Тапсырманың мақсаты

Мұғалімнің аты-жөні:
Мұғалімнің аты-жөні:: Пән/Сынып:
:
Мұғалімнің аты-жөні:: Қай аптаның нешінші сабағы
: 108-сабақ
Мұғалімнің аты-жөні:: Тарау немесе бөлім атауы:
: 3С. Жазбаша көбейту және бөлу. Атақты тұлғалар
Мұғалімнің аты-жөні:: Сабақтың тақырыбы:
: Разрядтан аттамай үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша бөлу
Ежелгі замандағы ұлы математиктер
Мұғалімнің аты-жөні:: Оқу мақсаты:
: 3. 1. 2. 10 екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану
Мұғалімнің аты-жөні:: Бағалау критерийі:
:

Барлық оқушылар үшін:

-разрядтан аттамай екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша бөледі.

Бірқатар оқушылар үшін:

-құрама есептердің шартын жазып, шығара алады.

Кейбір оқушылар үшін:

-өрнектер бойынша есеп құрастырып, шығара алады.

Мұғалімнің аты-жөні:: Уақыты
: Кезеңдері

Тапсырма

Тапсырманың мақсаты

Бағалау
Ресурстар
Мұғалімнің аты-жөні:: 1-2 минут
: Ұйымдастыру

Ұйымдастыру кезеңі

Математика сабағын,

Жақсылап ұғып аламыз

Сәулесі деп сананың,

Мәнінен ой табамыз.

Бірге қайталап айтады
слайд
Мұғалімнің аты-жөні:: 7-8 минут
:

Үй тапсырмасын тексеру

Қызығушылы

ғын ояту

Жаңа сабақ

Жеке жұмыс

Сергіту сәті

Жұптық жұмыс

Топтық жұмыс:

60 бет №7

63 : х = 159 - 150 80*у = 1000 - 280 7*х = 84 : 4

63: х = 9 80* у = 720 7* х = 21

Х= 63: 9 У= 720 : 80 Х= 21: 7

х= 7 У= 9 Х= 3

63: 7 = 159 -150 80* 9 = 1000 - 280 7* 3 = 84 : 4

9 =9 720=720 21 = 21

Артығын тап

69 : 3 286 : 2

14 * 2 55 : 5

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын жариялау

  1. Жазамын: бөлінгіш- 286, бөлгіш - 2. Бірінші толымсыз бөлінгіш - 2 жүздік. Бөліндінің мәнінде үш цифр болады.
  2. Жүздіктерді бөлемін: 2:2 = 1, бөліндіге 1 санын жазамын, Тексеремін: қанша жүздікті бөлдік? Ол үшін көбейтемін:1х2=2, 2 санын жүздіктердің астына жазамын. Азайтамын, 2-2=0, жүздіктер толық бөлінді.
  3. Ондықтарды бөлемін: 8:2=4, бөліндіге 4 санын жазамын
  4. Бірліктерді бөлемін: 6:2=3, бөліндіге 3 санын жазамын.
  5. Жауабын оқимын: 143

3. Өрнектерді баған түрінде жаз және есепте.

І нұсқа ІІ нұсқа

82:2= 41 48:2=24

848:4=212 396:3=131

555:5=111 777:7=111

993:3=331 484:4=121

Ежелгі замандағы математиктермен танысу

Архимед - ежелгі Грекияның ұлы ғалымы, математигі. Ол фигуралардың ауданын

есептеудің ортақ тәсілін тапқан.

Екі қолды бірдей қозғау арқылы жаттығу жасау

№7

«Көршіңді тексер» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру

1 балл

Ұжыммен жұмыс

Артық өрнекті табады

Өрнектерді баған түрінде дұрыс орындаса 4 ұпай

Ауданын табу

Ұзындығын табу

Енін табу

Оқушылар есепке өрнек құрып, жауабын жазады.

2 ұпай

Өрнекті дұрыс жазса

1 ұпай

Алманың массасын тапса - 1 ұпай

Алмұрттың массасын тапса - 1 ұпай

Слайд

Слайд

Қос ақ бет

Тақтамен жұмыс

Мұғалімнің аты-жөні:: 3 минут
:

Рефлексия

Үй тапсырмасын беру

Бүгінгі сабақта не үйрендік?

- Ауданды есептеу тәсілін ойлап тапқан Архимед екенін білдік;

- Үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға бөлуді үйрендік;

- Үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға бөлуді үйрендік.

62-б №5.

Үйренгендерін айтады, қорытынды жасайды

Жалпы ұпай санын анықтау

слайд

Күнделікке жазу


Ұқсас жұмыстар
Қисық сызық
Тапсырма түрлері
Менің үйім
Эстафеталық есептер
Ойын тиімді технология
1930 жылдағы қоғамдық саяси өмір. 9 сынып
Мәтінді талдауғанда өзінің ойын еркін жеткізіп, дәлелдей алуы
Бақылау жұмыстарының мақсаттары мен міндеттері
Амебаның негізгі билгиялық ерекшеліктеріне сипаттама беру
"үштік одақ" дөңгелек үстел
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz