Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Тапсырманың мақсаты

Мұғалімнің аты-жөні:

Пән/Сынып:

Қай аптаның нешінші сабағы
108-сабақ
Тарау немесе бөлім атауы:
3С. Жазбаша көбейту және бөлу. Атақты тұлғалар
Сабақтың тақырыбы:
Разрядтан аттамай үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша бөлу
Ежелгі замандағы ұлы математиктер
Оқу мақсаты:
3.1.2.10 екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану
Бағалау критерийі:
Барлық оқушылар үшін:
-разрядтан аттамай екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша бөледі.
Бірқатар оқушылар үшін:
-құрама есептердің шартын жазып, шығара алады.
Кейбір оқушылар үшін:
-өрнектер бойынша есеп құрастырып, шығара алады.
Уақыты
Кезеңдері
Тапсырма
Тапсырманың мақсаты
Бағалау
Ресурстар
1-2 минут
Ұйымдастыру
Ұйымдастыру кезеңі

Математика сабағын,
Жақсылап ұғып аламыз
Сәулесі деп сананың,
Мәнінен ой табамыз.

Бірге қайталап айтады
слайд
7-8 минут
Үй тапсырмасын тексеру

Қызығушылы
ғын ояту

Жаңа сабақ

Жеке жұмыс

Сергіту сәті

Жұптық жұмыс

Топтық жұмыс:

60 бет №7
63 : х = 159 - 150 80*у = 1000 - 280 7*х = 84 : 4
63: х = 9 80* у = 720 7* х = 21
Х= 63: 9 У= 720 : 80 Х= 21: 7
х= 7 У= 9 Х= 3
63: 7 = 159 -150 80* 9 = 1000 - 280 7* 3 = 84 : 4
9 =9 720=720 21 = 21

Артығын тап
69 : 3 286 : 2
14 * 2 55 : 5

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын жариялау

Жазамын: бөлінгіш- 286, бөлгіш - 2. Бірінші толымсыз бөлінгіш - 2 жүздік. Бөліндінің мәнінде үш цифр болады.
Жүздіктерді бөлемін: 2:2 = 1, бөліндіге 1 санын жазамын, Тексеремін: қанша жүздікті бөлдік? Ол үшін көбейтемін:1х2=2, 2 санын жүздіктердің астына жазамын. Азайтамын, 2-2=0, жүздіктер толық бөлінді.
Ондықтарды бөлемін: 8:2=4, бөліндіге 4 санын жазамын
Бірліктерді бөлемін: 6:2=3, бөліндіге 3 санын жазамын.
Жауабын оқимын: 143

3. Өрнектерді баған түрінде жаз және есепте.
І нұсқа ІІ нұсқа
82:2= 41 48:2=24
848:4=212 396:3=131
555:5=111 777:7=111
993:3=331 484:4=121

Ежелгі замандағы математиктермен танысу
Архимед - ежелгі Грекияның ұлы ғалымы, математигі. Ол фигуралардың ауданын
есептеудің ортақ тәсілін тапқан.

Екі қолды бірдей қозғау арқылы жаттығу жасау

№7

<<Көршіңді тексер>> әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру
1 балл

Ұжыммен жұмыс
Артық өрнекті табады

Өрнектерді баған түрінде дұрыс орындаса 4 ұпай

Ауданын табу
Ұзындығын табу
Енін табу

Оқушылар есепке өрнек құрып, жауабын жазады.
2 ұпай

Өрнекті дұрыс жазса
1 ұпай

Алманың массасын тапса -1 ұпай

Алмұрттың массасын тапса -1 ұпай
Слайд

Слайд

Қос ақ бет

Тақтамен жұмыс

3 минут

Рефлексия

Үй тапсырмасын беру
Бүгінгі сабақта не үйрендік?
- Ауданды есептеу тәсілін ойлап тапқан Архимед екенін білдік;
- Үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға бөлуді үйрендік;
- Үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға бөлуді үйрендік.

62-б №5.

Үйренгендерін айтады, қорытынды жасайды

Жалпы ұпай санын анықтау

слайд

Күнделікке жазу

Ұқсас жұмыстар
Қисық сызық
Тапсырма түрлері
Менің үйім
Эстафеталық есептер
Ойын тиімді технология
1930 жылдағы қоғамдық саяси өмір. 9 сынып
Мәтінді талдауғанда өзінің ойын еркін жеткізіп, дәлелдей алуы
Бақылау жұмыстарының мақсаттары мен міндеттері
Амебаның негізгі билгиялық ерекшеліктеріне сипаттама беру
"үштік одақ" дөңгелек үстел
Пәндер