы арқылы әр оқушы жеке-жеке тапсырмаларды орындау арқылы орындайды.
Дескриптор
Фигураның ауданын ауданның формуласын қолдану арқылы табады;
Есептің шарты бойынша суретін салады;
Параллелограмм ауданының формуласын қолданады;
Есептің жауабын табады;
Үздік 5 оқушы ерекше аталып өтеді.
Оқушылардың белсенділігіне байланысты бағаланады.
(Жарайсыңдар!
Керемет!
Тамаша!)
Quizizz
https://quizizz.com/admin/quiz/61f4d5bd94aa81001d6c734b/parallelogramm-audany
Кері байланыс
<<Индекс карочкалар>> арқылы кері байланыс алынады
Үй тапсырмасы: Периметрі 90-ға, ал биіктіктері 12 және 15 болатын параллелограмның ауданын табыңдар
Оқушылар карточканы алып,
екі бетін де толтырады.
Таратпа
қағаздар
Білім беру ұйымының атауы
Е.Әуелбеков атындағы дарынды балаларға арналған №4 облыстық мектеп - интернаты
Пәні:
Геометрия
Бөлім:
Аудан
Педагогтің аты-жөні:
Жанәділов Азамат Абылайұлы
Күні:
1.02.2022ж.
Сынып:
8 <<Б>>
Оқушылар саны:
24
Сабақтың тақырыбы:
Төртбұрыштар мен үшбұрышардың ауданы
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
8.1.3.11 параллелограмның, ромбтың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану;
Сабақтың мақсаты
параллелограмның ауданы формулаларын есеп шығаруда қолдану.
параллелограмның ауданы формулаларын тұжырымдау.
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/
уақыты
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Ұйымдастыру
Өткен білімді еске түсіру
Өзін-өзі тексеру
Оқушылармен амандасу.
Жағымды психологиялық ахуал тудыру.
Тарихи мағлұматтар
<<Параллелограмм>> грек сөзі. Проклдың жазуынша, оны Евклид енгізген. Параллелограмм түсінігі және параллелограмның кейбір қасиеттері пифагорлықтарға да белгілі болған. Евклидтің <<Бастамаларында>> мына теорема дәлелденген: <<Параллелограмның қарама-қарсы қабырғалары және қарама-қарсы бұрыштары тең, ал диагоналі оны тең екі бөлікке бөледі>>. Параллелограмдардың толық теориясы орта ғасырлардың аяғына қарай талданып, XVII ғасыр оқулықтарында көрініс тапты. Параллелограмдар туралы теоремалардың бәрі де тікелей немесе жанама түрде Евклидтің параллельдік аксиомасына негізделген.
Миға шабуыл <<Математикалық диктант>> тапсырмасын беру.
<<Тосын сұрақтар>> әдісі арқылы оқу мақсаттары мен бағалау критерийлерін оқушылармен бірге анықтау.
1. Алға қойған (өмірлік) мақсаттарыңыз қандай?
2. Бүгінгі сабағымыздың мақсаты қандай деп ойлайлайсыздар?
Сабақ мақсатына жету үшін не істеуіміз керек?
<<Математикалық диктант>> тапсырмасына ауызша жауап береді.
Оқушылардың белсенділігіне байланысты бағаланады.
(Жарайсыңдар!
Керемет!
Тамаша!)
Дұрыс жауап берген әр оқушыға смайлик таратылып беріледі
Презентация
Презентация
Жаңа білім
Венн диаграммасы арқылы тіктөртбұрыш пен параллелограмның айрымашылықтары және ортақ қасиеттері жайлы айтып кетеді:
Оқушылар параллелограмм фигурасының қасиеттерін айтады
oo Қарама - қарсы қабырғалары параллель;
oo Ішкі бұрыштарының қосындысы -360°;
oo Іргелес бұрыштарының қосындысы - 180°;
1) 1873 см²
2) 127,3 см²
3) Сәйкестендіру
4) 17,3 см
5) 13/20
Оқушыларды смайликтер арқылы бағалау
Презентация
Оқулық
Алматы
<<Атамұра>>
2018ж.
Bilimland
https://onlinemektep.org/schedule/08.02.2022/lesson/0286393b-82e8-4af7-b449-68c0e61553b4/lesson
Бекіту
Топтық жұмыс
А деңгейі
Параллелограмның сыбайлас қабырғалары 12 см және 14 см, ал оның сүйір бұрышы 30º-қа тең. Параллелограмның ауданын табыңдар.
(94 см²)
В деңгейі
а=18 см, b=30 см, h1=6 см, h2 > h1 болғанда h2-нің мәнін табыңдар.
(10 см )
С деңгейі
Параллелограмның сүйір бұрышы 300 -қа , ал доғал бұрыштың төбесінен жүргізілген биіктіктері 2 см және 3 см-ге тең. Параллелограмның ауданын табыңдар.
(12 см²)
1. Жеке жұмыс.
<
Дескриптор
Фигураның ауданын ауданның формуласын қолдану арқылы табады;
Есептің шарты бойынша суретін салады;
Параллелограмм ауданының формуласын қолданады;
Есептің жауабын табады;
Үздік 5 оқушы ерекше аталып өтеді.
Оқушылардың белсенділігіне байланысты бағаланады.
(Жарайсыңдар!
Керемет!
Тамаша!)
Quizizz
https://quizizz.com/admin/quiz/61f4d5bd94aa81001d6c734b/parallelogramm-audany
Кері байланыс
<<Индекс карочкалар>> арқылы кері байланыс алынады
Үй тапсырмасы: Периметрі 90-ға, ал биіктіктері 12 және 15 болатын параллелограмның ауданын табыңдар
Оқушылар карточканы алып,
екі бетін де толтырады.
Таратпа
қағаздар
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz