Тапсырманың мақсаты

Ежелгі замандағы ұлы математиктер
Барлық оқушылар үшін:
-разрядтан аттамай екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша бөледі.
Бірқатар оқушылар үшін:
-құрама есептердің шартын жазып, шығара алады.
Кейбір оқушылар үшін:
-өрнектер бойынша есеп құрастырып, шығара алады.
Тапсырма
Тапсырманың мақсаты
Ұйымдастыру кезеңі
Математика сабағын,
Жақсылап ұғып аламыз
Сәулесі деп сананың,
Мәнінен ой табамыз.
Үй тапсырмасын тексеру
Қызығушылы
ғын ояту
Жаңа сабақ
Жеке жұмыс
Сергіту сәті
Жұптық жұмыс
Топтық жұмыс:
60 бет №7
63 : х = 159 - 150 80*у = 1000 - 280 7*х = 84 : 4
63: х = 9 80* у = 720 7* х = 21
Х= 63: 9 У= 720 : 80 Х= 21: 7
х= 7 У= 9 Х= 3
63: 7 = 159 -150 80* 9 = 1000 - 280 7* 3 = 84 : 4
9 =9 720=720 21 = 21
Артығын тап
69 : 3 286 : 2
14 * 2 55 : 5
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын жариялау
- Жазамын: бөлінгіш- 286, бөлгіш - 2. Бірінші толымсыз бөлінгіш - 2 жүздік. Бөліндінің мәнінде үш цифр болады.
- Жүздіктерді бөлемін: 2:2 = 1, бөліндіге 1 санын жазамын, Тексеремін: қанша жүздікті бөлдік? Ол үшін көбейтемін:1х2=2, 2 санын жүздіктердің астына жазамын. Азайтамын, 2-2=0, жүздіктер толық бөлінді.
- Ондықтарды бөлемін: 8:2=4, бөліндіге 4 санын жазамын
- Бірліктерді бөлемін: 6:2=3, бөліндіге 3 санын жазамын.
- Жауабын оқимын: 143
3. Өрнектерді баған түрінде жаз және есепте.
І нұсқа ІІ нұсқа
82:2= 41 48:2=24
848:4=212 396:3=131
555:5=111 777:7=111
993:3=331 484:4=121
Ежелгі замандағы математиктермен танысу
Архимед - ежелгі Грекияның ұлы ғалымы, математигі. Ол фигуралардың ауданын
есептеудің ортақ тәсілін тапқан.
Екі қолды бірдей қозғау арқылы жаттығу жасау
№7
«Көршіңді тексер» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру
1 балл
Ұжыммен жұмыс
Артық өрнекті табады
Өрнектерді баған түрінде дұрыс орындаса 4 ұпай
Ауданын табу
Ұзындығын табу
Енін табу
Оқушылар есепке өрнек құрып, жауабын жазады.
2 ұпай
Өрнекті дұрыс жазса
1 ұпай
Алманың массасын тапса - 1 ұпай
Алмұрттың массасын тапса - 1 ұпай
Слайд
Слайд
Қос ақ бет
Тақтамен жұмыс
Рефлексия
Үй тапсырмасын беру
Бүгінгі сабақта не үйрендік?
- Ауданды есептеу тәсілін ойлап тапқан Архимед екенін білдік;
- Үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға бөлуді үйрендік;
- Үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға бөлуді үйрендік.
62-б №5.
Үйренгендерін айтады, қорытынды жасайды
Жалпы ұпай санын анықтау
слайд
Күнделікке жазу
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz