Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Тапсырманың мақсаты
Мұғалімнің аты-жөні:
Пән/Сынып:
Қай аптаның нешінші сабағы
108-сабақ
Тарау немесе бөлім атауы:
3С. Жазбаша көбейту және бөлу. Атақты тұлғалар
Сабақтың тақырыбы:
Разрядтан аттамай үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша бөлу
Ежелгі замандағы ұлы математиктер
Оқу мақсаты:
3.1.2.10 екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану
Бағалау критерийі:
Барлық оқушылар үшін:
-разрядтан аттамай екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша бөледі.
Бірқатар оқушылар үшін:
-құрама есептердің шартын жазып, шығара алады.
Кейбір оқушылар үшін:
-өрнектер бойынша есеп құрастырып, шығара алады.
Уақыты
Кезеңдері
Тапсырма
Тапсырманың мақсаты
Бағалау
Ресурстар
1-2 минут
Ұйымдастыру
Ұйымдастыру кезеңі
Математика сабағын,
Жақсылап ұғып аламыз
Сәулесі деп сананың,
Мәнінен ой табамыз.
Бірге қайталап айтады
слайд
7-8 минут
Үй тапсырмасын тексеру
Қызығушылы
ғын ояту
Жаңа сабақ
Жеке жұмыс
Сергіту сәті
Жұптық жұмыс
Топтық жұмыс:
60 бет №7
63 : х = 159 - 150 80*у = 1000 - 280 7*х = 84 : 4
63: х = 9 80* у = 720 7* х = 21
Х= 63: 9 У= 720 : 80 Х= 21: 7
х= 7 У= 9 Х= 3
63: 7 = 159 -150 80* 9 = 1000 - 280 7* 3 = 84 : 4
9 =9 720=720 21 = 21
Артығын тап
69 : 3 286 : 2
14 * 2 55 : 5
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын жариялау
Жазамын: бөлінгіш- 286, бөлгіш - 2. Бірінші толымсыз бөлінгіш - 2 жүздік. Бөліндінің мәнінде үш цифр болады.
Жүздіктерді бөлемін: 2:2 = 1, бөліндіге 1 санын жазамын, Тексеремін: қанша жүздікті бөлдік? Ол үшін көбейтемін:1х2=2, 2 санын жүздіктердің астына жазамын. Азайтамын, 2-2=0, жүздіктер толық бөлінді.
Ондықтарды бөлемін: 8:2=4, бөліндіге 4 санын жазамын
Бірліктерді бөлемін: 6:2=3, бөліндіге 3 санын жазамын.
Жауабын оқимын: 143
3. Өрнектерді баған түрінде жаз және есепте.
І нұсқа ІІ нұсқа
82:2= 41 48:2=24
848:4=212 396:3=131
555:5=111 777:7=111
993:3=331 484:4=121
Ежелгі замандағы математиктермен танысу
Архимед - ежелгі Грекияның ұлы ғалымы, математигі. Ол фигуралардың ауданын
есептеудің ортақ тәсілін тапқан.
Екі қолды бірдей қозғау арқылы жаттығу жасау
№7
<<Көршіңді тексер>> әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру
1 балл
Ұжыммен жұмыс
Артық өрнекті табады
Өрнектерді баған түрінде дұрыс орындаса 4 ұпай
Ауданын табу
Ұзындығын табу
Енін табу
Оқушылар есепке өрнек құрып, жауабын жазады.
2 ұпай
Өрнекті дұрыс жазса
1 ұпай
Алманың массасын тапса -1 ұпай
Алмұрттың массасын тапса -1 ұпай
Слайд
Слайд
Қос ақ бет
Тақтамен жұмыс
3 минут
Рефлексия
Үй тапсырмасын беру
Бүгінгі сабақта не үйрендік?
- Ауданды есептеу тәсілін ойлап тапқан Архимед екенін білдік;
- Үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға бөлуді үйрендік;
- Үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға бөлуді үйрендік.
62-б №5.
Үйренгендерін айтады, қорытынды жасайды
Жалпы ұпай санын анықтау
слайд
Күнделікке жазу
Пән/Сынып:
Қай аптаның нешінші сабағы
108-сабақ
Тарау немесе бөлім атауы:
3С. Жазбаша көбейту және бөлу. Атақты тұлғалар
Сабақтың тақырыбы:
Разрядтан аттамай үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша бөлу
Ежелгі замандағы ұлы математиктер
Оқу мақсаты:
3.1.2.10 екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану
Бағалау критерийі:
Барлық оқушылар үшін:
-разрядтан аттамай екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша бөледі.
Бірқатар оқушылар үшін:
-құрама есептердің шартын жазып, шығара алады.
Кейбір оқушылар үшін:
-өрнектер бойынша есеп құрастырып, шығара алады.
Уақыты
Кезеңдері
Тапсырма
Тапсырманың мақсаты
Бағалау
Ресурстар
1-2 минут
Ұйымдастыру
Ұйымдастыру кезеңі
Математика сабағын,
Жақсылап ұғып аламыз
Сәулесі деп сананың,
Мәнінен ой табамыз.
Бірге қайталап айтады
слайд
7-8 минут
Үй тапсырмасын тексеру
Қызығушылы
ғын ояту
Жаңа сабақ
Жеке жұмыс
Сергіту сәті
Жұптық жұмыс
Топтық жұмыс:
60 бет №7
63 : х = 159 - 150 80*у = 1000 - 280 7*х = 84 : 4
63: х = 9 80* у = 720 7* х = 21
Х= 63: 9 У= 720 : 80 Х= 21: 7
х= 7 У= 9 Х= 3
63: 7 = 159 -150 80* 9 = 1000 - 280 7* 3 = 84 : 4
9 =9 720=720 21 = 21
Артығын тап
69 : 3 286 : 2
14 * 2 55 : 5
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын жариялау
Жазамын: бөлінгіш- 286, бөлгіш - 2. Бірінші толымсыз бөлінгіш - 2 жүздік. Бөліндінің мәнінде үш цифр болады.
Жүздіктерді бөлемін: 2:2 = 1, бөліндіге 1 санын жазамын, Тексеремін: қанша жүздікті бөлдік? Ол үшін көбейтемін:1х2=2, 2 санын жүздіктердің астына жазамын. Азайтамын, 2-2=0, жүздіктер толық бөлінді.
Ондықтарды бөлемін: 8:2=4, бөліндіге 4 санын жазамын
Бірліктерді бөлемін: 6:2=3, бөліндіге 3 санын жазамын.
Жауабын оқимын: 143
3. Өрнектерді баған түрінде жаз және есепте.
І нұсқа ІІ нұсқа
82:2= 41 48:2=24
848:4=212 396:3=131
555:5=111 777:7=111
993:3=331 484:4=121
Ежелгі замандағы математиктермен танысу
Архимед - ежелгі Грекияның ұлы ғалымы, математигі. Ол фигуралардың ауданын
есептеудің ортақ тәсілін тапқан.
Екі қолды бірдей қозғау арқылы жаттығу жасау
№7
<<Көршіңді тексер>> әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру
1 балл
Ұжыммен жұмыс
Артық өрнекті табады
Өрнектерді баған түрінде дұрыс орындаса 4 ұпай
Ауданын табу
Ұзындығын табу
Енін табу
Оқушылар есепке өрнек құрып, жауабын жазады.
2 ұпай
Өрнекті дұрыс жазса
1 ұпай
Алманың массасын тапса -1 ұпай
Алмұрттың массасын тапса -1 ұпай
Слайд
Слайд
Қос ақ бет
Тақтамен жұмыс
3 минут
Рефлексия
Үй тапсырмасын беру
Бүгінгі сабақта не үйрендік?
- Ауданды есептеу тәсілін ойлап тапқан Архимед екенін білдік;
- Үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға бөлуді үйрендік;
- Үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға бөлуді үйрендік.
62-б №5.
Үйренгендерін айтады, қорытынды жасайды
Жалпы ұпай санын анықтау
слайд
Күнделікке жазу
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz