Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сұрақ жауап әдісі
<<Мұрын жырау Сеңгірбекұлы атындағы жоғары педагогикалық колледжі>> МКҚК
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Алгоритм, алгоритм түрлері, қасиеттері
(сабақтың тақырыбы)
Қысқа мерзімді жоспары
Бөлім
ІІ бөлім
Педагогтың аты-жөні
Орунбасар Аружан Халбайқызы
Күні
05.12.22ж
Сынып 5 <<А>>
Қатысушылар саны
Қатыспағандар саны
Сабақтың тақырыбы:
<<Алгоритм, алгоритм түрлері, қасиеттері>>
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
5.3.2.1-алгоритм анықтамасын тұжырымдау
Сабақтың мақсаты:
* Алгоритмнің анықтамасын айтып, мысал келтіре алу
* Командалар жүйесін қолданып алгоритм жазу
* Командаларды түрлендіре алу
Сабақтың барысы
Сабақтың кезені/ уақыт
Педагогтың әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
Ұйымдастыру кезеңі
(5 мин)
- Оқушылармен амандасу, түгендеу.
- Психологиялық ахуал орнату.
Мен қандай адаммын?
Әр қатысушы өзінің жағымды, жағымсыз қасиеттерін айтады. Сол бойынша қорытынды жүргізіледі.
- Үй жұмысын тексеру <<Шабулданған сұрақтар>> әдісі арқылы үй жұмысын wordwall программасында тексеру:
1.Компьютерлік желі дегеніміз қандай желі?
(бірыңғай деректерді алмасу арнасына біріктіретін компьютерлік желілер тобы)
2. Желілер таралу ерекшелігіне қарай неше топқа бөлінеді?
(4 түрге бөлінеді
:: аумақтық таралуына
:: тиістілігіне
:: деректерді тасымалдау жылдамдығына;
:: деректерді тарату ортасына байланысты.)
3. Аумақтық желілер таралуына қарай нешеге бөлінеді?
(3-ке бөлінеді:
:: Жергілікті желі
:: Корпоративтік немесе аймақтық желі
::Дүниежүзілік желі)
4.Тиістілігіне қарай желілер неше топқа бөлінеді?
(2-ге бөлінеді
Ведомстволық желі
Мемлекеттік желі)
- Мұғаліммен амандасады.
Психологиялық ахуалға қатысады.
- Берілген сұрақтарға жауап береді.
Интербелсенді тақта
https://wordwall.net/ru/resource/36783331
Сабақтың ортасы
(30-мин)
Бекіту сұрақтары
- Жаңа сабақты <<Миға шабул>> әдісі арқылы сілтемеде берілген бейне- ақпарат арқылы және презентация арқылы таныстыру.
- Жаңа тақырыпқа шолу және термин сөздерді жаздырту.
1-тапсырма
<<Жасырын сөзді тап>> әдісі
Алгоритм анықтамасын құрыңыз. 1. Алгоритм - берілген ...... шешу үшін орындалатын амалдар тізбегі. 2. Алгоритм ұғымы араб математигі ...... есімімен байланысты. 3. Алгоритм жазудың ...... түрлі формасы бар.
Дескрипторлар:
- Алгоритм анықтамасын толықтырады. Алгоритм ұғымының формаларын атайды.
2-тапсырма
<<Сәйкесін тап әдісі>> Дастарқан дайындау дұрыс жолын нөмірлеу. Өсімдік өсіру алгоритмін нөмірлеу.
Дескрипторлар
<<Дастарқан дайындау>> алгоритмініне мысал келтіреді; <<Өсімдік өсіру>> алгоритміне мысал келтіреді.
Сергіту сәті
<<Мен таптым>> әдісі
Қатысушылар дөңгелене отырып,
кезекпен бірден жетіге дейін санайды.
Жеті санын айтатын адам <<Жеті>> деудің
орнына, орнынан тұрып, <<Мен таптым>>
деп айтуы керек. Кім жаңылысса, сол
ой
<<Сұрақ жауап>> әдісі
1. Алгоритм деген не?
2. Алгоритмнің қандай қасиеттері бар?
3. Алгоритмнің жазылу формаларын атаңдар.
1
- Мұғалімді тыңдайды. Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен танысады. Термин сөздерді дәптерлеріне жазып алады.
Жасырынған сөздерді орындарын қойып жазады
Сәйкестендіру тапсырмасын орындайды
Сергіту сәтіне қатысады.
Сұрақтарға жауап береді
5 балл
5 балл
Интербелсенді тақта
Презентация
Жұмыс дәптері
Жұмыс дәптері
Сабақтың соңы
(5 мин)
Кері байланыс:
<<Бес саусақ әдісі>> бармақтарға жазылады.
Бас бармақ - Бүгінгі мен не үйредім?
Балалы үйрек - Мен бүгін қалай жұмыс жасадым?
Орта терек - Мен бүгін қандай біліммен тәжірибе алдым?
Шылдыр шүмек - Сабақ маған ұнады ма?Неліктен?
Кішкентай бөбек - Менің сабақтағы көңіл күйім?
Өзін өзі бағалау
Бес саусақ қиындысы
Үй тапсырмасы
Алгоритмнің қасиеттерін жаттау
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Алгоритм, алгоритм түрлері, қасиеттері
(сабақтың тақырыбы)
Қысқа мерзімді жоспары
Бөлім
ІІ бөлім
Педагогтың аты-жөні
Орунбасар Аружан Халбайқызы
Күні
05.12.22ж
Сынып 5 <<А>>
Қатысушылар саны
Қатыспағандар саны
Сабақтың тақырыбы:
<<Алгоритм, алгоритм түрлері, қасиеттері>>
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
5.3.2.1-алгоритм анықтамасын тұжырымдау
Сабақтың мақсаты:
* Алгоритмнің анықтамасын айтып, мысал келтіре алу
* Командалар жүйесін қолданып алгоритм жазу
* Командаларды түрлендіре алу
Сабақтың барысы
Сабақтың кезені/ уақыт
Педагогтың әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
Ұйымдастыру кезеңі
(5 мин)
- Оқушылармен амандасу, түгендеу.
- Психологиялық ахуал орнату.
Мен қандай адаммын?
Әр қатысушы өзінің жағымды, жағымсыз қасиеттерін айтады. Сол бойынша қорытынды жүргізіледі.
- Үй жұмысын тексеру <<Шабулданған сұрақтар>> әдісі арқылы үй жұмысын wordwall программасында тексеру:
1.Компьютерлік желі дегеніміз қандай желі?
(бірыңғай деректерді алмасу арнасына біріктіретін компьютерлік желілер тобы)
2. Желілер таралу ерекшелігіне қарай неше топқа бөлінеді?
(4 түрге бөлінеді
:: аумақтық таралуына
:: тиістілігіне
:: деректерді тасымалдау жылдамдығына;
:: деректерді тарату ортасына байланысты.)
3. Аумақтық желілер таралуына қарай нешеге бөлінеді?
(3-ке бөлінеді:
:: Жергілікті желі
:: Корпоративтік немесе аймақтық желі
::Дүниежүзілік желі)
4.Тиістілігіне қарай желілер неше топқа бөлінеді?
(2-ге бөлінеді
Ведомстволық желі
Мемлекеттік желі)
- Мұғаліммен амандасады.
Психологиялық ахуалға қатысады.
- Берілген сұрақтарға жауап береді.
Интербелсенді тақта
https://wordwall.net/ru/resource/36783331
Сабақтың ортасы
(30-мин)
Бекіту сұрақтары
- Жаңа сабақты <<Миға шабул>> әдісі арқылы сілтемеде берілген бейне- ақпарат арқылы және презентация арқылы таныстыру.
- Жаңа тақырыпқа шолу және термин сөздерді жаздырту.
1-тапсырма
<<Жасырын сөзді тап>> әдісі
Алгоритм анықтамасын құрыңыз. 1. Алгоритм - берілген ...... шешу үшін орындалатын амалдар тізбегі. 2. Алгоритм ұғымы араб математигі ...... есімімен байланысты. 3. Алгоритм жазудың ...... түрлі формасы бар.
Дескрипторлар:
- Алгоритм анықтамасын толықтырады. Алгоритм ұғымының формаларын атайды.
2-тапсырма
<<Сәйкесін тап әдісі>> Дастарқан дайындау дұрыс жолын нөмірлеу. Өсімдік өсіру алгоритмін нөмірлеу.
Дескрипторлар
<<Дастарқан дайындау>> алгоритмініне мысал келтіреді; <<Өсімдік өсіру>> алгоритміне мысал келтіреді.
Сергіту сәті
<<Мен таптым>> әдісі
Қатысушылар дөңгелене отырып,
кезекпен бірден жетіге дейін санайды.
Жеті санын айтатын адам <<Жеті>> деудің
орнына, орнынан тұрып, <<Мен таптым>>
деп айтуы керек. Кім жаңылысса, сол
ой
<<Сұрақ жауап>> әдісі
1. Алгоритм деген не?
2. Алгоритмнің қандай қасиеттері бар?
3. Алгоритмнің жазылу формаларын атаңдар.
1
- Мұғалімді тыңдайды. Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен танысады. Термин сөздерді дәптерлеріне жазып алады.
Жасырынған сөздерді орындарын қойып жазады
Сәйкестендіру тапсырмасын орындайды
Сергіту сәтіне қатысады.
Сұрақтарға жауап береді
5 балл
5 балл
Интербелсенді тақта
Презентация
Жұмыс дәптері
Жұмыс дәптері
Сабақтың соңы
(5 мин)
Кері байланыс:
<<Бес саусақ әдісі>> бармақтарға жазылады.
Бас бармақ - Бүгінгі мен не үйредім?
Балалы үйрек - Мен бүгін қалай жұмыс жасадым?
Орта терек - Мен бүгін қандай біліммен тәжірибе алдым?
Шылдыр шүмек - Сабақ маған ұнады ма?Неліктен?
Кішкентай бөбек - Менің сабақтағы көңіл күйім?
Өзін өзі бағалау
Бес саусақ қиындысы
Үй тапсырмасы
Алгоритмнің қасиеттерін жаттау
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz