Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Әріптерді ретімен орналастыра

Пәні:
Ана тілі
Бөлім:
Буын және тасымал
Педагогтің аты-жөні:
Байдилдина М.С
Күні:
21.02.23ж
Сынып: 1<<Ә>>
Қатысқандар: 25
Қатыспағандар:0
Сабақтың тақырыбы:
№31сабақ. Әліпби.Өтірік өлең.
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
мұғалімнің қолдауымен мәтінде кім (не) туралы айтылғанын анықтау;
айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазу және сету, есте сақтау арқылы жазу;
Сабақтың мақсаты
Мәтінде кім (не) туралы айтылғанын анықтайды
Өлеңді мәнелеп оқиды, мазмұнымен жұмыс жасайды
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі//
уақыты
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақ
тың басы
5 минут

Өткенді пысықтау
5 минут

Сабақ
тың ортасы
20 минут

Сергіту сәті
2 минут

Сабақты қорыту
6минут

Қосымша тапсырма
2минут

Кері байланыс
5 минут

Психологиялық ахуал қалыптастыру
<<Амандасу>> әдісі
1.Қол алысады
2. Құшақтасады
3. Қол бұлғайды
4. Жұдырық түйістіреді

Өткенді пысықтау
<<Бинго>> әдісі
Ретсіз тұрған әріптерді әліпбидегі ретімен орналастырады

Жаңа тақырып
ФС тапсырмасы
1-жаттығу.
Өтірік өлең жайлы мағлұмат береді.
Өтірік өлең - қазақ халқының тұрмыс-салтына байланысты туған ауыз әдебиетінің көне үлгісі.

<<Ашық микрофон>> әдісі
Өлеңді мұғалім дауыстап, мәнерлеп оқып береді. Одан соң оқушы оқиды

Сөздік жұмысы жүргізіледі.
Арба - атқа жегілетін көлік түрі.
Мұғалімнің көмегімен өлең мазмұнына талдау жасалады.
- Өлеңде не туралы айтылған? Өтірік өлең дегеніміз не?

Дәптермен жұмыс
2-жаттығу
Мініп алып құртқа,
Өрмеледім бұлтқа.
Алып келіп Айды,
Көрсеттім көп жұртқа.

Араласқан әріптерді дұрыстап қойып, мақалды оқы
Өтірік өрге баспайды

Өтірік өлең құрастырып көр
Үлгі:
Айда пісер алма
Қауын пісер талда

<<Нейрожаттығулар>> әдісі

тапсырмасы
Жұптық жұмыс
Шығармашылық тапсырма
3-жаттығу
<<Орнын тап>> ойыны

Саралау тапсырмасы
<<Дыбыстарды ажырат>> ойыны
1-топ:
Дауысты дыбыс әріптерін жина,сөздер құра
2-топ:
Дауыссыз дыбыс әріптерін жинап, сөйлем құра
3-деңгей
Әліпбиге орыс алфавитінен енген әріптерді жина, сөздер құра

<<Табан іздері>> әдісі
Табан іздеріне жазылған жазылған сөздерді дұрыс тасымалда
Бота, кітап, жантақ, сабақ, тамақ, қадам, бесік, аспан, оқушы,

Музыкамен бірге қимылдап, амандасу түрлерін көрсетеді

Әріптерді ретімен орналастыра
Ды

Жаңа тақырыпты түсініп алады

Жаңа сөзбен танысады

Дәптермен жұмыс жасайды

Сөздерді құрастырады

Жаттығу жасайды

Саралау тапмырмаларын орындайды

Тасымал тақырыбын анықтайды

Кері байланыс <<Бас бармақ>> әдісі
Тамаша!

Дескриптор:
Әліпбидегі әріптер ретін біледі
Өткен тақырыпты меңгерген

<<Әмиян>> әдісі бойынша мадақтап отыру

Тамаша мақал екен!

Өлең керемет шықты!

Керемет!

Дескриптор:
Әріптердің ретін біледі
Қалып қойған әріптерді орнына қояды

Дескриптор:
Дауысты дыбыс әріптерін жинайды,сөздер құрайды

Дауыссыз дыбыс әріптерін жинайды, сөйлем құрайды

3-деңгей
Әліпбиге орыс алфавитінен енген әріптерді жинайды, сөздер құрайды

Дескриптор:
Сөздерді дұрыс тасымалдай алады
Өтілген тақырыпты меңгерген

Суреттер

Музыка

Оқулық

Теңгелер

Жұмыс дәптері

Оқушы жұмысы

Музыка

Таратпа материал

Таратпа
материалдар

Кеспе әріптер

Табан іздерінің суреттері

Ұқсас жұмыстар
Смайлик арқылы бағалау
Мұғалімнің оқушылармен сәлемдесуі
Біз не үйрендік?
Ғарышты игеру
Не білдік, не үйрендік?
Барлық оқушыларды қатыстыру
Абайдың әжесі
Ортаңғы цифрды жаз
3 - ті қосу кестесі
Суретке қарап дыбыстық талдау жасату
Пәндер