Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сабақтың ортасы мағынаны бағалау
ДӘІЖО___________
Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
<<>> КММ
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Жыныспен тіркесіп тұқымқуалау. Гемофилия және дальтонизм.
(Сабақ тақырыбы)
Бөлім:
Педагогтің аты-жөні:
Саққұлақова Н.Б.
Күні:21.02.23
Сыныбы: 9
Қатысушылар саны: 20 Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Жыныспен тіркесіп тұқымқуалау. Гемофилия және дальтонизм.
§39.Гемофилия және дальтонизм - жыныспен тіркес тұқым қуалау мысалдары.
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
9.2.4.7 - жынысты анықтау кезінде хромосомалардың рөлін түсіндіретін сызба жасау.
Сабақтың мақсаты:
жынысты анықтау кезінде хромосомалардың рөлін түсіндіретін сызба жасайды;
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту.
І.Ұйымдастыру кезеңі:
а)Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін <<Жақсы сөз жарым ырыс...>> әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айтады;
Оқушылар ұстазымен амандасады, бір-біріне жақсы тілектер айтады;
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.
Оқулық, жұмыс дәптері
Кітап, дәптер, қалам
(Қазіргі жағдайда) ДК экраны
Жаңа сабаққа кіріспе
Мағынаны білу
<<Суретті сөйлет>> әдісі арқылы жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой талқылау.
Мағынаны білу үшін суретті сөйлетеді, ой бөліседі, өз білгенін айтады;
Мақсаты: Функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.
презентация
Сабақтың ортасы мағынаны түсіну
Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар беріледі.
Мағынаны түсіну тапсырмасы:
(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы сұраққа жауап беру арқылы орындайды;)
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.
презентация
Сабақтың ортасы
Мағынаны қолдану
Оқушыларға жалпылама төмендегі қолдану тапсырмалары беріледі. <<Мағынаны қолдану>> айдарындағы тапсырманы дәптеріне жазады.
Мағынаны қолдану тапсырмасы:
Бағалау критерийі:
-
(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;)
Дескриптор:
-
Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері
Сабақтың ортасы мағынаны талдау
Оқушыларға жалпылама төмендегі талдау тапсырмасы беріледі. Әр оқушы өз ойымен бөліседі.
Мағынаны талдау тапсырмасы:
Бағалау критерийі:
-
(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;)
Дескриптор:
-
Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері
Сабақтың ортасы мағынаны жинақтау
Оқушыларға бұгінгі тақырып бойынша алған білімдерін жинақтау тапсырмасы беріледі.
Мағынаны жинақтау тапсырмасы:
Бағалау критерийі:
-
(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;)
Дескриптор:
-
Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері
Сабақтың ортасы мағынаны бағалау
Оқушыларға бұгінгі тақырып бойынша алған білімдерін бағалау тапсырмасы беріледі. Әр орындаған оқушы бағаланады.
Мағынаны бағалау тапсырмасы:
Бағалау критерийі:
-
(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;)
Дескриптор:
-
Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері
Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.
Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Кері байланыс
<<Аяқталмаған сөйлем>> әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.
.
Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім.
- бүгін сабақта қуантқаны.....
- мен өзімді.....үшін мақтар едім.
- маған ерекше ұнағаны.....
- сабақтан соң маған........келді
- бүгін маған..........сәті түсті.
- қызықты болғаны.....
- ......қиындық тудырды.
- менің түсінгенім.....
- енді мен......аламын.
Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
<<>> КММ
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Жыныспен тіркесіп тұқымқуалау. Гемофилия және дальтонизм.
(Сабақ тақырыбы)
Бөлім:
Педагогтің аты-жөні:
Саққұлақова Н.Б.
Күні:21.02.23
Сыныбы: 9
Қатысушылар саны: 20 Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Жыныспен тіркесіп тұқымқуалау. Гемофилия және дальтонизм.
§39.Гемофилия және дальтонизм - жыныспен тіркес тұқым қуалау мысалдары.
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
9.2.4.7 - жынысты анықтау кезінде хромосомалардың рөлін түсіндіретін сызба жасау.
Сабақтың мақсаты:
жынысты анықтау кезінде хромосомалардың рөлін түсіндіретін сызба жасайды;
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту.
І.Ұйымдастыру кезеңі:
а)Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін <<Жақсы сөз жарым ырыс...>> әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айтады;
Оқушылар ұстазымен амандасады, бір-біріне жақсы тілектер айтады;
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.
Оқулық, жұмыс дәптері
Кітап, дәптер, қалам
(Қазіргі жағдайда) ДК экраны
Жаңа сабаққа кіріспе
Мағынаны білу
<<Суретті сөйлет>> әдісі арқылы жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой талқылау.
Мағынаны білу үшін суретті сөйлетеді, ой бөліседі, өз білгенін айтады;
Мақсаты: Функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.
презентация
Сабақтың ортасы мағынаны түсіну
Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар беріледі.
Мағынаны түсіну тапсырмасы:
(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы сұраққа жауап беру арқылы орындайды;)
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.
презентация
Сабақтың ортасы
Мағынаны қолдану
Оқушыларға жалпылама төмендегі қолдану тапсырмалары беріледі. <<Мағынаны қолдану>> айдарындағы тапсырманы дәптеріне жазады.
Мағынаны қолдану тапсырмасы:
Бағалау критерийі:
-
(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;)
Дескриптор:
-
Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері
Сабақтың ортасы мағынаны талдау
Оқушыларға жалпылама төмендегі талдау тапсырмасы беріледі. Әр оқушы өз ойымен бөліседі.
Мағынаны талдау тапсырмасы:
Бағалау критерийі:
-
(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;)
Дескриптор:
-
Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері
Сабақтың ортасы мағынаны жинақтау
Оқушыларға бұгінгі тақырып бойынша алған білімдерін жинақтау тапсырмасы беріледі.
Мағынаны жинақтау тапсырмасы:
Бағалау критерийі:
-
(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;)
Дескриптор:
-
Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері
Сабақтың ортасы мағынаны бағалау
Оқушыларға бұгінгі тақырып бойынша алған білімдерін бағалау тапсырмасы беріледі. Әр орындаған оқушы бағаланады.
Мағынаны бағалау тапсырмасы:
Бағалау критерийі:
-
(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;)
Дескриптор:
-
Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері
Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.
Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Кері байланыс
<<Аяқталмаған сөйлем>> әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.
.
Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім.
- бүгін сабақта қуантқаны.....
- мен өзімді.....үшін мақтар едім.
- маған ерекше ұнағаны.....
- сабақтан соң маған........келді
- бүгін маған..........сәті түсті.
- қызықты болғаны.....
- ......қиындық тудырды.
- менің түсінгенім.....
- енді мен......аламын.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz