5-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары: Алгоритм, оның түрлері мен қасиеттері

«Мұрын жырау Сеңгірбекұлы атындағы жоғары педагогикалық колледжі» МКҚК

(білім беру ұйымының атауы) Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары Алгоритм, алгоритм түрлері, қасиеттері

(сабақтың тақырыбы)

Қысқа мерзімді жоспары
Қысқа мерзімді жоспары: Бөлім
ІІ бөлім
Қысқа мерзімді жоспары: Педагогтың аты-жөні
Орунбасар Аружан Халбайқызы
Қысқа мерзімді жоспары: Күні
05. 12. 22ж
Қысқа мерзімді жоспары: Сынып 5 «А»
Қатысушылар саны
Қатыспағандар саны
Қысқа мерзімді жоспары: Сабақтың тақырыбы:
«Алгоритм, алгоритм түрлері, қасиеттері»
Қысқа мерзімді жоспары: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5. 3. 2. 1-алгоритм анықтамасын тұжырымдау

Қысқа мерзімді жоспары: Сабақтың мақсаты:
  • Алгоритмнің анықтамасын айтып, мысал келтіре алу
  • Командалар жүйесін қолданып алгоритм жазу
  • Командаларды түрлендіре алу

Сабақтың барысы

Сабақтың кезені/ уақыт
Педагогтың әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың кезені/ уақыт:

Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі

(5 мин)

Педагогтың әрекеті:

- Оқушылармен амандасу, түгендеу.

- Психологиялық ахуал орнату .

Мен қандай адаммын?
Әр қатысушы өзінің жағымды, жағымсыз қасиеттерін айтады. Сол бойынша қорытынды жүргізіледі.

- Үй жұмысын тексеру «Шабулданған сұрақтар» әдісі арқылы үй жұмысын wordwall программасында тексеру:

1. Компьютерлік желі дегеніміз қандай желі?

(бірыңғай деректерді алмасу арнасына біріктіретін компьютерлік желілер тобы)

2. Желілер таралу ерекшелігіне қарай неше топқа бөлінеді?

(4 түрге бөлінеді

• аумақтық таралуына

• тиістілігіне

• деректерді тасымалдау жылдамдығына;

• деректерді тарату ортасына байланысты. )

3. Аумақтық желілер таралуына қарай нешеге бөлінеді?

(3-ке бөлінеді:

• Жергілікті желі

• Корпоративтік немесе аймақтық желі

•Дүниежүзілік желі)

4. Тиістілігіне қарай желілер неше топқа бөлінеді?

(2-ге бөлінеді

Ведомстволық желі

Мемлекеттік желі)

Оқушының әрекеті:

- Мұғаліммен амандасады.

Психологиялық ахуалға қатысады.

- Берілген сұрақтарға жауап береді.

Бағалау:
Ресурстар:

Интербелсенді тақта

https://wordwall. net/ru/resource/36783331

Сабақтың кезені/ уақыт:

Сабақтың ортасы

(30-мин)

Бекіту сұрақтары

Педагогтың әрекеті:

- Жаңа сабақты «Миға шабул» әдісі арқылы сілтемеде берілген бейне- ақпарат арқылы және презентация арқылы таныстыру.

- Жаңа тақырыпқа шолу және термин сөздерді жаздырту.

1-тапсырма

«Жасырын сөзді тап» әдісі

Алгоритм анықтамасын құрыңыз. 1. Алгоритм - берілген . . . шешу үшін орындалатын амалдар тізбегі. 2. Алгоритм ұғымы араб математигі . . . есімімен байланысты. 3. Алгоритм жазудың . . . түрлі формасы бар.

Дескрипторлар:

- Алгоритм анықтамасын толықтырады. Алгоритм ұғымының формаларын атайды.

2-тапсырма

«Сәйкесін тап әдісі» Дастарқан дайындау дұрыс жолын нөмірлеу. Өсімдік өсіру алгоритмін нөмірлеу.

Дескрипторлар

«Дастарқан дайындау» алгоритмініне мысал келтіреді; «Өсімдік өсіру» алгоритміне мысал келтіреді.

Сергіту сәті

«Мен таптым» әдісі

Қатысушылар дөңгелене отырып,
кезекпен бірден жетіге дейін санайды.
Жеті санын айтатын адам «Жеті» деудің
орнына, орнынан тұрып, «Мен таптым»
деп айтуы керек. Кім жаңылысса, сол
ой

«Сұрақ жауап» әдісі

1. Алгоритм деген не?

2. Алгоритмнің қандай қасиеттері бар?

3. Алгоритмнің жазылу формаларын атаңдар.

1

Оқушының әрекеті:

- Мұғалімді тыңдайды. Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен танысады. Термин сөздерді дәптерлеріне жазып алады.

Жасырынған сөздерді орындарын қойып жазады

Сәйкестендіру тапсырмасын орындайды

Сергіту сәтіне қатысады.

Сұрақтарға жауап береді

Бағалау:

5 балл

5 балл

Ресурстар:

Интербелсенді тақта

Презентация

Жұмыс дәптері

Жұмыс дәптері

Сабақтың кезені/ уақыт:

Сабақтың соңы

(5 мин)

Педагогтың әрекеті:

Кері байланыс:

«Бес саусақ әдісі» бармақтарға жазылады.

Бас бармақ - Бүгінгі мен не үйредім?

Балалы үйрек - Мен бүгін қалай жұмыс жасадым?

Орта терек - Мен бүгін қандай біліммен тәжірибе алдым?

Шылдыр шүмек -Сабақ маған ұнады ма?Неліктен?

Кішкентай бөбек - Менің сабақтағы көңіл күйім?

Оқушының әрекеті: Өзін өзі бағалау
Бағалау:
Ресурстар:

Бес саусақ қиындысы

Сабақтың кезені/ уақыт: Үй тапсырмасы
Педагогтың әрекеті: Алгоритмнің қасиеттерін жаттау
Оқушының әрекеті:
Бағалау:
Ресурстар:

Ұқсас жұмыстар
Алгоритм және оның қасиеттері: 9-сыныпқа арналған ашық сабақ жоспары
Алгоритм және оның атқарушылары: қасиеттері мен өрнектелу жолдары
5-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ: Конструкциялық материалдар - түрлері мен қасиеттерін зерттеу
Дауыссыз дыбыстар мен олардың түрлері: 5-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары
Алгоритм ұғымы және оның негізгі қасиеттері
Робот түрлері мен қолданылуы: 5-сыныпқа арналған робототехника пәнінің қысқа мерзімді сабақ жоспары
Алгоритм және оның атқарушылары: анықтама, қасиеттері және сабақ жоспары (6-сынып)
Фосфор және оның қосылыстары: 9-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары
5-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары: Тың игеру
5-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары: Ғарышты игеру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz