9-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары: Жыныспен тіркесіп тұқымқуалау - гемофилия мен дальтонизм

ДӘІЖО

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
«» КММ
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Жыныспен тіркесіп тұқымқуалау. Гемофилия және дальтонизм.

(Сабақ тақырыбы)

Бөлім:
Бөлім:: Педагогтің аты-жөні:
: Саққұлақова Н. Б.
Бөлім:: Күні:21. 02. 23
:
Бөлім:: Сыныбы: 9
: Қатысушылар саны: 20 Қатыспағандар саны:
Бөлім:: Сабақтың тақырыбы:
:

Жыныспен тіркесіп тұқымқуалау. Гемофилия және дальтонизм.

§39. Гемофилия және дальтонизм -жыныспен тіркес тұқым қуалау мысалдары.

Бөлім:: Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
: 9. 2. 4. 7 - жынысты анықтау кезінде хромосомалардың рөлін түсіндіретін сызба жасау.
Бөлім:: Сабақтың мақсаты:
: жынысты анықтау кезінде хромосомалардың рөлін түсіндіретін сызба жасайды;

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

Педагогтің іс-әрекеті:

І. Ұйымдастыру кезеңі:

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Жақсы сөз жарым ырыс…» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айтады;

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар ұстазымен амандасады, бір-біріне жақсы тілектер айтады;
Бағалау:

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Ресурстар:

Оқулық, жұмыс дәптері

Кітап, дәптер, қалам

(Қазіргі жағдайда) ДК экраны

Сабақ кезеңі/Уақыты:

Жаңа сабаққа кіріспе

Мағынаны білу

Педагогтің іс-әрекеті: «Суретті сөйлет» әдісі арқылы жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой талқылау.
Оқушының іс-әрекеті: Мағынаны білу үшін суретті сөйлетеді, ой бөліседі, өз білгенін айтады;
Бағалау:

Мақсаты: Функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Ресурстар:

презентация

Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың ортасы мағынаны түсіну

Педагогтің іс-әрекеті:

Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар беріледі.

Мағынаны түсіну тапсырмасы:

Оқушының іс-әрекеті: (Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы сұраққа жауап беру арқылы орындайды; )
Бағалау:

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Ресурстар: презентация
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың ортасы

Мағынаны қолдану

Педагогтің іс-әрекеті:

Оқушыларға жалпылама төмендегі қолдану тапсырмалары беріледі. «Мағынаны қолдану» айдарындағы тапсырманы дәптеріне жазады.

Мағынаны қолдану тапсырмасы:

Оқушының іс-әрекеті:

Бағалау критерийі:

-

(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды; )

Бағалау:

Дескриптор:

-

Ресурстар: Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың ортасы мағынаны талдау

Педагогтің іс-әрекеті:

Оқушыларға жалпылама төмендегі талдау тапсырмасы беріледі. Әр оқушы өз ойымен бөліседі.

Мағынаны талдау тапсырмасы:

Оқушының іс-әрекеті:

Бағалау критерийі:

-

(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды; )

Бағалау:

Дескриптор:

-

Ресурстар: Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың ортасы мағынаны жинақтау

Педагогтің іс-әрекеті:

Оқушыларға бұгінгі тақырып бойынша алған білімдерін жинақтау тапсырмасы беріледі.

Мағынаны жинақтау тапсырмасы:

Оқушының іс-әрекеті:

Бағалау критерийі:

-

(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды; )

Бағалау:

Дескриптор:

-

Ресурстар: Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері
Сабақ кезеңі/Уақыты: Сабақтың ортасы мағынаны бағалау
Педагогтің іс-әрекеті:

Оқушыларға бұгінгі тақырып бойынша алған білімдерін бағалау тапсырмасы беріледі. Әр орындаған оқушы бағаланады.

Мағынаны бағалау тапсырмасы:

Оқушының іс-әрекеті:

Бағалау критерийі:

-

(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды; )

Бағалау:

Дескриптор:

-

Ресурстар:

Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері

Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Кері байланыс

Педагогтің іс-әрекеті:

«Аяқталмаған сөйлем» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын тыңдайды.

Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

.

Оқушының іс-әрекеті:

Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен . . . түсіндім, . . . білдім, . . . көзімді жеткіздім.

- бүгін сабақта қуантқаны . . .

- мен өзімді . . . үшін мақтар едім.

- маған ерекше ұнағаны . . .

- сабақтан соң маған . . . келді

- бүгін маған . . . сәті түсті.

- қызықты болғаны . . .

- . . . қиындық тудырды.

- менің түсінгенім . . .

- енді мен . . . аламын.

Бағалау:
Ресурстар:

Ұқсас жұмыстар
Жыныспен тіркесіп тұқым қуалау және жыныс хромосомалары
Жыныстың генетикалық анықталуы мен жыныстық тіркесіп тұқымқуалау; адамның генетикалық әртүрлілігі
9-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары: Ғабит Мүсіреповтың өмірі мен шығармашылығы
Циклдік алгоритмдерді программалау: 9-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары
9-сыныпқа арналған Қазақстан халқы Ассамблеясы тақырыбындағы қысқа мерзімді сабақ жоспары
9-сыныпқа арналған арифметикалық прогрессия тақырыбы бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары
9-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары: Қазақ әдеби тілінің стильдері - ауызекі сөйлеу стилі
9-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары: Геометриялық денелер беттерінің жазбалары
Фосфор және оның қосылыстары: 9-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары
Екі айнымалысы бар теңдеулер мен теңсіздіктерді графиктік тәсілмен шешу: 9-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz