Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Жңа сабақ

Сынып: 1

Сабақтың тақырыбы
Біздің кафеде.Тасымал.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
1. Сөздерді дұрыс тасымалдай білу
2. Тыңдалған материал бойынша сұрақтар қоя білу
3. Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту

Сабақтың мақсаттары
Барлығы: Жаңа білімді меңгереді.
Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.
Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.

Жетістік критерийлері
Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.
Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.

Құндылықтарды дарыту
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыс
Өнер, ана тілі, математика сабағы
АКТ қолдану дағдылары
Аудиожазба , таныстырылым.
Тілдік құзыреттілік

Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
2 минут
Шеңбер болып тұрайық жылы жүзбен,
Бізге келсін қуаныш нұр іздеген.
Шуақ толы жанымыз,жүрегіміз,
Үлгі алсын көрген жан мына бізден.
Бір-бірімізге күлімдейміз. Ендеше осындай жақсы көңіл күймен сабағымызды бастаймыз.

Шаттық шеңбері

Миға шабуыл
-Дыбыс деген не?
-Әріп деген не?
-Қазақ алфавитінде неше әріп бар?
-Дыбыстар нешеге бөлінеді?
-Дауысты дыбыстар нешеге бөлінеді?
-Жуан дауысты дыбыстарды ата?
-Жіңішке дауысты дыбыстарды ата?

Өткен сабақ
-Балалар біз өткен сабақта буын туралы өткен болатынбыз. Олай болса ережені еске түсірейікші.
Сөз буынға бөлінеді. Сөзде қанша дауысты дыбыс болса, сонша буын болады: ақ,уа-қыт,жү-рек.

Тапсырма: <<Буын санын анықта>>

<<Шапалақ>> әдісі арқылы бағалау
Слайд

Суреттер

Жңа сабақ
8 минут

Тапсырма: <<Ойлан, тап>>
І топ: Суретті сөзжұмбақ
ІІ топ: Ребус шешу
ІІІ топ: Тізбектелген әріптер
ІV топ: Әріпті есептер

Бүгінгі сабақта тасымал туралы үйренетін боламыз.
Оқулығымызға назар аударайық.
Әли мен Мерейдің диалогы.
Біздің кафе бұрышын жасақтау.
Топтарға ат қою.
І топ: Бауырсақ
ІІ топ: Айран
ІІІ топ: Балқаймақ
ІV топ: Ірімшік

1-жаттығу
Өлеңді тыңда. <<Қайдан келдің, бауырсақ?>>
Өлең мазмұны бойынша бір-біріне сұрақ қою.
Ережені шығару.
Жазу жолына сыймаған сөз буынға бөлініп тасымалданады. Сөздердің тасымалданбаған бөлігінен соң, сызықша (дефис) қойылады.

2-жаттығу
Сөздерді тасымалдап жаз. Бидай, дастархан, диқандар.
Би-дай, дас-тархан, дастар-хан.

<<Бас бармақ>> әдісімен бағалау
Сөзжұмбақ, ребус

Таныстырылым, оқулықпен жұмыс

Айран, бауырсақ, ірімшік, балқаймақ

Слайд

Сергіту сәті
1 минут
<<Қайдан келдің, бауырсақ?>> өлеңін сахналау

Қуыршақ , бауырсақ

3-жаттығу
Мына сөздерді тасымалдауға бола ма?
Ай, күн, тай, бұлт, жент.

Төмендегі сөз түрлері тасымалданбайды:
1. Бір буынды сөздерді тасымалдауға болмайды: нан, көл, ор, күрт, жұрт т.б.
2. Жалғыз әріпті бірінші жолға қалдыруға немесе екінші жолға шығаруға болмайды: ана, ата, ұлы, екі, ұя, үю, тыю, қия т.б.

Шығармашылық тапсырма: әр топ топтың атауын тасымалдап көрсетеді.
І топ: Бауырсақ
ІІ топ: Айран
ІІІ топ: Балқаймақ
ІV топ: Ірімшік

<<Бағдаршам>> әдісі арқылы бағалау

Аяқталуы
16 минут

Қызықты тапсырма
8 минут

4-жаттығу
Үлгіге қарап, жарнама жазып көріңдер.

Жарнама
Өз сыныптарыңда кафе бұрышын ашқыларың келсе, біз көмек беруге дайынбыз.

Оқулық, дәптерлер.

Сабақтың соңы
2 минут

Рефлексия
Оқушылар <<Еркін микрофон>> әдісі бойынша сабаққа кері байланысты ауызша айтты. Кері байланыста оқушылар өз топтарының жұмысымен бірге басқа топтың да жұмыстарын бағалады және ұсыныстарын берді.
Бұл сабақта оқушылар шығармашылықпен жұмыста топтық жұмыстың пайдасын түсінді деп ойлаймын.

Микрофон

Ұқсас жұмыстар
Мұрагер тобының ережесі
Математикалық және жараталыстынау. 10 сынып
Сабақ жоспарлары. 7 сынып
ФИЗИКА МЕН ӘДЕБИЕТТІҢ ТАҢҒАЖАЙЫП ӘЛЕМІ
Элементар физиканың негіздері
Алгебралық теңдеулер жүйелерін шешуге берілген есептер
Энциклопедия сыныпқа арналған оқулықтар
Журналистика негіздері
Адамгершілік тәрбиесі
Ауыр доппен жаттығулар
Пәндер